SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk deze strakke jongens
Moie basisopstelling 11 tegen 11 schalbe penalty corne
realistische grafix motionblur op de bal dikke slidingHalf bezopen is weggegooid geld.
KoningStoma natuurlijk xDquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:37 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
Drie keer raden aan wie ik moest denken...
Heb hem wel op de harde schijf staan, maar nog geen 1x aangeraakt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:25 schreef KneusTeun het volgende:
Aangezien iedereen hier PC gamer is geworden, wie speelt er planetside 2?
Dat vroeg ik me dus af... zag er wel massive uitquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb hem wel op de harde schijf staan, maar nog geen 1x aangeraakt.
is het iets dan?
Vroeger wist je precies wat hiermee werd bedoeld Mimi, zo zie je waar wat Diablo 3 met je heeft gedaanquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hiermee bedoeld.
Heb er echt alleen maar goede verhalen over gehoord, jammer dat m'n PC het niet echt lekker draait.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus af... zag er wel massive uit
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vroeger wist je precies wat hiermee werd bedoeld Mimi, zo zie je waar wat Diablo 3 met je heeft gedaan
in de rosegarden gaat het wel over Rozenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:48 schreef KneusTeun het volgende:
Het leven van een matroos gaat niet over rozen... maar ze hebben wel zeeën van tijd!
Hoelang heb je na gedacht over dat fopjequote:Op donderdag 21 maart 2013 16:48 schreef KneusTeun het volgende:
Het leven van een matroos gaat niet over rozen... maar ze hebben wel zeeën van tijd!
2 secquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoelang heb je na gedacht over dat fopje
Maar niet grappigquote:
Bizar. Nog steeds. Gisteren 5 euro betaald om de hele avond onbeperkt te drinken. Stonden na een tijdje flessen wijn leeg te hakken hahaquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe was de kater vanochtend Pi-Air
Godverdomme gast dat klinkt perfectquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bizar. Nog steeds. Gisteren 5 euro betaald om de hele avond onbeperkt te drinken. Stonden na een tijdje flessen wijn leeg te hakken haha
Ja, rare avond. Sta je aan de bar, laat je dat bandje zien, en je krijgt drie flessen rose voor jequote:Op donderdag 21 maart 2013 17:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Godverdomme gast dat klinkt perfect
Klinkt als iets waar ik bij had moeten zijn. Net zoals die vage flugel avond toenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, rare avond. Sta je aan de bar, laat je dat bandje zien, en je krijgt drie flessen rose voor je
Haha dat was echt fantastisch, alleen maar een doos kopen omdat je anders die pet niet krijgtquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar ik bij had moeten zijn. Net zoals die vage flugel avond toen
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Piet we moeten echt snel weer eens gaan pilsen is te lang geleden
Ik moet nog boodschappen doen, geen idee wat ik ga eten, compleet inspiratieloosquote:
Lekkere Risotto met kastanjechampignons en spekjes?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen, geen idee wat ik ga eten, compleet inspiratieloos
Ik ben brak, ik heb geen zin om moeite te doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekkere Risotto met kastanjechampignons en spekjes?
Ach man dat is geen moeite enige wat je moet doen is roeren in een pot met rijstquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben brak, ik heb geen zin om moeite te doenWel lekker overigens, en lang geleden dat ik dat gegeten heb
Eigenlijk heb ik meer zin in een goede stamppot voor de brakheid, denk dat ik spinaziestamppot ga maken met kaas
Ik zal het zeggenquote:
Nope.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:57 schreef Rossdale het volgende:
Iemand hier die GOW: judgment gaat halen? Stoma misschien?
Code voor gratis wapenskin: 3RVWH-2DDYH-Y2FYX-C3DPV-CRQ9Z
quote:Motorrijschool Karin Aalhuizen
Beste Motorliefhebbers,
Volgens mijn bronnen komt het betere weer langzaam op gang en zal met de paasdagen de temperatuur weer eens op een dit voelt lekker aan temperatuur komen!
Tijd om weer eens na te denken om te starten met motorrijden!
Speciaal voor diegene die willen proeven aan het motorrijden en daarbij de nodige tips krijgen organiseren wij een Try The Bike!
Deze kost ¤ 30,- en duurt twee uur!
Bovendien krijgt u deze twee uur solo les, dus geen 4 of 6 man op 1 instucteur!
Let er wel op dat vol ook echt vol is aangezien wij zelf ook graag een stukje gaan motorrijden!
Dat is goedkoop! Zal ze eens contacten, daarvoor wil ik wel eens op en neer naar Oosterhoutquote:
Kun je meteen je AVB halenquote:
Hoop dat je dan les krijgt van Niels, dat is echt een briljant toffe kerelquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is goedkoop! Zal ze eens contacten, daarvoor wil ik wel eens op en neer naar Oosterhout
Haha, ik ga eens kijken. Oosterhout is wel dik half uur kneurenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoop dat je dan les krijgt van Niels, dat is echt een briljant toffe kerel
Komt door de naam natuurlijk
In het zonnetje is het stiekem nog best wel lekkerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:54 schreef Michhas het volgende:
Beetje in de zon chillen op kantoor, lekker hoor
Het zonnige zuidenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In het zuiden is het altijd mooi en zonnig
Lag gewoon aan Stefquote:
Sterk spul dat Taksi hequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Zo mensen in voor clubs? Ben eindelijk over mijn kater heen
Nu?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Zo mensen in voor clubs? Ben eindelijk over mijn kater heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i run tha block like a tuc lifer, op iedere hoek van de straat word er wel een Chicuahau gedeald.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Donny uit de ghetto, thuglife
Hoe is het met de chihuahua?![]()
Dat verhaal van jouquote:Op zondag 24 maart 2013 09:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
i run tha block like a tuc lifer, op iedere hoek van de straat word er wel een Chicuahau gedeald.
Maar goed dat we niet vlakbij een weiland wonen, want hij zou zelfs met een koe terug komen die hij dan gevonden hadquote:Op zondag 24 maart 2013 09:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat verhaal van jouDat je zoon thuiskomt met een chihuahua
quote:Op zondag 24 maart 2013 09:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Maar goed dat we niet vlakbij een weiland wonen, want hij zou zelfs met een koe terug komen die hij dan gevonden had
Of met de juiste instructie's op pad sturen, wilde vrouwen prrrrrrrrrrrrrquote:
Haha dikke primaquote:Op zondag 24 maart 2013 09:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
Of met de juiste instructie's op pad sturen, wilde vrouwen prrrrrrrrrrrrr
Hoeveel uitvallers waren er?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
"Van der Garde komt dit jaar niet in de top 20"
Bam 15de
Alonso eerste rondequote:
Heb je de persconferentie gezien? Webber was boosquote:Op zondag 24 maart 2013 10:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mooie race![]()
Was wel bang dat het weer fout ging bij Webber en VettelWel mooi dat ze bij Mercedes dit jaar wel een race auto hebben
Ja dat Webber over de zeik was kon je wel zien toen ie uit de auto kwamquote:Op zondag 24 maart 2013 11:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je de persconferentie gezien? Webber was boosDie discussie van Rosberg ook
Terecht ookquote:Op zondag 24 maart 2013 11:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat Webber over de zeik was kon je wel zien toen ie uit de auto kwamWebber ook meteen met een sneer naar Vettel
Tja Hamilton gaf ook meteen dat toe dat Rosberg daar had moeten staan
Echt he, briljantquote:Op zondag 24 maart 2013 11:22 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens Hulkenberg blijft ook een baasje. Die heeft echt 20 ronde het leven van Kimi verneukt.
Ik zit op mijn werk, dus ik kijk via een streamquote:Op zondag 24 maart 2013 11:34 schreef Cliffy het volgende:
Waar kijken jullie F1 nu? Of heeft iedereen Sport1?
Nee, dan de pitstops van Force India, wat een gefaalquote:Op zondag 24 maart 2013 11:50 schreef SoldMayor het volgende:
Hamilton die even bij het verkeerde team zijn pitstop willen doen.![]()
Hoe vet zou het zijn als de monteurs van Mclaren gewoon de wielen van Hamilton er af haalde en dan dat Hamilton met een Mercedes op velgen staat.
Die waren echt aan het falen ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:57 schreef PierreTT het volgende:
Nee, dan de pitstops van Force India, wat een gefaal Aanrijding in de pits, die twee die naast elkaar reden in de pits
quote:Op zondag 24 maart 2013 11:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die waren echt aan het falen ja.![]()
Uiteindelijk dachten ze maar we stoppen gewoon, uitvallen lijkt beter als laatste worden.
Dat was ook grappig jaquote:Op zondag 24 maart 2013 11:50 schreef SoldMayor het volgende:
Hamilton die even bij het verkeerde team zijn pitstop willen doen.![]()
Hoe vet zou het zijn als de monteurs van Mclaren gewoon de wielen van Hamilton er af haalde en dan dat Hamilton met een Mercedes op velgen staat.
Dat 2de was niet Force India hequote:Op zondag 24 maart 2013 11:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dan de pitstops van Force India, wat een gefaalAanrijding in de pits, die twee die naast elkaar reden in de pits
Toro Rossoquote:Op zondag 24 maart 2013 12:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was toch een Red Bull-coureur, die na de pitstop tegen iemand aanreed en direct teruggerold werd? En die pitstop met twee naast elkaar, was dat Raikkonen?
Uhmm, button die had een pitstop gedaan en die viel 50 meter verder stil.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:03 schreef PierreTT het volgende:
Dat was toch een Red Bull-coureur, die na de pitstop tegen iemand aanreed en direct teruggerold werd? En die pitstop met twee naast elkaar, was dat Raikkonen?
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Uhmm, button die had een pitstop gedaan en die viel 50 meter verder stil.![]()
En volgens botste een Toro Rosso tegen iemand aan.
Mja je kan ook dit doen:
Zoveel chaos overalquote:Op zondag 24 maart 2013 12:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toro Rosso
en Raikkonen met Hulkenberg volgens mij
quote:"Dit soort dingen moet je binnenskamers bespreken. Ik sta nu in ieder geval op de middelste trede van het podium en ben dus de gelukkigste man hier", vertelde Vettel tijdens het podiuminterview.
kost ook allemaal niks...quote:Op zondag 24 maart 2013 12:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Uhmm, button die had een pitstop gedaan en die viel 50 meter verder stil.![]()
En volgens botste een Toro Rosso tegen iemand aan.
Mja je kan ook dit doen:
ach die neus was toch al rood, beetje bloed erbij maakt niet uitquote:
Hier gaat voor 20 miljoen:quote:Op zondag 24 maart 2013 12:14 schreef Cliffy het volgende:
F1 Canada Pit Collision 2008
kost ook allemaal niks...
quote:
Op zondag 24 maart 2013 12:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
stop barrichello, stop!
ach die neus was toch al rood, beetje bloed erbij maakt niet uit
Tja, hij is ook niet mijn voorkeur...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
vanaf 0.20, al die vliegende bandenquote:
Jawel, maar dit is een beetje cheap scoren. Geef dan gewoon net als Hamilton gewoon toe, dat je er niet hoort te staan.quote:
quote:
In 2012 was het ook goed raak daarquote:
Staat zo onlinequote:
Dus het was de moeite waard om te kijkenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Gefaal in de pitstraat.
Teamorders.
Nog meer gefaal.
En dit allemaal in F1 starsquote:Op zondag 24 maart 2013 12:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Gefaal in de pitstraat.
Teamorders.
Nog meer gefaal.
100%quote:Op zondag 24 maart 2013 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus het was de moeite waard om te kijken
Betaal eens je gas en licht, You pauperquote:Op zondag 24 maart 2013 18:17 schreef Frankii het volgende:
Na een maand vol tyfusdrukte op school en werk dacht ik weer eens lekker de Xbox aan te zwieperen.
Gaat dat ding niet eens aan.
RIP vierde Xbox 360
Hassan de shoarma kok is ontmaskerdquote:Op zondag 24 maart 2013 19:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
YouTube kent mij te goed
Dus nu snel nieuwe kaufen!quote:Op zondag 24 maart 2013 11:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
Faalhaas Vettel![]()
Xbox gold weer eens afgelopen
Komt niet uit Syrië of wel?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
YouTube kent mij te goed
quote:
Race staat zo'n 2 uur na de race op internet. De uitzending van Sky sports dus mooi met engels commentaarquote:
Chill, beetje gamen?quote:Op maandag 25 maart 2013 08:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja lekker brandweer opleiding aan het doen, deze ochtend helemaal niks op de planning staan
Nicequote:Op maandag 25 maart 2013 09:11 schreef Rossdale het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)ction_ref_map=%5B%5D
Wel tof om te zien hoe belachelijk veel knopjes F1-coureurs op hun stuur hebben
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:11 schreef Rossdale het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)ction_ref_map=%5B%5D
Wel tof om te zien hoe belachelijk veel knopjes F1-coureurs op hun stuur hebben
Eindelijk weer een reden om Borderlands 2 terug op te pakkenquote:De levelcap zal vanaf 2 april verhoogd worden zodat gamers tot level 61 kunnen levelen.
Gamers met een seizoenspass voor Borderlands 2 kunnen de update gratis downloaden. Gamers zonder seizoenspass moeten hier 4,99 voor gaan betalen. Naast de levelcap update moet er een gratis update komen die een ultimate vault hunter mode toevoegt. Deze mode is wel alleen beschikbaar voor gamers die level 50 of hoger zijn.
Welke mongool gaat daar nou 4,99 voor betalenquote:Op maandag 25 maart 2013 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eindelijk weer een reden om Borderlands 2 terug op te pakken
Is voor de gehele update, met een nieuw karakter. De levelcap moet je niet voor betalen, beetje ongelukkig uit het bericht geknipt door mijquote:Op maandag 25 maart 2013 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke mongool gaat daar nou 4,99 voor betalen
Ah oke dan is het wel de moeite waard. Moet nog steeds eens beginnen aan Borderlands 1 & 2quote:Op maandag 25 maart 2013 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is voor de gehele update, met een nieuw karakter. De levelcap moet je niet voor betalen, beetje ongelukkig uit het bericht geknipt door mij
In BL2 is dat een stuk beter aangepaktquote:Op maandag 25 maart 2013 12:03 schreef KneusTeun het volgende:
Ja borderlands 1 was leuk, totdat ik 30 levels achter liep en het geen zin meer had
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is voor de gehele update, met een nieuw karakter. De levelcap moet je niet voor betalen, beetje ongelukkig uit het bericht geknipt door mij
Gratis?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:12 schreef Cliffy het volgende:
Die 4,99 is gewoon voor de hele DLC idd, daarnaast is er nog een gratis update met die Psycho
Ben benieuwd hoe lang die orange guns nog viable zijn
[..]
In BL2 is dat een stuk beter aangepakt
Fijn he DLCquote:Krieg the Psycho wordt het zesde speelbare personage voor Borderlands 2. Hij komt in mei voor 800 Microsoft-punten of 10 euro beschikbaar. Gearbox heeft daarnaast ook andere uitbreidingen voor de game aangekondigd, zoals een verhoogde level cap.
Op 2 april verschijnt de downloadbare content die de levelcap met 11 levels verhoogt, tot 61. De DLC kost 5 euro en is gratis voor mensen die een Season Pass hebben. Op dezelfde dag verschijnt gratis een update die de Ultimate Vault Hunter Mode toevoegt. Deze is wel alleen beschikbaar voor spelers van level 50 of hoger.
De beste in schoten op doel blocken van teamgenoten ja. Dat was mijn dingquote:
kom 1vs1 en dan gooi je fifa ook uit het raamquote:
Baal je dat je dirt 3 speelt?quote:
Klopt. Maar die gymkhana meuk zuigt.... voor de rest wel goede game.quote:
Volledig mee eens, maar de rallyraces blijven erg awesomequote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt. Maar die gymkhana meuk zuigt.... voor de rest wel goede game.
Showdown vond ik wel tegenvallen.
Bij amazon is het goedkoperquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:11 schreef KneusTeun het volgende:
Fuck hoeren kots! die fifa 13 op xbox live kan ik nu niet kopen omdat ik een US account heb :S
De rest van die aanbiedingen wel gewoon....
Ja 28 euro bij webshops, maar ik had nog points, kon ik hem daarvoor kopen.quote:
Ja al weer een tijd.quote:
Ik zit ook lekker ziek thuisquote:
En dan worden samengevoegd met die josti's van het fifa topic zeker?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:12 schreef KoningStoma het volgende:
Wordt het niet eens tijd om de titel officieel te veranderen naar Fifa13SC?
Kom 1 op 1 met my little pony en ik vlecht je harenquote:
Leuk spel, al zijn wel alle missies vrijwel continue hetzelfde. Beetje aankutten in de spelwereld is sowieso fantastisch. Zeker voor 800 puntjesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:26 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe is just cause eigenlijk? 800points lijkt me ook wel nice deal
Oh en die muziek in die nachtclub die in de lucht zweeft is echt awesome. Je hoort de beats al stampen als je aan komt vliegenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Leuk spel, al zijn wel alle missies vrijwel continue hetzelfde. Beetje aankutten in de spelwereld is sowieso fantastisch. Zeker voor 800 puntjes
Ik zou het verschil niet zien ha ha le xDquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dan worden samengevoegd met die josti's van het fifa topic zeker?
Graag voor je geregeld jongenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:24 schreef Rossdale het volgende:
Volgende week is Mercury Hg trouwens op XBLA een week lang te krijgen voor 200 puntjes. Echt supertof spelletjeOoit nog eens voor CutScene gereviewed
Haha lol kut veva XDquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:28 schreef Bozz187 het volgende:
Haha, moet ik volgende week met mijn vakopleiding starten. Krijg ik een mail dat die niet door gaat en dat ik (samen met de andere 2 lui van die vo) met een veva lichting mee moeten.
Goeie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kom 1 op 1 met my little pony en ik vlecht je haren
Wat maakt dat uit kun je beetje hengelen naar jonge sluttiesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yup en nu moet ik met die 16jarige les gaan volgen
Had dan ook gewoon je account omgezet naar EUquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:11 schreef KneusTeun het volgende:
Fuck hoeren kots! die fifa 13 op xbox live kan ik nu niet kopen omdat ik een US account heb :S
Maak een 2e Nederlandse account, koop hem daarop en je kan op de 1e xbox waar je alles op koopt met al je accounts de game spelen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:11 schreef KneusTeun het volgende:
Scheelt wel dikke pieken met nederlandse prijsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:16 schreef KneusTeun het volgende:
Zoveel moeite wou ik nou ook niet doen, ik had op me US account nog een lading punten. Dus ik dacht die kan ik mooi daar voor gebruiken.
64 players is al goed genoegquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:32 schreef SoldMayor het volgende:
Oh bijna BF4 nieuws.![]()
![]()
- Alleen grote maps met vliegtuige, choppers, tanks op alle maps.
- Boten
- Meer wapens die ergens op de map staan. AA guns etc etc..
- Meteen van af het begin eigen server
- Meer BF2 kant op.
Dan wordt het zo vet.
Terwijl ze laatst zeiden dat ze meer kleine mappen zoals metro en seine zouden toevoegenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:32 schreef SoldMayor het volgende:
Oh bijna BF4 nieuws.![]()
![]()
- Alleen grote maps met vliegtuige, choppers, tanks op alle maps.
- Boten
- Meer wapens die ergens op de map staan. AA guns etc etc..
- Meteen van af het begin eigen server
- Meer BF2 kant op.
Dan wordt het zo vet.
Het is dan ook wat ik hoop.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Terwijl ze laatst zeiden dat ze meer kleine mappen zoals metro en seine zouden toevoegen
Ja en dat kun je vergetenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het is dan ook wat ik hoop.
En juist niet van die kleine kut maps.
quote:
Ik schrok er gewoon vanquote:
the good lifequote:Op woensdag 27 maart 2013 09:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Voor mij wel, ik heb na half 11 anderhalve week vakantie
Hij komt uit op zowel 360, PS3, PC, PS4 en nieuwe Xboxquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:33 schreef Cliffy het volgende:
BF4 dus in de herfst... en die xbox dan?
Er staat nog nergens dat ie voor "iets" uitkomt toch? gerucht is xbox,ps3,pc,ps4 en nieuwe xboxquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij komt uit op zowel 360, PS3, PC, PS4 en nieuwe Xbox
Er staat nergens dat de game al in de herst uitkomt voor de PS4 en volgende XboxKan altijd later zijn natuurlijk. Al lijkt het me toch wel een launchgame eigenlijk, dus zal niet heel veel later zijn
Sowieso voor PC, 360 en PS3. Dat is al bevestigd. Maar ze mogen waarschijnlijk nog niets zeggen over nextgen, omdat MS officieel nog steeds ontkent dat ze met een opvolger van de 360 komen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Er staat nog nergens dat ie voor "iets" uitkomt toch? gerucht is xbox,ps3,pc,ps4 en nieuwe xboxIk heb dat nog nergens bevestigd gezien. Als je link hebt graag.
http://www.eurogamer.net/(...)tlefield-4-for-wii-uquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Er staat nog nergens dat ie voor "iets" uitkomt toch? gerucht is xbox,ps3,pc,ps4 en nieuwe xboxIk heb dat nog nergens bevestigd gezien. Als je link hebt graag.
hij komt sowieso voor deze generatie uit (wat ook gewoon logisch is he)quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat EA ook aanwezig zal zijn op dat MS eventquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sowieso voor PC, 360 en PS3. Dat is al bevestigd. Maar ze mogen waarschijnlijk nog niets zeggen over nextgen, omdat MS officieel nog steeds ontkent dat ze met een opvolger van de 360 komen.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat DICE aanwezig zal zijn op het MS event in april
De PS3 en Xbox 360 hebben nu hun optimale afzetmarkt nu er zoveel verkochte consoles zijn. Als ze de game alleen op de next-gen consoles zouden uitbrengen dan draaien ze hun eigen nek om. Er zijn tijdens de release veel minder apparaten op de markt en de sales zullen dus vele malen lager liggen dan van BF3quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hij komt sowieso voor deze generatie uit (wat ook gewoon logisch is he)
$$$
Ja precies, ook gaat niet iedereen bij de release een nieuwe console halen. Die gaan voorlopig nog wel ff door op hun xbox en ps3.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De PS3 en Xbox 360 hebben nu hun optimale afzetmarkt nu er zoveel verkochte consoles zijn. Als ze de game alleen op de next-gen consoles zouden uitbrengen dan draaien ze hun eigen nek om. Er zijn tijdens de release veel minder apparaten op de markt en de sales zullen dus vele malen lager liggen dan van BF3
Ach de nieuwe console lanceert waarschijnlijk met BF4, Forza 5, PGR 5, Fable 4, Halo 5, Watch Dogs in de eerste paar maanden.quote:
staat al in pre order OMG!!!quote:
Goed, vriendin is alleen erg moe en even een spannende twee weken gehad ivm medisch gedoe..quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jawel, hoe is het met de zwangerschap?
Het zit je wel dwars allemaal hequote:Op woensdag 27 maart 2013 13:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/media/item/rvp-wint-jasje-maalderink
http://www.voetbalprimeur(...)jgt-shirt-van-persie
Want het is zo'n arrogante kwal [ afbeelding ]
En in de bonus Suarez :
Als ik dequote:Op woensdag 27 maart 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars allemaal he
En toch reagerenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kan me er in ieder geval niet druk om maken itt jou
en nu?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gronddeal tussen #Eindhoven en #PSV heeft #PSV ten onrechte bevoordeeld, vindt de Europese Commissie. Op ed.nl en in ED morgen meer.
INB4 Nick met Ajax krijgt dat ook echt waar of als Suarez het had gedaan dan was het mooi geweest
En hoeveel heeft dat onderzoek gekost?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niets natuurlijk ze gaan er toch niets mee doen uiteindelijk
Genoeg waarschijnlijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:43 schreef Cliffy het volgende:
[..]
En hoeveel heeft dat onderzoek gekost?
Wat staat hier nu eigenlijk?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gronddeal tussen #Eindhoven en #PSV heeft #PSV ten onrechte bevoordeeld, vindt de Europese Commissie. Op ed.nl en in ED morgen meer.
INB4 Nick met Ajax krijgt dat ook echt waar of als Suarez het had gedaan dan was het mooi geweest
Beter een nieuwe rechtsvoor altijd handig voor erbijquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:45 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Hadden ze beter gewoon aan PSV kunnen geven.. beetje middenveld versterken enzo
Is van de straat jwzquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:14 schreef KoningStoma het volgende:
Er zijn blijkbaar mensen die dat voetbaljargon van stef wel snappen![]()
Eindhoven verdedigt koop grond PSV bij Europees Hof
Wist niet dat de selectie van PSV ook deed rappenquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:14 schreef KoningStoma het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:14 schreef KoningStoma het volgende:
welke is het leukst?!?!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:51 schreef Rossdale het volgende:
GAM / [Xbox 360 #532] Waar badboynova een smeerlap is!
Gratis Toy Soldiers en The Maw arcade games
Je hoeft niet te kiezen, kan ze allebei claimenquote:
Mja zelfde probleem helaas. En ik had toy soldiers alquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:07 schreef KneusTeun het volgende:
kreeg alleen voor toy soldiers, bij maw bleef ie leeg...
Nog een keertje proberen? Zijn in 360-topic genoeg mensen bij wie t wel gelukt is om ze allebei te krijgen...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:07 schreef KneusTeun het volgende:
kreeg alleen voor toy soldiers, bij maw bleef ie leeg...
Oh, nouja wie weet zijn de codes op ofzo? Gebeurt ook wel af en toe bij Steam-sales...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mja zelfde probleem helaas. En ik had toy soldiers al
zijn er foto's van?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:38 schreef Rossdale het volgende:
28/03/13 onthoud de datum! Dat rossdale een hattrick maakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |