Maar niet grappigquote:
Bizar. Nog steeds. Gisteren 5 euro betaald om de hele avond onbeperkt te drinken. Stonden na een tijdje flessen wijn leeg te hakken hahaquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe was de kater vanochtend Pi-Air
Godverdomme gast dat klinkt perfectquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bizar. Nog steeds. Gisteren 5 euro betaald om de hele avond onbeperkt te drinken. Stonden na een tijdje flessen wijn leeg te hakken haha
Ja, rare avond. Sta je aan de bar, laat je dat bandje zien, en je krijgt drie flessen rose voor jequote:Op donderdag 21 maart 2013 17:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Godverdomme gast dat klinkt perfect
Klinkt als iets waar ik bij had moeten zijn. Net zoals die vage flugel avond toenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, rare avond. Sta je aan de bar, laat je dat bandje zien, en je krijgt drie flessen rose voor je
Haha dat was echt fantastisch, alleen maar een doos kopen omdat je anders die pet niet krijgtquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar ik bij had moeten zijn. Net zoals die vage flugel avond toen
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Piet we moeten echt snel weer eens gaan pilsen is te lang geleden
Ik moet nog boodschappen doen, geen idee wat ik ga eten, compleet inspiratieloosquote:
Lekkere Risotto met kastanjechampignons en spekjes?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen, geen idee wat ik ga eten, compleet inspiratieloos
Ik ben brak, ik heb geen zin om moeite te doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekkere Risotto met kastanjechampignons en spekjes?
Ach man dat is geen moeite enige wat je moet doen is roeren in een pot met rijstquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben brak, ik heb geen zin om moeite te doenWel lekker overigens, en lang geleden dat ik dat gegeten heb
Eigenlijk heb ik meer zin in een goede stamppot voor de brakheid, denk dat ik spinaziestamppot ga maken met kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |