De beste in schoten op doel blocken van teamgenoten ja. Dat was mijn dingquote:
kom 1vs1 en dan gooi je fifa ook uit het raamquote:
Baal je dat je dirt 3 speelt?quote:
Klopt. Maar die gymkhana meuk zuigt.... voor de rest wel goede game.quote:
Volledig mee eens, maar de rallyraces blijven erg awesomequote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt. Maar die gymkhana meuk zuigt.... voor de rest wel goede game.
Showdown vond ik wel tegenvallen.
Bij amazon is het goedkoperquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:11 schreef KneusTeun het volgende:
Fuck hoeren kots! die fifa 13 op xbox live kan ik nu niet kopen omdat ik een US account heb :S
De rest van die aanbiedingen wel gewoon....
Ja 28 euro bij webshops, maar ik had nog points, kon ik hem daarvoor kopen.quote:
Ja al weer een tijd.quote:
Ik zit ook lekker ziek thuisquote:
En dan worden samengevoegd met die josti's van het fifa topic zeker?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:12 schreef KoningStoma het volgende:
Wordt het niet eens tijd om de titel officieel te veranderen naar Fifa13SC?
Kom 1 op 1 met my little pony en ik vlecht je harenquote:
Leuk spel, al zijn wel alle missies vrijwel continue hetzelfde. Beetje aankutten in de spelwereld is sowieso fantastisch. Zeker voor 800 puntjesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:26 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe is just cause eigenlijk? 800points lijkt me ook wel nice deal
Oh en die muziek in die nachtclub die in de lucht zweeft is echt awesome. Je hoort de beats al stampen als je aan komt vliegenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Leuk spel, al zijn wel alle missies vrijwel continue hetzelfde. Beetje aankutten in de spelwereld is sowieso fantastisch. Zeker voor 800 puntjes
Ik zou het verschil niet zien ha ha le xDquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dan worden samengevoegd met die josti's van het fifa topic zeker?
Graag voor je geregeld jongenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:24 schreef Rossdale het volgende:
Volgende week is Mercury Hg trouwens op XBLA een week lang te krijgen voor 200 puntjes. Echt supertof spelletjeOoit nog eens voor CutScene gereviewed
Haha lol kut veva XDquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:28 schreef Bozz187 het volgende:
Haha, moet ik volgende week met mijn vakopleiding starten. Krijg ik een mail dat die niet door gaat en dat ik (samen met de andere 2 lui van die vo) met een veva lichting mee moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |