Hoop dat je dan les krijgt van Niels, dat is echt een briljant toffe kerelquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is goedkoop! Zal ze eens contacten, daarvoor wil ik wel eens op en neer naar Oosterhout
Haha, ik ga eens kijken. Oosterhout is wel dik half uur kneurenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoop dat je dan les krijgt van Niels, dat is echt een briljant toffe kerel
Komt door de naam natuurlijk
In het zonnetje is het stiekem nog best wel lekkerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:54 schreef Michhas het volgende:
Beetje in de zon chillen op kantoor, lekker hoor
Het zonnige zuidenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In het zuiden is het altijd mooi en zonnig
Lag gewoon aan Stefquote:
Sterk spul dat Taksi hequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Zo mensen in voor clubs? Ben eindelijk over mijn kater heen
Nu?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Zo mensen in voor clubs? Ben eindelijk over mijn kater heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i run tha block like a tuc lifer, op iedere hoek van de straat word er wel een Chicuahau gedeald.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Donny uit de ghetto, thuglife
Hoe is het met de chihuahua?![]()
Dat verhaal van jouquote:Op zondag 24 maart 2013 09:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
i run tha block like a tuc lifer, op iedere hoek van de straat word er wel een Chicuahau gedeald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |