Ook daarvoor moet je in Brabant zijnquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:36 schreef sp3c het volgende:
zeker dat doelpunt van J.J. had ik graag digitaal teruggezien
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:22 schreef sp3c het volgende:
de halve finales vielen namelijk geheel onverwacht samen met het wk U20 waar geheel onverwacht vrijwel de complete selectie van High Techs naartoe is geweest waardoor ze geen team konden samenstellen voor die datum!
echt hoor, niemand zag het aankomenquote:
Hij ging zelf, Trappers hebben hem een verlenging aangeboden, maar heeft een ander aanbod gehad, dat hij niet kon weigeren.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Is volgens mij toch geen slechte coach. Heeft het ook goed gedaan met Oranje tot nu toe.
Dan lijkt me dat een legitieme reden om te gaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Hij ging zelf, Trappers hebben hem een verlenging aangeboden, maar heeft een ander aanbod gehad, dat hij niet kon weigeren.
Laat we het hopen, speelt Bouchard nog?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:22 schreef sp3c het volgende:
en ik zag op ijshockey.com dat Leuven misschien weer mee wil doen in NL
ik hoop dat het vergelijkbaar is met Amsterdam, als die onderaan de competitie spannende wedstrijden tegen elkaar kunnen spelen dan is dat alleen maar goed lijkt mequote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Slechter dan Amsterdam zijn ze toch niet en zo krijg je meer wedstrijden voor de back-up om te laten starten en de eventuele derde en vierde lijn speeltijd te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |