SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Des te meer reden om er vandaag zonder vragen extra van te genietenquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
omdat het morgen ineens anders kan zijn, dus willen we weten waardoor dat komt
Psoriasis Artritis. En voordat je nu gelijk op Wikipedia gaat kijken, bij mij is het minder erg en nasty als dat het er daar uit ziet met die plaatjes.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zuigt wel... Wat heb je als ik vragen mag
Ik verzin gewoon smoesjes.. Daar ben ik heel goed in
Maar geen blondquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
ofi voor wie?
leek me een juiste keuze als je het doet om je beter te voelen
Dat klinkt erg heftig zegquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:10 schreef substep het volgende:
[..]
Psoriasis Artritis. En voordat je nu gelijk op Wikipedia gaat kijken, bij mij is het minder erg en nasty als dat het er daar uit ziet met die plaatjes.Maar het zuigt wel. Drie jaar geleden tijdens karate last gekregen van m'n voeten. Sindsdien elke dag pijn in mijn voeten, handen en knieën.
Ik zit sinds een paar maanden op zware medicatie (Methotrexaat, lichte vorm van chemo) nadat eerdere medicatie en fysiotherapie niet hielp. Deze medicatie begint nu eindelijk een klein beetje te werken. Dus ik ben zo af en toe weer aan het longboarden en het lopen gaat me ook beter af. Maar het zal nog even duren voordat ik weer kan hardlopen en verder kan met vechtsporten.
nee. dat is niet logisch.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Des te meer reden om er vandaag zonder vragen extra van te genieten
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar geen blond
[..]
Dat klinkt erg heftig zegEn je bent nog zo jong
En alles op zijn tijdHopelijk komt er een tijd dat je weer kan hardlopen en mee kan doen aan vechtsporten.
Oh.quote:
is longboarden surfen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:21 schreef substep het volgende:
Ondertussen blijven we gewoon verder gaan met poweryoga, situps, pushups en zo af en toe DDR en longboarden.Plus sowieso loop ik elke werkdag van en naar het werk, welke ook zo'n half uur lopen is.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:21 schreef substep het volgende:
Ondertussen blijven we gewoon verder gaan met poweryoga, situps, pushups en zo af en toe DDR en longboarden.Plus sowieso loop ik elke werkdag van en naar het werk, welke ook zo'n half uur lopen is.
Lange skateboardquote:
Blijft af en toe wel frustrerend, natuurlijk. En inderdaad aanpassen als het minder gaat. Tot een paar maanden geleden zat ik gemiddeld een dag thuis in de week omdat ik gewoon te veel pijn had om mijzelf naar mijn werk te verplaatsen. Nu valt dat gelukkig mee, dus er zit vooruitgang in.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]respect voor je doorzettingsvermogen. En hoe je er mee omgaat natuurlijk. Je zal je toch moeten aanpassen als het even wat minder gaat. Knap als je daar een weg in kunt vinden
quote:
Klinkt idd positiefquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:27 schreef substep het volgende:
[..]
Blijft af en toe wel frustrerend, natuurlijk. En inderdaad aanpassen als het minder gaat. Tot een paar maanden geleden zat ik gemiddeld een dag thuis in de week omdat ik gewoon te veel pijn had om mijzelf naar mijn werk te verplaatsen. Nu valt dat gelukkig mee, dus er zit vooruitgang in.
Het is idd chronisch, naast mijn normale Psoriasis. Maar kan nagenoeg volledig onderdrukt worden met juiste type en dosering medicatie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt idd positief
Ik ben niet zo'n persoon die meteen gaat wiki-en en googlen hoor maar is het iets wat blijvend is?
Geniet ervan schatquote:
Nu zoek ik een nummer wat gebruikt werd voor een longboard clip....quote:
Hoe ging het?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu zoek ik een nummer wat gebruikt werd voor een longboard clip....
MUZ / Help, ik zoek...#340quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu zoek ik een nummer wat gebruikt werd voor een longboard clip....
Het was een dance achtig nummerquote:
Ghehe inmiddels wel blij dat je met het OV bent ipv met de motor?quote:
goed bezigquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Kind moet straks weer ergens trainen ofzo dus ik moet nu al aan het eten beginnen
Die Sheldon is ook goed bezigquote:
Zeker welquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe inmiddels wel blij dat je met het OV bent ipv met de motor?
Hoe uitgebreid eet jij?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Kind moet straks weer ergens trainen ofzo dus ik moet nu al aan het eten beginnen
Hij moet om uiterlijk half 5 op de fiets zitten, half uurtje fietsen en dan 2 uur breakdancen.quote:
Gokje: bij muhahahaquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:06 schreef substep het volgende:
Oeh. Ik lees net in de OP dat er op 12 april een Weerwolven meet is bij muhahaha.
Kan ik me ergens inschrijven?
Dat zou zomaar kunnen ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die Sheldon is ook goed bezig![]()
Morgen word je wakker met een goudvis op je kussen hoor
PM is misschien een beter ideequote:
Wel pics dan aub!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen ja.
Hij blijft me verbazen.
Duurt nog wel even. Als hij niet reageert op DM dan PM ik hem wel.quote:
AH, vandaarquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij moet om uiterlijk half 5 op de fiets zitten, half uurtje fietsen en dan 2 uur breakdancen.
Dat is niet te doen met een volle maag dus moet minimaal een uur tussen eten en fietsen zitten.
Eten maken ben ik half uurtje mee bezig ofzo dus nu ongeveer wel beginnen ja
Wat? Waar? Wanneer? Pics!quote:
Waar?quote:
Wat voor een piercing? Gewoon een kleintje?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:26 schreef Tamashii het volgende:
Vast niet zo boeiend, maar voor mij echt big.
Vertel!quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:26 schreef Tamashii het volgende:
Vast niet zo boeiend, maar voor mij echt big.
Awww.quote:
Nice! Dat is mooi verdiend. Wat ga je ermee doen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww.
Ik heb mijn post eens gedaan, voor het eerst in 4 maanden
Had nog een verjaardagskaart en 2 kerstkaarten.
En een brief van Eneco dat ik bijna 300 euro terugkrijg
i'm rich bitchquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm mn geld is er nog steeds niet, nu begin ik hem toch wel te knijpen
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
En een brief van Eneco dat ik bijna 300 euro terugkrijg
Ik ben net thuis van werk, dus nee, bedankt.quote:
Ik ben blij voor je!!quote:
Geen idee waar jouw geld vandaan komt, maar bel er anders even achteraan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je!!
Als ik dat geld vandaag niet heb kan Y. morgen niet eens naar school
Dat kan dus nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee waar jouw geld vandaan komt, maar bel er anders even achteraan?
Oké, dat is kut. Sterkte dan.quote:
heeft ie geen fiets?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik dat geld vandaag niet heb kan Y. morgen niet eens naar school
Komt wel goed. Zolang ik nog kan eten vind ik het wel bestquote:
Jawel.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel.
Het is gelukkig ook maar een kleine 19 km verderop, door weilanden, met kans op sneeuw en gladheid.
Ah. Vroeg vrij dan. De avond is nog jong.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben net thuis van werk, dus nee, bedankt.
Sterker nog: het is nog niet eens avond.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:58 schreef substep het volgende:
[..]
Ah. Vroeg vrij dan. De avond is nog jong.
In ieder geval veel tijd om leuke dingen te doen nog.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Sterker nog: het is nog niet eens avond.
Nee, gelukkig niet. Pas rond elf uur hoef ik m'n bed op te zoeken. Maar ik heb geen idee wat ik tot die tijd moet doen, behalve eten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:59 schreef substep het volgende:
[..]
In ieder geval veel tijd om leuke dingen te doen nog.![]()
Tenzij je om 1900 uur op bed moet liggen omdat je er om 0400 uur uit moet, natuurljik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wordt ie hard van!quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel.
Het is gelukkig ook maar een kleine 19 km verderop, door weilanden, met kans op sneeuw en gladheid.
Lezen, muziek maken, yoga, workout, wandeling maken (met of zonder hond), mediteren, gamen, seksen, knutselen, andere hobbies.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Pas rond elf uur hoef ik m'n bed op te zoeken. Maar ik heb geen idee wat ik tot die tijd moet doen, behalve eten.
Niks om te lezen, a-muzikaal, geen middelen om te sporten, honden al uitgelaten + sneeuw, mediteren wordt slapen, gamen doe ik niet aan, seksen gaat niet zonder vriendje, knutselen is voor kinderen en hobby's schrijf je zo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:03 schreef substep het volgende:
[..]
Lezen, muziek maken, yoga, workout, wandeling maken (met of zonder hond), mediteren, gamen, seksen, knutselen, andere hobbies.
Genoeg te doen.![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
Het zal eens meezittengemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga naar de bieb en leen een boek of zoek op het internet naar ebooks, kut excuus want iedereen heeft wel iets muzikaals in zich, sporten kan prima zonder middelen (pushups, situps, starjumps, rek- en strekoefeningen, etc), hond uitlaten in de sneeuw is juist awesome, dan doe je het niet goed, fair enough, fair enough, niet helemaal en oja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Niks om te lezen, a-muzikaal, geen middelen om te sporten, honden al uitgelaten + sneeuw, mediteren wordt slapen, gamen doe ik niet aan, seksen gaat niet zonder vriendje, knutselen is voor kinderen en hobby's schrijf je zo.
Nee, geen gewichten.quote:
Aan de ene kant wel, anderzijds had ik de kans gehad dat hij vrijdag verstuurd zou worden en zaterdag bezorgd maar dan ben ik niet thuis dus vanavond maandag komt dat wel goed.quote:
Rugzak met bakstenen en 5x20 pushups doen.quote:
Uhuh.quote:
Ik weet niet waar hier de bieb is, ik woon in een klein kutdorp. Geen idee hoe ik muziek moet maken, tevens heb ik geen instrumenten. Fair enough, maar ik heb geen zin om te sporten. Genoeg workout gehad op m'n werk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:08 schreef substep het volgende:
[..]
Ga naar de bieb en leen een boek of zoek op het internet naar ebooks, kut excuus want iedereen heeft wel iets muzikaals in zich, sporten kan prima zonder middelen (pushups, situps, starjumps, rek- en strekoefeningen, etc), hond uitlaten in de sneeuw is juist awesome, dan doe je het niet goed, fair enough, fair enough, niet helemaal en oja.
Dat weet ik wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:08 schreef substep het volgende:
[..]
Rugzak met bakstenen en 5x20 pushups doen.Ook prima te gebruiken voor biceps/triceps. Stel bakstenen in een emmer en liften maar.
Beetje creatief zijn. Sportschool en dure apparaten zijn helemaal niet nodig.
ik zou het niet doen maar mogelijk is het zekerquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat dat hem niet gaat worden he
Ik had vroeger weinig keus. Brengen met de auto, daar deden mijn ouders niet aan. En ziekmelden al helemaal niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou het niet doen maar mogelijk is het zeker
Druten zit de bieb.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet waar hier de bieb is, ik woon in een klein kutdorp. Geen idee hoe ik muziek moet maken, tevens heb ik geen instrumenten. Fair enough, maar ik heb geen zin om te sporten. Genoeg workout gehad op m'n werk.Nee, de sneeuw is nat, vies en blijft niet liggen. Mediteren is gewoon fucking saai, dat bedoel ik. Ook geen bezigheid waar ik me de komende 7 uur mee kan vermaken.
En hoe kan ik seksen zonder vriendje? Masturberen is ook binnen 10 minuten gebeurd.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
mijn rechterarm is al breder dan de linker
Dus je gaat tot vanavond 11 uur een beetje eten en dan in je stoel zitten en voor je uit lopen staren?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet waar hier de bieb is, ik woon in een klein kutdorp. Geen idee hoe ik muziek moet maken, tevens heb ik geen instrumenten. Fair enough, maar ik heb geen zin om te sporten. Genoeg workout gehad op m'n werk.Nee, de sneeuw is nat, vies en blijft niet liggen. Mediteren is gewoon fucking saai, dat bedoel ik. Ook geen bezigheid waar ik me de komende 7 uur mee kan vermaken.
En hoe kan ik seksen zonder vriendje? Masturberen is ook binnen 10 minuten gebeurd.
Waar?quote:
hoe ver moest je toen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had vroeger weinig keus. Brengen met de auto, daar deden mijn ouders niet aan. En ziekmelden al helemaal niet.
Mijn rechterarm is ook breder dan mijn linker, en ik fap met links. Wat doe ik fout?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
mijn rechterarm is al breder dan de linker
Op de middelbare school was dat het dagelijkse standaard recept, 18km door de weilanden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat dat hem niet gaat worden he
FOK!ken, de afwas doen, eten ... Misschien nog een keer met de honden lopen en kletsen op Skype als ik gezelschap heb.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef substep het volgende:
[..]
Dus je gaat tot vanavond 11 uur een beetje eten en dan in je stoel zitten en voor je uit lopen staren?
Ja dat is best wel rukquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
dan zou je zeggen pak de linker.... maar die bakt er niks van.. de prutser
Trust me, went vanzelf. Voordeel dat wanneer je rechtshandig bent, je met links af en toe wat onverwachte en stimulerende bewegingen maakt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
dan zou je zeggen pak de linker.... maar die bakt er niks van.. de prutser
Tien kilometer, dus wel wat minder ver.quote:
te weinig fappen, duhquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef substep het volgende:
[..]
Mijn rechterarm is ook breder dan mijn linker, en ik fap met links. Wat doe ik fout?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is best wel ruk
Of in dit geval.. niet
Het is dat mn geld er nu wel is maar anders had ik het kind morgen gewoon ziek gemeld hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had vroeger weinig keus. Brengen met de auto, daar deden mijn ouders niet aan. En ziekmelden al helemaal niet.
ach als een meisje er 10 doet, heeft JordY helemaal niks te klagenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Tien kilometer, dus wel wat minder ver.
Hmmm. Hoe word je daar lid van eigenlijk? Ik heb helemaal geen pasje of zo.quote:
Dat is ook nog wel te doen jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Tien kilometer, dus wel wat minder ver.
Jij hebt niks te klagen dus?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
ach als een meisje er 10 doet, heeft JordY helemaal niks te klagen
Alsof meisjes minder goed kunnen fietsen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
ach als een meisje er 10 doet, heeft JordY helemaal niks te klagen
Je gaat er heen, loopt naar binnen en zegt HOi ik ben fera en ik wil lid wordenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Hoe word je daar lid van eigenlijk? Ik heb helemaal geen pasje of zo.
Kost dat geld?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je gaat er heen, loopt naar binnen en zegt HOi ik ben fera en ik wil lid worden
dat maak jij er vanquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof meisjes minder goed kunnen fietsen.
Jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Kost dat geld?
Ik heb er echt geen ervaring mee. Boeken koop ik altijd, want ik wil ze houden.Ik wil ze verslinden en er per ongeluk koffie op knoeien en ezelsoortjes in maken.
"Als zelfs een meisje er tien kan ... ".quote:
Hmmm.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
ik betaal iets van 30 euro per jaar ofzo
Mens toen ik zo oud was trainde ik 4 middagen in de week, na school, op een rondje van 80km door de polder.... Die jongen kan echt wel dat stukkie peddelen hoor. Warme kleren aan en gaan met die banaan....quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel te doen ja![]()
Ik vind bijna 20 km voor een kind van 14 door een poldergebied als het winters weer is gewoon te gevaarlijk![]()
Vooral omdat hij het dan ook nog eens alleen moet fietsen omdat er geen klasgenoten hier in het dorp wonen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik: wat wil je eten
J: waaruit kunnen we kiezen
Ik: er valt niet te kiezen want ik moet nog wat halen
J.als ik nergens uit kan kiezen kan ik toch ook niet zeggen wat ik wil eten
Doodvermoeiend soms
Er even naar toe gaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Hoe word je daar lid van eigenlijk? Ik heb helemaal geen pasje of zo.
*grinnik*quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Doodvermoeiend soms
Ik moet om kwart over 6 de deur uitquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grinnik*
Ik heb net besloten sateh te maken. Dus eega moet thuiskomen om op dr koter te passen dan kan ik inkopen doen.
gem. man heeft fysiek meer kracht dan de gem. vrouw.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
"Als zelfs een meisje er tien kan ... ".
eens.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Doodvermoeiend soms
Dan ga je hem toch geen keuzeopties geven? Da's toch vragen om ellende ?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet om kwart over 6 de deur uit
dus op tijd eten en iets makkelijks is gewenst
Is niet aan de orde want geld is erquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
en dat je hem daadwerkelijk ziek wilt melden
14 jaar, oh jee die kan niet alleen fietsen hoor
Of leg hem gewoon een paar dingen voor waar je zelf zin in hebt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan ga je hem toch geen keuzeopties geven? Da's toch vragen om ellende ?
Hmmmm. I'll take it.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
gem. man heeft fysiek meer kracht dan de gem. vrouw.
mannen worden ook minder vaak in bestelbusjes getrokken volgens mij
dus als jij jarenlang die 10km rit hebt overleeft dan kan die knul ook wel een keertje 18km doen
ik heb het dus echt niet over of een vrouw goed kan fietsen of niet
Seksisme.quote:
quote:
Hihi.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:26 schreef substep het volgende:
[..]
Ja ja, ik weet het.
Iets met luiheid.
slecht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
En ja, ik zou hem zo ziek melden, op dat stuk zijn al te vaak ongelukken gebeurd met fietsers.
Was de lente nou gewoon volgens plan begonnen dan had ik hem gerust laten fietsen, met dit weer vind ik het te riskant om hem te laten fietsen.
Wat wil je eten dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou die kans namelijk met beide handen aangrijpen, ik roep direct wat ik wil
Prima.quote:
quote:
Nee, gewoon erg taalbewust.quote:
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou die kans namelijk met beide handen aangrijpen, ik roep direct wat ik wil
quote:
kip!quote:
Ik vind dat iets heel anders dan wat ik wil doen hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof jij altijd braaf naar school ging
ziekmelden en dan 3 kwart jaar eens bellen waar je blijftquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wij hebben net kip en rijst opquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
kip!
iets van een roerbak of gewoon met aardappelen en groente.
anders biefstuk met brood.
daar heb ik nu trek in. simpel he
Kip tandoori met wokgroenten en rijst.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
kip!
iets van een roerbak of gewoon met aardappelen en groente.
anders biefstuk met brood.
daar heb ik nu trek in. simpel he
Uiteindelijk is het hetzelfde, maar er zit wat in ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat iets heel anders dan wat ik wil doen hoor.
Kan aan mij liggen![]()
Sorry Rival, hier moest ik even op reageren
Hehehequote:Op woensdag 20 maart 2013 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ziekmelden en dan 3 kwart jaar eens bellen waar je blijft
Als ik niet ging dan was dat niet op initiatief van mijn moeder.....quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind ik niet!quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het hetzelfde, maar er zit wat in ja.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
zou ik content mee zijnquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Kip tandoori met wokgroenten en rijst.
Uhm mag ik dan even een kleine toevoeging doen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik niet ging dan was dat niet op initiatief van mijn moeder.....
Vond mijn moeder dat allemaal best dan kreeg ik er een ander beeld bij en vond ik het nu waarschijnlijk ook best om op baaldagen lekker in bed te blijven ipv te gaan werken.... enz etc...
2 weken nadat de school begint ook eens binnen komen. "oh wij dachten al dat jouw naam niet op de presentielijst hoorde"quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en wat als dat nog 10x voorkomt? dan vind ie het wel normaal.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm mag ik dan even een kleine toevoeging doen?![]()
Ik heb 1 keer eerder gehad dat ik wegens omstandigheden Y. moest ziek melden terwijl hij niet ziek was.
Resultaat: 2 dagen ruzie met mn zoon omdat hij het er echt niet mee eens was![]()
Het is 11 jaar tijd 1 keer voorgekomen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
en wat als dat nog 10x voorkomt? dan vind ie het wel normaal.
Mja, school en werk vind ik wel een groot verschil.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik niet ging dan was dat niet op initiatief van mijn moeder.....
Vond mijn moeder dat allemaal best dan kreeg ik er een ander beeld bij en vond ik het nu waarschijnlijk ook best om op baaldagen lekker in bed te blijven ipv te gaan werken.... enz etc...
Ik ging op het einde alleen nog naar Duits, en dat terwijl ik een hekel aan duits had.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Lerares Engels die tijdens je diploma uitreiking naar je toe komt om haar eigen even voor te stellen
Ik zou me serieus afvragen of dat een compliment zou zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ging op het einde alleen nog naar Duits, en dat terwijl ik een hekel aan duits had.
Maar was een toffe leraar.
Leraar: Ik hoor hele verontrustende dingen van collega's over jou. Dat je er nooit bent. En hier mis je geen les, hoe komt dat?
Ik: Deze les is tof, u lijkt op Hans Teeuwen.
verantwoordelijkheid is verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, school en werk vind ik wel een groot verschil.
Hij kon het wel waarderen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:43 schreef substep het volgende:
[..]
Ik zou me serieus afvragen of dat een compliment zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou je laten slagen, ongeacht je resultatenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:41 schreef Royco1 het volgende:
Ik: Deze les is tof, u lijkt op Hans Teeuwen.
Jij gaat mij niet vertellen dat jij net zoveel verantwoordelijkheid nam voor school als voor werk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
verantwoordelijkheid is verantwoordelijkheid.
Mijn punten waren goed, ik kwam voor toetsen nog wel opdagen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou je laten slagen, ongeacht je resultaten
Intelligente jongen dus.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
O god, m'n schooltijd.
Altijd te laat, nooit huiswerk gemaakt. 5 en 6 VWO in 1 jaar gedaan en iets van 40% van de lesuren gespijbeld en toch nog geslaagd met iets van een 7 gemiddeld.
Moest ik iets van 20 boeken lezen, dus ik 60 uittreksels lezen
School...rare tijd was dat.
Tevens goeie middag
Middag.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
O god, m'n schooltijd.
Altijd te laat, nooit huiswerk gemaakt. 5 en 6 VWO in 1 jaar gedaan en iets van 40% van de lesuren gespijbeld en toch nog geslaagd met iets van een 7 gemiddeld.
Moest ik iets van 20 boeken lezen, dus ik 60 uittreksels lezen
School...rare tijd was dat.
Tevens goeie middag
Opschepper.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn punten waren goed, ik kwam voor toetsen nog wel opdagen.
Alleen mocht ik daar op een gegeven moment niet meer aan deelnemen omdat ik te veel afwezig was.
Terwijl ik ook zonder de achterlijke lessen te volgen gewoon tot de beste van de klas behoorde.
Als een leraar gaat zeggen in de klas dat er ongetwijfeld jongens in de klas zitten die beter kunnen programmeren dan hem dan weet je dat je op een crap opleiding zit.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:50 schreef Royco1 het volgende:
Het enige waar ik op die opleiding veel beter in ben geworden is Unreal en Quake 3
Als we praktijk gegevensbeheer hadden zaten we in het lokaal met de beste computers.quote:
Maar dan noem je ook wat. Die leraren daar leren het uit een boekje, terwijl echte programmeurs (moiquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als een leraar gaat zeggen in de klas dat er ongetwijfeld jongens in de klas zitten die beter kunnen programmeren dan hem dan weet je dat je op een crap opleiding zit.
Wij deden altijd CS 1.6. Enige Unreal wat ik heb geleerd is UT2004 scripting. Zelf mutators en wapens bouwen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:50 schreef Royco1 het volgende:
Het enige waar ik op die opleiding veel beter in ben geworden is Unreal en Quake 3
Toen ik naar school ging, hadden ze niet eens computers op schoolquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als we praktijk gegevensbeheer hadden zaten we in het lokaal met de beste computers.
Fucking pentium 3 600 Mhz jonguh
Modden!quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:52 schreef substep het volgende:
[..]
Maar dan noem je ook wat. Die leraren daar leren het uit een boekje, terwijl echte programmeurs (moi) op die opleiding zitten met al jaren hobbyervaring.
[..]
Wij deden altijd CS 1.6. Enige Unreal wat ik heb geleerd is UT2004 scripting. Zelf mutators en wapens bouwen.
nee, want ik had geen verantwoordelijkheidsgevoel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij gaat mij niet vertellen dat jij net zoveel verantwoordelijkheid nam voor school als voor werk.
Sindsdien tijdens die studie veel met andere talen lopen kutten. Tussendoor even wat VBA Word/Access, PHP en Java voor projecten, welke ik in een week tijd (van de 8 geplande weken) af had.quote:
Ik zat daar in 2000quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:52 schreef substep het volgende:
[..]
Maar dan noem je ook wat. Die leraren daar leren het uit een boekje, terwijl echte programmeurs (moi) op die opleiding zitten met al jaren hobbyervaring.
[..]
Wij deden altijd CS 1.6. Enige Unreal wat ik heb geleerd is UT2004 scripting. Zelf mutators en wapens bouwen.
Nee, logisch. Je valt altijd ergens door de mand.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar op de uni werkte die 'techniek' niet meer
Wij hadden ook 1 computerlokaal en daar kregen we weleens Franse les.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toen ik naar school ging, hadden ze niet eens computers op school
Ja, ze hadden 1 lokaal met computers, maar daar kwam ik nooit.
Ja ik snap je. Maar ondanks dat je moeder de hoek om kwam, geloof ik niet dat je vanaf dat moment ineens wel alle lessen ging volgen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
nee, want ik had geen verantwoordelijkheidsgevoel.
daar kwam mijn moeder om de hoek. daardoor heb ik het nu wel.
snap je die gedachtegang nu?
Dat is echt kut.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zat daar in 2000
En ik was inderdaad ook 1 van die hobby programmeurs.
En ik zat echt met gasten daar die al super goed waren.
Maar die bleven zitten op vakken als nederlands en duits bijvoorbeeld.
Of gym.
Helaas kan ik voor geen meter programmerenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:53 schreef substep het volgende:
[..]
Sindsdien tijdens die studie veel met andere talen lopen kutten. Tussendoor even wat VBA Word/Access, PHP en Java voor projecten, welke ik in een week tijd (van de 8 geplande weken) af had.
Quake 3quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:50 schreef Royco1 het volgende:
Zo'n soort verhaal heb ik ook over m'n zusje en d'r scheikunde examen-iets gehoordquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij hadden ook 1 computerlokaal en daar kregen we weleens Franse les.
Op de pc de Franse werkwoorden oefenen en leren.
Leraar Frans was wel een klootzak als je er slecht voor stond dan kon je als meid een laag uitgesneden topje aandoen en dan kreeg je een mondelinge overhoring en sowieso minimaal een 8, vet handige manier om je cijfers omhoog te halen.
Op die school was ik nog plat
Y. heeft juist heel veel verantwoordelijkheidsgevoel en soms heb ik wel het idee dat ik hem juist beperk erinquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
nee, want ik had geen verantwoordelijkheidsgevoel.
daar kwam mijn moeder om de hoek. daardoor heb ik het nu wel.
snap je die gedachtegang nu?
dus je snapt het niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik snap je. Maar ondanks dat je moeder de hoek om kwam, geloof ik niet dat je vanaf dat moment ineens wel alle lessen ging volgen.
Ik doe niets anders.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas kan ik voor geen meter programmeren
Wel geprobeerd, maar ben teveel een warhoofd
Ik kom niet veel verder dan wat batchbestanden en een beetje url-hacking (kut-marktplaats met die nieuwe site).
Oh ja, dat heb ik ook nog gehad ja, ECDL.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:55 schreef substep het volgende:
[..]
Dat is echt kut.Had ik het een stuk beter. Ik had alleen communicatie. De rest was met de PC werken. Varieerde wel van aan je studieprojecten werken of bezig met Word voor je ECDL-diploma (
). Uiteindelijk wel als enige ECDL gehaald, met allemaal 9es en 10en.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:56 schreef substep het volgende:
[..]
Ik doe niets anders.Vanaf mijn 8e zat ik al in QBASIC BBS'es in elkaar te knutselen. Toen tijdens mijn jonge puberjaren bezig geweest met o.a. RuneScape bots, 'sploits en backdoors. Nu meer praktische dingen, game dev en grey-hat security.
Ik ben mijn ouders nog steeds dankbaar voor mijn allereerste C64.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg mijn 1e computer pas op m'n 21e of zo. Beetje laat om dan nog aan software te beginnen, maar de interesse was wel gewekt
Hier viel handel in illegale software mee. Verdween een beetje toen ik naar het MBO (inb4 wehehehehehehe substep deed MBOquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook nog gehad ja, ECDL.
Op zich wel een leuke tijd gehad daar.
Goudmijn om aan illegale software te komen, en dat via het schoolnetwerk te verspreiden.
Alleen de opleiding zelf was gewoon crap.
Totaal niet boeiend voor de meeste.
Computers waren erg duur in die tijd en ik kwam uit een arm gezin. Wel had ik wat consoles.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben mijn ouders nog steeds dankbaar voor mijn allereerste C64.
En later een afgedankte XT van een oom van me.
Ja ik heb er nog aardig mee verdiend, lang moeten sparen voor een brander maar die had ik zo terug verdiend.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:59 schreef substep het volgende:
[..]
Hier viel handel in illegale software mee. Verdween een beetje toen ik naar het MBO (wehehehe substep deed MBO_² etc) ging. Als ik 10 jaar eerder was geboren (zoals mien breur) dan had ik er waarschijnlijk wel veel aan verdiend.
Opgegroeid met AMIGA en MS-DOS hier.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Computers waren erg duur in die tijd en ik kwam uit een arm gezin. Wel had ik wat consoles.
Achteraf wel jammer eigenlijk, maar goed, 't verleden kun je niet meer terugdraaien
Ja dat probleem had ik ook.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Computers waren erg duur in die tijd en ik kwam uit een arm gezin. Wel had ik wat consoles.
Achteraf wel jammer eigenlijk, maar goed, 't verleden kun je niet meer terugdraaien
Illegale games op de PlayStationquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik heb er nog aardig mee verdiend, lang moeten sparen voor een brander maar die had ik zo terug verdiend.
Ook aardig wat verdiend met het modden van playstation's.
MS-DOS heb ik ook nog gekend. Ik had de mazzel dat wat vriendjes in mijn jeugd wel een computer hadden, dus dat is niet helemaal aan me voorbij gegaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:01 schreef substep het volgende:
[..]
Opgegroeid met AMIGA en MS-DOS hier.
Dat kon bij die eerste generatie nog ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Illegale games op de PlayStation![]()
Klep open zetten met een lucifer, originele game opstarten en dan precies op het juiste moment van cd wisselen
Daar had je stiekem nog best wel skills voor nodigquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kon bij die eerste generatie nog ja.
Of dat pinnetje vast zetten met een stukje gum ofzo.
dat gevoel heb ik ook weleens als ik op het circuit bezig ben en een 12 jarig jochie in een dikke racewagen zie stappenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat probleem had ik ook.
was soms wel frustrerend om te zien dat sommige, die er totaal niet mee om konden gaan, nieuw spul hadden staan, ik heb eigenlijk alles zelf bij elkaar moeten sparen.
Neh. Gewoon zo'n action replay met een veertje op die knop. Daarnaast een officiële PS game (lees: demo cd van Oddworld) en ik kon Tekken 3, Mortal Kombat 4, Gran Turismo, etc etc spelen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Illegale games op de PlayStation![]()
Klep open zetten met een lucifer, originele game opstarten en dan precies op het juiste moment van cd wisselen
Uhuhquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar had je stiekem nog best wel skills voor nodig
Die heb ik sufgespeeld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:04 schreef substep het volgende:
[..]
Neh. Gewoon zo'n action replay met een veertje op die knop. Daarnaast een officiële PS game (lees: demo cd van Oddworld) en ik kon Tekken 3, Mortal Kombat 4, Gran Turismo, etc etc spelen.
Man man, wat een tijd heb ik in die games gestoken.Gran Turismo 1 vind ik nog steeds een van de betere race games ooit.
Dat deed je goed!quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat probleem had ik ook.
was soms wel frustrerend om te zien dat sommige, die er totaal niet mee om konden gaan, nieuw spul hadden staan, ik heb eigenlijk alles zelf bij elkaar moeten sparen.
Wij deden het met een luciferquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:04 schreef substep het volgende:
[..]
Neh. Gewoon zo'n action replay met een veertje op die knop. Daarnaast een officiële PS game (lees: demo cd van Oddworld) en ik kon Tekken 3, Mortal Kombat 4, Gran Turismo, etc etc spelen.
Man man, wat een tijd heb ik in die games gestoken.Gran Turismo 1 vind ik nog steeds een van de betere race games ooit.
Tomb Raider vond ik niets.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij deden het met een lucifer![]()
Tekken 3![]()
En vergeet Tombraider, Crash Bandicoot en WipeOut niet!!
Ik heb eigenlijk altijd best veel bijbaantjes gehad en handeltjes er naast, en kocht toen ik 16 was mijn eerste echte nieuwe pc. 3000 gulden koste dat ding toen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat deed je goed!![]()
Ik kwam niet op dat idee, maar moet ook zeggen dat m'n interesse er ook niet echt naar was.
Toen ik eenmaal geld genoeg had om een computer van te kunnen kopen, besteedde ik dat geld aan m'n (achteraf mislukte) opleiding
10 jaar daarvoor was het heel moeilijk om aan computers te komen. Ze waren heel erg duur en maar weinig mensen hadden er 1. Laat staan dat iemand een oud exemplaar op zolder had staan. Marktplaats bestond nog niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:05 schreef substep het volgende:
Ik was toen alleen net iets te jong om dat allemaal zelf te doen. Liefst wilde ik 10 jaar eerder geboren zijn, of zo. En dan een grote naam maken in de chiptunes en demo/cracker scene.
26, bijna 27.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
10 jaar daarvoor was het heel moeilijk om aan computers te komen. Ze waren heel erg duur en maar weinig mensen hadden er 1. Laat staan dat iemand een oud exemplaar op zolder had staan. Marktplaats bestond nog niet.
Fuck it, dat hele internet bestond nog niet!
Hoe oud ben je trouwens?
Spyroquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:07 schreef substep het volgende:
[..]
Tomb Raider vond ik niets.Crash Bandicoot was ook niet mijn ding. Spyro dan weer wel. En omg, WipeOut 2048.
F-Zero, maar dan goed.
Je had toen wel de computerbeurs enzo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
10 jaar daarvoor was het heel moeilijk om aan computers te komen. Ze waren heel erg duur en maar weinig mensen hadden er 1. Laat staan dat iemand een oud exemplaar op zolder had staan. Marktplaats bestond nog niet.
Hoe oud ben je trouwens?
Mijn pa had eigen computer- en tv(reparatie)zaken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je had toen wel de computerbeurs enzo.
Maar inderdaad, vooral het nieuwere spul was alleen voor de rijkere weg gelegd.
En het probleem was dat bijvoorbeeld mijn ouders er ook niks om gaven.
Ons pap had het ook niet nodig voor zijn werk ofzo.
Ik weet nog, mijn 1e computer was een pentium 2quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd best veel bijbaantjes gehad en handeltjes er naast, en kocht toen ik 16 was mijn eerste echte nieuwe pc. 3000 gulden koste dat ding toen.
Daarvoor was het elke keer upgraden van het oude spul.
Wel een mooie tijd hoor, elke keer blijven bouwen aan je systeem.
Dure lessen geleerd met overclocken.
Ik zag van de week een plaatje voorbij komen ergens met de tekst: heb respect voor je ouders, zij hebben school gehaald zonder google!quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben je niet veel jonger als ik, en ik heb er toch middenin gezeten hoor.quote:
Ik was er nog net te jong voor, al was ik wel vroeg aan het programmeren.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ben je niet veel jonger als ik, en ik heb er toch middenin gezeten hoor.
Ook wel heel vroeg mee begonnen moet ik zeggen.
8. Close enough.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, dat valt nog mee. Zelf ben ik 34. Ik dacht dat je iets van 10 jaar jonger was dan ik
Het is wel zo, als ik een probleem met mijn pc had dan koste het me soms dagen om het op te lossen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag van de week een plaatje voorbij komen ergens met de tekst: heb respect voor je ouders, zij hebben school gehaald zonder google!
Ik dat tegen mn zoon gezegd en die stond me aan te kijken alsof hij water zag branden.
Ik ben eigenlijk pas sinds 12 jaar of zo echt met computers bezig. Jammer dat pc dumpdag er niet meer is, was altijd wel leukquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je had toen wel de computerbeurs enzo.
Maar inderdaad, vooral het nieuwere spul was alleen voor de rijkere weg gelegd.
En het probleem was dat bijvoorbeeld mijn ouders er ook niks om gaven.
Ons pap had het ook niet nodig voor zijn werk ofzo.
Godver, zei ik nou 26? Ik ben 25 (bijna 26).quote:
Dat doe ik vaakquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is wel zo, als ik een probleem met mijn pc had dan koste het me soms dagen om het op te lossen.
Je moest er nog over nadenken, en heel veel trial and error pogingen doen.
Nu is het even googlen.
Of iemand je pc laten overnemen met teamviewer.
Computers zijn ook zo erg snel opgekomen, tis gewoon bijna niet te bevattenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag van de week een plaatje voorbij komen ergens met de tekst: heb respect voor je ouders, zij hebben school gehaald zonder google!
Ik dat tegen mn zoon gezegd en die stond me aan te kijken alsof hij water zag branden.
Echt he!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Computers zijn ook zo erg snel opgekomen, tis gewoon bijna niet te bevatten
cyulator!quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:12 schreef substep het volgende:
[..]
Godver, zei ik nou 26? Ik ben 25 (bijna 26).![]()
Tijd om zo richting huis te gaan. Weer hard genoeg gewerkt vandaag, merk ik wel.
Ik bewaar het om dalijk aan mijn ouders terug te geven, net als de 1000 die ik van de belasting krijg.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice! Dat is mooi verdiend. Wat ga je ermee doen?
Ik heb eindelijk m'n jaaropgaaf binnen.
Ik weet nog wel dat 1 klasgenoot in de 2e ofzo zijn broer was grafisch vormgever.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk pas sinds 12 jaar of zo echt met computers bezig. Jammer dat pc dumpdag er niet meer is, was altijd wel leuk
Klopt, mijn ouders hadden er ook geen nodig. Mijn vader was architect en had echt nog zo'n tekentafel!
Best wel raar als je er zo over nadenkt. Alles is pas de laatste 15-20 jaar gekomen. En moet je nu kijken. Mensen die met een mobieltje op zak lopen wat krachtiger is dan de eerste raket naar de maan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Computers zijn ook zo erg snel opgekomen, tis gewoon bijna niet te bevatten
En de prijzen zijn keihard naar beneden gegaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:15 schreef substep het volgende:
[..]
Best wel raar als je er zo over nadenkt. Alles is pas de laatste 15-20 jaar gekomen. En moet je nu kijken. Mensen die met een mobieltje op zak lopen wat krachtiger is dan de eerste raket naar de maan.
Dat ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de prijzen zijn keihard naar beneden gegaan.
Geheugen kost geen drol meer.
Mijn telefoon is 4 keer zo snel als mijn pc die ik 13 jaar geleden kocht.
Ik ga dat maar kijken. Toch niks te doenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanavond weer hotter than my daughter![]()
Leedvermaak
Je had geld van ze geleend?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bewaar het om dalijk aan mijn ouders terug te geven, net als de 1000 die ik van de belasting krijg.
Fijne avondquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:16 schreef substep het volgende:
[..]
Dat ja.![]()
Anyways, tijd om af te taaien hier. Fijne avond iedereen.![]()
Deze jongen gaat richting huis.
De eerste PC waarmee ik het internet op ging had een geheugen van wel 8 gigquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de prijzen zijn keihard naar beneden gegaan.
Geheugen kost geen drol meer.
Mijn telefoon is 4 keer zo snel als mijn pc die ik 13 jaar geleden kocht.
Ga erop uit dan? Ga vrienden pesten ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga dat maar kijken. Toch niks te doen
Die pc had een harde schijf van 10 gig, dat zou je nooit vol krijgen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De eerste PC waarmee ik het internet op ging had een geheugen van wel 8 gig
Mja. Ik kijk wel even.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga erop uit dan? Ga vrienden pesten ofzo
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat 1 klasgenoot in de 2e ofzo zijn broer was grafisch vormgever.
Die hadden dus een high end systeem en al een kleurenprinter, die maakte de mooiste werkstukken (zijn broer dus).
Op een gegeven moment was er een probleem met een pc in het techniek lokaal, of hij er even naar kon kijken, want hij zou er wel verstand van hebben.
Die viel dus keihard door de mand.
Ik opgelost, kon niet meer kapot bij die leraar en was daarna eigenlijk elke les bezig met zijn pc weer opschonen enzo.
Ghehe herkenbaar welquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die pc had een harde schijf van 10 gig, dat zou je nooit vol krijgen.
Nu is dat mijn gemiddelde wat ik per dag minimaal wel download.
Mijn 1e PC had een 6.4GB quantum fireball hardeschijf en geen internet want dat vond m'n moeder te duurquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De eerste PC waarmee ik het internet op ging had een geheugen van wel 8 gig
eng eng tv uitzettenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is een gast op tv met op 1 oog zowel zwarte als blonde wimpers.
Freaky!
Dat was ook duur.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn 1e PC had een 6.4GB quantum fireball hardeschijf en geen internet want dat vond m'n moeder te duur
En een illegale windows 98 die steeds vastliep
Windeows op floppy's!! Dat heb ik ook nog gehad. Tig floppy's die allemaal in een bepaalde volgorde moesten en dan was je er net 1 kwijt ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn 1e PC had een 6.4GB quantum fireball hardeschijf en geen internet want dat vond m'n moeder te duur
En een illegale windows 98 die steeds vastliep
Films downloaden? Over een liedje deed ik al vet lang!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen was het heel wat om een film in crappy divx kwaliteit te branden.
Betalen per minuut?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was ook duur.
Wij hadden het hier toen wel, omdat ik het moest hebben voor school.
En toen ontdekte mijn broertje tmf chat.
Mijn ouders waren not amused, en ik ook niet want ik kreeg de schuld.
Ik zat toen in nijmegen op school, daar hadden ze al kabel, dus dat was een goudmijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Windeows op floppy's!! Dat heb ik ook nog gehad. Tig floppy's die allemaal in een bepaalde volgorde moesten en dan was je er net 1 kwijt ofzo
[..]
Films downloaden? Over een liedje deed ik al vet lang!!
Ghehe Er is echt veel veranderd in een paar jaar tijdquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, leverde een rekening van zo'n 500 gulden op
Of de laatste gaf een read errorquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Windeows op floppy's!! Dat heb ik ook nog gehad. Tig floppy's die allemaal in een bepaalde volgorde moesten en dan was je er net 1 kwijt ofzo
Je hebt er wel kaas van gegeten Royco!quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:27 schreef Royco1 het volgende:
En windows op diskette's (floppy's waren die grote) was tot 95.
14 diskettes, met een beveiliging er op.
Ook goedquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:27 schreef Royco1 het volgende:
En windows op diskette's (floppy's waren die grote) was tot 95.
14 diskettes, met een beveiliging er op.
In die tijd was ik alleen maar met computers bezig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt er wel kaas van gegeten Royco!
Ze betalen mijn zorgverzekering zolang ik zo weinig geld verdien. Komt op hetzelfde neer.quote:
Maar jij deed er ook nog allerlij dingetjes bij, zoals het modden van playstations. Knap werk hoor!quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In die tijd was ik alleen maar met computers bezig.
Ik las alles wat ik te pakken kon krijgen, wist echt veel van specificaties enzo.
Ah, op die manier. Dat is wel flex. Ik heb 'm altijd zelf betaald. Die van J. wordt wel door m'n vader betaald. Oh well.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze betalen mijn zorgverzekering zolang ik zo weinig geld verdien. Komt op hetzelfde neer.
Wat voor een pizza?quote:
Ja dat kwam omdat ik via een neef aan al die spullen kon komen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar jij deed er ook nog allerlij dingetjes bij, zoals het modden van playstations. Knap werk hoor!
Supreme van Big Americansquote:
Met extra worst?quote:
Anders zou ik helemaal niks meer kunnen doen naast eten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Dat is wel flex. Ik heb 'm altijd zelf betaald. Die van J. wordt wel door m'n vader betaald. Oh well.
Oreganoquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Supreme van Big AmericansMet nog extra oregano en knoflook erover heen
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Oregano
Knoflook
Ik ruik dat er ook weer genoeg knoflook in de lasagne zit straks.
Nee, snap ik wel. Maar met de zorgtoeslag, bijbaantje en stufi is het eigenlijk altijd wel gelukt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met extra worst?
[..]
Anders zou ik helemaal niks meer kunnen doen naast eten.
Ik hoorde dat je niet het spel komt leiden, de 12de. Jammer wel.quote:
Zorgtoeslag, bijbaantje en stufi waren net aan voldoende toen ik op kamers woonde. Toen moest ik wel een beetje karig eten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, snap ik wel. Maar met de zorgtoeslag, bijbaantje en stufi is het eigenlijk altijd wel gelukt.
Is er dan uberhaupt wel iemand die het spel kent?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je niet het spel komt leiden, de 12de. Jammer wel.
Fera.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is er dan uberhaupt wel iemand die het spel kent?
Vast wel, zo moeilijk is dat spel niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is er dan uberhaupt wel iemand die het spel kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |