Ik ben wel tevreden over de mijne, maar ik gebruik hem niet voor het werkquote:Op maandag 25 maart 2013 14:19 schreef WitteHogeHoed het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Post Bike? Waar voor zn geld? Of kan ik beter iets anders kopen.
Een collega heeft er een, maar na een paar maanden begint de Postbike toch wat slijtage te vertonen. En 500,- is een fikse prijs. Ik heb liever een oude Union of Gazelle voor 75,- euro, anti-lek banden voor 60e erbij. Zo'n oude Union houdt het wel tot een jaar vol, dan koop je er weer een voor 75e, de banden kun je weer gebruiken.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:19 schreef WitteHogeHoed het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Post Bike? Waar voor zn geld? Of kan ik beter iets anders kopen.
Alweer?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Binnenkort hierheen
http://zur-alten-post-ammeloe.de/pages/restaurant/speisekarte.php
Helaas wel, wij gaan hier vanaf 15 april allemaal om 11.30 beginnen ipv. 10.00.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:59 schreef Rafierafie het volgende:
Kreeg gisteren een sms'je dat er vanaf volgende week op woensdag en vrijdag nog maar één keer gereden wordt. Dan wordt het 11.45 uur in plaats van 10.30 en 13.00 uur.
En laat ik nou net een ochtendwijk lopen.
Dan wordt mijn starttijd bijna 1,5 uur later. Mag dat zomaar?
Ik vind het echt belachelijk! Behalve dat je wordt uitgebuit, wat voor zekerheden heb je nog met dit werk?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:28 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Helaas wel, wij gaan hier vanaf 15 april allemaal om 11.30 beginnen ipv. 10.00.
Volgens mij is de gedachtegang meer "zolang de postbezorgers hun post maar zo op tijd krijgen dat het voor 18:00 in de bus ligt is er geen probleem en moet men het maar accepteren"quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:59 schreef Rafierafie het volgende:
Kreeg gisteren een sms'je dat er vanaf volgende week op woensdag en vrijdag nog maar één keer gereden wordt. Dan wordt het 11.45 uur in plaats van 10.30 en 13.00 uur.
dit kan nog weleens de reden worden dat veel collega s er massaal mee stoppen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:59 schreef Rafierafie het volgende:
dat hangt ook in het depot als het goed is(planning)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:27 schreef Tietmans het volgende:
Net een smsje gehad dat er geen hah vandaag bij zit. top!
Nog bedankt!quote:
Dan moeten ze eerst het hele proces omgooien, wij ontvangen de post altijd rond 7 uur op het vbg, en vroeger kan ook echt niet. Het is op dit moment helemaal niet wenselijk dat we dan al om half 10 of zo klaar zouden zijn met voorbereiden, immers, dan maken mensen veel te weinig uren. Het is nu al bijna onmogelijk om fulltimers aan hun uren te laten komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:44 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dit kan nog weleens de reden worden dat veel collega s er massaal mee stoppen.
iets erbij is totaal onmogelijk, je kan niet even tegen een 2e werkgever zeggen: ik moet even 2-3 uur er tussenuit om post te bezorgen.
die tijden zijn totale onzin, want de post wordt nog steeds nachts gedaan, en s morgens vroeg wordt er gestart, met de plaatselijke voorbereiding.
max 10uur kan alles klaar zijn en mag het uitleveren een half uur duren(rond 1030) op depots
Als het net zo'n makkie is als hier (ook geen hah), dan heeft dat geen enkele haast.quote:Ik zal trouwens eens wegrijden om mijn wijk te gaan bestellen!
je geeft het al aan 7uur ontvangst 70% is voorgesorteerd, dan kun je gerust om 10uur klaar zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:47 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst het hele proces omgooien, wij ontvangen de post altijd rond 7 uur op het vbg, en vroeger kan ook echt niet. Het is op dit moment helemaal niet wenselijk dat we dan al om half 10 of zo klaar zouden zijn met voorbereiden, immers, dan maken mensen veel te weinig uren. Het is nu al bijna onmogelijk om fulltimers aan hun uren te laten komen.
Ja, ik geef echter ook aan dat als ze alles zo snel klaar willen hebben, dat dan de postbodes problemen krijgen om aan de uren te komen. Niet alles draait om de postbezorgers natuurlijk, er moet net zo goed gekeken worden naar de postbodes/deeltijdwerkers.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:27 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
je geeft het al aan 7uur ontvangst 70% is voorgesorteerd, dan kun je gerust om 10uur klaar zijn.
als alle pbz moven gaan, moeten ze weer "dure krachten ïnzetten.
totaal losgeslagen zijn ze met hun reddingsoperaties's.
80% van de pbz moet er van leven,en van 30 p/d kun je echt niet leven vandaag de dag
Yepquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
bummer. Op staande voet ontslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |