Staan er ook van die kleine zwarte pijltjes voor de mappen? Daar moet je op klikken en dan even wachten voor ze open gaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:50 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ja hoor, ik vroeg me af waar mijn salarisstrook bleef maar vorige maand bleken we dus de laatste papieren versie gehad te hebben. Nu wil ik de digitale versie bekijken maar er gebeurt geen bal wanneer ik op de mapjes in mijn personeelsdossier klik. Ik heb het al via Firefox en Internet Explorer geprobeerd maar zonder succes. Iemand die weet hoe ik wel mijn dikke salaris () kan bekijken?
Gefeeeeliciteerd!quote:Atmosphere82[/url]
Morgen krijg ik een keer een kleinere wijk om te bestellen i.v.m. de viering van mijn verjaardag.
Nee, alleen kleine zwarte stipjes. En waar ik ook klik er gebeurt niks. Maar vandaag lag er opeens toch weer gewoon een papieren salarisstrook in de brievenbus.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:50 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Staan er ook van die kleine zwarte pijltjes voor de mappen? Daar moet je op klikken en dan even wachten voor ze open gaan.
Iets van 11 gramquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
NS met die enveloppen met spoorboekjes/bonnen? Want dat krikt het volume (gewicht) aardig op.
was eind deze maand al, maar dan alleen voor voltijd en deeltijd medewerkers. Zaterdagwerkers, sorteerders, tijdelijke hulpkrachten, etc vallen er buitenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:46 schreef Jesse_ het volgende:
Per wanneer gaat de aangekondigde salarisverhoging eigenlijk in?
Lame.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
was eind deze maand al, maar dan alleen voor voltijd en deeltijd medewerkers. Zaterdagwerkers, sorteerders, tijdelijke hulpkrachten, etc vallen er buiten
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:21 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Nee, alleen kleine zwarte stipjes. En waar ik ook klik er gebeurt niks. Maar vandaag lag er opeens toch weer gewoon een papieren salarisstrook in de brievenbus.
Als er alleen stipjes voor staan, kun je ze niet openen. Gelukkig dat je de papieren salarisstrook nog kreeg!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:21 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Nee, alleen kleine zwarte stipjes. En waar ik ook klik er gebeurt niks. Maar vandaag lag er opeens toch weer gewoon een papieren salarisstrook in de brievenbus.
Ik ook.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nogal ja. Ik werk op een op 1 april 2009 verlopen CAO ...
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nogal ja. Ik werk op een op 1 april 2009 verlopen CAO ...
het is helaas waar. Het gaat me niet om extra geld, maar om het principe dat zowel het bedrijf als de bonden dit zo hebben laten versloffen.quote:
dat is wel een best wijkiequote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:40 schreef V__L_N het volgende:
Ik ben gewoon bevroren. Ben aan het lopen geweest van 11 uur tot 18.00 uur. Had 4 tassen post en 6 tassen HaH voor 650 huizen. Ben halverwege de dag naar huis gegaan om me eigen warmere jas te halen. Dat ging beter.
De wind gierde hier echt door de wijk en over het water... Koud
Dank jequote:
Pff heftig..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:40 schreef V__L_N het volgende:
Ik ben gewoon bevroren. Ben aan het lopen geweest van 11 uur tot 18.00 uur. Had 4 tassen post en 6 tassen HaH voor 650 huizen. Ben halverwege de dag naar huis gegaan om me eigen warmere jas te halen. Dat ging beter.
De wind gierde hier echt door de wijk en over het water... Koud
Stijf en met rugpijn. Heb de hele nacht de elektrische deken op de de hoogste stand gehad.quote:Pff heftig..Hoe voel je je nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |