Ik vind aardappels die ik teveel heb gekookt en dan de volgende dag opbakken wel lekkerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:26 schreef KatrienDuck het volgende:
Ik eet eigenlijk veel liever gebakken aardappeltjes!
De wijk 5612B0 in Eindhoven bestaat uit Montgomerylaan 1 t/m 669.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
wijken van één straat, bestaan die dan nog? Ken alleen die van de langste straat van Nederland. Grootste deel is één wijk. De rest is verdeeld over drie andere wijken
Hier hebben we ook een wijk die bestaat uit 1 straat.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
wijken van één straat, bestaan die dan nog? Ken alleen die van de langste straat van Nederland. Grootste deel is één wijk. De rest is verdeeld over drie andere wijken
quote:
Gisteren nog gedaanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:07 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik vind aardappels die ik teveel heb gekookt en dan de volgende dag opbakken wel lekker
Deed mijn oma vroeger ook
Dank jequote:Op zaterdag 23 maart 2013 06:30 schreef Selestha het volgende:
Ik heb medelijden met jullie allemaal, het is echt een vrieskast buitenSucces
![]()
beterschap!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:01 schreef Herfstblad het volgende:
Sterkte iedereen!
Ik heb mezelf ziekgemeld, voel me sinds gisteravond hondsberoerd.
Eerste keer sinds ik bij postnl werk (november 2011).
Misschien moeten we maar gevarengeld vragen... En iig de werkelijk gewerkte uren zou ook wel fijn zijn...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:45 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ng-ijzige-wind-.html
tot de dood erop volgt moet er nog post bezorgd worden, we ook voor "betaald"
nauwelijks bewegen ja, wat je kan doen tegen bevriezing ,is de hah apart lopen,quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:12 schreef superkimmi het volgende:
ben mezelf idd dankbaar dat mn fiets al op locatie staat.. verzacht de pijn..
Zometeen nog ff iets lekkers om op te kauwen.. mijn wangen worden altijd het koudst ivm totale blootstelling en nauwelijks bewegen xD
Wat voor huis aan huis is er donderdag nog meer dan, naast de ah?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:41 schreef VixenFromHell het volgende:
Belachelijk, dinsdag 1x HAH en donderdag 2. Dan vraag ik me echt af, waarom?
Zaterdag ook weer 3 trouwens
NS met die enveloppen met spoorboekjes/bonnen? Want dat krikt het volume (gewicht) aardig op.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:44 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier is dinsdag C1000, donderdag Karwei en Gamma en zaterdag AH, C1000 en NS.
Oh en sommige wijken hebben nog Fysius oid dinsdag, andere wijken hadden dat afgelopen week al.
Nja, alleen mn gezicht word dan koud omdat die nawelijks beweegtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:48 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
nauwelijks bewegen ja, wat je kan doen tegen bevriezing ,is de hah apart lopen,
dan hou je de vaart er nog een beetje in, ook al loop je 2x zoveel, je staat dan wel veel minder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |