abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124791539
In het algemeen, maakt het de geldschieter niet uit wie de kaartjes koopt, als hij het geld maar binnen heeft, en intussen mensen met valse kaartjes buiten de deur houden.
🐱
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:17:55 #52
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_124791590
Het is gewoon handel. Zo lang de originele prijzen vermeld worden niets mis mee
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_124793036
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef henkde_j het volgende:
Gejatte fietsen verkopen is ook gewoon handel. Zo lang deze malafide bedrijven zich niet aan de spelregels houden zijn het ordinaire oplichters en zouden ze ook zo bejegend moeten worden door de overheid.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:09:32 #54
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_124793387
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Gejatte fietsen verkopen is ook gewoon handel. Zo lang deze malafide bedrijven zich niet aan de spelregels houden zijn het ordinaire oplichters en zouden ze ook zo bejegend moeten worden door de overheid.
Het zijn geen gejatte tickets
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_124793747
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef henkde_j het volgende:
EN zolang ze leveren, maar het moet wel duidelijk zijn dat het niet het officiële kanaal is.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_124796140
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:09 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Het zijn geen gejatte tickets
Behalve dan dat ze soms tickets dubbel verkopen en dan alleen de eerste persoon binnen komt, daar sta je dan als klant zijnde aan de ingang van een show. En denk je nu echt dat de klant dan nog van dat malafide bedrijf zijn geld terug gaat krijgen? Ja als hij een rechtzaak aanspant en de zaak rond kan komen, maar dat zal wel weer niet bij die oplichters.
pi_124828585
Ik koop maar een enkele keer per jaar kaartjes voor concerten/festivals dus dan doe ik dat alleen via de officiële bureau's zodat ik zeker weet dat ik niet word opgelicht.

Maar mocht ik in de toekomst vaker concerten/festivals bezoeken dan zou ik wel geïnteresseerd zijn hoe de secundaire bedrijven in zijn werk gaan, maar om dan ook echt mijn kaartjes via hen te kopen zou ik alleen maar doen als ik 100% garantie krijg dat als ik betaal ook echt het goede kaartje krijg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')