Is het niet een beetje onrealistisch om zo snel resultaat te verwachten? Ik bedoel, hoeveel van die SOVA-lessen heb je nou gehad? Jammer dat je het zo snel opgeeft hoor!quote:Op woensdag 4 december 2013 18:24 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben overal mee gekapt. Ik ben nog steeds een buitenaards wezen.
Ik ben met alle sociale zaken gekapt behalve SoVa. Ik wil nu de meest intensieve behandeling krijgen. Ik ga maar gelijk maximaal.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Is het niet een beetje onrealistisch om zo snel resultaat te verwachten? Ik bedoel, hoeveel van die SOVA-lessen heb je nou gehad? Jammer dat je het zo snel opgeeft hoor!
Ik ben ook al bijna 9 jaar bezig en ben ook nog steeds niet uitbehandeld. Niet de hoop opgeven hoor, dan bereik je helemaal niks.
Hier goed nieuws, ben aangemeld voor de Wieke en er is geen wachtlijstHet is alleen tegenwoordig maar een half jaar ipv een jaar hoorde ik. Dus hopelijk lukt het wel om in die tijd voldoende stappen te zetten. Maar we zullen zien, het is nu afwachten tot ik de uitnodiging van de intake krijg
Sorry ik lees dit nu pasquote:Op woensdag 4 december 2013 20:01 schreef Sylvana het volgende:
@murmeli, als de intake geweest is, is er geen wachtlijst voor je kunt starten. Dus hoef na de intake niet eerst nog maanden te wachten voor er plek in de kliniek is
Dat half jaar/jaar waar ik het over had gaat over de duur van de opname.
Thnx alleen weet ik nog steeds niet wanneer intake isquote:Op woensdag 18 december 2013 13:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Sorry ik lees dit nu pas![]()
Fijn dat je dan meteen van start kunt!
Ik denk dat de meeste dat wel snappenquote:Op woensdag 18 december 2013 17:06 schreef kuolema het volgende:
Ik wil mensen er even op wijzen dat borderliner geen diagnose is (borderline wel) en paranoia geen bijvoeglijk naamwoord (dat is paranoïde namelijk) maar een zelfstandig naamwoord.
Ik kan er niet tegen![]()
Zie het te vaak.
Haha ja maar het is ook gewoon erg frustrerendquote:
Nou niet dus. Iemand kan borderliner zijn, dat snap ik en dat is ook grammaticaal correct. Maar 'iemand met borderliner', 'de stoornis borderliner', 'hij is paranoia'...het doet pijn aan mijn hersenen.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste dat wel snappenmaar ze bedoelen met borderliner natuurlijk iemand met Borderline
.
Is dat ook weer duidelijk (voor hen). Positieve brief ook wel verder, toch? Maar van 28 november en je hebt het nu pas binnen?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha ja maar het is ook gewoon erg frustrerend
Ik heb het verslag van mijn psychologisch onderzoek naar ASS binnenDat had een mens bij Scelta geopperd omdat er weinig contact was tijdens het intakegesprek, maar ik kon dat mens gewoon niet uitstaan
Maar daarom moest ik dus wel zo'n heel onderzoek doen om opgenomen te kunnen worden voor persoonlijkheidsproblematiek, want dan moest dat ASS dus uitgesloten zijn. En dat is gelukt (ik had ook niet anders verwacht
)
[ link | afbeelding ]
Dus wel fijn dat dat nu op papier staat iig
Kan hij maar één dag per week proberen contact op te nemen dan of zo? Of heb je elke donderdag gesprek en hoor je het dan pas?quote:Behandelaar had vorige week donderdag nog geen contact kunnen leggen met man van screening daar. Hij reageert niet op mail en is telefonisch ook niet te bereikenHopelijk hoor ik morgen dat het wel gelukt is om contact te krijgen, want is al 3 weken inmiddels
Idd een positieve brief jaquote:Op woensdag 18 december 2013 17:29 schreef kuolema het volgende:
Is dat ook weer duidelijk (voor hen). Positieve brief ook wel verder, toch? Maar van 28 november en je hebt het nu pas binnen?
[..]
Kan hij maar één dag per week proberen contact op te nemen dan of zo? Of heb je elke donderdag gesprek en hoor je het dan pas?
Haha, hoezo last van stemmingswisselingen?quote:
Ah, okee.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd een positieve brief jaEn ik zou eigenlijk vorige week gesprek hebben met de onderzoeker, maar toen was hij ziek. Dus vandaar dat ik hem deze week pas heb besproken en gekregen.
En ik heb idd elke donderdag gesprek met mijn behandelaar, ze probeert het gelukkig wel vaker om contact te krijgen
Thnx, ik hoop het ookquote:Op woensdag 18 december 2013 17:35 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ah, okee.Hopelijk heeft ze morgen info!
Omdat vrijdag de Kerstvakantie begint en ik niet verwacht dat er dan nog wat gebeurd. Dus dan wordt het op zijn vroegst januari.quote:
Jij dacht bij volgend jaar aan over 12 maanden ofzo?quote:
Ja hahaquote:Op woensdag 18 december 2013 17:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jij dacht bij volgend jaar aan over 12 maanden ofzo?
Hoe is het met jou trouwens, heb je al een labeltje inmiddels?
Haha ja de tijd gaat snel ja. Ik zit inmiddels al weer ruim 2 jaar thuis op de bank te wachten op een behandeling/opname, hopelijk wordt 2014 een productiever jaarquote:Op woensdag 18 december 2013 17:49 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ja hahate erg. En in mijn hoofd is het ook maart of zo XD
Ik had het pas door vlak voordat jij postte.
Gaat redelijk hier. Wel persoonlijkheidsstoornis maar geen specifiek label. Weet ook niet wat de bedoeling is. Vrijdag de laatste keer crisisvaardigheden, 10 januari een gesprek met een klinisch psycholoog ter inlichting/voorbereiding van deeltijdtherapie. Ze hadden het over pre-treatment dus ik heb nog geen idee wanneer ik dan ga beginnen met deeltijd. Dat wil ik ook eigenlijk niet weten, te eng en ik heb er al nare dromen over gehad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |