abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133916174
Ik ben overal mee gekapt. Ik ben nog steeds een buitenaards wezen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_133917427
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:24 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben overal mee gekapt. Ik ben nog steeds een buitenaards wezen.
Is het niet een beetje onrealistisch om zo snel resultaat te verwachten? Ik bedoel, hoeveel van die SOVA-lessen heb je nou gehad? Jammer dat je het zo snel opgeeft hoor!

Ik ben ook al bijna 9 jaar bezig en ben ook nog steeds niet uitbehandeld. Niet de hoop opgeven hoor, dan bereik je helemaal niks.

Hier goed nieuws, ben aangemeld voor de Wieke en er is geen wachtlijst *O* Het is alleen tegenwoordig maar een half jaar ipv een jaar hoorde ik. Dus hopelijk lukt het wel om in die tijd voldoende stappen te zetten. Maar we zullen zien, het is nu afwachten tot ik de uitnodiging van de intake krijg :)
  woensdag 4 december 2013 @ 19:50:14 #128
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_133919161
Jeej sylvana!!
Moet je nu dan wel of niet wachten voor je kunt starten? Ik begrijp je bericht niet helemaal.

Comp.: ik hoop dat je wel in contact blijft met een behandelaar. Dan kunnen jullie samen wat anders zoeken dat beter voelt voor je.
Al snap ik wel dat je een extra hindernis daarin hebt omdat je zo paranoia en wantrouwend bent. Om baat te hebben bij welke behandeling dan ook heb je toch het vertrouwen nodig dat die mensen het goed bedoelen en dat ze snappen wat ze doen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_133919772
@murmeli, als de intake geweest is, is er geen wachtlijst voor je kunt starten. Dus hoef na de intake niet eerst nog maanden te wachten voor er plek in de kliniek is :)

Dat half jaar/jaar waar ik het over had gaat over de duur van de opname.
pi_133920084
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:07 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Is het niet een beetje onrealistisch om zo snel resultaat te verwachten? Ik bedoel, hoeveel van die SOVA-lessen heb je nou gehad? Jammer dat je het zo snel opgeeft hoor!

Ik ben ook al bijna 9 jaar bezig en ben ook nog steeds niet uitbehandeld. Niet de hoop opgeven hoor, dan bereik je helemaal niks.

Hier goed nieuws, ben aangemeld voor de Wieke en er is geen wachtlijst *O* Het is alleen tegenwoordig maar een half jaar ipv een jaar hoorde ik. Dus hopelijk lukt het wel om in die tijd voldoende stappen te zetten. Maar we zullen zien, het is nu afwachten tot ik de uitnodiging van de intake krijg :)
Ik ben met alle sociale zaken gekapt behalve SoVa. Ik wil nu de meest intensieve behandeling krijgen. Ik ga maar gelijk maximaal.

Het is van het zotte dat ik na 3 weken al beter contact heb met mijn SoVa clubje dan bijvoorbeeld bij een vereniging waar ik al 1.5 jaar bij zit.
Ik denk dat 90% van de mensheid wel baat heeft bij SoVa.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134401804
  woensdag 18 december 2013 @ 13:43:46 #132
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_134402180
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:01 schreef Sylvana het volgende:
@murmeli, als de intake geweest is, is er geen wachtlijst voor je kunt starten. Dus hoef na de intake niet eerst nog maanden te wachten voor er plek in de kliniek is :)

Dat half jaar/jaar waar ik het over had gaat over de duur van de opname.
Sorry ik lees dit nu pas :(
Fijn dat je dan meteen van start kunt!
pi_134402751
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:43 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Sorry ik lees dit nu pas :(
Fijn dat je dan meteen van start kunt!
Thnx alleen weet ik nog steeds niet wanneer intake is :( Behandelaar had vorige week donderdag nog geen contact kunnen leggen met man van screening daar. Hij reageert niet op mail en is telefonisch ook niet te bereiken :( Hopelijk hoor ik morgen dat het wel gelukt is om contact te krijgen, want is al 3 weken inmiddels :( Dus schiet weer niet echt op helaas ;(
  woensdag 18 december 2013 @ 15:06:19 #134
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_134405075
Nouw :( stommies daar :(
pi_134405729
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:06 schreef Murmeli het volgende:
Nouw :( stommies daar :(
Idd :( Hoop niet dat het weer 5 maanden gaat duren zoals met die verwijzing naar Scelta toen :(
pi_134407627
Boze smiley overload :P
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_134409904
Ik wil mensen er even op wijzen dat borderliner geen diagnose is (borderline wel) en paranoia geen bijvoeglijk naamwoord (dat is paranoïde namelijk) maar een zelfstandig naamwoord.
Ik kan er niet tegen }:| :X Zie het te vaak.
pi_134410187
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:06 schreef kuolema het volgende:
Ik wil mensen er even op wijzen dat borderliner geen diagnose is (borderline wel) en paranoia geen bijvoeglijk naamwoord (dat is paranoïde namelijk) maar een zelfstandig naamwoord.
Ik kan er niet tegen }:| :X Zie het te vaak.
Ik denk dat de meeste dat wel snappen ;) maar ze bedoelen met borderliner natuurlijk iemand met Borderline :).
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_134410234
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:18 schreef kuolema het volgende:
Boze smiley overload :P
Haha ja maar het is ook gewoon erg frustrerend ;)

Ik heb het verslag van mijn psychologisch onderzoek naar ASS binnen ^O^ Dat had een mens bij Scelta geopperd omdat er weinig contact was tijdens het intakegesprek, maar ik kon dat mens gewoon niet uitstaan :') Maar daarom moest ik dus wel zo'n heel onderzoek doen om opgenomen te kunnen worden voor persoonlijkheidsproblematiek, want dan moest dat ASS dus uitgesloten zijn. Maar omdat het bij Scelta toen dus is misgegaan tijdens het KBTA heb ik het onderzoek gewoon hier bij Dimence gedaan. En zoals te verwachten was, is het dus uitgesloten dat ik ASS heb :)

Dus wel fijn dat dat nu op papier staat iig :Y

[ Bericht 4% gewijzigd door _Hestia_ op 18-12-2013 17:26:48 ]
pi_134410816
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:14 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste dat wel snappen ;) maar ze bedoelen met borderliner natuurlijk iemand met Borderline :).
Nou niet dus. Iemand kan borderliner zijn, dat snap ik en dat is ook grammaticaal correct. Maar 'iemand met borderliner', 'de stoornis borderliner', 'hij is paranoia'...het doet pijn aan mijn hersenen. :D

quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:15 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Haha ja maar het is ook gewoon erg frustrerend ;)

Ik heb het verslag van mijn psychologisch onderzoek naar ASS binnen ^O^ Dat had een mens bij Scelta geopperd omdat er weinig contact was tijdens het intakegesprek, maar ik kon dat mens gewoon niet uitstaan :') Maar daarom moest ik dus wel zo'n heel onderzoek doen om opgenomen te kunnen worden voor persoonlijkheidsproblematiek, want dan moest dat ASS dus uitgesloten zijn. En dat is gelukt (ik had ook niet anders verwacht :D )

[ link | afbeelding ]

Dus wel fijn dat dat nu op papier staat iig :Y
Is dat ook weer duidelijk (voor hen). Positieve brief ook wel verder, toch? Maar van 28 november en je hebt het nu pas binnen?
quote:
Behandelaar had vorige week donderdag nog geen contact kunnen leggen met man van screening daar. Hij reageert niet op mail en is telefonisch ook niet te bereiken :( Hopelijk hoor ik morgen dat het wel gelukt is om contact te krijgen, want is al 3 weken inmiddels
Kan hij maar één dag per week proberen contact op te nemen dan of zo? Of heb je elke donderdag gesprek en hoor je het dan pas?
pi_134410899
En weer blije smileys *O*
pi_134410971
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:29 schreef kuolema het volgende:

Is dat ook weer duidelijk (voor hen). Positieve brief ook wel verder, toch? Maar van 28 november en je hebt het nu pas binnen?

[..]

Kan hij maar één dag per week proberen contact op te nemen dan of zo? Of heb je elke donderdag gesprek en hoor je het dan pas?
Idd een positieve brief ja :) En ik zou eigenlijk vorige week gesprek hebben met de onderzoeker, maar toen was hij ziek. Dus vandaar dat ik hem deze week pas heb besproken en gekregen.

En ik heb idd elke donderdag gesprek met mijn behandelaar, ze probeert het gelukkig wel vaker om contact te krijgen ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:31 schreef kuolema het volgende:
En weer blije smileys *O*
Haha, hoezo last van stemmingswisselingen? :7
pi_134411024
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:34 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Idd een positieve brief ja :) En ik zou eigenlijk vorige week gesprek hebben met de onderzoeker, maar toen was hij ziek. Dus vandaar dat ik hem deze week pas heb besproken en gekregen.

En ik heb idd elke donderdag gesprek met mijn behandelaar, ze probeert het gelukkig wel vaker om contact te krijgen ;)
Ah, okee. :) Hopelijk heeft ze morgen info!
pi_134411051
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:35 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ah, okee. :) Hopelijk heeft ze morgen info!
Thnx, ik hoop het ook :) Anders wordt het sowieso pas volgend jaar dus ;(
pi_134411061
Huh hoezo dat?
pi_134411251
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:36 schreef kuolema het volgende:
Huh hoezo dat?
Omdat vrijdag de Kerstvakantie begint en ik niet verwacht dat er dan nog wat gebeurd. Dus dan wordt het op zijn vroegst januari.
pi_134411257
Omg :')
pi_134411289
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:42 schreef kuolema het volgende:
Omg :')
Jij dacht bij volgend jaar aan over 12 maanden ofzo? :')

Hoe is het met jou trouwens, heb je al een labeltje inmiddels?
pi_134411488
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:43 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jij dacht bij volgend jaar aan over 12 maanden ofzo? :')

Hoe is het met jou trouwens, heb je al een labeltje inmiddels?
Ja haha :P te erg. En in mijn hoofd is het ook maart of zo XD
Ik had het pas door vlak voordat jij postte.

Gaat redelijk hier. Wel persoonlijkheidsstoornis maar geen specifiek label. Weet ook niet wat de bedoeling is. Vrijdag de laatste keer crisisvaardigheden, 10 januari een gesprek met een klinisch psycholoog ter inlichting/voorbereiding van deeltijdtherapie. Ze hadden het over pre-treatment dus ik heb nog geen idee wanneer ik dan ga beginnen met deeltijd. Dat wil ik ook eigenlijk niet weten, te eng en ik heb er al nare dromen over gehad...
pi_134411645
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:49 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ja haha :P te erg. En in mijn hoofd is het ook maart of zo XD
Ik had het pas door vlak voordat jij postte.

Gaat redelijk hier. Wel persoonlijkheidsstoornis maar geen specifiek label. Weet ook niet wat de bedoeling is. Vrijdag de laatste keer crisisvaardigheden, 10 januari een gesprek met een klinisch psycholoog ter inlichting/voorbereiding van deeltijdtherapie. Ze hadden het over pre-treatment dus ik heb nog geen idee wanneer ik dan ga beginnen met deeltijd. Dat wil ik ook eigenlijk niet weten, te eng en ik heb er al nare dromen over gehad...
Haha ja de tijd gaat snel ja. Ik zit inmiddels al weer ruim 2 jaar thuis op de bank te wachten op een behandeling/opname, hopelijk wordt 2014 een productiever jaar ;)

En ik heb ook PS NAO, omdat ik van meerdere PS kenmerken heb, maar niet voor allemaal genoeg om echt de diagnose te krijgen.
Heb je wat aan die crisisvaardigheden gehad? Ik ken het persoonlijk niet, maar het klinkt wel als iets wat handig is. En wat voor deeltijd zou je gaan doen dan en waarom vind je het eng? Niet eerder deeltijd gehad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')