....is het halve werk.quote:
Executiequote:Op woensdag 20 maart 2013 11:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat is de consequentie van direct afkeuren?
Dan krijg je nog 1 kans door een compleet nieuwe casus toegewezen te krijgen, die je voor 22 april moet afhebben.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat is de consequentie van direct afkeuren?
In de wet staat het ook met een hoofdletter toch?quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:47 schreef Paxcon het volgende:
Koningin had ik blijkbaar niet zonder hoofdletter mogen spellen, terwijl ik het had opgezocht en het volgens taaladvies.nl wel mocht
Koning volgens mij alleen, niet Koningin.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
In de wet staat het ook met een hoofdletter toch?
Er staan sowieso extreem veel taalfouten in de wet als je die naast de huidige actuele officiële spelling legt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat dan naar analogie geldt dat je Koningin òok met hoofdletter moet spellen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:54 schreef Polacco het volgende:
[..]
Koning volgens mij alleen, niet Koningin.
Ja oké maar dat is een beetje appels met peren vergelijken dan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er staan sowieso extreem veel taalfouten in de wet als je die naast de huidige actuele officiële spelling legt.
Geef anders eens een voorbeeldzin waarin jij 'je' gebruikt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know. Ik gebruik teveel 'je' en ga teveel in op art. 6:162 terwijl de lezer een jurist is. En kelderluik-arrest erin verwerken.
En paar grammaticale foutjes
Zou wat zijn, elke keer bij hernieuwde spellingvoorschriften allen wetten wijzigen d.m.v een wijzigingswet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er staan sowieso extreem veel taalfouten in de wet als je die naast de huidige actuele officiële spelling legt.
Tja, het zal wel dan inderdaad. Als het me aan een hoger cijfer helpt, pas ik het graag aan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Normaal ? Dat heb ik nooit gezegd. Heb sowieso alleen een Hotmail account om te testen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:17 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ja en waarom vind jij dat heel normaal?
Daar is best veel over geadverteerd en gepraat on- en offline. Outlook werkt prima trouwens.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:17 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ja en waarom vind jij dat heel normaal?
Doe ik zo, heb nu werkgroep.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:02 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Geef anders eens een voorbeeldzin waarin jij 'je' gebruikt.
Zoiets zou er nooit of te nimmer in moeten staan.
The service is unavailable.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar is best veel over geadverteerd en gepraat on- en offline. Outlook werkt prima trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |