Ik vind het iets te veel wolk aan de bovenkant. Daarnaast heb ik zin in appeltaart wat ik natuurlijk niet in huis hebquote:
Ze zijn ook mooi, maar naar mijn lekenmening duurt het vanaf boven te lang tot ik iets anders zie dan wolk. Het hangt van de bedoeling van de foto af of dat jammer is of niet. Wil je de oneindigheid van de hemel laten zien dan is het prima zo. Voor een contrast tussen de witte wolken bovenaan via de hijskranen naar de zon onderaan kan je wel met wat minder wolk toequote:
Yep, het was ook best druk daar met een gebouw links, gebouw rechts en op het dak nog allerlei toestanden. Ik had niet genoeg ruimte voor de zon.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De hoeveelheid ruimte aan de bovenkant maakt de onderste helft vrij claustrofobisch... Betere balans zoeken
Ik wilde alles op de foto hebben: het prachtige wolkendek, de zon die ondergaat en de statige hijskranen die tegen de lucht afstaken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wil je de oneindigheid van de hemel laten zien dan is het prima zo. Voor een contrast tussen de witte wolken bovenaan via de hijskranen naar de zon onderaan kan je wel met wat minder wolk toe
Jij bent de fotograaf en als je vindt dat de foto je bedoeling zo het best uitbeeldt dan is het zo goedquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was vooral het idee dat je naar heel veel wolken aan het kijken bent en dat daar onderaan als verrassing ook nog de zon te zien is, en dat de hijskranen het maken tot 1 geheel, maar juist wel het onderwerp van de foto is.
Kom maar halen Tim, heb vandaag een appeltaart gekregen van de Sligroquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind het iets te veel wolk aan de bovenkant. Daarnaast heb ik zin in appeltaart wat ik natuurlijk niet in huis heb
niet mee een, minder wolk en de foto was te statisch geworden. Ik vind het gebouw teveel. Een streepje was ok geweestquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De hoeveelheid ruimte aan de bovenkant maakt de onderste helft vrij claustrofobisch... Betere balans zoeken
Eens.quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
niet mee een, minder wolk en de foto was te statisch geworden. Ik vind het gebouw teveel. Een streepje was ok geweest
Dat is dus een vorm van betere balans zoeken hč :pquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
niet mee een, minder wolk en de foto was te statisch geworden. Ik vind het gebouw teveel. Een streepje was ok geweest
Virendelijk aanbod, maar ik pasquote:Op woensdag 20 maart 2013 02:21 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Kom maar halen Tim, heb vandaag een appeltaart gekregen van de Sligro
kloptquote:Op woensdag 20 maart 2013 08:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is dus een vorm van betere balans zoeken hč :p
Een beetje van beidequote:Op woensdag 20 maart 2013 00:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het rees bij mij een beetje de vraag wat nou het doel van de wedstrijd was; de mooiste foto of er mooiste onderwerp
quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het sneeuwt hier nat en het is koud.
En ik zou thuis werken vandaag dus nu heeft Ziggo een storing.
Ik kijk vanmiddag wel even, volgens Ziggo is het voor 12.30 opgelost.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
En nu? Moet je dan alsnog naar je werk?
Ik vind het gebouw ook storend. Ook in het echt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet mee eens, minder wolk en de foto was te statisch geworden. Ik vind het gebouw teveel. Een streepje was ok geweest
Hong Kong.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:35 schreef LadyBlack het volgende:
Welke stad is het eigenlijk op die mistige foto wyccie?
Ja, begrijpelijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:49 schreef wyccie het volgende:
Nu snap je ook dat ik die kaart wel moest meenemen, hč? Deed me gelijk aan jou denken.
Dat zou best kunnen. Ik was gisteren niet thuis.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:57 schreef wyccie het volgende:
Graag gedaan.
Had trouwens verwacht dat het gisteren zou zijn aangekomen.
Planten?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:02 schreef wyccie het volgende:
Aha! En wie heeft de planten water gegeven?
Pics!quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:46 schreef Cobra4 het volgende:
Wyccie!![]()
![]()
Hij is er. En nee, het is helemaal niet raar.
Hoezo bedacht hij zich, valt 20 messteken niet onder 'haar iets aandoen'?quote:Toen het meisje lag te slapen, zat hij achter de computer. Nadat zijn vader uit het ouderlijk huis was vertrokken, zou hij een kussen hebben gepakt en naar de kamer zijn gelopen om haar wat aan te doen, maar hij bedacht zich. A. liep naar beneden, dronk een colaatje, pakte een mes en stak het meisje met 20 messteken dood. Hij zou al langer hebben rondgelopen met de gedachte een willekeurig iemand wat aan te doen.
Hij wilde het eerst met het kussen doenquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoezo bedacht hij zich, valt 20 messteken niet onder 'haar iets aandoen'?
Ahhh, duidelijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:20 schreef B.ertha het volgende:
Jij ziet het plaatje omdat het nog in je cache staat.
Nee, niet echt.quote:
Gevondenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:25 schreef B.ertha het volgende:
Maak een screenshotje en upload het even via tinypic.com
Geweldig jaquote:
Ik ben niet oud, (nu jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vraag me af wat voor indruk je daar achtergelaten hebt
Deze 'speciaal voor jou' aanbieding is ongeveer net zo speciaal als de geadresseerde reclame van de postcodeloterij - nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben niet oud, (nu ja), ben niet gehandicapt (nu ja
) en heb contant betaald voor m'n bolide.
Wat ze nu bezield weet ik ook niet om dit als aanbieding "speciaal voor mij" toe te sturen
I know, is gewoon een mailing.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Deze 'speciaal voor jou' aanbieding is ongeveer net zo speciaal als de geadresseerde reclame van de postcodeloterij - niet
De postcodeloterij is trouwens schijtirritant. Ik heb daar nog nooit een lot gekocht en zal dat ook nooit doen. Toch krijgen we sinds de verhuizing ineens continu reclame op naam daarvoor
Geintje als in ´reageren in jouw naam´?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat doen ze bij vrijwel heel Nederland, bij mij gaat het ongeopend de papierbak in (wel doorscheuren om te voorkomen dat iemand een "geintje" uithaald)
Een paar jaar terug kocht ik voor het eerst een bril bij Specsavers. Week of twee later ben ik daar weer geweest om hem op te halen. Even later kreeg ik een brief dat ik een zeer gewaardeerde vaste klant was en met een of andere aanbieding er bij. Volgens diezelfde redenering ben ik ook vaste klant van een McDonald's in Polenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben niet oud, (nu ja), ben niet gehandicapt (nu ja
) en heb contant betaald voor m'n bolide.
Wat ze nu bezield weet ik ook niet om dit als aanbieding "speciaal voor mij" toe te sturen
Daar kun je je eten pas een paar weken later halen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een paar jaar terug kocht ik voor het eerst een bril bij Specsavers. Week of twee later ben ik daar weer geweest om hem op te halen. Even later kreeg ik een brief dat ik een zeer gewaardeerde vaste klant was en met een of andere aanbieding er bij. Volgens diezelfde redenering ben ik ook vaste klant van een McDonald's in Polen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |