Maar gewoon door hoe ze het doen of meer omdat een vrouw gewoon zachter is?quote:
De tekst lijkt mij duidelijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:08 schreef Plums het volgende:
Ha nee, omdat een vrouw gewoon heel anders aanvoelt
Met wie moet ik communiceren dan?
Watquote:Op donderdag 11 april 2013 12:15 schreef Luxuriate het volgende:
Dat was echt een cliché scenario. We stonden allebei aan een kant van de straat en ik begon over te steken en hij tegelijk en midden op straat pakte hij mijn hoofd en ging er vol voor. Hij had nog niets gezegd. Vond ik wel wat hebben.
Ha jawel. Kende hem al een maand of 3 in een dusdanige verhouding. 't was zijn begroeting naar mij.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat. Jullie kenden elkaar nog niet?
Herkenbaar. Met mijn ex ook wel eens gehad, midden op Utrecht Centraal. Je ziet elkaar, loopt op elkaar af, en na een paar minuten kussen komt er pas een buitenademige 'hoiquote:Op donderdag 11 april 2013 12:15 schreef Luxuriate het volgende:
Dat was echt een cliché scenario. We stonden allebei aan een kant van de straat en ik begon over te steken en hij tegelijk en midden op straat pakte hij mijn hoofd en ging er vol voor. Hij had nog niets gezegd. Vond ik wel wat hebben.
Tyfus, wat een kleuterreactie.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:01 schreef DerekB het volgende:
"je beste zoenervaring"......tyfus wat een kleuter topic.
Dat is dichtbij :/quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Mijn eerste zoen was meteen de beste. Met een meisje op een verlaten industrie terrein aan het ij in Adam
Hoe oud ben jijquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:01 schreef DerekB het volgende:
"je beste zoenervaring"......tyfus wat een kleuter topic.
Ah, ik dacht dat het een compleet vreemde wasquote:Op vrijdag 26 april 2013 01:17 schreef Luxuriate het volgende:
[..]
Ha jawel. Kende hem al een maand of 3 in een dusdanige verhouding. 't was zijn begroeting naar mij.
Ik las het terug en dat kon je er inderdaad uit halen dus ik begrijp hetquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het een compleet vreemde was. Dan zou ik er niet echt van gediend zijn.
hah ik heb waarschijnlijk meer slechte dan goede gehad, laatst een meid die kon dr echt helemaal niks van '-.- , was ook erg slecht in bed trouwensquote:Op zondag 28 april 2013 13:13 schreef Iwanius het volgende:
Beste zoenervaring was met mijn tweede vriendin. Marinka
Eigenlijk heb ik nooit slechte zoenervaringen gehad in mijn leven.
Had je waarschijnlijk ook wel kunnen weten van te voren, als het zoenen niet goed is dan zal het in bed ook wel slecht zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:49 schreef pimsieb het volgende:
[..]
hah ik heb waarschijnlijk meer slechte dan goede gehad, laatst een meid die kon dr echt helemaal niks van '-.- , was ook erg slecht in bed trouwens
quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Zoenen vind ik eigenlijk intiemer dan seks. Maar beide zijn super.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Zoenen vind ik eigenlijk intiemer dan seks. Maar beide zijn super.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:43 schreef MissMascotte het volgende:
Mijn beste zoenervaring was een halfjaartje geleden met mijn huidige vriend.
Elkaar op internet leren kennen en al snel afgesproken... Ik ging naar zijn huis en gezellig
gekletst, een goeie klik en meteen al vlinders.... Zaten dicht bij elkaar en toen de zoen...
Perfect! Mijn eerste gedachte was ''he he , eindelijk iemand die mij precies aanvoelt''....
Super ^^ !
quote:
Idd, mijn eerste zoen was ook niet je-van-het. Ik was 14, op een jeugdkamp, en er was een jongen van een jaar ouder die mij wel leuk vond en waar ik dus gedurende die week iets mee 'kreeg' (ik deed eigenlijk maar mee, maar vond het geloof ik allemaal maar niks.....voelde me iig niet echt aangetrokken tot hem, al speelde ik het spel mee).quote:
All in good time...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 05:27 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Idd, mijn eerste zoen was ook niet je-van-het. Ik was 14, op een jeugdkamp, en er was een jongen van een jaar ouder die mij wel leuk vond en waar ik dus gedurende die week iets mee 'kreeg' (ik deed eigenlijk maar mee, maar vond het geloof ik allemaal maar niks.....voelde me iig niet echt aangetrokken tot hem, al speelde ik het spel mee).
Mijn eerste tongzoen toen gehad. En ik weet nog dat ik zoiets dacht van 'gatver, speeksel uitwisselen' en 'oh, een wasmachine'. Ik vond dat zoenen maar niks, maarja het hoorde er bij....De geur van die ander, speeksel, rauwe lippen naderhand etc![]()
Maaaarr ik kon in ieder geval op mijn lijstje afstrepen dat ik eindelijk ook had gezoend
![]()
Later wel eens wat betere ervaring gehad, maar nog steeds weinig ervaring eigenlijk (alhoewel zoenen eigenlijk heerlijk en geil kan zijn) en vind er ook vaak niet veel aan.....knap vaak af op de geur van mijn vriend/ zoenpartner enzo.
Tja, seks en ik gaan gewoon niet zo goed samen
Uhm Feraquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww.
I agree.Het zoenen met m'n huidige vriend is wel errug fijn.
dit is geen zoenervaring ondertiteling maar een hele liefdesverhaal! en toen??quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:53 schreef sinecure. het volgende:
Zoenen is met ieder persoon weer anders, het kan hemels zijn, maar ook smerig. Daarom leek het me wel een leuk idee als iedereen in dit topic over zijn of haar beste zoenervaring vertelt. Het leukst is het als je het in een leuk verhaaltje verpakt waarin je aangeeft met wie de zoen was en wat er aan de zoen vooraf ging.
Ts zal beginnen.
Mijn beste zoenervaring was met een meisje waar ik ontzettend verliefd op was. Ze was een studiegenote van me en ik probeerde steeds meer met haar in contact te komen. Ze reageerde enthousiast op me en geinteresseerd dus ik trok de stoute schoenen aan vroeg haar om een keer wat af te spreken. Tot mijn vreugde zei ze ja en hebben we op een zaterdag een drankje gedronken in een café. Het klikte enorm tussen ons en de drankjes vlogen erin. We raakten behoorlijk aangeschoten en ik kon haar natuurlijk niet alleen naar huis laten gaan in die toestand.Haar naar huis gebracht en bij haar voordeur aangekomen vroeg ze of ik nog even binnen wilde komen. Ik dacht: BINGO! Mee naar binnen gegaan, nog wat zenuwachtig om elkaar heen gedraaid en toen kwam het zoenmoment.
Ik werd helemaal week van de zoen en kreeg een warm tintelend gevoel in mijn buik. Ze plaagde een beetje met haar tong en dat was enorm opwindend. Ze had ook de perfecte zoenlippen, heerlijk vol. Daarna nog wat andere activiteiten ontplooid in de slaapkamer, maar die zoen zal ik nooit meer vergeten. Is tot op heden niet geëvenaard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |