SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Oerbeer op 20-03-2013 19:18:03 (opzouten met dat gekanker) ]
Hahahaha, dat even iets positiefs ook. Dit topic is echt hilarisch.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:47 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
[..]
-Hij heeft Danny als vriend op Facebook
-Zijn vriendin is lid van het paardenforum
-Hij heeft een website waar je kan klagen over de post
-Hij heeft een website waar je kookgerechten enzo kan vinden
Even iets positiefs:
-Hij is voor de legalisatie voor het kweken van hennep
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:50 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)l_vs_voetganger.html
Op internet is een filmpje opgedoken. Live gefilmd helmetcam inkijkje in de hel die samenleving heet. Een zebrapadconflict op De Meent in Rotterdam. Soort van D66-kakkurrr op een scooturrr (met een grietje achterop) drukt door op het drukke zebrapad, waar net een voetganger oversteekt. En zo'n man zegt daar wat van, want zo rollen die Rotterdammers. Achteropmeisje roept vervolgens ook weer wat. Waarop zebravoetgangert uithaalt naar D66-kakkurrr. Die dreigt daarop met de moeder aller dreigementen: YouTube!!! En dan thickens de plot, want de popo stond er met de neus bovenop. "Agent! Mijn bril is gewond!" Gaat u eens lekker zitten voor dik vijf minuten Hollandse gezelligheid.
Degene op de brommert dus
[ afbeelding ]
Wttn?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:54 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Dat D66-kakker moet je trouwens echt uit de OP halen, want het slaat nergens op.
Wordt aan gewerkt. Hij is trouwens van GroenLinks.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:54 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Dat D66-kakker moet je trouwens echt uit de OP halen, want het slaat nergens op.
Omdat het nergens op slaat. Die gast is geen kakker en heeft niks met D66 te maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoezo zou hij dat uit de OP moeten halen?
Ah op die manier.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:56 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Omdat het nergens op slaat. Die gast is geen kakker en heeft niks met D66 te maken.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:56 schreef NotYou het volgende:
Lee die zijn ware, laffe aard laat zien als er geen politie in de buurt is en pas zichtbaar durft te filmen als hij zelf al bovenaan een trap staat. Uiteraard blijft ook het dreigen met youtube hier uit.
quote:
nee is dat hem echtquote:
Nog ff wat aangepast en gereekst.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:55 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt. Hij is trouwens van GroenLinks.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:05 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Hij is echt zo'n perfect iemand voor ManBijtHond.
"Ja rijd altijd op mijn scooter met een camera op mijn hoofd geplakt"
En dat ze dat dan gaan filmen als hij op zijn scooter zit![]()
Daar kan hij wellicht geld mee verdienen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:09 schreef Paul het volgende:
Waarom niet gewoon het youtube filmpje in de OP?
Hij zou niet echt opvallen bij MBH, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:05 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Hij is echt zo'n perfect iemand voor ManBijtHond.
"Ja rijd altijd op mijn scooter met een camera op mijn hoofd geplakt"
En dat ze dat dan gaan filmen als hij op zijn scooter zit![]()
Heb je ze al gebeld voor hem? Lijkt me een leuk vast item 1x per week.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:05 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hij zou niet echt opvallen bij MBH, als je begrijpt wat ik bedoel.
Kerel wat is je probleemquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:00 schreef Life2.0 het volgende:
ga trouwens lekker terug naar geenstijl pauper
Jij.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:02 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
[..]
Kerel wat is je probleem
sinds wanneer mogen pics opeens?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:08 schreef NanKing het volgende:
Toen in het eerste topic wet gezegd dat zijn vriendin bijn hara Krishna gezeten heeft had ik al zo een vermoeden dat zij t was hierboven.
Ik weet overigens niet of die pics hier kunnen blijven staan, even navragen.
Ben je er nu nog steeds zo druk mee bezig? Waarom haal je je plezier uit het kleineren en afbranden van andere mensen? Dat maakt je geen haar beter dan die gast in mijn ogen. Van mensen die de mond vol hebben over fatsoen en goed gedrag verwacht ik toch iets anders, maargoed.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:11 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
[..]
Pics worden het hele topic al getolereerd,
hij is die pauper die gaat meppen omdat ie meer ruimte nodig heeft om zijn dikke pens naar zijn kraampje te krijgen, nu staat ie met zn aggresieve bakkes op tv en is ie boosquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je er nu nog steeds zo druk mee bezig? Waarom haal je je plezier uit het kleineren en afbranden van andere mensen? Dat maakt je geen haar beter dan die gast in mijn ogen. Van mensen die de mond vol hebben over fatsoen en goed gedrag verwacht ik toch iets anders, maargoed.
Je zou 't bijna beginnen denken idd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hij is die pauper die gaat meppen omdat ie meer ruimte nodig heeft om zijn dikke pens naar zijn kraampje te krijgen, nu staat ie met zn aggresieve bakkes op tv en is ie boos
Ik kan mij niet voorstellen dat een buitenstaander (zelfs een GS tokkie met een uitkering doet dit niet) zich hier zó druk om gaat maken dat hij HLO zijn complete e-life uit gaat pluizen, dan spoor je niet, echt niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zou 't bijna beginnen denken idd.
Vond die website van zijn chick gewoon interessant om te lezen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat een buitenstaander (zelfs een GS tokkie met een uitkering doet dit niet) zich hier zó druk om gaat maken dat hij HLO zijn complete e-life uit gaat pluizen, dan spoor je niet, echt niet.
En ik heb een hekel aan scooters, bijrijders, vrouwen in het verkeer en langharige mensen met een bril en TOCH moet je met je graftengels van iemand afblijven!
Gaat me om de hypocritie van het ene onfatsoenlijk vinden en tegelijkertijd zelf zoveel mogelijk doen om iemand z'n leven zo zuur mogelijk te maken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:40 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
God wat een gezeik weer hier. Die LHO is niet goed bij z'n hoofd zoals ie ook bewijst, en iemand die er over klaagt is de lul. Doe normaal, zeg.
Klinkt geloofwaardig hoor..quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:42 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
[..]
Vond die website van zijn chick gewoon interessant om te lezen.
Het ene heeft m.i. niks met het ander te maken. Die nerd dreigt met het uploaden van de video op youtube en doet het ook. En dat is dan ook echt de enige reden dat iemand die video ooit heeft gezien, dus waar slaat dit gezeik op?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat me om de hypocritie van het ene onfatsoenlijk vinden en tegelijkertijd zelf zoveel mogelijk doen om iemand z'n leven zo zuur mogelijk te maken.Dat vind ik gewoon sneu.
Ik vermeld expres zijn naam of de naam van zijn vriendin of de website van zijn vriendin niet in dit topic om te voorkomen dat ie hier later problemen mee krijgt ofzo. Als FOK!ers onder elkaar mag ik hem toch wel een beetje belachelijk maken?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat me om de hypocritie van het ene onfatsoenlijk vinden en tegelijkertijd zelf zoveel mogelijk doen om iemand z'n leven zo zuur mogelijk te maken.Dat vind ik gewoon sneu.
Wij wel, jij dus niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:55 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
[..]
Ik vermeld expres zijn naam of de naam van zijn vriendin of de website van zijn vriendin niet in dit topic om te voorkomen dat ie hier later problemen mee krijgt ofzo. Als FOK!ers onder elkaar mag ik hem toch wel een beetje belachelijk maken?
Het ene heeft alles met het andere te maken. Iemand op z'n onfatsoenlijke gedrag aanspreken is tot daar aan toe, maar jezelf vervolgens net zo sneu gedragen doet de kracht van die eerstgenoemde aanspraak volledig teniet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:45 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Het ene heeft m.i. niks met het ander te maken. Die nerd dreigt met het uploaden van de video op youtube en doet het ook. En dat is dan ook echt de enige reden dat iemand die video ooit heeft gezien, dus waar slaat dit gezeik op?
Jij bent geen Fok!-er.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:55 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
[..]
Ik vermeld expres zijn naam of de naam van zijn vriendin of de website van zijn vriendin niet in dit topic om te voorkomen dat ie hier later problemen mee krijgt ofzo. Als FOK!ers onder elkaar mag ik hem toch wel een beetje belachelijk maken?
Wat snap je niet aan het feit dat niemand dit ooit gezien had als ie het niet zelf geupload had?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het ene heeft alles met het andere te maken. Iemand op z'n onfatsoenlijke gedrag aanspreken is tot daar aan toe, maar jezelf vervolgens net zo sneu gedragen doet de kracht van die eerstgenoemde aanspraak volledig teniet.
In welke zin doet dat af aan de hypocritie van het reactieve gedrag van sommigen hier?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:02 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het feit dat niemand dit ooit gezien had als ie het niet zelf geupload had?
Dat ie er zelf voor kiest wellicht?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In welke zin doet dat af aan de hypocritie van het reactieve gedrag van sommigen hier?
Lees het nog eens.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:11 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dat ie er zelf voor kiest wellicht?
Het maakt me ook niet zoveel uit en ik vind 't ook een sneu figuur. Neemt niet weg dat het nogal hypocriet is om wild te gillen om respect voor anderen en je zelf enorm druk bezig houden met het aan de schandpaal nagelen van zo'n persoon. Maargoed, dat ben ik dan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:14 schreef GoobyPls het volgende:
Uhrm, zijn facebook staat gewoon in zijn fok fotoboek, dus doe niet alsof hij het erg zou vinden dat mensen zijn identiteit weten.
Ik had van een NEC-er ook niet verwacht dat hij 't van de eerste keer zou begrijpen, dus het zij je vergeven.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:16 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen 'kapiteintje'.
ik geloof dat de meesten hier vnl. lachen. Van een schandpaal is geen sprake. Niet in de ouderwetse zin in ieder geval.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het maakt me ook niet zoveel uit en ik vind 't ook een sneu figuur. Neemt niet weg dat het nogal hypocriet is om wild te gillen om respect voor anderen en je zelf enorm druk bezig houden met het aan de schandpaal nagelen van zo'n persoon. Maargoed, dat ben ik dan.
Dezequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:41 schreef WebBeestje het volgende:
Welk topic moet nu gevolgd worden, deze of KLB / Klaag hier over LeeHarveyOswald ?
Vorige topic niet hoor, er is meen ik alleen een soep.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:11 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
[..]
Pics worden het hele topic al getolereerd,
Nee, die niet, dat ze ze op GS laten staan is hun pakkie an.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:08 schreef NanKing het volgende:
Toen in het eerste topic wet gezegd dat zijn vriendin bijn hara Krishna gezeten heeft had ik al zo een vermoeden dat zij t was hierboven.
Ik weet overigens niet of die pics hier kunnen blijven staan, even navragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |