Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Als je hem nu gaat bellen dan ben je nog maarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Joepie! Eindelijk niet meer alleen...
Dat klinkt zeer verleidelijk.. maar nee ik bel liever niet en blijf liever meer dan 1 nacht alleen...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je hem nu gaat bellen dan ben je nog maar
Juist ja. Je gaat er bij voorbaat al vanuit dat ik valsspeel... prima als je er een keer een grapje over maakt, maar als je zo blijft doordrammen en blijft beweren dat ik valsspeel ben jíj het die een nekschot krijgt kerel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Alle valsspelers krijgen een nekschot
Verder gaat alles goed met je?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:05 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Juist ja. Je gaat er bij voorbaat al vanuit dat ik valsspeel... prima als je er een keer een grapje over maakt, maar als je zo blijft doordrammen en blijft beweren dat ik valsspeel ben jíj het die een nekschot krijgt kerel.
Film is denk ik al wel besloten als ik naar de stemmen kijk. Volgens mij begint die om 15 uur, zal dan rond 17 uur klaar zijn. Dan nog wat drinken en eten naast de pathé, dan zijn wij ook van de partijquote:
Ach, wees maar gerust. Ik heb nog 3 dagen de tijd om dat te bewerkstelligenquote:
Klinkt goed. Dat eten, lees: drinken gaat dus plaatsvinden in die kroeg ernaast? Op de markt is het ook leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Film is denk ik al wel besloten als ik naar de stemmen kijk. Volgens mij begint die om 15 uur, zal dan rond 17 uur klaar zijn. Dan nog wat drinken en eten naast de pathé, dan zijn wij ook van de partij
Vic! En dat moet ik dan in het meet-topic teruglezen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:59 schreef victorinox het volgende:
Ja, ik heb bovenop de berg gestaan.
[ afbeelding ]
Ik zal hier vanavond wel antwoord op geven, ben nu op mijn werk en wil daar liever niet op fok zitten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vic! En dat moet ik dan in het meet-topic teruglezen.![]()
Gaaf, hè? Hoe zwaar had je het?
Jammer dat ze sinds een aantal jaar een nieuw bord hebben. erder was het een houten bord met allerlei meuk.
Wie had dat ooit gedacht. Als je nou ook nog instemt met het feit dat 12:00u in Eindje veel te vroeg is kunnen we een front vormen tegen de organisatoren.quote:
Kom jij nog naar de meet?quote:
Denk het niet, heb die avond een verjaardag. En om nu helemaal naar Eindhoven heen en weer te reizen, voor een middagje...quote:
Waaghals!quote:
Omdat ik Pico iets wil vragenquote:
Wyccie en ik gaan samen zuipen, we hebben alvast een paar treetjes Schultenbrau gehaald... om in te drinken.quote:
En daarna blijft ze bij je slapen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wyccie en ik gaan samen zuipen, we hebben alvast een paar treetjes Schultenbrau gehaald... om in te drinken.
Als jij het maar gelooft.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wyccie en ik gaan samen zuipen, we hebben alvast een paar treetjes Schultenbrau gehaald... om in te drinken.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maar een paar vrouwenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat sands heeft met Robby's zus (of zo'n beetje elke andere vrouw..), heeft Robby nou met Wyccie? Of lijkt dat alleen maar zo?
De opmerking die je wil horen als je net gedumpt bentquote:
Dan ga ik dat even tegen mijn zusje zeggen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De opmerking die je wil horen als je net gedumpt bent
ahh.... Sands is nog vrij? Misschien is het wat? Weet niet hoe oud ze is natuurlijk...quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan ga ik dat even tegen mijn zusje zeggen.
En toen bleek dat wyccie de zus van Sands is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat sands heeft met Robby's zus (of zo'n beetje elke andere vrouw..), heeft Robby nou met Wyccie? Of lijkt dat alleen maar zo?
Jij bent al druk bezig om je zelf aan Wyccie te koppelen. Heb je mijn hulp daar bij nodig?quote:
Wat? Nee... Wyccie was toch al Robby's zus? Zijn Robby en Sands dan ook broers...quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
En toen bleek dat wyccie de zus van Sands is.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat? Nee... Wyccie was toch al Robby's zus? Zijn Robby en Sands dan ook broers...
Robby is mijn criminele broertjequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat? Nee... Wyccie was toch al Robby's zus? Zijn Robby en Sands dan ook broers...
Met die kale kop foto heeft ie er wel een beetje het uiterlijk voor ja...quote:
Zuchtquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Met die kale kop foto heeft ie er wel een beetje het uiterlijk voor ja...
Vertel, waarom zucht gij zo?quote:
Omdat hij niet meer kaal is.quote:
Daarom zeg ik ook niet dat hij er zo uitziet... maar zeg ik dat hij er op die specifieke foto er zo uit zietquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omdat hij niet meer kaal is.
Voorspelbaar.
je hebt het wel vaak over die foto, hangt ie soms boven je bed?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook niet dat hij er zo uitziet... maar zeg ik dat hij er op die specifieke foto er zo uit ziet
Jij word geil van jezus met 2 pistolen... ehh... tja...quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:18 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat was een orgasmekreet, ik word zo geil van die avatar van jou...
wat denk je zelf
Je verward me nu met sands... ik heb het nooit over je foto... behalve deze ene keer...quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
je hebt het wel vaak over die foto, hangt ie soms boven je bed?
volgde daarop?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je verward me nu met sands... ik heb het nooit over je foto... behalve deze ene keer...
Ik heb je FB-pagina 2 keer bekeken ofzo... en dat vond ik lang genoeg om naar jou te kijkenquote:
Ik vakerquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb je FB-pagina 2 keer bekeken ofzo... en dat vond ik lang genoeg om naar jou te kijkenIk ga me inkt niet verspillen aan een foto van jou
Daarom zei ik ook dat hij mij met jou verwarde...quote:
De meet is dichtbijquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat hij mij met jou verwarde...
Begin je bang te worden?quote:
Nergens voor nodigquote:
Ik ben altijd liefquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Kleuters, doe es lief tegen elkaar... alle 2!
Misschien komt er een sneeuwstorm en kan Sands niet komen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:36 schreef dyonvbaal het volgende:
en jij bent er ook al niet om hem zaterdag gerust te stellen Robby. ik heb te doen met die arme sands...
Waarom kom jij niet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:21 schreef wyccie het volgende:
Ach Sands, als je hebt gezegd dat je naar de meet gaat, ga dan ook. Niet zo laf terugkrabbelen en allerlei smoesjes verzinnen.
Ok, ik ook niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen behoefte aan heb.
Jawelquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen behoefte aan heb.
Verschil is natuurlijk altijd Wyccie altijd duidelijk is geweest dat ze wel komt.quote:
Hebben we het hier nóg over?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Verschil is natuurlijk altijd Wyccie altijd duidelijk is geweest dat ze wel komt.
Nee, Wyccie is duidelijk. Ik heb het over Sands. Blijkbaar is dat:quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hebben we het hier nóg over?
Nee = nee
Ik verwacht ook niet dat hij komt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, Wyccie is duidelijk. Ik heb het over Sands. Blijkbaar is dat:
Nee = nee, nou ja, misschien ook wel. Ja, ik kom! Tenminste, als dit en dat, en ik kom maar heel even, en misschien kom ik wel niet, en als dan, en ik kom waarschijnlijk wel, maar nee, ik kom niet, hoewel, ik kom denk ik wel, By the way, toch maar niet.
Wat moet ik hier van denken...quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:05 schreef RanTheMan het volgende:
ik was vanmorgen in gesprek met 6 meisjes van 8 jaar.. daar zat meer lijn in de conversatie dan hier ...........
waar het hart van vol is loopt het toetsenbord van over.......quote:
Dat heb ik met allesquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, Wyccie is duidelijk. Ik heb het over Sands. Blijkbaar is dat:
Nee = nee, nou ja, misschien ook wel. Ja, ik kom! Tenminste, als dit en dat, en ik kom maar heel even, en misschien kom ik wel niet, en als dan, en ik kom waarschijnlijk wel, maar nee, ik kom niet, hoewel, ik kom denk ik wel, By the way, toch maar niet.
Dat had ik toch al gezegd?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel flauw om op het laatste moment af te haken. Is er dan toch echt iets waar van die sociale fobie?
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:24 schreef Robby87 het volgende:
Wat is het plan voor de avond, ik hoef niet mee naar de film... maar wil wel aanschuiven bij het borrelen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef victorinox het volgende:
[..]
Op de foto's zie ik dat ze Bavaria zuipen, dus dat is goed te doen.
Iets gewijzigde plannen dan:
15:00 uur - Verzamelen bij The Movies
16:00 uur - Jack The Giant Slayer bij de Pathé
18:15 uur - Drinken en eten bij The Movies
Of men moet liever bij de Irish Pub (Trafalgar) in dezelfde straat willen eten.
Dat is mijn 2de keuze, maar dan wel graag zsm laten weten.
Dat koop ik niet. Wel hier een grote mond, maar niet eens diezelfde mensen recht in de ogen aan durven kijken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:18 schreef Robby87 het volgende:
Ik denk niet dat we hem stimuleren om te komen door hem af te zeiken... ik vind het knap dat hij die stap heeft gezet dat hij mee wilt.
Dat die angst nu toeneemt is logisch en erg menselijk, ik was de eerste twee meets ook heel zenuwachtig... niks om je voor te schamen dus
Sands heeft hier toch geen grote mond?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:31 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat koop ik niet. Wel hier een grote mond, maar niet eens diezelfde mensen recht in de ogen aan durven kijken.
Het is dan ook niet een sociale fobie, maar echt faalangst.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wist niet dat je serieus was.
Zoals robby zegt is het natuurlijk begrijpelijk om zenuwachtig te zijn, en als je je er niet goed bij voelt moet je gewoon niet komen. Wel jammer hoor!
Faalangst? Je komt borrelen, niet examen doen! Ik had dat ook hoor, de eerste meet. Maar geloof me, het komt allemaal goed.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is dan ook niet een sociale fobie maar echt faalangst.
Bij mij is dat met alles.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Faalangst? Je komt borrelen, niet examen doen! Ik had dat ook hoor, de eerste meet. Maar geloof me, het komt allemaal goed.
Het is goed dat je daar zelf bewust van bent, en hier aankaart, maar het is een beetje veilige ellende als je dat niet wilt aangaan toch?quote:
En wij weten dat nu, dus wij houden daar rekening mee.quote:
Ik heb niks voorbereid in ieder gevalquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:04 schreef DragonFodder het volgende:
Heeft iemand eigenlijk vragen voorbereid? Ik iig niet. FF, neem je dat gare spelletje van je mee?
Leuk dat je alsnog komt, Robby trouwensquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het is goed dat je daar zelf bewust van bent, en hier aankaart, maar het is een beetje veilige ellende als je dat niet wilt aangaan toch?
Ik kan eigenlijk niet, en financieel is het ook even kut... maar ik wil er toch wel graag bij zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Leuk dat je alsnog komt, Robby trouwens
Ik trakteer je wel op een biertje/ ranjaquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet, en financieel is het ook even kut... maar ik wil er toch wel graag bij zijn
Dealquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik trakteer je wel op een biertje/ ranja
Ik heb ook nog nergens gezegd dat ik niet kom.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het is goed dat je daar zelf bewust van bent, en hier aankaart, maar het is een beetje veilige ellende als je dat niet wilt aangaan toch?
Mijn collectie van 50+ paar is nu iets geslonken. Bij die winkels kun je oude schoenen inleveren voor bonnen.quote:
Maar niet zonder geld.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij een kortingsbon nodig? Jij zit toch ook zonder werk?
Oh dank voor de tipquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn collectie van 50+ paar is nu iets geslonken. Bij die winkels kun je oude schoenen inleveren voor bonnen.
Zelf koop ik voor die tijd waarschijnlijk niet meer nieuwe schoenen , maar de bonnen kan ik wel mooi weggeven.
Weet je dan ook wanneer die lijn stopt?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mijn leven is één rechte lijn naar de dood. Nu tevreden?
Hier de info: http://www.oudeschoenenactie.nl/?gclid=CIbjzJ-2jrYCFUbMtAodW1oAvAquote:
Uhm, 1+1=2.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb trouwens mijn kaartjes voor Oz beloofd aan mijn zusje omdat haar vriendje () het net heeft uitgemaakt. Sorry Sands.
Ach dat heb je wel eensquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb trouwens mijn kaartjes voor Oz beloofd aan mijn zusje omdat haar vriendje () het net heeft uitgemaakt. Sorry Sands.
Geweldige actie, ga ik gebruik van maken!quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier de info: http://www.oudeschoenenactie.nl/?gclid=CIbjzJ-2jrYCFUbMtAodW1oAvA
quote:
wyccie kan goed tellen!quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geweldige actie, ga ik gebruik van maken!
[..]
Nice thanx, maar ik heb 4 paar schoenen dus niet nodig op het momentquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:07 schreef wyccie het volgende:
Robby en Dyon, omdat jullie nu financieel even krap zitten:
ik heb wat kortingsbonnen ter waarde van 10 euro voor Dolcis, Invito, Manfield, PRO Shoes en Scapino, die geldig zijn tot 31 maart. Te besteden vanaf 40 euro, niet icm afpijzingen etc.
Als jullie er iets aan hebben, pm me dan jullie adres, stuur ik het op.
Dit vind ik dus ook verschrikkelijk... Bij mij word er maandelijks 6 euro afgeschreven. Op zich niet veel ofzo. Maar dat word aan het eind van de maand gedaan en tis al eens voorgekomen dat het niet afgeschreven kon worden. Kreeg ik nog een waarschuwing van ze ook. Toen dacht ik... Ik zeg het maar op. Niet voor het geld... want dat is aan het eind van de maand toch al op maar gewoon..quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:46 schreef Lemans24 het volgende:
Hoewel ik een ster ben in geld besparen, laat ik de laatste tijd wel wat steekjes vallen.
Net is 17,50 afgeschreven voor het lidmaatschap van Stayokay, terwijl ik al jaren niet in een HI hostel heb geslapen.
En maandelijks wordt 10 euro afgeschreven door Plan Nederland, al bijna een jaar lang, terwijl ik een éénmalige donatie eigenlijk genoeg had gevonden.
Klacht: het is bewust lastig gemaakt, om dot soort dingen op te zeggen.
Maar goed, ik rook niet en bespaar me blauw op de energierekening.
Het was zeker een hele mooie tocht, hoewel ik wel moest wennen aan het feit dat werkelijk alles voor je gedaan wordt. Bij andere wandeltochten die gedaan heb, heb ik al mijn spullen en eten zelf moeten tillen en mijn tent opzetten/afbreken eten koken enz.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vic! En dat moet ik dan in het meet-topic teruglezen.![]()
Gaaf, hè? Hoe zwaar had je het?
Jammer dat ze sinds een aantal jaar een nieuw bord hebben. erder was het een houten bord met allerlei meuk.
Er staat Stella Point in, dus de echte kenners weten wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:33 schreef Lemans24 het volgende:
Zo'n verslag en dan het woord Kilimanjaro niet één keer noemen, best knap
Klopt, en ook dat er in het basiskamp geen water is maakt dat bijna niet te doen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:35 schreef wyccie het volgende:
Het is misschien wat decadent voor jouw idee, maar die porters zijn er niet voor niks. In je eentje naar boven klauteren met al je spul gaat je niet lukken hoor.
Die heeft Pico nog steeds geloof ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:04 schreef DragonFodder het volgende:
Heeft iemand eigenlijk vragen voorbereid? Ik iig niet. FF, neem je dat gare spelletje van je mee?
Dit is vragen naar de bekende wegquote:
Moet je komen om te weten. Duh.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Er zit zelfs een stijgende lijn in je aanraders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:17 schreef Sands het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:22 schreef Sands het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:25 schreef Sands het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Weet niet eens over welke het gaat.quote:
Fail-Safe (1964) - IMDbquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet niet eens over welke het gaat.
Nee, jij?quote:
Wil jij een schoenenbon?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:49 schreef ArtistA het volgende:
Sjezus... uitstapje van morgen gaat me niet in de koude kleren zitten, financieel gezien dan, maar het vooruitzicht wordt steeds somberder.
Neee!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:45 schreef FireFox1 het volgende:
Morgen ga ik hoogstwaarschijnlijk niet naar Eindhoven![]()
Ik ben ziek
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:45 schreef FireFox1 het volgende:
Morgen ga ik hoogstwaarschijnlijk niet naar Eindhoven![]()
Ik ben ziek
Dus als ik morgen kom is er niemand?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:49 schreef ArtistA het volgende:
Sjezus... uitstapje van morgen gaat me niet in de koude kleren zitten, financieel gezien dan, maar het vooruitzicht wordt steeds somberder.
Sorryquote:
Ik ben er, Vic is er.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:56 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Dus als ik morgen kom is er niemand?
Borrel drinken, onder de wol met een dikke pyama, zweet het eruit!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Keelpijn en mijn lichaam doet auw
Dus een regio Eindhoven meet?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ben er, Vic is er.
Jij bent er
De enige remedie! Veel bier drinken! Voel je er niks meer van...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Oh waarom niet?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:14 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon hoor, wil dit voor geen goud missen.
Om precies dezelfde reden als elke andere Fokker: Omdat ik anders nooit buiten kom natuurlijk.quote:
Ik wel, ik loop elke avond naar Eindhoven.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:20 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Om precies dezelfde reden als elke andere Fokker: Omdat ik anders nooit buiten kom natuurlijk.
Waarna je een cola besteld aan de bar.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wel, ik loop elke avond naar Eindhoven.
Nee ik ben maar 1-2 min. In Eindhoven en dan loop ik terug.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:31 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Waarna je een cola besteld aan de bar.
Hoe sympathiek! Bedankt hoor, dat aanbod sla ik niet afquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:39 schreef Waaghals het volgende:
ArtistA, je kunt wel met ons terugrijden.
Heen gaat niet, want we slaan de film over.
I feel you, heb ik deze week ook gehadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Nee sorryquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh ik heb trouwens een vriendenboekje gevonden, op aanraden van dyon. Daar mogen moeten jullie allemaal in schrijven morgen.
Gefeliciteerd man!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:47 schreef Sands het volgende:
Sands heeft ander werk, alleen nog handtekening zetten
wat is ditquote:Na het zingen van het Koningslied op 30 april moet heel Nederland de tango dansen. Dat bepleiten de initiatiefnemers van de MaxiTango, de koninginnedans. Ze willen hiermee een eerbetoon brengen aan de aanstaande koningin Máxima.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:47 schreef Sands het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh ik heb trouwens een vriendenboekje gevonden, op aanraden van dyon. Daar mogen moeten jullie allemaal in schrijven morgen.
iets wat ze buiten je zolderkamer doen, noemen ze een sociaal levenquote:
De wereld is groter dan Nederland alleenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wil jij een schoenenbon?
Maar Eindhoven is zo ongeveer de eerste grote stad die je tegenkomt vanuit Limburg. Valt toch mee? Had je maar niet in Limburg moeten wonen.
Een schoenenbon? Ik wil het gegeven paard niet in de bek kijken door te vragen van welke schoenenwinkel dus ja, doe maar.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wil jij een schoenenbon?
Maar Eindhoven is zo ongeveer de eerste grote stad die je tegenkomt vanuit Limburg. Valt toch mee? Had je maar niet in Limburg moeten wonen.
Je overschat mijn aanwezigheidquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:46 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Een schoenenbon? Ik wil het gegeven paard niet in de bek kijken door te vragen van welke schoenenwinkel dus ja, doe maar.
Je hoort mij ook niet klagen over het feit dat het in Eindhoven is of geld kost of whatevs, maar ik was even bang dat door het ontbreken van FireFox de hele meet in duigen zou vallen.
De sjengen komen de sfeer wel brengen.
Das mooi!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:47 schreef Sands het volgende:
Heb je een kortingskaart van de NS?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:49 schreef ArtistA het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Heb je een kortingskaart van de NS?
Anders naar AH voor een dagkaart voor 17 euro.
Al zie ik dat je al een lift aangeboden hebt gekregen, blijf er nog maar een enkele reis over.
Ga je dan met of zonder hond?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee ik ben maar 1-2 min. In Eindhoven en dan loop ik terug.
Jup, dus april even uitwerken en over op de volgende baan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Das mooi!
En dat is je gelukt terwijl je 40 uur bij die andere baan zat?
Met mijn honden ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:16 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ga je dan met of zonder hond?
Ik loop meestal twee keer in de week door het centrum van Utrecht, ook zonder er iets te doen
Heb je vrij genomen voor het solliciteren, of heb je ze het verteld?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Jup, dus april even uitwerken en over op de volgende baan.
Beidequote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:17 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Heb je vrij genomen voor het solliciteren, of heb je ze het verteld?
Als je het vertelt, heb je recht op een vrije dag, doorbetaald dus, geen vakantiedag.quote:
Ok dat wist ik niet eensquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:08 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als je het verteld, heb je recht op een vrije dag, doorbetaald dus, geen vakantiedag.
Gefeliciteerdquote:
Die Dyon toch hequote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Die gekke dyonquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Die Dyon toch heJammer dat ik er zelf niks in kan zetten...
De volgende winkels:quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:46 schreef ArtistA het volgende:
Een schoenenbon? Ik wil het gegeven paard niet in de bek kijken door te vragen van welke schoenenwinkel dus ja, doe maar.
PM maar als je nog een bon wilt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:07 schreef wyccie het volgende:
Robby en Dyon, omdat jullie nu financieel even krap zitten:
ik heb wat kortingsbonnen ter waarde van 10 euro voor Dolcis, Invito, Manfield, PRO Shoes en Scapino, die geldig zijn tot 31 maart. Te besteden vanaf 40 euro, niet icm afpijzingen etc.
Als jullie er iets aan hebben, pm me dan jullie adres, stuur ik het op.
Zeker weten dat je toetsenbordsetting niet gek is aan het doen met de tekens? (even ctrl + shift)quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:29 schreef Lemans24 het volgende:
Ik krijg de pestpokken van dat DigiD!
Nieuwe code aangevraagd, gebruikersnaam en wachtwoord nota bene opgeschreven (je moet immers een paar dagen wachten), maar hij accepteert het mooi niet. Wéér een nieuwe aanvragen maar, de vierde al in 2013...
Nee, zal het wel verkeerd hebben opgeschreven. Mijn tekens zijn niet zo exotisch...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeker weten dat je toetsenbordsetting niet gek is aan het doen met de tekens? (even ctrl + shift)
Zo heb ik al meerdere keren mijn wachtwoord voor internetbankieren moeten veranderen.
tnx, volgende keer beterquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Voor dat ik het vergeet. Voor alle mensen die naar Eindhoven gaan vandaag, alvast veel plezierWish i could join u
Dank je, werk ze vandaag!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Voor dat ik het vergeet. Voor alle mensen die naar Eindhoven gaan vandaag, alvast veel plezierWish i could join u
Thanx!quote:
Hoe was het in Eindhoven gister?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Wyccie, dankje voor de schoenentip![]()
Gisteren 3 paar ingeleverd en 1 bon al kunnen gebruiken.
Was gezellig, alleen jammer dat Robby, FireFox en Sands er niet bij warenquote:
volgende meet ben jij eregastquote:Op zondag 24 maart 2013 13:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik kwam rond kwart over 7 nog op de snelweg rond Eindhoven langs... Tis dat ik de auto niet alleen kan laten anders had ik nog wel even wat kunnen komen drinken...
We wilde jullie meet komen crashen maar toen was het al 23:00quote:Op zondag 24 maart 2013 13:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Was gezellig, alleen jammer dat Robby, FireFox en Sands er niet bij waren
@ Pico, ken je dit al?
http://eztv.it/shows/575/comic-book-men/
Waarom spreek je over je zelf in meervoud?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:30 schreef Sands het volgende:
[..]
We wilde jullie meet komen crashen maar toen was het al 23:00
Omdat ik een andere meet hadquote:Op zondag 24 maart 2013 13:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom spreek je over je zelf in meervoud?
Van de Full-of-shit-club?quote:
Nee thuis dus de Sands meetquote:
Was geen familie, Sands heeft ook...vriendenquote:Op zondag 24 maart 2013 13:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Familie op bezoek is geen meet natuurlijk
Nou moet je niet gaan liegen tegen ons!quote:Op zondag 24 maart 2013 13:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Was geen familie, Sands heeft ook...vrienden
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou moet je niet gaan liegen tegen ons!
wyccie?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee thuis dus de Sands meet, en hij is toevallig ook een fokker en heeft ook nog wat punten in fmt gehaald.
okquote:Op zondag 24 maart 2013 13:49 schreef DragonFodder het volgende:
eerst wachten tot je ziet op het forum dat de meet over is en dan roepen dat je nog langs had willen komen is... zwak.
Alleen in groepen onbekende mensenquote:Op zondag 24 maart 2013 13:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Maarre, dan ben je toch niet zo heel sociaal "gestoord" als dat je ons doet laten denken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:59 schreef The_Substitute het volgende:
Wat? Een meet???
Ik had ook willen komen...!de pm-uitnodiging gaat standaard naar iedereen die op het moment dat de meet georganiseerd wordt actief is. Verder is sinds 20 topics ofzo in de op van de slowchat te lezen dat er een meet zou zijn op 23-maart, én er is een meet topic. Maar jammer dat het jou niet bereikt heeft, ik had het leuk gevonden als je erbij was geweest (had ik ook wat game aanspraak gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Ja dat kanquote:Op zondag 24 maart 2013 13:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had ook een meet met Waaghals, maar we zijn toch gekomen.
Sands, ik ga het niet meer doen. De volgende meet krijg je netjes een uitnodiging, en je bent van harte welkom, maar ik ga in meet zaken geen aandacht meer aan jou besteden. Ik heb het een beetje gehad met het gedraai en gedoe.quote:
Ok dat snap ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Sands, ik ga het niet meer doen. De volgende meet krijg je netjes een uitnodiging, en je bent van harte welkom, maar ik ga in meet zaken geen aandacht meer aan jou besteden. Ik heb het een beetje gehad met het gedraai en gedoe.
Even het meettopic gelezen. Ben wel een paar keer in de SC-topics langsgekomen de laatste maanden, had het kunnen zien. (misschien onbewust genegeerdquote:Op zondag 24 maart 2013 14:01 schreef DragonFodder het volgende:
de pm-uitnodiging gaat standaard naar iedereen die op het moment dat de meet georganiseerd wordt actief is. Verder is sinds 20 topics ofzo in de op van de slowchat te lezen dat er een meet zou zijn op 23-maart, én er is een meet topic. Maar jammer dat het jou niet bereikt heeft,
Zodat ik had kunnen laten zien dat ik naast film-, ook nog een gamenerd ben? Nee, ik wil niet dat dat hier bekend wordt.quote:ik had het leuk gevonden als je erbij was geweest (had ik ook wat game aanspraak gehad)
Te laatquote:Op zondag 24 maart 2013 14:39 schreef The_Substitute het volgende:
Zodat ik had kunnen laten zien dat ik naast film-, ook nog een gamenerd ben? Nee, ik wil niet dat dat hier bekend wordt.
Ja, ik. Onder internet explorer kreeg ik het niet aan de praat, in chrome deed hij het meteen en zonder problemen.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er iemand met een samsung die Kies gebruikt en moeite heeft gehad met het aansluiten van zijn/haar telefoon maar het wel werkend heeft gekregen?
Kies is het programma van Samsung om je telefoon aan je computer te koppelen zodat je dingen kan synchroniserenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:21 schreef wyccie het volgende:
Als ik weet wat Kies is en het mogelijk is/mijn telefoon niet verneukt, wil ik best wel voor je uitproberen of het gaat lukken.
Vertel? Het is toch een programma? Dat heeft verder niks met explorer of chrome te maken?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, ik. Onder internet explorer kreeg ik het niet aan de praat, in chrome deed hij het meteen en zonder problemen.
volgens mij is kies een ipnummer wat je in je browser intypt. maar ik heb het al een hele tijd niet gebruikt. ik sluit hem meestal gewoon als massageheugen aan. enige wat ik doe is muziekbestanden overzetten. voor mijn agenda gebruik ik mijn google account, synct de telefoon met gmail.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vertel? Het is toch een programma? Dat heeft verder niks met explorer of chrome te maken?
Om de 1 of andere rede wil mijn telefoon/tablet al vanaf het begin niet synchroniseren met mijn google account. K*tding. En nou krijg ik em dus ook niet aan de pc gekoppeld. Krijg een driver niet geïnstalleerd. Erg irritant als je de telefoon een factory-reset wil geven.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
volgens mij is kies een ipnummer wat je in je browser intypt. maar ik heb het al een hele tijd niet gebruikt. ik sluit hem meestal gewoon als massageheugen aan. enige wat ik doe is muziekbestanden overzetten. voor mijn agenda gebruik ik mijn google account, synct de telefoon met gmail.
Geen probleem, daarom vroeg ik ook om mensen die het probleem al hadden en opgelost hebben gekregenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:35 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat ga ik niet doen, sorry Dyon. Ik heb er een hekel aan als er van alles gesynchroniseerd wordt.
Foto?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Wyccie, dankje voor de schoenentip![]()
Gisteren 3 paar ingeleverd en 1 bon al kunnen gebruiken.
Welke?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Voor de mensen die BBC3 hebben en het een goede film vinden. War of the worlds is net begonnen
Die met Tom Cruise en Dakota Fanningquote:
Oh nee laat maarquote:Op zondag 24 maart 2013 21:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die met Tom Cruise en Dakota Fanning
Vind ik ook. In de bios gezien, maar mijn god, wat een slechte film was dat...quote:
Dat was een beetje Spielberg zijn dieptepunt, samen met War Horsequote:Op zondag 24 maart 2013 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind ik ook. In de bios gezien, maar mijn god, wat een slechte film was dat...
Wat is daarmee? Misschien handig als je dat er bij zet...quote:
Dat is een film. Niets bijzonders, de titel alleen moet toch voldoende tot de verbeelding spreken lijkt me. Ik heb 'm afgezet na 10 minuten, niet om aan te zien. Hij duurt daarentegen maar een half uurtje dus het is het proberen waard voor de echte filmliefhebbers onder ons.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Misschien handig als je dat er bij zet...
Rode allstars voor Waaghalsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |