Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Als je hem nu gaat bellen dan ben je nog maarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Joepie! Eindelijk niet meer alleen...
Dat klinkt zeer verleidelijk.. maar nee ik bel liever niet en blijf liever meer dan 1 nacht alleen...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je hem nu gaat bellen dan ben je nog maar
Juist ja. Je gaat er bij voorbaat al vanuit dat ik valsspeel... prima als je er een keer een grapje over maakt, maar als je zo blijft doordrammen en blijft beweren dat ik valsspeel ben jíj het die een nekschot krijgt kerel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Alle valsspelers krijgen een nekschot
Verder gaat alles goed met je?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:05 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Juist ja. Je gaat er bij voorbaat al vanuit dat ik valsspeel... prima als je er een keer een grapje over maakt, maar als je zo blijft doordrammen en blijft beweren dat ik valsspeel ben jíj het die een nekschot krijgt kerel.
Film is denk ik al wel besloten als ik naar de stemmen kijk. Volgens mij begint die om 15 uur, zal dan rond 17 uur klaar zijn. Dan nog wat drinken en eten naast de pathé, dan zijn wij ook van de partijquote:
Ach, wees maar gerust. Ik heb nog 3 dagen de tijd om dat te bewerkstelligenquote:
Klinkt goed. Dat eten, lees: drinken gaat dus plaatsvinden in die kroeg ernaast? Op de markt is het ook leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Film is denk ik al wel besloten als ik naar de stemmen kijk. Volgens mij begint die om 15 uur, zal dan rond 17 uur klaar zijn. Dan nog wat drinken en eten naast de pathé, dan zijn wij ook van de partij
Vic! En dat moet ik dan in het meet-topic teruglezen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:59 schreef victorinox het volgende:
Ja, ik heb bovenop de berg gestaan.
[ afbeelding ]
Ik zal hier vanavond wel antwoord op geven, ben nu op mijn werk en wil daar liever niet op fok zitten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vic! En dat moet ik dan in het meet-topic teruglezen.![]()
Gaaf, hè? Hoe zwaar had je het?
Jammer dat ze sinds een aantal jaar een nieuw bord hebben. erder was het een houten bord met allerlei meuk.
Wie had dat ooit gedacht. Als je nou ook nog instemt met het feit dat 12:00u in Eindje veel te vroeg is kunnen we een front vormen tegen de organisatoren.quote:
Kom jij nog naar de meet?quote:
Denk het niet, heb die avond een verjaardag. En om nu helemaal naar Eindhoven heen en weer te reizen, voor een middagje...quote:
Waaghals!quote:
Omdat ik Pico iets wil vragenquote:
Wyccie en ik gaan samen zuipen, we hebben alvast een paar treetjes Schultenbrau gehaald... om in te drinken.quote:
En daarna blijft ze bij je slapen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wyccie en ik gaan samen zuipen, we hebben alvast een paar treetjes Schultenbrau gehaald... om in te drinken.
Als jij het maar gelooft.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wyccie en ik gaan samen zuipen, we hebben alvast een paar treetjes Schultenbrau gehaald... om in te drinken.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maar een paar vrouwenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat sands heeft met Robby's zus (of zo'n beetje elke andere vrouw..), heeft Robby nou met Wyccie? Of lijkt dat alleen maar zo?
De opmerking die je wil horen als je net gedumpt bentquote:
Dan ga ik dat even tegen mijn zusje zeggen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De opmerking die je wil horen als je net gedumpt bent
ahh.... Sands is nog vrij? Misschien is het wat? Weet niet hoe oud ze is natuurlijk...quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan ga ik dat even tegen mijn zusje zeggen.
En toen bleek dat wyccie de zus van Sands is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat sands heeft met Robby's zus (of zo'n beetje elke andere vrouw..), heeft Robby nou met Wyccie? Of lijkt dat alleen maar zo?
Jij bent al druk bezig om je zelf aan Wyccie te koppelen. Heb je mijn hulp daar bij nodig?quote:
Wat? Nee... Wyccie was toch al Robby's zus? Zijn Robby en Sands dan ook broers...quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
En toen bleek dat wyccie de zus van Sands is.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat? Nee... Wyccie was toch al Robby's zus? Zijn Robby en Sands dan ook broers...
Robby is mijn criminele broertjequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat? Nee... Wyccie was toch al Robby's zus? Zijn Robby en Sands dan ook broers...
Met die kale kop foto heeft ie er wel een beetje het uiterlijk voor ja...quote:
Zuchtquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Met die kale kop foto heeft ie er wel een beetje het uiterlijk voor ja...
Vertel, waarom zucht gij zo?quote:
Omdat hij niet meer kaal is.quote:
Daarom zeg ik ook niet dat hij er zo uitziet... maar zeg ik dat hij er op die specifieke foto er zo uit zietquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omdat hij niet meer kaal is.
Voorspelbaar.
je hebt het wel vaak over die foto, hangt ie soms boven je bed?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook niet dat hij er zo uitziet... maar zeg ik dat hij er op die specifieke foto er zo uit ziet
Jij word geil van jezus met 2 pistolen... ehh... tja...quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:18 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat was een orgasmekreet, ik word zo geil van die avatar van jou...
wat denk je zelf
Je verward me nu met sands... ik heb het nooit over je foto... behalve deze ene keer...quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
je hebt het wel vaak over die foto, hangt ie soms boven je bed?
volgde daarop?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je verward me nu met sands... ik heb het nooit over je foto... behalve deze ene keer...
Ik heb je FB-pagina 2 keer bekeken ofzo... en dat vond ik lang genoeg om naar jou te kijkenquote:
Ik vakerquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb je FB-pagina 2 keer bekeken ofzo... en dat vond ik lang genoeg om naar jou te kijkenIk ga me inkt niet verspillen aan een foto van jou
Daarom zei ik ook dat hij mij met jou verwarde...quote:
De meet is dichtbijquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat hij mij met jou verwarde...
Begin je bang te worden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |