SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Speelt hij een bodyguard tussen zijn benen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Maradona bij RTL Boulevard!
Hij valt in het water terwijl hij aan het golfen is. Hilarische TV.quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt hij een bodyguard tussen zijn benen?
Zijn daar beelden van?quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij valt in het water terwijl hij aan het golfen is. Hilarische TV.
Goede ontwikkeling. Blijkbaar minachten ze bij de RTL de online community niet langer. Misschien kunnen ze Oliver in dienst nemen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)9c9-d0813a327304.mp4
RTL lanceert nu ook compilaties na het voorbeeld van Oliver. Dit zijn de hoogtepunten van Februari.
Wat vinden we daarvan?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vechtende ooms
'Johan en Wilfred zijn je twee ooms, die tijdens een verjaardag lusteloos vechten in de tuin. René van der Gijp is de man die op dat moment bitterballen gaat bakken. (...) Je kunt Hans zien als de achterlijke jongen die bij iedere vereniging rondloopt. Je laat hem tosti's ontdooien, lijnen trekken, netten opvouwen en aan het eind van de dag doe je net alsof je naar hem luistert.'![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)n-bitterballen.dhtml
Hij had haar inderdaad beter van de trap kunnen pleuren.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
De talkshow van Johan weet de headlines wel vaak te halen, waarschijnlijk omdat het zo uitgesproken is.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-niet-geslagen.dhtml
Rafael heeft dus geen humor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:00 schreef RensAjacied het volgende:
verkeerd bazen topicJe liep met je eigen domheid te koop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waardeloze gozer die wilde ik net gaan posten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_het_vi_archief.html
Dumpert heeft ook het VI archief ontdekt
Met René en Sierd zit je dan wel goed.
Zeg als je me de ballen loopt uit te hangen dan krijg je een koek. Irritant gozertje die Noorse_Kabeltrui.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Rens zat met zo'n hele grote Heerenveentoeter HUUUUUH op de bank.
Dit heb ik al lang gepost in het desbetreffende topic, dus wat jij hier plaatst is oud nieuws en niet langer rullevant.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
De talkshow van Johan weet de headlines wel vaak te halen, waarschijnlijk omdat het zo uitgesproken is.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-niet-geslagen.dhtml
Rafael heeft dus geen humor
Kreeg je weer even geen aandacht?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit heb ik al lang gepost in het desbetreffende topic, dus wat jij hier plaatst is oud nieuws en niet langer rullevant.
Hij houdt het al anderhalf uur vast.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kreeg je weer even geen aandacht?
Dat was te merken ja HAHAHAHAquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:34 schreef DrDentz het volgende:
Ja ik hield het vast ja ontzettende paardenlul.
Dat was nog in de cowboytijden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:58 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ooit was dit een journalistiek programma.
Toen ik hier dertien jaar geleden binnenkwam, toen vroeg de regisseur "wil je een sigaar roken, want dat zorgt voor stamtafelsfeer", en als ik nu binnenkom word ik gestalkt door een brandweerman.quote:
Het is dan ook een fantastische quote. Kan zo in een rijtje met quotes van Churchill, Einstein, Shakespeare & Mandela.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sophie heeft ook een account want van alle quotes van Johan heeft alleen deze het tot zijn 'personal quotes' pagina geschopt.
Personal Quotes
"Iedereen moet dit boek in de kast hebben staan". He said this about the new book: "Hans Kraay Jr - Achter de kleedkamerdeur".
HET IS TOCH ONGELOOFLIJK MAN! PAARDENLUL! Je weet weer dat we verloren hebben hè, opgenaaide zandhaas !quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hoe gaat-ie Hans, gewonnen dit weekend?
Goed, maar ik mis wel de lach tussen de fragmenten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)9c9-d0813a327304.mp4
RTL lanceert nu ook compilaties na het voorbeeld van Oliver. Dit zijn de hoogtepunten van Februari.
Wat vinden we daarvan?
Dit had het topic echt even nodig. Bedankt Hans!quote:
Ach ga lekker tekenen joh, paardenlul!quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit had het topic echt even nodig. Bedankt Hans!
Daar is helemaal niets mis meequote:Op donderdag 21 maart 2013 02:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ach ga lekker tekenen joh, paardenlul!
Nog een tekening in je binnenzak?quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets mis mee
Zeg ik dat dan joh? Eikel!quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets mis mee
Ja dat zeg jij ja. Ordinaire lul!quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan joh? Eikel!
[ afbeelding ]
Ik ga morgen ook maar ff een lekker saunaatje pakken denk ik.quote:
Wel vliegjes eruit vissen hè ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook maar ff een lekker saunaatje pakken denk ik.
Vliegjes?quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel vliegjes eruit vissen hè ?
Waar?quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die plakken daar nog wel eens.
Tussen het houtwerk. Soms vliegen ze naar binnen en gaan ze op het bankie zitten (Broekie uit natuurlijk). En dan is het een bende in dat saunaatje, wil je niet weten.quote:
Laat gaan joh, maak jou 't uit ouwe reus.quote:Op donderdag 21 maart 2013 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tussen het houtwerk. Soms vliegen ze naar binnen en gaan ze op het bankie zitten (Broekie uit natuurlijk). En dan is het een bende in dat saunaatje, wil je niet weten.
Ik laat het helemaal niet gaan! Weet je wat, ik ga er vandoor. Als ik nu alvast ga ben ik eerder bij Sophie!quote:Op donderdag 21 maart 2013 03:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat gaan joh, maak jou 't uit ouwe reus.
Ik zie dat je het tot op sigaarblog.com geschopt hebt, dan hoor je d'r bij!quote:Op donderdag 21 maart 2013 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik laat het helemaal niet gaan! Weet je wat, ik ga er vandoor. Als ik nu alvast ga ben ik eerder bij Sophie!
Ja dankzij Rensiequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie dat je het tot op sigaarblog.com geschopt hebt, dan hoor je d'r bij!
Dat is alleen aan de allergrootsten weggelegd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dankzij Rensie. Nou moet ik nog in de uitzending komen
Weet ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is alleen aan de allergrootsten weggelegd.
Zoals ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je hebt ook types die daar al bijna een jaar op parasiteren maar dat geheel terzijde.
Ze hebben ooit die Southpark poppetjes laten zien. Dan vind ik dit toch originelerquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
In elk geval, volgens mij houdt de redactie van VI sigaarblog wel in de gaten. Weet alleen niet of het past binnen hun kader van een serieus voetbal praatprogramma wat ze natuurlijk zijn.
Dat herinner ik me niet, maar ik ben wel benieuwd, zijn daar beelden van?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben ooit die Southpark poppetjes laten zien. Dan vind ik dit toch originelerWant die Southparkpoppetjes heb ik ook gemaakt
Dat zijn diezelfde blagen die een persoonlijk bericht van koning El Sierd niet op waarde kunnen schatten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je hebt ook types die daar al bijna een jaar op parasiteren maar dat geheel terzijde.
Jij hebt maar één waarde en dat is eigenwaarde!quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:58 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat zijn diezelfde blagen die een persoonlijk bericht van koning El Sierd niet op waarde kunnen schatten.
Vast wel, maar weet niet wanneer uitgezondenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat herinner ik me niet, maar ik ben wel benieuwd, zijn daar beelden van?
Oké, Niels.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast wel, maar weet niet wanneer uitgezonden
Volgens mij ben jij een beetje in de war. Te weinig bamihappies op?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ah joh, Nielsie. Laat gaan joh. Ouwe reus.
Is het weer vijf minuten Pascalus kloten?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje in de war. Te weinig bamihappies op?
Ze zeggen dat je zo heet in dat filmpjen. Of in elk geval degene die het in gestuurd heeft.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje in de war. Te weinig bamihappies op?
Jij slaapt zeker ook in zo'n hele grote Feyenoord pyjama?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Is het weer vijf minuten Pascalus kloten?
Ooh van die Southparkpoppetjes? Maar die heb ik niet gestuurd. Ik had mooierequote:Op donderdag 21 maart 2013 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je zo heet in dat filmpjen. Of in elk geval degene die het in gestuurd heeft.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij slaapt zeker ook in zo'n hele grote Feyenoord pyjama?
Die is de weg kwijt HAHAHAHAquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:21 schreef Oliver23 het volgende:
Ik ben trouwens even de secretaressen ingedoken en vind dit is de secretaressen van Rensie
[ afbeelding ]
twitter:dannyveramusic twitterde op donderdag 21-03-2013 om 18:17:27Hahaha! http://t.co/HdKs1D52Eu reageer retweet
Wie is de linkse geroyeerde?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:49 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:dannyveramusic twitterde op donderdag 21-03-2013 om 18:17:27Hahaha! http://t.co/HdKs1D52Eu reageer retweet
Die is representatief gekleed. Doordekken waardig!quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:21 schreef Oliver23 het volgende:
Ik ben trouwens even de secretaressen ingedoken en vind dit is de secretaressen van Rensie
[ afbeelding ]
Is wel baas ditquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:49 schreef Gramulanion het volgende:
Leuke sitequote:Op donderdag 21 maart 2013 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.sp-studio.de/
Hier kan je ze maken
Kijken of me dat een klein beetje luktquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan jou de eer om Bossie en Hansie te maken
Wel posten hier danquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijken of me dat een klein beetje lukt
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel posten hier danMisschien kom jij dan in de uitzending
Jan wel, tegen vervelende spelers.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neemt hij een knuppel mee dan?
Maak jij er eentje danquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je zou 'm toch op z'n minst het figuur van Cartman moeten geven.
Teken eens wat. Dan kan ik zien of jij de echte johannes_vermeer bent.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb al genoeg achter gelaten aan het kunstwereldje.
Controleer het fobo van GGMM maar, dan zal je versteld staan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Teken eens wat. Dan kan ik zien of jij de echte johannes_vermeer bent.
Die heb ik al gezien.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Controleer het fobo van GGMM maar, dan zal je versteld staan.
Ik weet niet hoe dat moet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je zou 'm toch op z'n minst het figuur van Cartman moeten geven.
Ik houd me bij mijn talenten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik wacht nu op je Boskamp creatie
quote:
Doet Hans aan SM?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boksbeugel om Sophie te corrigeren.
Heb je die met dezelfde site gemaakt?quote:
Hij is meer van de corrigerende tik.quote:
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je die met dezelfde site gemaakt?
Dat moet kunnen vind ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is meer van de corrigerende tik.
quote:
Staat allemaal bij die gezichten make up enzo. Net als rimpels enzo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dan heb ik toch wat dingen gemist, zoals neuzen.
quote:
quote:
Die heeft niet zoveel rare dingen, wel een stuk lastiger is die.quote:
Weet ik, die was ook het lastigste te tekenenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft niet zoveel rare dingen, wel een stuk lastiger is die.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik, die was ook het lastigste te tekenen
Dit?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:11 schreef ohjajohh het volgende:
Ik zoek dat fragment waar Gijpie op subtiele wijze aan Maarten van Rossem verteld wat ie van hem denkt, alleen kan ik dit nergens meer vinden. Iemand van de VI-hooligans die een linkie weet?
Klasse Witte, wereldgozer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit?
http://www.dailymotion.co(...)_algo=2#.UUtbthxhXYw
quote:
Goed filmpje, niks mis meequote:Op donderdag 21 maart 2013 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit?
http://www.dailymotion.co(...)_algo=2#.UUtbthxhXYw
Ik geef daarmee aan dat hij alles vergoed krijgt, ik heb toch verder niet aangegeven wat dat nog meer is?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:23 schreef tdruppers het volgende:
Jij hebt onthuld dat die een keer een GOLFTAS HEEFT GEKOCHT op kosten van SC Heerenveen.
Door dit soort opmerkingen hebben de VI-reporters dus geen zin meer om in dit topic te posten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik geef daarmee aan dat hij alles vergoed krijgt, ik heb toch verder niet aangegeven wat dat nog meer is?
Ik wil gewoon de waarheid op tafel hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:36 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Door dit soort opmerkingen hebben de VI-reporters dus geen zin meer om in dit topic te posten.
Nee, het enige wat jij wilt is goedkoop scoren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:36 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de waarheid op tafel hebben.
Op het moment dat ik denk dat het niet klopt mag ik daar wat van zeggen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:37 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, het enige wat jij wilt is goedkoop scoren.
Nou leuk, maar door jouw pesterijtjes heb ik nu overleg met de admins van FOK! om te kijken of wij namens Voetbal International nog wel onze naam aan dit topic willen verbinden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Op het moment dat ik denk dat het niet klopt mag ik daar wat van zeggen.
Lekker professioneel dit! Bedankt en weltrusten! En tot morgen, of niet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nou leuk, maar door jouw pesterijtjes heb ik nu overleg met de admins van FOK! om te kijken of wij namens Voetbal International nog wel onze naam aan dit topic willen verbinden.
Dus jij wil scoren met oud zeer?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:54 schreef RensAjacied het volgende:
Goedenavond het is donderdag 21 maart 2013, vanavond met alweer een nieuwe aflevering van Voetbal International met Sjeik_Telmachientje, Noorse_Kabeltrui en Arno. Noorse_Kabeltrui hoe was je weekend?
Moeten wij met elkaar in de haren of zo? Vind je dat leuk, RensAjacied?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:54 schreef RensAjacied het volgende:
Goedenavond het is donderdag 21 maart 2013, vanavond met alweer een nieuwe aflevering van Voetbal International met Sjeik_Telmachientje, Noorse_Kabeltrui en Arno. Noorse_Kabeltrui hoe was je weekend?
Als we met elkaar in de clinch liggen heb ik hier nog wel wat beelden van je liggen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Moeten wij met elkaar in de haren of zo? Vind je dat leuk, RensAjacied?
Het voetbal wat in het weekend is gespeeld lijkt me wel rullevant. Wij zijn dit programma namelijk ooit begonnen als een voetbalprogramma.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:04 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dus jij wil scoren met oud zeer?
HAHAHA Heb je die De Cler gezien gisteren? Wat was die slecht HAHAHAHA!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het voetbal wat in het weekend is gespeeld lijkt me wel rullevant. Wij zijn dit programma namelijk ooit begonnen als een voetbalprogramma.
JR JR JR, wil je dit soort flauwekul bij SBS laten. Wij zijn hier bloedserieus.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HAHAHA Heb je die De Cler gezien gisteren? Wat was die slecht HAHAHAHA!
Wat ben jij toch een opgenaaide zandhaas!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
JR, jij betaalt toch contributie om hier aan tafel te mogen zitten?
Ik geef mijn vader groot gelijk. Wat een vervelende paardenlul is die Genee zeg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:23 schreef Arn0 het volgende:
Ik heb JR senior nog meegemaakt aan tafel, ik weet nog goed toen hij Rens een middelvinger gaf. Topshow was dat.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:23 schreef Arn0 het volgende:
Ik heb JR senior nog meegemaakt aan tafel, ik weet nog goed toen hij Rens een middelvinger gaf. Topshow was dat.
Gaat het hier nou over Genee of over mij? Ik wil duidelijkheid! Feitelijke onjuistheden betreur ik zeer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef mijn vader groot gelijk. Wat een vervelende paardenlul is die Genee zeg.
Is jouw naam niet Rens Genee dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
Gaat het hier nou over Genee of over mij? Ik wil duidelijkheid! Feitelijke onjuistheden betreur ik zeer.
Nee ik had het over Rens Sjenee. Dus als je mij nu weer gaat onderbreken geef ik je zodrekt een poffert op je neusquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
Gaat het hier nou over Genee of over mij? Ik wil duidelijkheid! Feitelijke onjuistheden betreur ik zeer.
Dit keer geen opstelling op briefjes bij je?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik had het over Rens Sjenee. Dus als je mij nu weer gaat onderbreken geef ik je zodrekt een poffert op je neus
Nou ik had wel net de opstelling van Ajax in mijn binnenzak.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:53 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Dit keer geen opstelling op briefjes bij je?
War een zelfingenomen kwalletje is die JR-Style-93. Misschien kan ie de opstelling maken voor alle eredivisie-trainers?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik had wel net de opstelling van Ajax in mijn binnenzak.
Was dat niet het natte vinger gebaar?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:23 schreef Arn0 het volgende:
Nee, dat was niet het natte vinger gebaar en ik vind het ook niet leuk dat je dat insinueert. Het was het middelvinger gebaar en dat weet je heel goed maar voor de zoveelste keer slaag je er niet in om leuk te zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dat niet het natte vinger gebaar?
Dit vind ik echt helemaal belachelijk. Ik zit hier al een paar maanden met jou in dit topic en ik laat me niet voor zulke belachelijke dingen uitmaken. Zo praat ik tegen jou ook niet. Echt lachwekkend hoe jij nu praat!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:04 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
War een zelfingenomen kwalletje is die JR-Style-93. Misschien kan ie de opstelling maken voor alle eredivisie-trainers?
De familie Style heeft wat met papiertjes,want SR-Style had altijd al opstellingen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit vind ik echt helemaal belachelijk. Ik zit hier al een paar maanden met jou in dit topic en ik laat me niet voor zulke belachelijke dingen uitmaken. Zo praat ik tegen jou ook niet. Echt lachwekkend hoe jij nu praat!
Nou ga je weer mijn vader erbij halen! IK ben er echt helemaal klaar mee, ongelooflijke paardenlul!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
De familie Style heeft wat met papiertjes,want SR-Style had altijd al opstellingen.
Johan ik heb hier een oude column van Halina Reijn wat vind je daar van?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, dat was niet het natte vinger gebaar en ik vind het ook niet leuk dat je dat insinueert. Het was het middelvinger gebaar en dat weet je heel goed maar voor de zoveelste keer slaag je er niet in om leuk te zijn.
twitter:halinareijn twitterde op woensdag 30-06-2010 om 10:25:55Johan d lijkt op een verweerde wasbeer maar is achter de schermen een lief stokstaartje reageer retweet
Wat een eng wijf.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan ik heb hier een oude column van Halina Reijn wat vind je daar van?twitter:halinareijn twitterde op woensdag 30-06-2010 om 10:25:55Johan d lijkt op een verweerde wasbeer maar is achter de schermen een lief stokstaartje reageer retweet
Mevrouw Reijn weet dat mijn bijnaam in in het Hilversumse de 'witte neger' is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan ik heb hier een oude column van Halina Reijn wat vind je daar van?twitter:halinareijn twitterde op woensdag 30-06-2010 om 10:25:55Johan d lijkt op een verweerde wasbeer maar is achter de schermen een lief stokstaartje reageer retweet
Daar zit helemaal niemand op te wachten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zullen we een fantopic openen over Halina Reijn?
Eerder een KLB topic.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hij heeft wel wijsheden over mentaliteit in het profvoetbalquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van mij mag Hans van Breukelen nog wel een keertje langskomen.
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wel een leuke film vanavond: xXx:The Next Level.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 03:05 schreef DrDentz het volgende:
Wat een leegte zo'n vrijdag zonder VI. Ben helemaal uit m'n ritme.
John van Lottum lijkt me ideaal als figurant.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Wel een leuke film vanavond: xXx:The Next Level.
Schijnt dat Ramon Sluijter een gastrolletje heeft.
De mensen die steeds door het beeld liepen in Doordekken wilden ook graag figurant zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
John van Lottum lijkt me ideaal als figurant.
Eigenlijk kan iedereen die ooit te gast is geweest bij de mannen wel werken als figurant.
Die hadden inhoudelijk meer in te brengen dan John.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De mensen die steeds door het beeld liepen in Doordekken wilden ook graag figurant zijn
Dit had het topic echt even nodig. Bedankt Johannes!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat heb ik hier in mijn binnenzak?
Een Arno Pijpertje!
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)haalslag-gemaakt.htm
Dat wordt een stormloop op die zaak in Nieuwekerk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
http://www.johanderksenkleding.nl/
Dit smaakt naar gravel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Wel een leuke film vanavond: xXx:The Next Level.
Schijnt dat Ramon Sluijter een gastrolletje heeft.
Heb je de vrijdagmiddag deadline nog gehaald Johannes?quote:
Vandaag geen VI want interlandvoetbal...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
gvd, helemaal vergeten dat 't vrijdag is en vanavond natuurlijk een heerlijk uitzendingkje.
Nederlands elftal, niet dusquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
gvd, helemaal vergeten dat 't vrijdag is en vanavond natuurlijk een heerlijk uitzendingkje.
Ja, want anders zou ik een helse preek krijgen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je de vrijdagmiddag deadline nog gehaald Johannes?
Ik vind het een grof schandaal. Kunnen die jongens niet op een ander tijdstip achter een bal aanhollen?quote:
Rtl7 zou VI met interlands gewoon aan SBS6 moeten uitlenen, net zoals andersom met Hansie gebeurt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het een grof schandaal. Kunnen die jongens niet op een ander tijdstip achter een bal aanhollen?
Ik hoop op een nederlaag zodat Hansie met zijn jasje gaat gooienquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
Ik hoop op een gelijkspel zodat Hansie lekker kritisch kan zijn
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vandaag geen VI want interlandvoetbal...
GVDquote:
Slachtofferhulp allus.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
Dat kettinkje ook met zijn eigen naam erop.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Weg met deze man. Hij blokkeert mijn vrijdagavondpret.
die kettingquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Weg met deze man. Hij blokkeert mijn vrijdagavondpret.
quote:
Mij viel in eerste instantie vooral de neus op eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kettinkje ook met zijn eigen naam erop.![]()
Waarom ze dat interlandvoetbal op vrijdag hebben gezetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:09 schreef Anno2012 het volgende:
KUT, ik me de hele dag verheugd op VI, blijkt interlandvoetbal te zijn
Ze weten wat SBS de mensheid normaal gesproken aandoet op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ze dat interlandvoetbal op vrijdag hebben gezet
Behalve voetbal kijk ik nooit naar die ordinaire campingzender.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze weten wat SBS de mensheid normaal gesproken aandoet op vrijdagavond.
Drie keer raden welk jasje al uitverkocht is:quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
http://www.johanderksenkleding.nl/
met Aad als coach verlies je geen potjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:58 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wat is dat voor een ventje.
Niet haten op Aad300 want mensen met een mening zijn er niet zo veel in Nederland, Martosaurussen genoeg.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:59 schreef De_Dorstige het volgende:
Het is zonde dat Oranje nu speelt, we hadden een betere avond gehad met VI.
Het is gewoon een bus vol miljonairs.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:59 schreef De_Dorstige het volgende:
Het is zonde dat Oranje nu speelt, we hadden een betere avond gehad met VI.
Altijd hè. Dat weet je van tevoren, en toch kijken we elke keer weer.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zo'n wedstrijd van Oranje is een hele zit.
Ik zou liever een paar gerichte koeken van Bossie zien.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zo'n wedstrijd van Oranje is een hele zit.
mensen doe niet zo dramatisch vroeger hadden geen VI op RTL7 alleen maar herhalingen van the A-Teamquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:06 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik vind dit echt waardeloos, hoor. Ik verheug me altijd op VI.
Een vriend van me heeft die DVD-box. Die ken ik nu ook wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mensen doe niet zo dramatisch vroeger hadden geen VI op RTL7 alleen maar herhalingen van the A-Team
aankomend Paasweekend is het the a-team weekend op CCquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:09 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft die DVD-box. Die ken ik nu ook wel.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
aankomend Paasweekend is het the a-team weekend op CC
Toen konden we dagelijks van de Pfaffs genietenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mensen doe niet zo dramatisch vroeger hadden geen VI op RTL7 alleen maar herhalingen van the A-Team
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:48 schreef Ties02 het volgende:
mp4?
oh wachtJaaaaaaaaaaaaaa!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of niet
Die scheurt z'n kruisbanden, enkelbanden en die heb een hernia!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa!!!!
[ afbeelding ]
Of niet
Daarom tapete ik me altijd in René!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die scheurt z'n kruisbanden, enkelbanden en die heb een hernia!
Hoehahahaha
Nou nog één keer danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:14 schreef Arn0 het volgende:
Kan ik het nog één keer zien? Ah joh maakt het uit, ik betaal het zelf wel.
Grappig dat het bij RTL4 werd uitgezonden en ze hier zeggen bij RTL7quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:25 schreef Arn0 het volgende:
Gelukkig laat Johan zich nooit misbruiken voor sketches en haakt hij af wanneer voetbal cabaret wordt.
Jij hebt toch eens een prijs gewonnen voor de duurste, lelijkste badkamer van 2010? Dat was jij toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet toch wat om je badkamer te financiëren.
Ja, maar daar was ik heel tevreden over toen ik zag hoe de mooiste badkamer er uit zag.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jij hebt toch eens een prijs gewonnen voor de duurste, lelijkste badkamer van 2010? Dat was jij toch?
Van wie was die dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar daar was ik heel tevreden over toen ik zag hoe de mooiste badkamer er uit zag.
Heb je die ook laten maken door Polen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet toch wat om je badkamer te financiëren.
Die heeft hij allemaal achtergelaten bij Sophie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:35 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Heb je die ook laten maken door Polen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |