SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Speelt hij een bodyguard tussen zijn benen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Maradona bij RTL Boulevard!
Hij valt in het water terwijl hij aan het golfen is. Hilarische TV.quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt hij een bodyguard tussen zijn benen?
Zijn daar beelden van?quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij valt in het water terwijl hij aan het golfen is. Hilarische TV.
Goede ontwikkeling. Blijkbaar minachten ze bij de RTL de online community niet langer. Misschien kunnen ze Oliver in dienst nemen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)9c9-d0813a327304.mp4
RTL lanceert nu ook compilaties na het voorbeeld van Oliver. Dit zijn de hoogtepunten van Februari.
Wat vinden we daarvan?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vechtende ooms
'Johan en Wilfred zijn je twee ooms, die tijdens een verjaardag lusteloos vechten in de tuin. René van der Gijp is de man die op dat moment bitterballen gaat bakken. (...) Je kunt Hans zien als de achterlijke jongen die bij iedere vereniging rondloopt. Je laat hem tosti's ontdooien, lijnen trekken, netten opvouwen en aan het eind van de dag doe je net alsof je naar hem luistert.'![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)n-bitterballen.dhtml
Hij had haar inderdaad beter van de trap kunnen pleuren.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
De talkshow van Johan weet de headlines wel vaak te halen, waarschijnlijk omdat het zo uitgesproken is.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-niet-geslagen.dhtml
Rafael heeft dus geen humor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:00 schreef RensAjacied het volgende:
verkeerd bazen topicJe liep met je eigen domheid te koop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waardeloze gozer die wilde ik net gaan posten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_het_vi_archief.html
Dumpert heeft ook het VI archief ontdekt
Met René en Sierd zit je dan wel goed.
Zeg als je me de ballen loopt uit te hangen dan krijg je een koek. Irritant gozertje die Noorse_Kabeltrui.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Rens zat met zo'n hele grote Heerenveentoeter HUUUUUH op de bank.
Dit heb ik al lang gepost in het desbetreffende topic, dus wat jij hier plaatst is oud nieuws en niet langer rullevant.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
De talkshow van Johan weet de headlines wel vaak te halen, waarschijnlijk omdat het zo uitgesproken is.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-niet-geslagen.dhtml
Rafael heeft dus geen humor
Kreeg je weer even geen aandacht?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit heb ik al lang gepost in het desbetreffende topic, dus wat jij hier plaatst is oud nieuws en niet langer rullevant.
Hij houdt het al anderhalf uur vast.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kreeg je weer even geen aandacht?
Dat was te merken ja HAHAHAHAquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:34 schreef DrDentz het volgende:
Ja ik hield het vast ja ontzettende paardenlul.
Dat was nog in de cowboytijden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:58 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ooit was dit een journalistiek programma.
Toen ik hier dertien jaar geleden binnenkwam, toen vroeg de regisseur "wil je een sigaar roken, want dat zorgt voor stamtafelsfeer", en als ik nu binnenkom word ik gestalkt door een brandweerman.quote:
Het is dan ook een fantastische quote. Kan zo in een rijtje met quotes van Churchill, Einstein, Shakespeare & Mandela.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sophie heeft ook een account want van alle quotes van Johan heeft alleen deze het tot zijn 'personal quotes' pagina geschopt.
Personal Quotes
"Iedereen moet dit boek in de kast hebben staan". He said this about the new book: "Hans Kraay Jr - Achter de kleedkamerdeur".
HET IS TOCH ONGELOOFLIJK MAN! PAARDENLUL! Je weet weer dat we verloren hebben hè, opgenaaide zandhaas !quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hoe gaat-ie Hans, gewonnen dit weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |