Skidrow>Razor 1911 trouwensquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mja grappig wat je op spotify tegen kan komen
heb niet echt een voorkeurquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Skidrow>Razor 1911 trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb niet echt een voorkeur
fucktimkuik.orgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
busy girlquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee daar heb ik geen tijd voor nu
ohquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee daar heb ik geen tijd voor nu
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
o wacht doe eerst even kleren aan
[insert schunnige opmerking]quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zet de muziek net pas aanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Net klaar met muziekluisteren?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zet de muziek net pas aan
Jezus, kunnen die platenmaatschappijen en be y once zelf niet ischatten hoe het ontvangen gaat worden? Zo moeilijk is dat niet, helemaal iet met die nummersquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef JRRY het volgende:
http://hollywoodlife.com/(...)date-delay-bow-down/
wát is dit.
volgens mij is dit een roddelsite.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jezus, kunnen die platenmaatschappijen en be y once zelf niet ischatten hoe het ontvangen gaat worden? Zo moeilijk is dat niet, helemaal iet met die nummers
Net als TMZ denk ik. Ook zo'n gekutquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
volgens mij is dit een roddelsite.
bow down / i been on is ook geen single gelukkig maar het zijn voorproefjes
ik hoop niet dat dat hele album zo kut is.
Zijn jullie nou aan het batsen dat jullie plots van de TC af zijn?quote:
ja want ik ga ook echt op FOK! tijdens het neukenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn jullie nou aan het batsen dat jullie plots van de TC af zijn?
inb4 ballenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja want ik ga ook echt op FOK! tijdens het neuken
Nee ik moest naast Tax liggen van hem
zeur niet jullie waren ook muziek aan het luisteren ofzoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
Hamer zet je muziek eens uit, geen zin om uit bed te komen
Jij bent tegenwoordig de enige nog maar die hoi zegtquote:
Hoi fokitquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent tegenwoordig de enige nog maar die hoi zegt![]()
Leuke avond gehad?
Alweer aan de drank?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoi fokit
Ik was pissen want drank
mijn mic stond gewoon uit hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zeur niet jullie waren ook muziek aan het luisteren ofzo
Dat dacht je jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn mic stond gewoon uit hoor
awh niet liefquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent tegenwoordig de enige nog maar die hoi zegt![]()
Leuke avond gehad?
Leuke muziek geluisterd?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh niet lief
Jazekerwas weer leuk met Tax
Jij ook?
haha ja altijdquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuke muziek geluisterd?
Ja was beetje reisje aan het plannen
Er was geen geluidquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat is ook zoik had duidelijk op alleen cam gedrukt
dat was de bedoeling ookquote:
Ga interrailen denk ik. Wil sowieso naar Rome, maar ga misschien Barcelona, Parijs ook nog erbij doenquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja altijd
Awh tof! Waarheen?
awh oke vetquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga interrailen denk ik. Wil sowieso naar Rome, maar ga misschien Barcelona, Parijs ook nog erbij doen
Je weet niet eens waar mijn huis woont johquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mensen die geen afluisterapperatuur
Moest wel lachen ja, toen je begon over het kapsel van wietparkietquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat was de bedoeling ook
Als jullie me hoorden praten zouden jullie me haten
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Moest wel lachen ja, toen je begon over het kapsel van wietparkiet
Uhu. Moet alleen even kijken wanneer het beetje lekker weer is daar. Ben het weer in Nederland namelijk heulemaal zatquote:
ja dat kanquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Moet alleen even kijken wanneer het beetje lekker weer is daar. Ben het weer in Nederland namelijk heulemaal zat
Praat je slecht over mij?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat was de bedoeling ook
Als jullie me hoorden praten zouden jullie me haten
En nog even wat maandjes geld sparen als dat kan. Het is behoorlijk prrjzig dusquote:
nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Praat je slecht over mij?
ja als het prrjzig is kan je beter sparen inderdaadquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nog even wat maandjes geld sparen als dat kan. Het is behoorlijk prrjzig dus
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Moest wel lachen ja, toen je begon over het kapsel van wietparkiet
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je zag er wel schattig uit though
Elke avond gewoonquote:
haha thanksquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Jij ziet er ook lievv uit en taex op de achtergrond
Eerder slapen mischien?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke avond gewoonGeen idee hoe het komt.
hmm apart wel jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke avond gewoonGeen idee hoe het komt.
Insight in de prom-taex omgangquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha thankshaha ja dat was gewoon zo droog
Nah. Ik ben verder niet moe ofzo en overdag heb ik er niet zoveel last vanquote:
Jezelf gewoon op de badkamer installeren.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Moet gewoon al weer pissen. Echt 2 keer/uur gewoon
ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Moet gewoon al weer pissen. Echt 2 keer/uur gewoon
hahaha Tax is gewoon echt droog soms maar dat is echt geniaalquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Insight in de prom-taex omgang
Met of zonder alcoholquote:
Taex=tofquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha Tax is gewoon echt droog soms maar dat is echt geniaal
JRRY drinkt niet zoveel als jijquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met of zonder alcoholIk wel namelijk
Laatste 2 weken was het 1 fles per weekquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik moet opzich minderen
Ben je weer thuisquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje!
Jij bent ook tof hoor, mag ook wel even gezegd worden
Zo en ben weer thuis
Thanksquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje!
Jij bent ook tof hoor, mag ook wel even gezegd worden
Zo en ben weer thuis
*You'requote:Op woensdag 20 maart 2013 00:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel
@Va your welcome!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
het zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel
@Va your welcome!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*You're
Ja dat was wel een hele slechte van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maarja avond ditdat en niet met hoofd bij typen etc![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het zou verboden moeten worden
1 biertje verder 7up, morgen weer schoolquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met of zonder alcoholIk wel namelijk
wat kinderachtig, godverdommequote:Op woensdag 20 maart 2013 00:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja dat was wel een hele slechte van me![]()
Maarja avond ditdat en niet met hoofd bij typen etc
Sorry ben gewoon soms heel irritantquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja dat was wel een hele slechte van me![]()
Maarja avond ditdat en niet met hoofd bij typen etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Morgen lekker vrijquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
1 biertje verder 7up, morgen weer school
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry ben gewoon soms heel irritantzonder wodka ben je ook irritant hoor je hoeft je niet te schamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zonder wodka ben je ook irritant hoor je hoeft je niet te schamen
na 24 uur mag je hem als vermist opgeven gr grquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:37 schreef JRRY het volgende:
bah ik moet mn iphone zoeken, hij is al 4 uur zoek.
heb m weer.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
na 24 uur mag je hem als vermist opgeven gr gr
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
was grapje schat ik hou van je
quote:
haha sowieso maar Tax is niet zo snel jaloers en hij weet dat het puur vriendschappelijk zou zijnquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]/ Ik ook van jou
Maar vriendschappelijk, anders gaat Taex me slaan
Katy perry was toch met Russel Brand?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:41 schreef JRRY het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)yer-weer-elkaar.html
nee daar gaat mijn droomduet
Jullie hebben iig een gezonde relatie zo te merkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha sowieso maar Tax is niet zo snel jaloers en hij weet dat het puur vriendschappelijk zou zijn
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moest lachen, zo slecht
Eerder gewoon normaal toch?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie hebben iig een gezonde relatie zo te merken
Die zijn getrouwd in 2010 ofzo en in 2011 weer uit elkaar gegaan. Sinds ergens 2012 heeft ze met John Mayer (geweldige artiesten beide trouwensquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Katy perry was toch met Russel Brand?
Ik ben ongezond met extreme jaloezie gewende, persoonliojkquote:
Sloeriequote:Op woensdag 20 maart 2013 00:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die zijn getrouwd in 2010 ofzo en in 2011 weer uit elkaar gegaan. Sinds ergens 2012 heeft ze met John Mayer (geweldige artiesten beide trouwens)
haha vast welquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie hebben iig een gezonde relatie zo te merken
Ligt er ook maar net aan hoe je vriendin is, als ze veel reden geeft tot jaloezie wordt je het vanzelf welquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben ongezond met extreme jaloezie gewende, persoonliojk
Mijn ex werd jaloers omdat ik naar een feestje ging. Was een guys-night, maar dat maakte dan niet uitquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan hoe je vriendin is, als ze veel reden geeft tot jaloezie wordt je het vanzelf wel
mwa ik kan wel jaloers zijn maar dat is niet omdat ik hem niet vertrouw maar dat is te ingewikkeld en kan mijn brein niet aan nuquote:
Misschien vermoedde ze je ervan dat je biseksueel was.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn ex werd jaloers omdat ik naar een feestje ging. Was een guys-night, maar dat maakte dan niet uit
Misschien verdachte ze je van homoseksuele trekjes.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn ex werd jaloers omdat ik naar een feestje ging. Was een guys-night, maar dat maakte dan niet uit
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Misschien vermoedde ze je ervan dat je biseksueel was.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien verdachte ze je van homoseksuele trekjes.
Wanneer welquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa ik kan wel jaloers zijn maar dat is niet omdat ik hem niet vertrouw maar dat is te ingewikkeld en kan mijn brein niet aan nu![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer welnaw het heeft er meer mee te maken dat ik snel denk dat er wel iemand beter/leuker/interessanter is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen last van overigens hoor ik zei alleen dat het zou kunnen
Tax wil tetten :)!
quote:
Zit gewoon te ouwehoerenquote:
Ben je dronken?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Zit gewoon te ouwehoeren
Wat denkt ge zelluf?quote:
het had gekund maar ik zou geen neuk hebben gegevenquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Zit gewoon te ouwehoeren
Het had gekund? Zowat iedereen is out of my leaguequote:Op woensdag 20 maart 2013 00:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het had gekund maar ik zou geen neuk hebben gegeven
als single 10/10 zou rakenquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het had gekund? Zowat iedereen is out of my league
i know youre out of my leage but that wont scare mequote:Op woensdag 20 maart 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het had gekund? Zowat iedereen is out of my league
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als single 10/10 zou raken
quote:
ik nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:52 schreef Taexon het volgende:
ik kroel altijd met prom
Ik ga FOK! afsluiten lekkah slapen
over 6 uurtjes gaat de wekker weer
Trusten FOK!kertjes
Denken dat ik daarna dan nog leefquote:
JAAAAquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Would you let me see beneath your beautiful
verachten. Ben er neit trots op maar had even wat kunstmatige vrolijkheid nodigquote:
slaaplekkah ouwequote:Op woensdag 20 maart 2013 00:52 schreef Taexon het volgende:
ik kroel altijd met prom
Ik ga FOK! afsluiten lekkah slapen
over 6 uurtjes gaat de wekker weer
Trusten FOK!kertjes
En nu eerlijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als single 10/10 zou raken
no hommo manquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
VA wil me niet![]()
Anders waren we stelletje geweest ;$ ;$ ;$
ik ben sowieso al vrolijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
verachten. Ben er neit trots op maar had even wat kunstmatige vrolijkheid nodig
You really need to improve your Englishquote:
Ohja waarom sta ik ook dik in de 8 ook alweer?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You really need to improve your English
Really?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was eerlijk en bloedserieus
Omdat je goed kan leren?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ohja waarom sta ik ook dik in de 8 ook alweer?
Ben adoratie niet gewendquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Niet altijd bevestiging vragenis slecht voor je
Slaaps
Vraag gewoon niet zoquote:
Omdat je VMBO doet?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ohja waarom sta ik ook dik in de 8 ook alweer?
ja ik heb nog niet alles gehad he, in vwo5 komen ook nog nieuwe woordjes denk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je goed kan leren?Nee maar je vraagt altijd naar Engelse woorden
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zou ik daarover liegen, liegen is niet een van mijn sterkste punten
Sorry, niet echt gewendquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag gewoon niet zoAccept it or not.
Ik wens je hivquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
SLAPEN KUSJES LIEFDE WENS ME WELTERUSTEN
Verklaart mij 10 op het examen van de HAVOquote:
En zelfs toen werd er geen neuk gegevenquote:
slaaplekker bbyboiquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
havoquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verklaart mij 10 op het examen van de HAVO
Teven de woorden die je leert op school zijn in de praktijk al bekend of overbodig
dagquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
ondanks, maar dat is toch standaard eersteklas?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
havo
en tja. despise heb ik nog nooit van gehoord.
despite wel
nou het stond in de woordenlijst van dit jaarquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ondanks, maar dat is toch standaard eersteklas?
Laatst vroeg je in ieder geval wel iets. En dat was wel echt eerste klas-niveauquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
nou het stond in de woordenlijst van dit jaar
Moet er reuze interessant uitzien schijnt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga de binnenkant van mijn eaugen bekijken.
Slaaplekker schatjes
alsof ik al die woordjes onthouquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatst vroeg je in ieder geval wel iets. En dat was wel echt eerste klas-niveauMaar goed. zal wel toeval zijn geweest
Tsja ik heb iets extra's gedaan in mijn eerste twee jaar gymnasium. Cambridge English heette het. Heb daardoor mijn First Certificate in English en Certificate of Advanced English gehaaldquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
nou het stond in de woordenlijst van dit jaar
Slaap lekker schatj0nquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga de binnenkant van mijn eaugen bekijken.
Slaaplekker schatjes
gymnasium?quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tsja ik heb iets extra's gedaan in mijn eerste twee jaar gymnasium. Cambridge English heette het. Heb daardoor mijn First Certificate in English en Certificate of Advanced English gehaald
wat een moeilijk woord zeg,quote:
Ja mijn Grieks en Latijn waren bar slecht. En duits, wiskunde en frans gingen ook niet goed dus ik ging naar havoquote:
autisten?quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:02 schreef JRRY het volgende:
cambridge engels ja bah, dat krijgen sommige autisten hier ook ja.
Ik had anders wel een mooi tripje naar london voor een weekquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:02 schreef JRRY het volgende:
cambridge engels ja bah, dat krijgen sommige autisten hier ook ja.
whoa talen zijn juist makkelijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja mijn Grieks en Latijn waren bar slecht. En duits, wiskunde en frans gingen ook niet goed dus ik ging naar havo
Alleen engels, verder moet ik er niks van hebben. Makkelijk, maar het leren is zo kutquote:
Je nederlands boek klopt niet het is vwo tenzij aan het begin van de zin dan is het Vwoquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat zeiden ze in het nederlands boek.
of ik onthou dingen verkeerd.
nouja ze doen raar, gewoon echt heel apart. ik ben laatst met een van de gevreesde autisten in aanraking gekomen, verschrikkelijk grappig hoe ze zich gedragen. leraren lachen er ook omquote:
En nog steeds, een neuk werd niet gegevenquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je nederlands boek klopt niet het is vwo tenzij aan het begin van de zin dan is het Vwo
Dat is wel leuk dan weer.quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had anders wel een mooi tripje naar london voor een week
Je komt op FOK! dagelijks met autisten in aanrakingquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
nouja ze doen raar, gewoon echt heel apart. ik ben laatst met een van de gevreesde autisten in aanraking gekomen, verschrikkelijk grappig hoe ze zich gedragen. leraren lachen er ook om
Ga drinkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En nog steeds, een neuk werd niet gegeven
Juist het leren is makkelijk, ik heb echt geen idee hoe ik natuurkunde of scheidkunde had moeten leren, had daar altijd lagere cijfers voorquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen engels, verder moet ik er niks van hebben. Makkelijk, maar het leren is zo kut
Ja maar ik geloof niet dat FOK!-autisten het zo heftig hebben, die echte autisten minecraften alleen maar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt op FOK! dagelijks met autisten in aanraking
Even opletten in de les en de logica is duidelijk, dan is het simpelquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Juist het leren is makkelijk, ik heb echt geen idee hoe ik natuurkunde of scheidkunde had moeten leren, had daar altijd lagere cijfers voor
In de SC's is het sowieso minderquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof niet dat FOK!-autisten het zo heftig hebben, die echte autisten minecraften alleen maar.
Het autistgehalte hier is voor mijn gevoel sws ook minder dan dat iedereen zegt enzo
Er zitten hier echt wel een paar zwaar autistische figuren hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof niet dat FOK!-autisten het zo heftig hebben, die echte autisten minecraften alleen maar.
Het autistgehalte hier is voor mijn gevoel sws ook minder dan dat iedereen zegt enzo
ik kan niet opletten in de les, in de les moet ik tekenen of dromen of als ik achteraan zit praten of whatsappen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even opletten in de les en de logica is duidelijk, dan is het simpel
Ik ben wel heel erg autistisch, klopt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zitten hier echt wel een paar zwaar autistische figuren hoorNiet in deze SC nee, alhoewel..
quote:
quote:
quote:
Nooit gespeeldquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Zoveel herinneringen aan Legend of Zelda
Nooit gespeeld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Zoveel herinneringen aan Legend of Zelda
quote:
quote:
Ik heb nooit een gamecube ofzo gehadquote:
Je hebt zoveel gemist.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nooit een gamecube ofzo gehad
quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nooit een gamecube ofzo gehad
Verwendquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wel! En een N64, PS2, SEGA, Gameboy, Gameboy Color, Gameboy Advanced, Gameboy SP, Nintendo DS, PSP en nog een paar dingen
Heul nietquote:
Ik heb alleen gamecube en SP gehad en PSP.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wel! En een N64, PS2, SEGA, Gameboy, Gameboy Color, Gameboy Advanced, Gameboy SP, Nintendo DS, PSP en nog een paar dingen
Okquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Heel veel kreeg ik ook van mn broers. Soms half kapot maar ja wel lief van ze
ik ookquote:
speel heel weinig maar vooral Fable, Skyrim enzoquote:
Waarom speel je skyrim niet op pc?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
speel heel weinig maar vooral Fable, Skyrim enzo
Skyrim heb ik op mijn PC, speel nu echt alleen maar Mass Effectquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
speel heel weinig maar vooral Fable, Skyrim enzo
Is die niet van EA?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Skyrim heb ik op mijn PC, speel nu echt alleen maar Mass Effect
Uitgebracht door EA ja. Maar heb op de XBOX geen last van al die Origin shit. Battlefield 3 heb ik op de PC en dat is me een gezeikquote:
Zou kunnen met bootcamp jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom speel je skyrim niet op pc?
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Fotoboek van Ronzz
wat is dit nu weer dan
nieuwe maikel/partyboy1991
Ik durf geen games van EA te kopen, hoor van allemaal mensen dat EA het verneukt jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uitgebracht door EA ja. Maar heb op de XBOX geen last van al die Origin shit. Battlefield 3 heb ik op de PC en dat is me een gezeik
Simcity wilde ik eerst halen, maar laat maar zitten nuquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik durf geen games van EA te kopen, hoor van allemaal mensen dat EA het verneukt ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |