Skidrow>Razor 1911 trouwensquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mja grappig wat je op spotify tegen kan komen
heb niet echt een voorkeurquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Skidrow>Razor 1911 trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb niet echt een voorkeur
fucktimkuik.orgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
busy girlquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee daar heb ik geen tijd voor nu
ohquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee daar heb ik geen tijd voor nu
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
o wacht doe eerst even kleren aan
[insert schunnige opmerking]quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zet de muziek net pas aanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Net klaar met muziekluisteren?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zet de muziek net pas aan
Jezus, kunnen die platenmaatschappijen en be y once zelf niet ischatten hoe het ontvangen gaat worden? Zo moeilijk is dat niet, helemaal iet met die nummersquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef JRRY het volgende:
http://hollywoodlife.com/(...)date-delay-bow-down/
wát is dit.
volgens mij is dit een roddelsite.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jezus, kunnen die platenmaatschappijen en be y once zelf niet ischatten hoe het ontvangen gaat worden? Zo moeilijk is dat niet, helemaal iet met die nummers
Net als TMZ denk ik. Ook zo'n gekutquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
volgens mij is dit een roddelsite.
bow down / i been on is ook geen single gelukkig maar het zijn voorproefjes
ik hoop niet dat dat hele album zo kut is.
Zijn jullie nou aan het batsen dat jullie plots van de TC af zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |