Toch niet meer dan Bert Opzetborstel?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:36 schreef VMSDKR het volgende:
Dit is in ieder geval wel mijn UvdD-topic met de meeste reply's.
Nee nee, ik werk er niet. Vind het echt een vet logo.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh ik dacht je werkt er, ik kenk wel wat mensen die er werken
Bert had 3 pagina's, we zitten hier al op 6.quote:
Ja. Zou er ook een songfestivalsingstar bestaan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Binnenkort ff herkansing plannen voor je 101-lijst
Bert had meer dan tien topics.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Bert had 3 pagina's, we zitten hier al op 6.
Oh ja, je had ook een interview. Ik dacht al.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nouja, dat waren de topics van sudokulover. Mijn 'interview' had er drie.
Ik zou hem rtl boulevarden! Interview hem eens!quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh ja, je had ook een interview. Ik dacht al.
Hangt die hier nog rond dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou hem rtl boulevarden! Interview hem eens!
Als ik in NL had gewoond was ik er elke keer bijgeweestquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
Maar eh, jullie ontwijken het allemaal zo leuk...
8 april? Ja? Sjoelen?
ja jij bent naar de UK verhuisd om de sjoelmeets te ontwijken!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als ik in NL had gewoond was ik er elke keer bijgeweest
Ik noteer jou voor 8 april.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja jij bent naar de UK verhuisd om de sjoelmeets te ontwijken!
Tuurlijk.quote:
Je komt de 8e gewoon. Geen keuze. Noteren in agenda, vliegtuig/trein pakken en sjoelenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als ik in NL had gewoond was ik er elke keer bijgeweest
En je vond me online leuk...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:46 schreef Greys het volgende:
Oh ik had Dirkh ook nog moeten noemen
Die was wèl anders irl dan dat ik van te voren dacht.
Dirkh
sjoelen is gaafquote:
Even adoreren nog dezequote:
Meneer I. is de sjoelkoning van Frieslandquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Zou er ook een songfestivalsingstar bestaan?
En kan je man een beetje sjoelen? Heb je uberhaupt een sjoelbak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |