Dat valt wel mee hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:39 schreef Ansu het volgende:
Twee chicks hier, god, ik vind het knap dat men het hier uberhaupt vol houdt, het gaat zo snel hier dat het bijna niet vol te houden is![]()
Wat? Wanneer deed ik girlstalkquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:49 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hooralleen jammer dat de meeste andere dames alleen maar lurken of opduiken als ze iets willen vragen, een goed cijfer willen mededelen of alleen rond de periode van een tentamen komen buurten. Ik mis soms wel wat vrouwen hier, maar het maakt niet veel uit
![]()
Denkt aan de momenten waarop Giku, Tchock, Spotless etc Girlsltalk deden![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent one of the guys.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:44 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd dus dat telt niet
Inderdaadquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:52 schreef Ties02 het volgende:
Mensen die straks even hun hoge cijfers komen postenecht gtfo
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:54 schreef Userdiewehiernognooitgezienhebben het volgende:
[..]
Jeeeeeej een 9 willen jullie mijn vingernagels likken?
Hoi ik ben zes maanden weggeweest maar ik had een 8.7 voor bestuursrecht. Laaf jullie aan de digitale nectar van mijn cerebrale excellentie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:52 schreef Ties02 het volgende:
Mensen die straks even hun hoge cijfers komen postenecht gtfo
wat is dezequote:Op woensdag 20 maart 2013 00:52 schreef Tchock het volgende:
Jij sloerie, ik ga nu super lief tegen je doen maar stiekem achter je rug zeggen dat je vier kilo zwaarder bent dan je zegt
Weet ik veel, Giku en Spotless en Yreal in ieder geval wel en omdat jij gezellig bent heb ik je er ook maar bij gezet ook al wist ik het niet zekerquote:
Zij is echt een slet, ze gaat met elke jonge pas op let op je man ik zeg je.quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ik haat haar zo- wacht, daar is ze!
Hai vriendinnetjeeeeeeee! Leuke tas!
Één haan op elke drie kippen. Voorkomt problemen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:05 schreef Tchock het volgende:
Vrouwenruzies zijn echt een van de grappigste dingen op deze aarde. Dat meen ik serieus.
Ik ben het echt oprecht met je eensquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:05 schreef Tchock het volgende:
Vrouwenruzies zijn echt een van de grappigste dingen op deze aarde. Dat meen ik serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |