SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Tsssssquote:
De mijne is gewoon standaardquote:
LAPO huntsterquote:
Oh niceeeee. Wat een ongelofelijke pooierbak.quote:
Wel leuk, maar een station vind ik leukerquote:
Ik had ook iets zinnigs kunnen posten, maar dat leest dan toch niemand meer als laatste post.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsssss.
[..]
De mijne is gewoon standaard.
[..]
LAPO huntster.
WHAHAHA. Een A8 is echt geen pooierbakquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh niceeeee. Wat een ongelofelijke pooierbak.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef Watertornado het volgende:
Gelukkig is een Audi kiezen heel makkelijk tegenwoordig, want ze zien er allemaal hetzelfde uit.
Sedan gaat altijd boven station.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel leuk, maar een station vind ik leuker.
OH really, wat is het dan? Sorry hoor, maar daar zie je toch geen normale mensen in rijden!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WHAHAHA. Een A8 is echt geen pooierbak
Die LaPo lees ik inderdaad zelden, komt omdat die zielig en alleen op een nieuwe pagina staat bij mijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had ook iets zinnigs kunnen posten, maar dat leest dan toch niemand meer als laatste post.
Dat kan. We hebben een Scoda Octavia oid als bedrijfsauto en een VW Touran oid.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel leuk, maar een station vind ik leuker.
Zo'n opmerking maakte mijn manager vandaag nogquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef Watertornado het volgende:
Gelukkig is een Audi kiezen heel makkelijk tegenwoordig, want ze zien er allemaal hetzelfde uit.
Vaak wel criminelen ja omdat eigenlijk alle moderne auto's van Volkswagen/Audi nogal makkelijk te jatten zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OH really, wat is het dan? Sorry hoor, maar daar zie je toch geen normale mensen in rijden!
Prima.quote:
Nou, de filiaal manager is echt geen pooier andersquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OH really, wat is het dan? Sorry hoor, maar daar zie je toch geen normale mensen in rijden!
Een paar jaar geleden was de A6 nog echt anders, had een veel saaiere uitstraling enzo. Nu na de facelift moet je echt heel goed kijken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n opmerking maakte mijn manager vandaag nog
"Echte A4-rijders halen hun embleem eraf, dan lijkt het net een A6."
En: "Alleen als je er een rolmaat naast legt weet je welk type het is."![]()
Wacht maar tot je door je proeftijd heen bent!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Nou, de filiaal manager is echt geen pooier anders
Kenner.quote:
Allemaal wel goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef Watertornado het volgende:
Mijn oude stagebegeleider heeft een A8 en dat is toch echt een keurige advocaat...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind Audi's sowieso saai ogen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was de A6 nog echt anders, had een veel saaiere uitstraling enzo. Nu na de facelift moet je echt heel goed kijken.
Dan wat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wacht maar tot je door je proeftijd heen bent!
Maar natuurlijkquote:
Echt niet, waar moet mijn hond dan zittenquote:
En of hij baas is.quote:
Het is nog waarheid ook...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n opmerking maakte mijn manager vandaag nog
"Echte A4-rijders halen hun embleem eraf, dan lijkt het net een A6."
En: "Alleen als je er een rolmaat naast legt weet je welk type het is."![]()
Daarvoor koop je een SUV.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Echt niet, waar moet mijn hond dan zitten. Die ik nog niet heb/
Q5quote:
Wellicht in zijn vrije tijd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Nou, de filiaal manager is echt geen pooier anders
quote:
Oh, al zoveel persoonlijke kennis?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
De A3, A4, A6 en A8 ogen saai ja.
[..]
Neuh.
Q7 is te lomp, Q3 is ook leuk, maar Q5 is perfectquote:
Al zou ik dan de cabrio versie nemen en dan voor erbijquote:
Al die ouwe rotzooi is nergens goed voorquote:
De Rapidequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:42 schreef Samzz het volgende:
Audi is ook niet mijn favo, ik ga voor de Aston Martin.
Haterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Al die ouwe rotzooi is nergens goed voor.
Me no agree... Adenauerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Al die ouwe rotzooi is nergens goed voor.
Alexxxxx!!!quote:
Wat voor ijs heb je?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik nog een bak ijs nemen of niet?
Vanille roomijs en straciatella roomijs en desertsaus chocolade en slagroomquote:
Ik zou het allemaal tegelijk nemenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanille roomijs en straciatella roomijs en desertsaus chocolade en slagroom
Dat is een foto van een FOK!userquote:
Dat was de vraag dan ook niet want dat spreekt voor zich!!quote:
Oh sorry hups.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was de vraag dan ook niet want dat spreekt voor zich!!
Altijd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik nog een bak ijs nemen of niet?
Ik heb meer met de Vanquish.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook goed, maar de rapide.
[ afbeelding ]
Damn dat zag zelfs ik meteen en ik kom amper in ptaquote:
Dat zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Damn dat zag zelfs ik meteen en ik kom amper in pta. Die naam is legendarisch ofzo denk ik
.
Ik hou van cabrio'squote:
Ik heb niks met cabrio's. En ook niet met meerpersoons, maximaal 4 personen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hou van cabrio'sen als het geen cabrio is liever ook meer persoons
.
4 persoons is meer persoonsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niks met cabrio's. En ook niet met meerpersoons, maximaal 4 personen.
Dan is 2 persoons ook meer persoons, want dat is meer dan 1 persoonsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
4 persoons is meer persoons(meer dan 2 wat in zo'n cabrio kan
) . Rapide dus
en die jij zei als cabrio
.
Nee want 2 persoons is toch wel het minimum wat er in een auto kanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is 2 persoons ook meer persoons, want dat is meer dan 1 persoons
Er bestaan ook 1 persoons auto'squote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee want 2 persoons is toch wel het minimum wat er in een auto kan. Mierengeneuk hier allemaal
.
Ik denk bij meerpersoons aan vijf of meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
4 persoons is meer persoons(meer dan 2 wat in zo'n cabrio kan
) . Rapide dus
en die jij zei als cabrio
.
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk bij meerpersoons aan vijf of meer.
Uhuh ik weet, maar geen normaal denkend persoon koopt die, want waar laat je je datequote:
Op het dak.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhuh ik weet, maar geen normaal denkend persoon koopt die, want waar laat je je date.
Op schoot.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhuh ik weet, maar geen normaal denkend persoon koopt die, want waar laat je je date.
Dan wordt het toch wel een amerikaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk bij meerpersoons aan vijf of meer.
In Rotterdam staat er 1 die je kan winnenquote:
Zal ze leuk vindenquote:
Klinkt leuk, maar niet praktischquote:
Weet ikquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Rotterdam staat er 1 die je kan winnen![]()
oh wacht is 2-zitter, maar dan wel achter elkaar
Range Rover danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:00 schreef Samzz het volgende:
Amerikanen... Nee, dank je. Ik ga voor de Britten.
Vauxhall.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:00 schreef Samzz het volgende:
Amerikanen... Nee, dank je. Ik ga voor de Britten.
Landbouwvoertuigen, en verplaatsing van mannen met een platte ruitjes pet, en schoolmeesters.....quote:
Stiekem he, hebben wij wel dezelfde smaak in sommige dingenquote:
Soms, ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Stiekem he, hebben wij wel dezelfde smaak in sommige dingen.
Ik ook, maar dat is omdat ik er ook weer vroeg uit moetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat ik vandaag weer heel vroeg slaap. Verveling heerst
Dat zeg ikquote:
6 uur gaat de wekker.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is omdat ik er ook weer vroeg uit moet.
Hier ook, de laatste van de 3 danquote:
quote:
Gelukkig kan je dus wel 2 dagen uitslapenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij elke dag behalve het weekend.
Kloptquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig kan je dus wel 2 dagen uitslapen
Bij mij 2 van de 10 dagenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij elke dag behalve het weekend.
Erg is dat hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
De laatste tijd verveel ik me echt de pleuris en heb ik ook helemaal nergens zin in
gezellig weerquote:
Heb je alles wel weer opgeruimd?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:16 schreef fietsie het volgende:
Zow... mijn heli-vlieg-halfuurtje is ook weer voorbij
Proost, 1 wijntje voor Samzzquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:17 schreef Samzz het volgende:
Het feest kan beginnen want Muhahaha is binnen!
8x gecrashed....quote:
Gruwelijk moeilijk... helivliegen met een realistisch model.quote:
En ik maar denken dat het over beffen gingquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:21 schreef DaMook het volgende:
http://www.downunderfestival.nl
Wie gaat er mee ?
Als ik kaartjes win.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:21 schreef DaMook het volgende:
Wie gaat er mee ?
Als ik kaartjes win.
oquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gruwelijk moeilijk... helivliegen met een realistisch model.
Ben blij dat ik investeer in deze uren in de simulator.
Als ik meteen live zou zijn gaan vliegen had me dat een vermogen aan onderdelen gekost.
LOL ook goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het over beffen ging.
Moet ze wel eerst nog winnen hequote:
Don Diablo.... klinkt goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:21 schreef DaMook het volgende:
Wie gaat er mee ?
Als ik kaartjes win.
Just gimme the bottle.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja, als ik meer geef lijkt het alsof ik je dronken wil voeren.
En ik maar denken dat je in de badkamer had staan helikopterenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gruwelijk moeilijk... helivliegen met een realistisch model.
Ben blij dat ik investeer in deze uren in de simulator.
Als ik meteen live zou zijn gaan vliegen had me dat een vermogen aan onderdelen gekost.
Me likequote:
Neh, micropenis hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je in de badkamer had staan helikopteren.
Je wilt me dronken voeren hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
* muhahaha geeft de fles aan Samzz.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is Muhahaha Samzz aan het dronken voeren?
Ik ook niet, maar een festivalletje is altijd leukquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Don Diablo.... klinkt goed
Silva.....
de rest herken ik niet zo snel
quote:
quote:Zhou is een niet-benijdenswaardig man. Nu heeft de arme drommel al achteraan gestaan toen onze lieve heer de familiewapens uitdeelde, nu gaat zijn vrouw nog van hem scheiden ook. Zhang kan er niet langer mee leven dat haar Taiwanese echtgenoot haar nooit eens goed weet te vullen.
De 52-jarige vrouw is al vier jaar getrouwd met de 55-jarige Zhou, maar ze is er nu wel klaar mee. Ook zij wil wel eens snoeihard worden genomen, iets wat ze tijdens haar huwelijk nooit heeft zien gebeuren. "Hij heeft een kinderpiemeltje", klaagt zij. "Zijn paarsgepunt lansje is slechts vijf centimeter lang. Tijdens ons huwelijk hebben we nooit seks gehad."
Het stel leerde elkaar in 2008 kennen waarna ze vijf maanden later in het huwelijksbootje stapten. Pas tijdens de huwelijksnacht ontdekte ze het kleine lid van haar echtgenoot. De volgende dag ging het stel al uit elkaar, maar pas nu heeft Zhou de scheidingspapieren ingediend.
Dat moet een bericht van djees of hoe heet ie zijnquote:
Die heb ik nog niet gekregen, anders.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof ik niet allang een nieuwe heb gepakt.
Ik moet hem eerst nog even ontkurken...quote:
Jules valt nog wel eens mn neus aan!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:31 schreef DaMook het volgende:
Schuurpapier op je wenkbrouw, ownee het is de kat die daar blijkbaar graag aan likt.
Tosh likt eigenlijk altijd mijn wenkbrouwquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules valt nog wel eens mn neus aan!
Komt goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet hem eerst nog even ontkurken...
* muhahaha geeft de nieuwe geopende fles aan Samzz. Rustig aan he, niet alles in 1 teug wegdrinken.
Jules is een meisje hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tosh likt eigenlijk altijd mijn wenkbrouw.
Hoe is het met jules ? Nog steeds zo'n kwajongen ?
Erger is, ik ben gisteren met de auto door de wasstraat gegaan om al het zout weg te spoelen,, zul je zien dat ze weer gaan strooienquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom gaat het nu weer vriezenKan ik weer met het OV naar m'n werk
De uitlaatbochten van mijn motor die zijn helemaal verroestquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Erger is, ik ben gisteren met de auto door de wasstraat gegaan om al het zout weg te spoelen,, zul je zien dat ze weer gaan strooien.
Ach die van mij zijn altijd al rustigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules is een meisje he![]()
Het lijkt wel alsof ze rustiger wordt, dat vind ik juist nog enger
Ik wacht net zolang totdat die ellende op is gerotquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Erger is, ik ben gisteren met de auto door de wasstraat gegaan om al het zout weg te spoelen,, zul je zien dat ze weer gaan strooien.
Hoor ik hier een meet in de planning?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach die van mij zijn altijd al rustig, wat ik erg vind is dat als er bezoek is dat ze wegkruipen, ik moet echt meer bezoek hebben
.
Mjah ik dacht dat het nu wel over zou zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wacht net zolang totdat die ellende op is gerot. Daarna ga ik mijn auto pas weer wassen
.
Ik gok dat het pas eind Maart echt veilig isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah ik dacht dat het nu wel over zou zijn.
Dan sterven ze wrs aan een hartstilstandquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoor ik hier een meet in de planning?
Volgens de voorspellingen gaat het nog tot eind maart vriezenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah ik dacht dat het nu wel over zou zijn.
Ah joh, die van LoLa komen ook steeds meer naar me toequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan sterven ze wrs aan een hartstilstand![]()
.
Weg 14 euro, nog een keer door de wasstraatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens de voorspellingen gaat het nog tot eind maart vriezen
Gaat waarschijnlijk toch niet helpen... Bepaalde karakterkatten en die gaan niet zomaar veranderenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach die van mij zijn altijd al rustig, wat ik erg vind is dat als er bezoek is dat ze wegkruipen, ik moet echt meer bezoek hebben
.
Gewoon met de hand doen joh.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Weg 14 euro, nog een keer door de wasstraat.
Mijn ex accepteerde ze (na een tijdje), denk andere mensen dus ook wel, zolang ze maar regelmatig langskomen, maarja, niemand komt hier regelmatig langsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk toch niet helpen... Bepaalde karakterkatten en die gaan niet zomaar veranderen.
De onderkant is zo lastigquote:
Jules niet hoor, die vindt alles wel best.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Lekker boeiend hoe de onderkant eruit zietquote:
Huh, het interieur ? Moet dat ook ? Owwquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies. En het interieur moet je toch al doen, dus dan pak je dat gewoon mee.
Lekker boeiend dat de onderkant helemaal kapot gaat door dat zoutquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe de onderkant eruit ziet
Thatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dikke stofbende enzo.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Huh, het interieur ? Moet dat ook ? Oww.
Ik ben benieuwd hoe vaak jij je auto gaat staan wassen als je die straks hebtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is bij die van mij dus andersquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules niet hoor, die vindt alles wel best.
Afgelopen weekend zat ze ook prinsheerlijk bij mn stiefzus op schoot. Die was hier nog nooit geweest en houdt ook helemaal niet van katten
Voor zover ik me kan herinneren werd de onderkant niet gedaan in de wasstraat hier.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat de onderkant helemaal kapot gaat door dat zout
Echte liefde.quote:
Dat ligt eraan welke auto ik koop.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe vaak jij je auto gaat staan wassen als je die straks hebt
Onderkant vooral tegen roest en dat soort dingenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe de onderkant eruit ziet
Ik wist trouwens ook niet dat die uberhaupt gedaan werd in een wasstraat.
Hupsel snapt hetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat de onderkant helemaal kapot gaat door dat zout
Kliko is toepasselijkerquote:
Kan je voor kiezen in het wasprogramma, meestal danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren werd de onderkant niet gedaan in de wasstraat hier.
Jules nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is bij die van mij dus anders. Wegkruipen, in elk hoekje dat mogelijk is
.
Truequote:
Ach, wees blij dat je geen micropenis hebt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die sizequeens in de wereld.
Nog erger.quote:
Dan zal dat 't wel geweest zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je voor kiezen in het wasprogramma, meestal dan
[..]
Jules niet
[..]
True
Toen ik mn auto naar de sloop bracht schrok ik gewoon van het feit dat er ruim 3 big shoppers aan zooi en 2 plastic tassen aan afval in lagquote:
Toch eens hoi komen zeggen tegen jules en daarna jij hoi proberen te komen zeggen tegen mac en toshquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je voor kiezen in het wasprogramma, meestal dan
[..]
Jules niet
[..]
True
Ik zal morgen een foto maken als ik eraan denkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog erger.
[..]
Dan zal dat 't wel geweest zijn.
Is goed hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toch eens hoi komen zeggen tegen jules en daarna jij hoi proberen te komen zeggen tegen mac en tosh.
That's what she said!quote:
Dat is waar, het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, wees blij dat je geen micropenis hebt.
Grote kans dat ik die niet zie, tenzij je 'm 's avonds pas postquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zal morgen een foto maken als ik eraan denk(niet dus).
Meestal wel een 60liter vuilniszak vol hieroquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik mn auto naar de sloop bracht schrok ik gewoon van het feit dat er ruim 3 big shoppers aan zooi en 2 plastic tassen aan afval in lag
Kom maar langs.quote:
Niets om over te klagen, toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar, het kan altijd erger.
I did indeed, toch kreeg ik geenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed hoor
[..]
That's what she said!
Weeronline heeft toch ook zoiets gemeld; tot einde vd maand "onder normaal" ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik gok dat het pas eind Maart echt veilig is.
Ghehehequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Meestal wel een 60liter vuilniszak vol hiero.
quote:
Wellusquote:
Ik vooral voor de bijrijdersstoelquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe
Bij mij kwam het vooral doordat ik vaak lange afstanden reed en dan mn afval (lege pakje peuken, leeg flesje drinken, lege snoepverpakking etc) naar de achterbank mieterde
En als het te lang duurt leg in mei geen enkele vogel een ei!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:50 schreef Samzz het volgende:
Maart roert z'n staart en april doet wat ie wil.
Daar had ik nog best vaak iemand zitten dus dan was achterbank makkelijkerquote:
Oh, whooptydoo, aan de andere kant van het landquote:
Dat zou me niks verbazen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als het te lang duurt leg in mei geen enkele vogel een ei!
Dat zijn mijn afval aanstampersquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar had ik nog best vaak iemand zitten dus dan was achterbank makkelijker
Waarheid als een koequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als het te lang duurt leg in mei geen enkele vogel een ei!
Ik kom wel met de treinquote:
Whehequote:
Omdat dat zo isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:54 schreef Samzz het volgende:
Waarom zegt mijn telefoon dat het morgen gaat sneeuwen?
Omdat het KUT isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:54 schreef Samzz het volgende:
Waarom zegt mijn telefoon dat het morgen gaat sneeuwen?
Was het maar kut, dan was het nog wat!quote:
Jouw koortsmonsters in hun bedjes?quote:
Ik hou van sneeuw, maar nu hoeft het niet meer van mequote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het nog wat!
Ik heb er nog wel 1 in de aanbiedingquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het nog wat!
Moet je dan ook vroeger je bed uit?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
Oke nu ga ik zeker weten met dat KLOTE OV naar m'n werk!!!!
Volgens mij is het verveel-week of zoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:57 schreef Viro het volgende:
Stom dit, pc kapot, Jason bij de dokter en ik verveel mij
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1 in de aanbieding
Ja incl codeinequote:
Daar lijkt het opquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is het verveel-week of zo
Nee, als ik met de motor ga kan ik langer blijven liggenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je dan ook vroeger je bed uit?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:58 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen.
Truste huppel, lola, Samzz
![]()
.
Truste mannen.
Trusten lieverdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:58 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen.
![]()
.
Truste mannen.
Ghehequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, als ik met de motor ga kan ik langer blijven liggen
Bummerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Daar lijkt het op
Vorige week was het alles gaat kapot week
Trustenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:58 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen.
![]()
.
Truste mannen.
Fera , sorry ik wist niet dat je er nog wasquote:
Morgen krijg ik te horen waardoor hij ziek is geworden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bummer
Enig idee of de operatie van Jason veel gaat kosten?
Maakt niet uit, ik had me al onder de mannen geschaard.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Fera , sorry ik wist niet dat je er nog was. Jij ook
![]()
uiteraard
.
Ach zo lang je goed naar hun longen luistert en dat niet klinkt als een moeras kan het echt een of twee avondjes op een rij geen kwaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja incl codeine
fuck de doktersassistente dan maar
ik heb 3 uur lang naar een hoestend kind liggen luisteren
Klote man. Succes ermee.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Morgen krijg ik te horen waardoor hij ziek is geworden.
Kan aan 3 dingen liggen:
- Radiator
- Waterpomp
- Thermostaat
In ieder geval is het geen goedkoop week voor mij
Er is altijd wel wat wat op dat moment weer interessant lijkt, toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je even compleet bent vergeten wat je ook alweer wilde gaan doen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je even compleet bent vergeten wat je ook alweer wilde gaan doen
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach zo lang je goed naar hun longen luistert en dat niet klinkt als een moeras kan het echt een of twee avondjes op een rij geen kwaad.
De dementie van je moeder is op jou overgeslagen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik maar hopen dat het een generatie zou overslaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook
[..]
De dementie van je moeder is op jou overgeslagen?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:58 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen.
![]()
.
Truste mannen.
Wie is Jason?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Morgen krijg ik te horen waardoor hij ziek is geworden.
Kan aan 3 dingen liggen:
- Radiator
- Waterpomp
- Thermostaat
In ieder geval is het geen goedkoop week voor mij
Het belangrijkst waarom tegenwoordig terughoudend gedaan wordt met alle vormen van hoest-remmers is dat men wil voorkomen dat je,. door niet te hoesten, bronchitis krijgt.quote:
Ja omdat iets met verkouden slijm ophoesten enzoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het belangrijkst waarom tegenwoordig terughoudend gedaan wordt met alle vormen van hoest-remmers is dat men wil voorkomen dat je,. door niet te hoesten, bronchitis krijgt.
Maar op een gegeven moment is het gebrek aan nachtrust zo significant (ook voor de rest van het gezin) dat het moet.
En je kan het eenvoudig oplossen; morgenochtend gewoon na het ontbijten een druk spelletje met de mannen doen. Hoesten ze zich wel even te pletter maar is het ook weer schoon.
Hoe laat moet hij op zn werk zijn dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja omdat iets met verkouden slijm ophoesten enzo
J. ligt al een uur in bed
ik was nog niet zo moe ondanks dat ik wel om 6 uur er al uit was en hij tot half 9 is blijven liggen
En ik maar denken dat je huisdier ziek was of zoquote:
9 uurquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat moet hij op zn werk zijn dan?
Luxequote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
9 uur
dus 10 voor 9 de deur uit
Bij vorige bedrijf was dat 8 uur
Bij bisolvon worden je slijmvliezen gestimuleerd om veel vocht aan te maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind die bisolvon reclame altijd zo verwarrend.
Je "drinkt" hoestsiroop en die zou dan DIRECT je luchtwegen vrij maken.
Ik heb bij biologie geleerd dat slokdarm en luchtpijp 2 aparte dingen zijn
Nee die zijn niet ziek. Die doen het goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je huisdier ziek was of zo.
Jules blijft braaf op de grond zitten als Y. iets te eten maakt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee die zijn niet ziek. Die doen het goedJe moet uitkijken als je een boterham hebt, ze komen stukjes boterham bietsen
Slaap lekker chickquote:
Gezag uitstralen, jij mist hetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules blijft braaf op de grond zitten als Y. iets te eten maakt.
Als ik maar richting de keuken kijk springt Jules al op het aanrecht klaar om het uit mijn handen te rukken!
Leugens!!quote:
Ja 3 keer is scheepsrecht dan he?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leugens!!
Hond en kind luisteren wel braaf naar mij
Ik ben gewoon jaloers nu!!quote:
Fijn ditquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja 3 keer is scheepsrecht dan he?
Dat is waar ook, het zal liggen aan de band tussen jou en Julesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leugens!!
Hond en kind luisteren wel braaf naar mij
Reïncarnatie van Adolf, Osama en Saddam in 1!!quote:
Ik stop wel met zorgen dat ze eten heeft danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is waar ook, het zal liggen aan de band tussen jou en Jules
Klopt!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
Maar hups... je weet toch dat je ook een kat kan opvoeden...
* LovelyLady rent hard weg .....
Nu snap ik waarom zij jouw neus en tenen aanvalt/in bijtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stop wel met zorgen dat ze eten heeft dan
Van het weekend moest ik wel lachen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom zij jouw neus en tenen aanvalt/in bijt
Maar Maxquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van het weekend moest ik wel lachen.
Ik gaf haar een of ander snoepstaafje, ze werd gewoon wild zo graag wilde ze dat ding. Kwam Max heel stoer erbij staan klaar om mij te verdedigen! Hoe lief is dat dan
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van het weekend moest ik wel lachen.
Ik gaf haar een of ander snoepstaafje, ze werd gewoon wild zo graag wilde ze dat ding. Kwam Max heel stoer erbij staan klaar om mij te verdedigen! Hoe lief is dat dan
Max is zo lief die maakt het evil gedrag van Jules wel goedquote:
Dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max is zo lief die maakt het evil gedrag van Jules wel goed
Ik heb mijn kruik er al in liggenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Even een warme kruik in mn bed leggen zodat die niet zo heel koud is als ik er straks in stap!!
Brb
Same here, 2 zelfsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn kruik er al in liggen
Ik heb geen menselijke kruik en Max wil ook niet gaan opwarmen voor mequote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn kruik er al in liggen
gezelligquote:
Nieuwe UIquote:
Daar gaat ze ook heen als ik ga slapen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig
Ik doe dat niet hoor
kinderen hebben hun eigen beden daar slapen ze dan ook maar gewoon
Dat teleporteren mis ik wel. Vroeger was ik daar vet goed in!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar gaat ze ook heen als ik ga slapen.
En dan ontdekt ze dat morgenochtend wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |