artwork (klik op spoiler-balk hieronder)quote:Het spel speelt zich af in het noordoosten van de Verenigde Staten tussen 1753 en 1783 en volgt het verhaal van Connor; Engelsman en afstammeling van de inheems Amerikaanse Mohawks. Connor groeit op in de tijd van het kolonialisme en ziet met eigen ogen hoe de tirannie en politieke samenzweringen gedurende deze periode invloed heeft op de mensen om hem heen. Wanneer de kolonialisten een Mohawk dorp platbranden besluit hij zijn leven te veranderen en te gaan vechten tegen onrechtvaardigheid en onderdrukking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....en meer artworkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste filmpjes :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Previews:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Review:
NU.nl [perfect] http://www.nu.nl/games/29(...)cte-wereld-neer.html
Gamer.nl [9.5] http://www.gamer.nl/review/400672/assassins-creed-iii-1
Gamespot (ps3) [9.1] http://www.gamespot.com/assassins-creed-iii/platform/ps3/
Gamesport (X360) [8.5] http://www.gamespot.com/assassins-creed-iii/platform/xbox360/
IGN (ps3) [8.5] http://www.ign.com/games/assassins-creed-iii/ps3-128700![]()
![]()
Ik doe op PC, maar gewoon de messen "uitklappen" en dan naar je vijanden rennen. Als het goed is duw je ze dan op de grond en zijn de dood.quote:![]()
Ik vind het leuker om dat te doen met m'n tomahawk...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:40 schreef umlaut het volgende:
[..]
Ik doe op PC, maar gewoon de messen "uitklappen" en dan naar je vijanden rennen. Als het goed is duw je ze dan op de grond en zijn de dood.![]()
Vrouwen die Assassin´s Creed spelenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:52 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om dat te doen met m'n tomahawk...
Maar met een tomahawk kun je er niet 2 tegelijk afmaken![]()
Waar kan ik eigenlijk wapens kopen zoals in Brotherhood? Ik heb alleen maar die standaardwapens van dat indiaantje, maar ik ben verder nog geen andere wapens tegen gekomen in een winkel oid. Of kan dat überhaupt niet?Feyenoord Rotterdam![]()
Volgens mij moet je die zelf maken. Ik heb het hele spel met de tomahawk gedaan. Ik kan het ook mis hebben. Veel dingen in dit spel worden slecht of helemaal niet uitgelegd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar kan ik eigenlijk wapens kopen zoals in Brotherhood? Ik heb alleen maar die standaardwapens van dat indiaantje, maar ik ben verder nog geen andere wapens tegen gekomen in een winkel oid. Of kan dat überhaupt niet?![]()
Je hebt winkels en er rijden karren rond met merc waar je ook kan handelen volgens mij maar een paar moet je ook weer zelf maken en dan heb je grondstoffen nodig en shit. Ik heb geen wapen geupgrade het hele spel nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar kan ik eigenlijk wapens kopen zoals in Brotherhood? Ik heb alleen maar die standaardwapens van dat indiaantje, maar ik ben verder nog geen andere wapens tegen gekomen in een winkel oid. Of kan dat überhaupt niet?
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar kan ik eigenlijk wapens kopen zoals in Brotherhood? Ik heb alleen maar die standaardwapens van dat indiaantje, maar ik ben verder nog geen andere wapens tegen gekomen in een winkel oid. Of kan dat überhaupt niet?Gewoon naar de general store gaan, de $ tekens op de kaart. En als je dit niet weet, hoe kom je dan aan munitie voor je geweer en boog? (leuke UI btw)
![]()
Nee, da's als je de homestead missions doet, dan kun je zelf munitie en wapens maken, maar het is veel makkelijker en leuker om op bijv. beren te gaan jagen, die te verkopen en van het geld wapens tekopen. (en geen wapens upgradenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:49 schreef n8n het volgende:
[..]
Je hebt winkels en er rijden karren rond met merc waar je ook kan handelen volgens mij maar een paar moet je ook weer zelf maken en dan heb je grondstoffen nodig en shit. Ik heb geen wapen geupgrade het hele spel niet)
![]()
Checkquote:
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Nee, klopt, maar het is wel leuker!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:55 schreef umlaut het volgende:
[..]
Vrouwen die Assassin´s Creed spelen
Maar met een tomahawk kun je er niet 2 tegelijk afmaken![]()
mwah, maar bedoel je de Assassin Tomahawk of de War tomahawkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:58 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar het is wel leuker!![]()
Die war tomahawk is toch die heavy? Nee, ik bedoel de assassin tomahawk...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:40 schreef umlaut het volgende:
[..]
mwah, maar bedoel je de Assassin Tomahawk of de War tomahawk![]()
Mijn all-time favoriet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:25 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de assassin tomahawk...
Ik zit trouwens te twijfelen of ik de DLC zal kopen... Iemand al gedaan? Is het de moeite waard?Het is patat.![]()
Ja, ik heb vorige week de DLC gekocht. Ik heb het eerste deel nog niet uit, maar vind het al de moeite waard. Maar ik ben vooral gek op het verhaal en deze DLC geeft er een hele leuke twist aan. En het vergelijken van de omgeving is ook erg leuk!quote:Op zondag 24 maart 2013 14:24 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Mijn all-time favoriet.
Ik zit trouwens te twijfelen of ik de DLC zal kopen... Iemand al gedaan? Is het de moeite waard?![]()
![]()
Lol, ben ik PoP aan het spelen kom ik dit tegen:
(slechte kwaliteit, maar goed)
Wist iemand dat, of ben ik weer eens te laat en is dit achterhaalt?
Het is patat.![]()
Is dat wel Assassin's Creed 3?quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:49 schreef Evi_90 het volgende:
Lol, ben ik PoP aan het spelen kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
(slechte kwaliteit, maar goed)
Wist iemand dat, of ben ik weer eens te laat en is dit achterhaalt?![]()
quote:Er staat ook boven dat hij Prince of Persia speelt. Maar daar kan je een Assassins Creed outfit krijgen. En ja dat was al wat langer bekendquote:![]()
![]()
Het zag er niet cool uit. In AC gebruik je immers geen magie, maar je hidden blade(s).
Het is patat.![]()
Zeker de moeite waard, maar het zijn wel drie delen die je elk apart moet aanschaffen.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:24 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Mijn all-time favoriet.
Ik zit trouwens te twijfelen of ik de DLC zal kopen... Iemand al gedaan? Is het de moeite waard?![]()
Wat ik vreemd vind aan Assassins Creed 3 is het vechten waarvan je maar twee knopen gebruikt namelijk afweren en aanvallen en de overige knopen van de gamepad niet gebruikt worden om bijvoorbeeld meer technieken uit te voeren .
Vinden jullie dat niet storend aan deze game ????Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar![]()
vechten is steeds makkelijker geworden en als compensatie zetten ze 1000 extra mannetjes neerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:23 schreef abruzzese het volgende:
Wat ik vreemd vind aan Assassins Creed 3 is het vechten waarvan je maar twee knopen gebruikt namelijk afweren en aanvallen en de overige knopen van de gamepad niet gebruikt worden om bijvoorbeeld meer technieken uit te voeren .
Vinden jullie dat niet storend aan deze game ????
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ik heb een probleem, heb AC 3 al een tijdje geleden gekocht(via steam) maar ik kan hem niet spelen.
Hij opent, je ziet Desmonds' vader praten, daarna gaat hij over tot laden, maar hij blijft maar laden :/
Als ik hem via taakbeheer afsluit en dan opnieuw open, kom ik Desmond op een witte scherm tegen, je kan er oneindig lang mee lopen of rennen maar er gebeurt niks.
Mijn laptop zou het aan moeten kunnen, ik heb een asus x53s, nvidia geforce gt540m.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb maar even screenshots genomen:
Ik krijg dus eerst dit:
Daarna dit:
Tot hier was het dus normaal, maar hierna:
Zo blijft hij dus, als ik hem afsluit en verder wil met de opgeslagen spel krijg ik dit:
[ Bericht 19% gewijzigd door Eagle_99 op 05-06-2013 20:09:01 ]Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil![]()
Dit inderdaad. Het zijn net mieren die redcoats/ blue coats, als je al aan het vechten bent komen ze overal vandaan rennen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:04 schreef n8n het volgende:
[..]
vechten is steeds makkelijker geworden en als compensatie zetten ze 1000 extra mannetjes neer:/
![]()
Kan niemand me helpen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:56 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik heb een probleem, heb AC 3 al een tijdje geleden gekocht(via steam) maar ik kan hem niet spelen.
Hij opent, je ziet Desmonds' vader praten, daarna gaat hij over tot laden, maar hij blijft maar laden :/
Als ik hem via taakbeheer afsluit en dan opnieuw open, kom ik Desmond op een witte scherm tegen, je kan er oneindig lang mee lopen of rennen maar er gebeurt niks.
Mijn laptop zou het aan moeten kunnen, ik heb een asus x53s, nvidia geforce gt540m.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb maar even screenshots genomen:
Ik krijg dus eerst dit:
[ afbeelding ]
Daarna dit:
[ afbeelding ]
Tot hier was het dus normaal, maar hierna:
[ afbeelding ]
Zo blijft hij dus, als ik hem afsluit en verder wil met de opgeslagen spel krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil![]()
Sorry, ben geen PC gamer en heb dit nooit op de PS3 gehad.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ik loop ook tegen wat probleempjes op. Sinds ik Windows 8 geinstalleerd heb krijg ik het spel niet vloeiend gedraaid meer. Het vreemde is dat in MP wel alles vloeiend loopt maar in SP alles hakkelt.quote:![]()
Heeft er ieman ook assassin's creed 3 liberation HD? ben nu bezig met het dowloaden ervan.
Ура для россии![]()
Heb de demo ff gespeeld! Daar werd ik erg verdrietig van...quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:21 schreef Woestijnvos het volgende:
Heeft er ieman ook assassin's creed 3 liberation HD? ben nu bezig met het dowloaden ervan.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Aveline...quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:21 schreef Woestijnvos het volgende:
Heeft er ieman ook assassin's creed 3 liberation HD? ben nu bezig met het dowloaden ervan.
HD niet, maar wel Liberation op de PS Vita.
Ik vind een vrouwelijke assassin leuk voor de afwisseling. Ga 'm niet voor de PS3 halen want ja... al reeds gespeeld en voor die extra scènes doe ik het niet.Het is patat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: