Dit inderdaad. Het zijn net mieren die redcoats/ blue coats, als je al aan het vechten bent komen ze overal vandaan rennen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:04 schreef n8n het volgende:
[..]
vechten is steeds makkelijker geworden en als compensatie zetten ze 1000 extra mannetjes neer
Kan niemand me helpen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:56 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik heb een probleem, heb AC 3 al een tijdje geleden gekocht(via steam) maar ik kan hem niet spelen.
Hij opent, je ziet Desmonds' vader praten, daarna gaat hij over tot laden, maar hij blijft maar laden :/
Als ik hem via taakbeheer afsluit en dan opnieuw open, kom ik Desmond op een witte scherm tegen, je kan er oneindig lang mee lopen of rennen maar er gebeurt niks.
Mijn laptop zou het aan moeten kunnen, ik heb een asus x53s, nvidia geforce gt540m.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb maar even screenshots genomen:
Ik krijg dus eerst dit:
[ afbeelding ]
Daarna dit:
[ afbeelding ]
Tot hier was het dus normaal, maar hierna:
[ afbeelding ]
Zo blijft hij dus, als ik hem afsluit en verder wil met de opgeslagen spel krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Ik loop ook tegen wat probleempjes op. Sinds ik Windows 8 geinstalleerd heb krijg ik het spel niet vloeiend gedraaid meer. Het vreemde is dat in MP wel alles vloeiend loopt maar in SP alles hakkelt.quote:
Heb de demo ff gespeeld! Daar werd ik erg verdrietig van...quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:21 schreef Woestijnvos het volgende:
Heeft er ieman ook assassin's creed 3 liberation HD? ben nu bezig met het dowloaden ervan.
Aveline...quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:21 schreef Woestijnvos het volgende:
Heeft er ieman ook assassin's creed 3 liberation HD? ben nu bezig met het dowloaden ervan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |