quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 21:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]
Ik zou er zelf graag de mogelijk tot het maken van laaaange tijdopnames op willen hebben en verder gewoon geen flits of indirecte flits, zodat je het oplichten van stofdeeltjes uitsluit.
Dat is toch het belangrijkste, lijkt me?
Een indirecte flits lijkt me het handigst, op 't plafond. Maar voor 't vastleggen van 'lichten' in het donker of hoe de eventuele verschijningen zich ook laten zien zou ik idd geen flits gebruiken. Lens goed schoonmaken want de plaatsen kunnen stoffig zijn. statief, grootste lensopening, 400 iso om 'spannend' makende, maar niet interessante ruis te voorkomen en een lange sluitertijd afhankelijk van de hoeveelheid licht ter plaatse. Dan is 't wel een kwestie van zorgen dat niet iemand door 't beeld loopt, want dan kom je 's avonds thuis en staat er alsnog een valse geest op.
een van mn eerste kiekjes uit de oude doos.
![200039_1020888878507_3433_n.jpg]()
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 19:31 schreef TPOD het volgende:[..]
Leuk joh, alleen jammer dat jouw speakers de 20Hz helemaal niet weergeven. Misschien handig de volgende keer toch even na te denken.
Oh, je komt naar mij toe? Als je geen goede versterker en subwoofer hebt staan.. dan kun je wel naar de bioscoop om 't ervaren, want ik zit in verweggistan
[ Bericht 11% gewijzigd door Beathoven op 20-03-2013 00:37:33 ]