quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit.
Teveel jonge meiden met kinderen op datingsites. (verschilt per site)
Wat betreft mijn hosselpoging van gister:
Note to self: "Nooit meer doen"
Kansloze missie zeg, zag haar vandaag weer in de winkel, waar ik netjes hallo zei en zij ook netjes hallo zei..
dan denk ik bij mijzelf..
Y u no reply to me!
Ik snap het wel hoor, je zoekt toch echt iemand die wel wat met kinderen heeft (of zelf al heeft i guess).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:18 schreef Pvoesss het volgende:
Oh ja als eerste ding inderdaad niet gewoon tijdens het daten ergens.
Ik heb 2 kinderen en ik doe al die dingen dus gewoon met kinderen en zie het blok aan mijn been totaal nietdus wat dat betreft heb je niets aan mij
Heb je vandaag nog wel contact met hem gehad eigenlijk? Omdat hij gisteren niks meer stuurde?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef Andromache het volgende:
why you no her ask? beetje assertiviteit...
ik zit nu in de trein naar mijn date, spannend!! als ik de laatste trein maar niet mis
Ik had ooit een vriendje en die wilde echt geen kinderen en hij kon ook niet zich indenken dat ooit te willen.. jammer maar helaas dus wel einde relatie terwijl we verder eigenlijk wel een leuk stel waren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef DaFan het volgende:
Ik snap het wel hoor, je zoekt toch echt iemand die wel wat met kinderen heeft (of zelf al heeft i guess).
Veel plezier!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef Andromache het volgende:
ik zit nu in de trein naar mijn date, spannend!! als ik de laatste trein maar niet mis
ja hoor is goed gekomen we hebben nog contact gehadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb je vandaag nog wel contact met hem gehad eigenlijk? Omdat hij gisteren niks meer stuurde?
Dus ik stuur haar, uit mijzelf een bericht.... nadat ik haar al eens de hint had gegeven... maar ik moet meer assertiviteit tonen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef Andromache het volgende:
Have fun!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
ja hoor is goed gekomen we hebben nog contact gehad
Balenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendje en die wilde echt geen kinderen en hij kon ook niet zich indenken dat ooit te willen.. jammer maar helaas dus wel einde relatie terwijl we verder eigenlijk wel een leuk stel waren.
Ik heb een relatie. Hij is 32 jaar en ik ben 25.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:12 schreef DaFan het volgende:
[..]
Balen
Komt er vast wel een tegen.
Zag wel dat zij (die ik dus quote), 22 jaar, op zoek was naar kerels van 25-38. Zou dat bewust zijn? Wat is jouw doelgroep? Stukje ouder heeft wellicht minder 'moeite' met het feit dat je al kinderen hebt.
Good luck!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef Andromache het volgende:
Laten we hopen dat je straks meer hoort klikken dan ik gisteren deed, dan zit 't wel goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef Andromache het volgende:
Nee maar veel mannen doen altijd een beetje alsof ze zich er door hun vriendin/vrouw toe over laten halen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:43 schreef habitue het volgende:
Tja, zou wat vreemd zijn als er weinig mannen waren met een kinderwens niet?
Dat is ook bullcrap.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee maar veel mannen doen altijd een beetje alsof ze zich er door hun vriendin/vrouw toe over laten halen.
Ik geef gerust toe dat ik best papa wil worden hoor. Ik hoef niet overgehaald te wordenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee maar veel mannen doen altijd een beetje alsof ze zich er door hun vriendin/vrouw toe over laten halen.
Glowgolf!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:02 schreef durlo het volgende:
of andere suggesties voor een verrassende date zijn ook altijd welkom
Ik balanceerde op het randje maar ben in staat gebleken er een relatie door te laten knappen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |