abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:51:11 #1
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124263210

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:51:36 #2
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124263240
Last post:

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dit.

Teveel jonge meiden met kinderen op datingsites. (verschilt per site)

Wat betreft mijn hosselpoging van gister:

Note to self: "Nooit meer doen"

Kansloze missie zeg, zag haar vandaag weer in de winkel, waar ik netjes hallo zei en zij ook netjes hallo zei..

dan denk ik bij mijzelf..

Y u no reply to me! -O-
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124263457
Ouch...

quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:18 schreef Pvoesss het volgende:
Oh ja als eerste ding inderdaad niet gewoon tijdens het daten ergens.
Ik heb 2 kinderen en ik doe al die dingen dus gewoon met kinderen en zie het blok aan mijn been totaal niet ;) dus wat dat betreft heb je niets aan mij :D
Ik snap het wel hoor, je zoekt toch echt iemand die wel wat met kinderen heeft (of zelf al heeft i guess).
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:55:15 #4
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124263471
why you no her ask? beetje assertiviteit...

ik zit nu in de trein naar mijn date, spannend!! als ik de laatste trein maar niet mis ;)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_124263662
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef Andromache het volgende:

ik zit nu in de trein naar mijn date, spannend!! als ik de laatste trein maar niet mis ;)
Heb je vandaag nog wel contact met hem gehad eigenlijk? Omdat hij gisteren niks meer stuurde?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_124263666
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef DaFan het volgende:

Ik snap het wel hoor, je zoekt toch echt iemand die wel wat met kinderen heeft (of zelf al heeft i guess).
Ik had ooit een vriendje en die wilde echt geen kinderen en hij kon ook niet zich indenken dat ooit te willen.. jammer maar helaas dus wel einde relatie terwijl we verder eigenlijk wel een leuk stel waren. :)
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:00:28 #7
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124263831
quote:

Veel plezier!!
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:04:11 #8
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124264108
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Heb je vandaag nog wel contact met hem gehad eigenlijk? Omdat hij gisteren niks meer stuurde?
ja hoor is goed gekomen we hebben nog contact gehad
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:04:22 #9
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124264118
quote:

Dus ik stuur haar, uit mijzelf een bericht.... nadat ik haar al eens de hint had gegeven... maar ik moet meer assertiviteit tonen? :')

De reden dat ik niet naar haar toe ga, en vragen waarom ze niet gereageerd heeft is omdat ik gewoon kan aanvoelen dat ze daar echt niet op te wachten zit. Volgens mij voelt ze zich redelijk ongemakkelijk nu.

Dus ik laat het waar het is :)
YouTube
pi_124264181
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:04 schreef Andromache het volgende:

[..]

ja hoor is goed gekomen we hebben nog contact gehad
Have fun!
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_124264624
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik had ooit een vriendje en die wilde echt geen kinderen en hij kon ook niet zich indenken dat ooit te willen.. jammer maar helaas dus wel einde relatie terwijl we verder eigenlijk wel een leuk stel waren. :)
Balen :)
Komt er vast wel een tegen.
Zag wel dat zij (die ik dus quote), 22 jaar, op zoek was naar kerels van 25-38. Zou dat bewust zijn? Wat is jouw doelgroep? Stukje ouder heeft wellicht minder 'moeite' met het feit dat je al kinderen hebt.
pi_124264878
Nu een week geleden nadat ik was afgewezen door mijn toenmalige serieuze date. Hoewel ik het nog steeds betreur ben ik die tijd waar ik weinig op datingsites zat aan het inhalen :P

Via paiq heb ik nu een aantal leuke contacten erbij gekregen waarvan een hele interessante. Ook heb ik me op een andere site ingeschreven die me heel erg goed bevalt, leuke dames, volledige profielen, ik heb tot nu toe altijd reactie gehad op berichten en de dames zijn ook niet te passief om zelf een bericht te sturen. Concurrentie valt trouwens ook mee, er zijn regelmatig momenten waarop er meer vrouwen als mannen online zijn :)
pi_124265089
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:12 schreef DaFan het volgende:

[..]

Balen :)
Komt er vast wel een tegen.
Zag wel dat zij (die ik dus quote), 22 jaar, op zoek was naar kerels van 25-38. Zou dat bewust zijn? Wat is jouw doelgroep? Stukje ouder heeft wellicht minder 'moeite' met het feit dat je al kinderen hebt.
Ik heb een relatie. Hij is 32 jaar en ik ben 25.
maar ik heb niet het idee dat het juist de oudere zijn die er minder moeite mee hebben. :N Al denk ik wel dat wat ik zoek in een man en mijn manier van opvoeden niet veel tegen zal komen bij broekies :D
pi_124265461
quote:

Good luck!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_124265777
quote:

Laten we hopen dat je straks meer hoort klikken dan ik gisteren deed, dan zit 't wel goed :P
pi_124266257
Gadverdamme, dat is echt een groeiende angst van me, met andermans larven opgescheept zitten :')

De groep ZONDER wordt ook steeds kleiner :r

Vrouwen hebben de naam, maar stiekem zijn er ook maar weinig mannen die geen kinderen willen hoor :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_124266401
Tja, zou wat vreemd zijn als er weinig mannen waren met een kinderwens niet?
pi_124266530
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:43 schreef habitue het volgende:
Tja, zou wat vreemd zijn als er weinig mannen waren met een kinderwens niet?
Nee maar veel mannen doen altijd een beetje alsof ze zich er door hun vriendin/vrouw toe over laten halen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_124266678
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee maar veel mannen doen altijd een beetje alsof ze zich er door hun vriendin/vrouw toe over laten halen.
Dat is ook bullcrap.

Ik wil zelf later denk ik wel kinderen, moet er nu niet aan denken!
pi_124267540
normaal totaal niet actief op dit forum... maar dit topic lijkt me perfect voor mijn vraag.

Ik ga zaterdag op date met een leuke dame die ik ontmoet heb via internet(datingsite).
Erg goede klik en nu hebben wij beide dezelfde passie: koken.
Dus mij lijkt met leuk om een korte kookcursus/kookles te volgen als eerste date. Echter zie ik alleen mogelijkheden vanaf 10 mensen. Iemand tips met trefwoorden om te zoeken of weet iemand misschien een locatie in regio midden-limburg waar dit kan?

of andere suggesties voor een verrassende date zijn ook altijd welkom ;)
pi_124267673
Eerste date altijd een drankje doen. Je wilt niet met iemand opgescheept zitten, waarmee het niet klikt tijdens een drankje.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:07:08 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124267792
quote:

[..]

Ik geef gerust toe dat ik best papa wil worden hoor. Ik hoef niet overgehaald te worden :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_124268404
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 21:02 schreef durlo het volgende:
of andere suggesties voor een verrassende date zijn ook altijd welkom ;)
Glowgolf! :D http://www.glowgolf.nl/
Snel afgelopen, iets aan het doen en toch tijd om te praten.. en daarna kan je altijd nog een drankje doen.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:24:38 #24
381477 Izzit
This Izzit
pi_124268692
quote:

[..]

Ik balanceerde op het randje maar ben in staat gebleken er een relatie door te laten knappen.

Het niet hebben van een kinderwens maakt het er idd niet makkelijker op, op de 'datingmarkt'.
pi_124269072
Meh, ik denk dat je best kunt praten hoe je kinderen wil opvoeden etc. maar zoiets moet je gewoon niet op het eerste contact vragen.
Gewoon na een paar dates vragen over kinderen, of hij/zij ze wil.
Later nog een beetje praten over hoe je het hebben van een kind voor je ziet.

Dat kan ook prima met mensen die geen kinderen hebben. Sterker nog, met mijn huidige vriendin heb ik gewoon ook over zulke dingen gesproken en het blijkt dat we het gewoon eens zijn over bijna alles.
Altijd een ouder thuis als het kind uit school komt. (Wie zien we wel)
Het kind gaat fietsend of lopend naar school, auto moet taboe zijn.
Over de voeding zijn we het eens, we zijn faliekant tegen fysiek geweld incl de zogenaamde corrigerende tik, ook omdat we die in t verleden zelf ook niet hebben gehad.
Verder moeten we nog kijken hoe we sowieso genoeg beweging geven en pc's/tablets niet teveel hun kindertijd gaan beïnvloeden, evenals verwennerij. Dat ze net als wij vroeger gewoon buiten spelen en voldoende beweging krijgen.

Wij zijn als kinderen geboren in de jaren '80 gewoon nog opgegroeid met buiten spelen en zien hoe de generatie na ons opgegroeid is achter de Playstation en soms compleet verneukt is door ouders die nooit thuis waren.
Dat willen wij voorkomen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')