abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:51:11 #1
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124263210

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:51:36 #2
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124263240
Last post:

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dit.

Teveel jonge meiden met kinderen op datingsites. (verschilt per site)

Wat betreft mijn hosselpoging van gister:

Note to self: "Nooit meer doen"

Kansloze missie zeg, zag haar vandaag weer in de winkel, waar ik netjes hallo zei en zij ook netjes hallo zei..

dan denk ik bij mijzelf..

Y u no reply to me! -O-
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124263457
Ouch...

quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:18 schreef Pvoesss het volgende:
Oh ja als eerste ding inderdaad niet gewoon tijdens het daten ergens.
Ik heb 2 kinderen en ik doe al die dingen dus gewoon met kinderen en zie het blok aan mijn been totaal niet ;) dus wat dat betreft heb je niets aan mij :D
Ik snap het wel hoor, je zoekt toch echt iemand die wel wat met kinderen heeft (of zelf al heeft i guess).
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:55:15 #4
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124263471
why you no her ask? beetje assertiviteit...

ik zit nu in de trein naar mijn date, spannend!! als ik de laatste trein maar niet mis ;)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_124263662
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef Andromache het volgende:

ik zit nu in de trein naar mijn date, spannend!! als ik de laatste trein maar niet mis ;)
Heb je vandaag nog wel contact met hem gehad eigenlijk? Omdat hij gisteren niks meer stuurde?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_124263666
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef DaFan het volgende:

Ik snap het wel hoor, je zoekt toch echt iemand die wel wat met kinderen heeft (of zelf al heeft i guess).
Ik had ooit een vriendje en die wilde echt geen kinderen en hij kon ook niet zich indenken dat ooit te willen.. jammer maar helaas dus wel einde relatie terwijl we verder eigenlijk wel een leuk stel waren. :)
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:00:28 #7
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124263831
quote:

Veel plezier!!
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:04:11 #8
138876 Andromache
pi_124264108
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Heb je vandaag nog wel contact met hem gehad eigenlijk? Omdat hij gisteren niks meer stuurde?
ja hoor is goed gekomen we hebben nog contact gehad
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:04:22 #9
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124264118
quote:

Dus ik stuur haar, uit mijzelf een bericht.... nadat ik haar al eens de hint had gegeven... maar ik moet meer assertiviteit tonen? :')

De reden dat ik niet naar haar toe ga, en vragen waarom ze niet gereageerd heeft is omdat ik gewoon kan aanvoelen dat ze daar echt niet op te wachten zit. Volgens mij voelt ze zich redelijk ongemakkelijk nu.

Dus ik laat het waar het is :)
YouTube
pi_124264181
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:04 schreef Andromache het volgende:

[..]

ja hoor is goed gekomen we hebben nog contact gehad
Have fun!
pi_124264624
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik had ooit een vriendje en die wilde echt geen kinderen en hij kon ook niet zich indenken dat ooit te willen.. jammer maar helaas dus wel einde relatie terwijl we verder eigenlijk wel een leuk stel waren. :)
Balen :)
Komt er vast wel een tegen.
Zag wel dat zij (die ik dus quote), 22 jaar, op zoek was naar kerels van 25-38. Zou dat bewust zijn? Wat is jouw doelgroep? Stukje ouder heeft wellicht minder 'moeite' met het feit dat je al kinderen hebt.
pi_124264878
Nu een week geleden nadat ik was afgewezen door mijn toenmalige serieuze date. Hoewel ik het nog steeds betreur ben ik die tijd waar ik weinig op datingsites zat aan het inhalen :P

Via paiq heb ik nu een aantal leuke contacten erbij gekregen waarvan een hele interessante. Ook heb ik me op een andere site ingeschreven die me heel erg goed bevalt, leuke dames, volledige profielen, ik heb tot nu toe altijd reactie gehad op berichten en de dames zijn ook niet te passief om zelf een bericht te sturen. Concurrentie valt trouwens ook mee, er zijn regelmatig momenten waarop er meer vrouwen als mannen online zijn :)
pi_124265089
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:12 schreef DaFan het volgende:

[..]

Balen :)
Komt er vast wel een tegen.
Zag wel dat zij (die ik dus quote), 22 jaar, op zoek was naar kerels van 25-38. Zou dat bewust zijn? Wat is jouw doelgroep? Stukje ouder heeft wellicht minder 'moeite' met het feit dat je al kinderen hebt.
Ik heb een relatie. Hij is 32 jaar en ik ben 25.
maar ik heb niet het idee dat het juist de oudere zijn die er minder moeite mee hebben. :N Al denk ik wel dat wat ik zoek in een man en mijn manier van opvoeden niet veel tegen zal komen bij broekies :D
pi_124265461
quote:

Good luck!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_124265777
quote:

Laten we hopen dat je straks meer hoort klikken dan ik gisteren deed, dan zit 't wel goed :P
pi_124266257
Gadverdamme, dat is echt een groeiende angst van me, met andermans larven opgescheept zitten :')

De groep ZONDER wordt ook steeds kleiner :r

Vrouwen hebben de naam, maar stiekem zijn er ook maar weinig mannen die geen kinderen willen hoor :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_124266401
Tja, zou wat vreemd zijn als er weinig mannen waren met een kinderwens niet?
pi_124266530
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:43 schreef habitue het volgende:
Tja, zou wat vreemd zijn als er weinig mannen waren met een kinderwens niet?
Nee maar veel mannen doen altijd een beetje alsof ze zich er door hun vriendin/vrouw toe over laten halen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_124266678
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee maar veel mannen doen altijd een beetje alsof ze zich er door hun vriendin/vrouw toe over laten halen.
Dat is ook bullcrap.

Ik wil zelf later denk ik wel kinderen, moet er nu niet aan denken!
pi_124267540
normaal totaal niet actief op dit forum... maar dit topic lijkt me perfect voor mijn vraag.

Ik ga zaterdag op date met een leuke dame die ik ontmoet heb via internet(datingsite).
Erg goede klik en nu hebben wij beide dezelfde passie: koken.
Dus mij lijkt met leuk om een korte kookcursus/kookles te volgen als eerste date. Echter zie ik alleen mogelijkheden vanaf 10 mensen. Iemand tips met trefwoorden om te zoeken of weet iemand misschien een locatie in regio midden-limburg waar dit kan?

of andere suggesties voor een verrassende date zijn ook altijd welkom ;)
pi_124267673
Eerste date altijd een drankje doen. Je wilt niet met iemand opgescheept zitten, waarmee het niet klikt tijdens een drankje.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:07:08 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124267792
quote:

[..]

Ik geef gerust toe dat ik best papa wil worden hoor. Ik hoef niet overgehaald te worden :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_124268404
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 21:02 schreef durlo het volgende:
of andere suggesties voor een verrassende date zijn ook altijd welkom ;)
Glowgolf! :D http://www.glowgolf.nl/
Snel afgelopen, iets aan het doen en toch tijd om te praten.. en daarna kan je altijd nog een drankje doen.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:24:38 #24
381477 Izzit
This Izzit
pi_124268692
quote:

[..]

Ik balanceerde op het randje maar ben in staat gebleken er een relatie door te laten knappen.

Het niet hebben van een kinderwens maakt het er idd niet makkelijker op, op de 'datingmarkt'.
pi_124269072
Meh, ik denk dat je best kunt praten hoe je kinderen wil opvoeden etc. maar zoiets moet je gewoon niet op het eerste contact vragen.
Gewoon na een paar dates vragen over kinderen, of hij/zij ze wil.
Later nog een beetje praten over hoe je het hebben van een kind voor je ziet.

Dat kan ook prima met mensen die geen kinderen hebben. Sterker nog, met mijn huidige vriendin heb ik gewoon ook over zulke dingen gesproken en het blijkt dat we het gewoon eens zijn over bijna alles.
Altijd een ouder thuis als het kind uit school komt. (Wie zien we wel)
Het kind gaat fietsend of lopend naar school, auto moet taboe zijn.
Over de voeding zijn we het eens, we zijn faliekant tegen fysiek geweld incl de zogenaamde corrigerende tik, ook omdat we die in t verleden zelf ook niet hebben gehad.
Verder moeten we nog kijken hoe we sowieso genoeg beweging geven en pc's/tablets niet teveel hun kindertijd gaan beïnvloeden, evenals verwennerij. Dat ze net als wij vroeger gewoon buiten spelen en voldoende beweging krijgen.

Wij zijn als kinderen geboren in de jaren '80 gewoon nog opgegroeid met buiten spelen en zien hoe de generatie na ons opgegroeid is achter de Playstation en soms compleet verneukt is door ouders die nooit thuis waren.
Dat willen wij voorkomen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_124269077
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:04 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dus ik stuur haar, uit mijzelf een bericht.... nadat ik haar al eens de hint had gegeven... maar ik moet meer assertiviteit tonen? :')

De reden dat ik niet naar haar toe ga, en vragen waarom ze niet gereageerd heeft is omdat ik gewoon kan aanvoelen dat ze daar echt niet op te wachten zit. Volgens mij voelt ze zich redelijk ongemakkelijk nu.

Dus ik laat het waar het is :)
Is jouw bericht niet bij haar overige berichten gekomen? Dan zie je het namelijk niet automatisch..
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:33:20 #27
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124269152
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 21:31 schreef Amy1990 het volgende:

[..]

Is jouw bericht niet bij haar overige berichten gekomen? Dan zie je het namelijk niet automatisch..
Geen idee, er staat een vinkje onder met: "gelezen op 18 maart 2013 om 19:35"

Dus denk wel dat ze het gezien heeft.

Ze keek ook wat ongemakkelijk volgens mij, maar goed dat is natuurlijk maar een perceptie
YouTube
pi_124270627
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:19 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik heb een relatie. Hij is 32 jaar en ik ben 25.
maar ik heb niet het idee dat het juist de oudere zijn die er minder moeite mee hebben. :N Al denk ik wel dat wat ik zoek in een man en mijn manier van opvoeden niet veel tegen zal komen bij broekies :D
Ah mooizo :)
Geen idee eigenlijk... op Lexa wordt het expliciet op je profiel gevraagd en vermeldt. Ik weet het nog niet maar sluit het niet uit.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 22:04:09 #29
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124271009
quote:

Veel plezier!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 maart 2013 @ 22:11:19 #30
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_124271451
Ik zit nog wel op PaiQ maar na een beetje leuk contact te hebben gehad hield ze er ineens mee op :')

Foto's waren allang zichtbaar en het contact was ook leuk, maar ineens was het stil. Op mijn laatste bericht is niet meer gereageerd, maar ze heeft me nog niet verwijderd en ze komt nog geregeld online :')

Gelukkig nog een paar andere dames waarmee ik wel leuk wederzijds contact heb ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_124272516
Ze heeft gewoon een ander waar het beter mee klikt.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 22:35:27 #32
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124273024
zwaai zwaai fuck you bye bye!

Ik heb in elk geval 3 vrouwen pissig gemaakt... de ene praat niet meer tegen me..

de andere twee spaanse dames (die vriendinnen zijn, waarvan 1 een vriendin van mij is) moeten mij ook niet meer. De ene wil mij al jaren, maar nu opeens 180 graden gedraaid, dus ik was met die vriendin van haar in gesprek, niet wetende dat ik haar gruwelijk beledigde door te zeggen dat ze doable was, en als ze vrijgezel was ik haar wel zou daten... lol

ja... it's one of those weeks man... :')
YouTube
pi_124273451
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
zwaai zwaai fuck you bye bye!

Ik heb in elk geval 3 vrouwen pissig gemaakt...

door te zeggen dat ze doable was

Heel raar ja _O-
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 maart 2013 @ 22:40:57 #34
Brabo Bastard
pi_124273476
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:28 schreef habitue het volgende:
Ze heeft gewoon een ander waar het beter mee klikt.
Ongetwijfeld, en dat maakt me ook niks uit. Zoals ik al zei heb ik met andere nu contact dus een groot gemis is het niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_124273623
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, en dat maakt me ook niks uit. Zoals ik al zei heb ik met andere nu contact dus een groot gemis is het niet.
Zo moet je het ook zien, you win some, you lose some.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 maart 2013 @ 22:46:49 #36
Brabo Bastard
pi_124273932
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:42 schreef habitue het volgende:

[..]

Zo moet je het ook zien, you win some, you lose some.
En zo is het. En dat is wel zo leuk :Y
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 20 maart 2013 @ 00:21:03 #37
138876 Andromache
pi_124278286
pfff date is afgelopen. zit nu in de trein terug. heel leuke man. goede mix tussen no nonsense en lichtelijk stoer, en interesse in muziek, film, degelijk qua contacten onderhouden met vrienden en familie. geen player of flierefluiter. en ook nog eens een kinderwens.

knap ook nog eens. pfff.

puntje is alleen dat hij bewust vanuit het midden van het land naar het noorden is verhuisd, en ik juist andersom wil. hij vond dat zichtbaar een bezwaar maar wilde wel contact blijven houden, ook al ga ik naar het midden van het land verhuizen.

fok hij is leuk...
pi_124278881
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 00:21 schreef Andromache het volgende:
pfff date is afgelopen. zit nu in de trein terug. heel leuke man. goede mix tussen no nonsense en lichtelijk stoer, en interesse in muziek, film, degelijk qua contacten onderhouden met vrienden en familie. geen player of flierefluiter. en ook nog eens een kinderwens.

knap ook nog eens. pfff.

puntje is alleen dat hij bewust vanuit het midden van het land naar het noorden is verhuisd, en ik juist andersom wil. hij vond dat zichtbaar een bezwaar maar wilde wel contact blijven houden, ook al ga ik naar het midden van het land verhuizen.

fok hij is leuk...
Klinkt leuk, tof voor je!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 20 maart 2013 @ 00:46:30 #39
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124279110
quote:

knap ook nog eens. pfff.

fok hij is leuk...
Joh..niet zo ver vooruit denken. Hij is leuk! Super voor je :) Wie weet verdwijnen je redenen om te verhuizen wel als sneeuw voor de zon straks.
pi_124279239
quote:

knap ook nog eens. pfff.

fok hij is leuk...
Leuk! En is er a contact geweest na de date?
  woensdag 20 maart 2013 @ 00:55:55 #41
138876 Andromache
pi_124279327
ja vrijwel direct, bedankt, was leuk, meerdere x-jes, we spreken elkaar; dat spul
pi_124279478
quote:
fok hij is leuk...
Aha, dus toch een Fok-date :P

Oké, iets serieuzer: leuke afloop! Of aanloop, dat kan natuurlijk ook.
pi_124279810
Klinkt leuk! En over dat wonen zou ik me nu nog geen zorgen maken...

Aaaah mijn date was zo leuk vanavond. Hij had voor me gekookt en daarna lekker kneuterig op de bank tegen elkaar aan gezeten, gepraat, tv gekeken en gezoend. En ik vind m echt heel leuk nu pfff wat brengt dat opeens onzekerheden met zich mee.
pi_124280909
Ik zou het een relaxte functionaliteit vinden bij PaiQ Als je zelf kon instellen hoe lang "te lang" is voor "al een tijdje geen contact" en hoe lang PaiQ dan moet aftellen voor ze iemand voor je blocken.
  woensdag 20 maart 2013 @ 07:35:53 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124281160
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 06:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou het een relaxte functionaliteit vinden bij PaiQ Als je zelf kon instellen hoe lang "te lang" is voor "al een tijdje geen contact" en hoe lang PaiQ dan moet aftellen voor ze iemand voor je blocken.
Je vent te lui om zelf even iemand uit je lijst te gooien? :D

En lekker, ben je 2 weken op vakantie, kom je terug iedereen uit je lijst :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_124281185
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je vent te lui om zelf even iemand uit je lijst te gooien? :D

Nee, maar soms is laten doodbloeden nu eenmaal makkelijker :@
pi_124281204
Leuk om over die geslaagde dates te lezen hier. Goed bezig Andro en Linguine. :Y
pi_124281242
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Watje. :P
pi_124281247
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:43 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Watje. :P
:Y
  woensdag 20 maart 2013 @ 07:47:29 #50
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124281278
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kom kom je jan iemand toch gewoon verwijderen.

Ik snap die angst / stress of moeite nooit zo. *klik* en weg sim-pel. Het is echt niet dat zo iemand ter plekken dood valt als je dat doet.
pi_124281298
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kom kom je jan iemand toch gewoon verwijderen.

Ik snap die angst / stress of moeite nooit zo. *klik* en weg sim-pel. Het is echt niet dat zo iemand ter plekken dood valt als je dat doet.
Ik vind het "raar" om wanneer dingen irl, op volkomen natuurlijke wijze, doodgebloed zijn dan digitaal in 1 keer RAMBAMBAM delete te zeggen.

Weet wel dat het slap is hoor, maar laat het toch maar lekker zo :Y
  woensdag 20 maart 2013 @ 07:51:40 #52
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124281322
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik vind het "raar" om wanneer dingen irl, op volkomen natuurlijke wijze, doodgebloed zijn dan digitaal in 1 keer RAMBAMBAM delete te zeggen.

Weet wel dat het slap is hoor, maar laat het toch maar lekker zo :Y
Irl is er toch ook een moment dat je denkt, oke klaar mee. Dat is je EAMBAMBAM irl moment :P
pi_124281340
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Irl is er toch ook een moment dat je denkt, oke klaar mee. Dat is je EAMBAMBAM irl moment :P
Neeuh, niet altijd, soms bloeden dingen gewoon dood en bel/contact je elkaar niet meer.
  woensdag 20 maart 2013 @ 07:55:24 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124281360
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Neeuh, niet altijd, soms bloeden dingen gewoon dood en bel/contact je elkaar niet meer.
Dood bloeden klinkt wel heel erg zielig :{
pi_124282348
Ahh ik zie m vanavond alweer ^_^. Gewoon even bij hem thuis chillen :)
  woensdag 20 maart 2013 @ 09:14:27 #56
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124282457
En nu allemaal op de melodie van 'Vamos a la playa' :

"Linguine die gaat neuken, oh oh ohohoh"
Gourmetten of steengrillen?
pi_124282573
Hahaha. Nah ik sluit niks bij voorbaat uit maar ik denk het niet. Geloof nooit dat ik me daar achteraf chill bij voel als we niet hebben afgesproken om exclusief te daten. Dan kan hij de volgende avond zonder morele bezwaren hetzelfde bij een ander doen. Ik ook natuurlijk, het mes snijdt aan twee kanten. Maar voor mij is een leuke jongen per keer meer dan genoeg :). Dus beter behoed ik mezelf daarvoor, verstandig als ik ben :')
pi_124282836
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:21 schreef Linguine het volgende:
Hahaha. Nah ik sluit niks bij voorbaat uit maar ik denk het niet. Geloof nooit dat ik me daar achteraf chill bij voel als we niet hebben afgesproken om exclusief te daten. Dan kan hij de volgende avond zonder morele bezwaren hetzelfde bij een ander doen. Ik ook natuurlijk, het mes snijdt aan twee kanten. Maar voor mij is een leuke jongen per keer meer dan genoeg :). Dus beter behoed ik mezelf daarvoor, verstandig als ik ben :')
Ik denk niet dat je daar nog aan denkt als hij je zoenend uitkleed. :7
  woensdag 20 maart 2013 @ 09:33:14 #59
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124282866
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:07 schreef Linguine het volgende:
Ahh ik zie m vanavond alweer ^_^. Gewoon even bij hem thuis chillen :)
hihi jij klinkt helemaal als een verliefd meisje *;
  woensdag 20 maart 2013 @ 09:34:39 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124282887
quote:
6s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:14 schreef Silenus het volgende:
En nu allemaal op de melodie van 'Vamos a la playa' :

"Linguine die gaat neuken, oh oh ohohoh"
Als dat geeen neuken word, als dat geen neuken worde haha
pi_124282904
Daaaaaaar moet eeeeeennnnnn..................

Nah die is te plat.... o|O
  woensdag 20 maart 2013 @ 09:37:43 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124282942
Goeie neuk!!!
Laatste stootje van ons!! Oh wacht het is een vrouw :P
pi_124282971
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:31 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je daar nog aan denkt als hij je zoenend uitkleed. :7
Haha oh jawel eigenlijk ben ik een saaie trut :P.

Heb al twee keer gehad dat ik daar geil weg ging dus een derde keer zal ook wel niet al te moeilijk zijn :').

Het domste is dat het niet eens een principe is ofzo, ik 'wil' dat gewoon niet als ik iemand echt leuk vind. En aangezien ik nooit echt meerdere keren met iemand afspreek zonder dat ik echt een vibe voel, gaat het dus nooit op dat ik seks heb zonder exclusief te daten.
  woensdag 20 maart 2013 @ 09:45:13 #64
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124283105
Gekke vraag maar waarom niet gewoon sex hebben. Bang dat je een slet bent?
pi_124283249
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:45 schreef ook_gek het volgende:
Gekke vraag maar waarom niet gewoon sex hebben. Bang dat je een slet bent?
Nee natuurlijk niet :). Daarom zeg ik dat het geen principiële kwestie is. Meer mezelf behoeden voor gekwetst worden, want ik ken mezelf en ik weet dat ik me aan iemand ga hechten als ik seks heb gehad.
pi_124283395
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:51 schreef Linguine het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet :). Daarom zeg ik dat het geen principiële kwestie is. Meer mezelf behoeden voor gekwetst worden, want ik ken mezelf en ik weet dat ik me aan iemand ga hechten als ik seks heb gehad.
je moeder is er om je te behoeden voor gekwetst worden :*

als je er te lang mee wacht is het 'moment' straks voorbij en kijkt hij onbewust al verder naar de volgende...

ik spreek uit ervaring. sex is denk ik ook nodig om het een stap verder te brengen
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:07:25 #67
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124283598
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:51 schreef Linguine het volgende:

[..]

Maar de boot op deze manier afhouden kan hele vervelende en teleurstellende uitwerking hebben.

Als het mij te lang gaat duren zonder dat ik weet waarom dat is ga ik ook verder kijken. En vele mannen met mij, en als ik zo je verhalen lees zal dat erg jammer zijn.
pi_124283670
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:59 schreef All-out het volgende:
als je er te lang mee wacht is het 'moment' straks voorbij en kijkt hij onbewust al verder naar de volgende...

Dan is het blijkbaar dus de niet de juiste voor haar.
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:14:03 #69
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124283762
Daar kun je het toch gewoon over hebben samen. Geen probleem.

Zo bizar is het nou ook weer niet om alleen te willen neuken als je exclusief voor elkaar bent, Linguine is echt niet de eerste sinds de Renaissance die dat maar weer eens ter sprake brengt.
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:15:17 #70
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124283799
Is zeker niet raar, maar breng het wel ter spraken. Anders kan het fout lopen :)
pi_124283831
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:59 schreef All-out het volgende:

[..]

je moeder is er om je te behoeden voor gekwetst worden :*

ik spreek uit ervaring. sex is denk ik ook nodig om het een stap verder te brengen
Nou en. Dan is dat maar zo. Het zal niet de laatste man zijn die ik in m'n hele leven kan krijgen. Jammer natuurlijk, maar on to the next dan ;). Ik ga geen seks hebben om iemand bij me te houden.
pi_124283870
Ik heb ook geen seks zonder relatie. Of iig heel erg duidelijk dat het zo zal lopen.
Nooit iemand die daar moeite mee heeft gehad :N
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:23:19 #73
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124283996
Geen sex zonder relatie is prima, als je het maar kennaar maakt. Niet dat het moet of verplicht is, maar het man minder leuke situaties voorkomen denk ik.
pi_124284098
Ik vertelde mijn huidige vriend gewoon dat ik wel verder ga als ik die behoefte heb :Y
en dat de general rule is als ik iets doe mag je hetzelfde terug doen :P
Dat als ik zoen en streel dat dit ook andersom mag etc :Y en verder ook natuurlijk
pi_124284135
Ik zeg altijd al vanaf het begin dat ik daar niet zo makkelijk mee ben :). Tot nu toe inderdaad nooit een probleem gevormd.. Maar dat kan ook zijn omdat ik het meestal afkap voordat het een probleem kan vormen.
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:30:23 #76
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124284175
quote:
2s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:27 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vertelde mijn huidige vriend gewoon dat ik wel verder ga als ik die behoefte heb :Y
Dat als ik zoen en streel dat dit ook andersom mag etc :Y en verder ook natuurlijk
Dominant hoor :P
pi_124284225
njah ze mogen ook proberen natuurlijk maar de kans is er dan dus dat ik nee zeg :Y
En nee blijf zeggen zeker des te meer ze het blijven proberen :r
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:36:14 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124284337
quote:
2s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:32 schreef Pvoesss het volgende:
njah ze mogen ook proberen natuurlijk maar de kans is er dan dus dat ik nee zeg :Y
:D dominant dus :D
Jij zoekt type schoothondje ;)
pi_124284340
Duidelijkheid is dan inderdaad wel erg handig, dan hoeft het geen probleem te zijn. Ik ben ook niet zo moeilijk hoor, maar het haalt wel een beetje het spontane eraf, voor mijn gevoel.
Dan kun je toch veel beter gewoon met de flow meegaan en desnoods vragen of jullie exclusief zijn ofzo..
Nu kan hij in principe gewoon nog iemand anders ernaast neuken

quote:
...de general rule is als ik iets doe mag je hetzelfde terug doen :P
en wat als hij dat nou ook doet?
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:43:11 #80
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124284516
quote:
2s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ja, wat denk jij dan. Dat ze dan maar tot 2040 met de handjes boven de dekens gaan slapen?

"Eerst een beetje zoenen en strelen, en pas ALS IK HET ZEG mag er wat gedaan worden! Tenzij ikzelf wat doe, dan jij ook pas. Ennehhh, als ik m'n kutje nu laat zien..laat jij dan je piemeltje zien?"

Lijkt Sesamstraat wel.
pi_124284546
quote:
99s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:36 schreef All-out het volgende:
Duidelijkheid is dan inderdaad wel erg handig, dan hoeft het geen probleem te zijn. Ik ben ook niet zo moeilijk hoor, maar het haalt wel een beetje het spontane eraf, voor mijn gevoel.
Dan kun je toch veel beter gewoon met de flow meegaan en desnoods vragen of jullie exclusief zijn ofzo..
Nu kan hij in principe gewoon nog iemand anders ernaast neuken
Daarom zeg ik ook nooit dat ik het per definitie niet doe. Ik hou de optie wel open, maar het is niet waarschijnlijk dat het gebeurt. En mwah exclusief daten.. Als hij dat wil hoor ik het wel, ik heb er geen haast mee iig. Voor mij verandert er toch niks aangezien daten bij mij automatisch exclusief gaat :)

edit: Of was jouw reactie tegen pvoess gericht? Dan snap ik je opmerking over het verliezen van de spontaniteit wel namelijk.
pi_124284615
Wat dat betreft ben ik blij dat ik wat ouder ben dan de meesten hier. De dertigers zijn daar een stuk minder moeilijk in...
pi_124284674
quote:
12s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D dominant dus :D
Jij zoekt type schoothondje ;)
Nee ik wil gewoon niet direct seks.
Ik heb niet zomaar seks en dan zeg ik dus nee zijn de meeste mannen al snel boos of dan krijg je de ja maar anders heb ik blauwe ballen speech :r
pi_124284715
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, wat denk jij dan. Dat ze dan maar tot 2040 met de handjes boven de dekens gaan slapen?

"Eerst een beetje zoenen en strelen, en pas ALS IK HET ZEG mag er wat gedaan worden! Tenzij ikzelf wat doe, dan jij ook pas. Ennehhh, als ik m'n kutje nu laat zien..laat jij dan je piemeltje zien?"

Lijkt Sesamstraat wel.
:') jij maakt er gelijk een heel ander verhaal van.
Wie zegt dat ik 30 jaar met seks wacht het is voor mij iets dat bij een relatie hoort.
pi_124284736
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:44 schreef Linguine het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook nooit dat ik het per definitie niet doe. Ik hou de optie wel open, maar het is niet waarschijnlijk dat het gebeurt. En mwah exclusief daten.. Als hij dat wil hoor ik het wel, ik heb er geen haast mee iig. Voor mij verandert er toch niks aangezien daten bij mij automatisch exclusief gaat :)

edit: Of was jouw reactie tegen pvoess gericht? Dan snap ik je opmerking over het verliezen van de spontaniteit wel namelijk.
nee, hij was echt op jou gericht, maar het gaat wel voor beide op. ik vind dat je spontaniteit en chemie moet koesteren, want het is zomaar weg en dan komt het maar moeilijk terug. bij jullie lijkt er geen passie te zijn..

quote:
17s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat dat betreft ben ik blij dat ik wat ouder ben dan de meesten hier. De dertigers zijn daar een stuk minder moeilijk in...
nog een reden waarom ik ook liever voor iets volwassener dames ga :) maar Linguine en Pvoesss zijn ook de jongste niet geloof ik
pi_124284739
Eest een relatie, dan pas neuken. Ja dahaag. Straks blijk je ronduit kut in bed te zijn.
pi_124284782
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eest een relatie, dan pas neuken. Ja dahaag. Straks blijk je ronduit kut in bed te zijn.
zit je der aan vast :P
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:52:48 #88
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124284801
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Precies, dat heb ik echt alleen bij m'n allereerste vriendinnetje op de middelbare school meegemaakt. Prima als je exlcusief wil zijn, maar eerst een relatie en dan pas neuken vind ik zo puberaal dat ik er al geen zin meer in heb.
pi_124284816
quote:
99s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:50 schreef All-out het volgende: want het is zomaar weg en dan komt het maar moeilijk terug. bij jullie lijkt er geen passie te zijn..
Dus pas als je een lul er in mag stoppen is er passie..
Ik zie niet in waarom je direct maar altijd moet neuken zonder dat je weet of je elkaar echt ziet als meer dan leuk om mee te seksen/ daten
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:54:28 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124284844
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:52 schreef Silenus het volgende:
dat ik er al geen zin meer in heb.
Als je haar leuk vindt dan wil je vast wel even wachten.
pi_124284862
Overigens:

het lijkt nu wel erg alsof ik/we jullie aanvallen, maar dat is iig niet mijn bedoeling. hoe jij over dit soort zaken denkt is volkomen persoonlijk, maar je hebt wel ook met iemand anders te maken in (de aanloop naar) een relatie...

vandaar de corrigerende tikken
pi_124284892
Als die ander dat niet kan snappen is het niet de persoon voor mij :N
pi_124284928
quote:
99s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:50 schreef All-out het volgende:

[..]

nee, hij was echt op jou gericht, maar het gaat wel voor beide op. ik vind dat je spontaniteit en chemie moet koesteren, want het is zomaar weg en dan komt het maar moeilijk terug. bij jullie lijkt er geen passie te zijn..

Ja dat kun je vinden inderdaad.. Heb er nog nooit klachten over gehoord (hoewel dat ook geen bewijs is natuurlijk). Ik vind het onzin dat je alleen passie en spontaniteit kunt behouden door vrijwel meteen all the way te gaan. Sowieso hoeft het van mij niet als je dat soort vaste 'regels' nodig hebt. Als ik iets serieus met iemand wil aangaan vind ik spanning/aantrekkingskracht nogal belangrijk. Anders raak je al helemaal snel uitgekeken.

Maar goed ik snap jullie punt ook wel hoor, nogmaals ik heb er niks op tegen als mensen wel snel seks hebben en ik kan me daar prima in verplaatsen. Voor mij zou het nu alleen niet werken.
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:57:26 #94
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124284942
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je haar leuk vindt dan wil je vast wel even wachten.
Tsja, wachten waarop? We officieel 'verkering' hebben? Op zich is het een zelfregulerend probleem, ik vind vrouwen niet leuk die daar zo frigide in zijn. Dus het maakt allemaal verder niks uit, ik kom ze in al m'n dates ook nooit tegen dus blijkbaar is die schifting al eerder gemaakt.
pi_124284961
Wat analyseren jullie dat 1e keer seks hebben veel ;)

Ik laat het echt van het moment af hangen. Als het goed voelt, waarom niet?
Niet de eerste date natuurlijk, maar wil wel weten wat voor vlees (letterlijk..) ik in de kuip (nog letterlijker, lol) heb voor ik eraan vast zit ;) (maar dat heeft te maken met teleurstellingen in het verleden..)
pi_124285055
Het hoeft ook niet letterlijk in de relatie voor mij ik had met mijn vriend direct seks.
Maar hij wist wel hoe ik er over dacht en wat dat voor mij wil zeggen etc.
Maar wij kende elkaar ook gewoon al jaren voor we iets kregen
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:57 schreef Silenus het volgende:
Tsja, wachten waarop? We officieel 'verkering' hebben?
Nee tot de ander er wel aan toe is :Y
Soms duurt dat even :)
pi_124285076
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:58 schreef Sannne het volgende:
Wat analyseren jullie dat 1e keer seks hebben veel ;)

Ik laat het echt van het moment af hangen. Als het goed voelt, waarom niet?
Niet de eerste date natuurlijk, maar wil wel weten wat voor vlees (letterlijk..) ik in de kuip (nog letterlijker, lol) heb voor ik eraan vast zit ;)
_O_ my point exactly

misschien begrijpen we elkaar ook wat verkeerd.. want wat is "snel sex hebben"? maar als ik 5/6 keer met iemand date en het is elke keer zoenen, strelen, half droogneuken en dan maar ophouden omdat het anders te snel is nogal hypocriet..
pi_124285096
Maar ik ben dan ook al bijna dertig :P
pi_124285107
quote:
99s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:01 schreef All-out het volgende:

_O_ my point exactly

misschien begrijpen we elkaar ook wat verkeerd.. want wat is "snel sex hebben"? als ik 5/6 keer met iemand date en het is elke keer zoenen, strelen, half droogneuken en dan maar ophouden omdat het anders te snel is nogal hypocriet..
Hoezo hypocriet?
pi_124285144
Ja snel is sowieso niet het goede woord in mijn geval, ik heb ook wel eens na 3 dates seks gehad omdat dat op dat moment heel goed voelde. Figuurlijk dan, want de seks zelf viel nogal tegen :'). Wat een nachtmerrie haha.
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:07:58 #101
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124285261
Gewoon seks hebben wanneer je zin heb O+
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:09:18 #102
320538 All-out
super, man
pi_124285299
quote:
2s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:02 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Hoezo hypocriet?
nou, in de situatie zoals ik die net omschrijf;
als er al sprake is van zulk gedrag dat ik de hele avond met een stijve zit, noem het elkaar opgeilen, dan lijkt het mij logisch dat dat op een gegeven moment verder gaat. zeg, na de 5e/6e keer toch echt wel

ik hou ook van de spanning opbouwen en echt tot elkaar aangetrokken voelen, maar als je dat nog lang niet wilt, dan moet je me ook niet gaan lopen opgeilen. dat noem ik spelletjes, en dat noem ik hypocriet
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:10:41 #103
320538 All-out
super, man
pi_124285350
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:03 schreef Linguine het volgende:
Ja snel is sowieso niet het goede woord in mijn geval, ik heb ook wel eens na 3 dates seks gehad omdat dat op dat moment heel goed voelde. Figuurlijk dan, want de seks zelf viel nogal tegen :'). Wat een nachtmerrie haha.
quote:
6s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:07 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon seks hebben wanneer je zin heb O+
maar als ik dan dit lees dan begrijpen we elkaar toch eigenlijk wel O-)

edit: dat soort faalverhalen zijn natuurlijk ook wel erg leuk om te horen, Linguine :P

[ Bericht 6% gewijzigd door All-out op 20-03-2013 11:20:36 ]
pi_124285669
quote:
99s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:09 schreef All-out het volgende:
ik hou ook van de spanning opbouwen en echt tot elkaar aangetrokken voelen, maar als je dat nog lang niet wilt, dan moet je me ook niet gaan lopen opgeilen. dat noem ik spelletjes, en dat noem ik hypocriet
Aah ja want de vrouw is daar alleen in :')
Arme kerel :r
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:21:23 #105
320538 All-out
super, man
pi_124285717
quote:
2s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:20 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Aah ja want de vrouw is daar alleen in :')
Arme kerel :r
ik doe niet moeilijk over sex, jongedame, daar sta jij/de vrouw in dat geval inderdaad alleen in
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:34:02 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124286232
Ach iedereen zo zijn / haar eigen mening toch :)
pi_124286274
quote:
99s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:21 schreef All-out het volgende:

[..]

ik doe niet moeilijk over sex, jongedame, daar sta jij/de vrouw in dat geval inderdaad alleen in
Je doet wel moeilijk want je moet het hebben wanneer jij dat wil..
Je kan het ook gewoon loslaten en gewoon seks hebben op het moment dat jullie dat beide willen :Y
pi_124286358
Het is maar goed dat de meeste vrouwen er anders in staan als mannen. Zou anders wel heel makkelijk worden.

Wat zullen homo's veel seks hebben

_O_
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:38:39 #109
320538 All-out
super, man
pi_124286382
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:37 schreef habitue het volgende:
Het is maar goed dat de meeste vrouwen er anders in staan als mannen. Zou anders wel heel makkelijk worden.

Wat zullen homo's veel seks hebben

_O_
haha, dat is ook echt zo, schijnt het :P

ach ja, testosteron he
pi_124286420
Homo's hebben vaak eerst sex op een date en gaan dan pas kennis maken (geen grap).
٩๏̯͡๏)۶
pi_124286431
Nouja ik snap wel dat het nogal zuur is als je de hele avond geil wordt gemaakt en daarna 'weg wordt gestuurd'. Ik doe het zelf dus ook, maar voel me er wel eens lullig over ja. Alleen is dat voor mij geen reden om het anders te doen. Sowieso vind ik het je eigen keus als je er van te voren van op de hoogte bent gebracht dat er waarschijnlijk geen seks van komt.
pi_124286475
Het is dat ik een afkeer heb tegen penissen in mijn lijf. Anders wist ik het wel :P
pi_124286491
Gisteravond na maanden Badoo op m'n telefoon gezet en ingelogd, dit om een vriendin te laten zien wat het inhoudt.

Had ik beter niet kunnen doen, had gelijk meer dan 20 berichten :')

*delete*
Tante minthy!! O+
pi_124286524
Oh sorry, het gaat hier over seks en elkaar opgeilen, my bad :@
Tante minthy!! O+
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:43:33 #115
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124286555
quote:
9s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:41 schreef minthy het volgende:
Gisteravond na maanden Badoo op m'n telefoon gezet en ingelogd, dit om een vriendin te laten zien wat het inhoudt.

Had ik beter niet kunnen doen, had gelijk meer dan 20 berichten :')

*delete*
Die date van maandag zat ook op badoo, ze liet me even zien wat ze zoal kreeg.

Echt, what the fuck. :') Zeker 70 berichten van gasten die in ontbloot bovenlijf op de foto stonden met de meest stompzinnige openingszinnen. "Fockkkk waarom ben jij zo mooi :$" en ga zo maar door.
Als dat je concurrentie moet zijn is het ook wel een schande als je nooit een date kunt regelen zeg.
pi_124286731
Inderdaad. Mijn huidige date liet me laatst berichtjes lezen van mannen. Jezus echt meer dan de helft waren super kansloos.
"zo jij mag er wezen!"
"jij bent lekker zeg!"

Enz. Enz.

:')
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:48:41 #117
320538 All-out
super, man
pi_124286734
Badoo :P :')
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:50:55 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124286829
En dan nog klagen maar raak over dat vrouwen zoveel berichten krijgen :')

Ipv dat ze eens kijken naar de kwaliteit van die berichten ipv kwantiteit :')
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:52:22 #119
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124286870
quote:
2s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:35 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Je doet wel moeilijk want je moet het hebben wanneer jij dat wil..
Je kan het ook gewoon loslaten en gewoon seks hebben op het moment dat jullie dat beide willen :Y
Ik denk dat je het wat ongelukkig beschreven hebt. Het lijkt er namelijk op dat er helemaal geen jullie is maar alleen jij. Jij bepaald alles. Een man mag mij zoenen als JIJ dat eerst gedaan hebt. Er mag gefriemeld worden wanneer JIJ dat als eerst gedaan hebt. En er gaat gesext worden. Wanneer JIJ dat wilt en niet anders. Je uitleg draaid het puur en alleen om jou en niet om jullie.
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:54:38 #120
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124286939
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:52 schreef ook_gek het volgende:
. Je uitleg draaiT het puur en alleen om jou en niet om jullie.
nouja.. zolang zij niet wil is er ook geen ' jullie' die beiden willen he ;)
pi_124287006
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik denk dat je het wat ongelukkig beschreven hebt. Het lijkt er namelijk op dat er helemaal geen jullie is maar alleen jij. Jij bepaald alles. Een man mag mij zoenen als JIJ dat eerst gedaan hebt. Er mag gefriemeld worden wanneer JIJ dat als eerst gedaan hebt. En er gaat gesext worden. Wanneer JIJ dat wilt en niet anders. Je uitleg draaid het puur en alleen om jou en niet om jullie.
Oh nee zo bedoel ik het niet. ik zei ook niet dat alles pas mag als ik het heb gedaan als eerste. Maar als je als man geen zin hebt om steeds maar te proberen
Of om geen reactie te krijgen of om met blauwe ballen te zitten etc dan moet je maar gewoon op mij wachten ik ga vanzelf wel verder als het moment er naar is.

En dat komt echt door de instelling die All out heeft..
Kom niet aan zetten met je gebagger over dat het hypocriet is als ik gewoon weiger.
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:58:56 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124287086
quote:
2s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:56 schreef Pvoesss het volgende:

Oh nee zo bedoel ik het niet. ik zei ook niet dat alles pas mag als ik het heb gedaan
quote:
;)
pi_124287162
Ik zei niet pas als ik iets doe. Gewoon dat als ik iets doe de ander niet na hoeft te denken of dat het te snel is voor mij of dat de ander nog niet mag.

Juist doordat ze weten dat ik niet zo snel ben zijn er toch nog mannen die het dan tenminste rustig aan willen doen voor je en niets meer doen :')
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:03:44 #124
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124287236
Voor de duidelijkheid, ik koop ook geen auto voor ik er een proefritje in gereden heb.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_124287242
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Echt, what the fuck. :') Zeker 70 berichten van gasten die in ontbloot bovenlijf op de foto stonden met de meest stompzinnige openingszinnen. "Fockkkk waarom ben jij zo mooi :$" en ga zo maar door.
Als dat je concurrentie moet zijn is het ook wel een schande als je nooit een date kunt regelen zeg.
Och, ik heb er best leuke gesprekken gehad tussen het gekwijl door :P

Het hardst heb ik gelachen om een jochie van 23, heeft hard zijn best gedaan om me mee op date te krijgen. Hij vond het geen enkel probleem om zoveel leeftijdsverschil te hebben
:')
Aardig bedoeld, maar nee... :')
Tante minthy!! O+
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:04:23 #126
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124287253
quote:

[..]

Oh nee zo bedoel ik het niet. ik zei ook niet dat alles pas mag als ik het heb gedaan als eerste.
In onderstaande lees ik toch echt dat het pas mag als jij het eerst gedaan hebt. Zeker in het vet gedrukte stukje zeg je letterlijk dat wanneer jij zoent of streelt dit terug mag ;)

Daarom zei ik net ook, gevalletje ongelukkig beschreven?

quote:
de general rule is als ik iets doe mag je hetzelfde terug doen :P
Dat als ik zoen en streel dat dit ook andersom mag etc.
Ik denk dat all-out in onderstaande bedoeld dat wanneer je opgegeilt word als een gek en dan opeens stopt het hypocriet is. En dat ben ik wel met hem eens. Als je als vrouw zo iets doet moet je niet opeens moeilijk gaan doen over verder niet willen gaan. Begin er dan helemaal niet aan ben ik van mening.

Zelfde als iemand een auto geven met de sleutel en dan zeggen, ja maar je mag er niet in rijden :P
quote:
Kom niet aan zetten met je gebagger over dat het hypocriet is als ik gewoon weiger.
pi_124287334
Ook_gek doe wat aan je grammatica :'(
pi_124287437
Er staat nergens dat het pas is als ik als eerste zoen of iets doe :D
Dat haal je er echt zelf uit het is totaal niet zo dat een ander op mij moet wachten ik ben gewoon duidelijk als ik aan je lul zuig mag jij mij beffen hoef je niet na te denken is dit te snel, is dit wel wat ze wil, we hebben nog geen relatie mag ik wel zus en mag ik wel zo. Als ik iets doe dan is het prima en mag je tot zover gewoon los.

Niet dat als ik je shirt uit trek ik mijne niet uit zal doen en ga roepen nee nee te snel.
Terwijl het best wel eens zo kan zijn dat als een man dat doet ik nee zal zeggen als ik er niet aan toe ben. Gewoon als ik mij laat gaan dan mag jij even ver gaan met mij.

Niet dat ik beslis en in alles de eerste stap wil doen. maar mannen zijn nogal lame en denken dat als ze maar vaak genoeg een poging wagen dat ze er recht op hebben want anders moet je maar helemaal niets doen }:|
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:10:41 #129
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124287485
[Hoeft niet hier nee. ;)]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:11:02 #130
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124287504
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:10 schreef -Splash- het volgende:
Potver... ik krijg er spontaan zin in als ik dit lees. :9
:') ==> SEX / [SEX SC #1224] Bij gebrek aan warm lijf een warme kruik in bed!
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:15:01 #131
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124287625
quote:
U heeft gelijk. Maar daar kom ik dus nooit.
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:16:18 #132
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124287659
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:06 schreef habitue het volgende:
Ook_gek doe wat aan je grammatica :'(
Gevalletje weinig slaap / vermoeid, dislecty en mijn telefoon laat geen rode strepen meer zien -O-

@Pvoesss,
Gevalleltje wat ongelukkig beschreven dus ;) rustig maar! Adem in, adem uit.
pi_124287690
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Inderdaad, heb er ook nog weleens opgestaan, maar wat een verzameling petjesdragende leeghoofden bij elkaar zijn me dat zeg. Badoo is een beetje de doodlopende genenpoel in datingsiteland, maar godver, wat kun je je daar extra goed over jezelf voelen... O+

Opkikker nodig om vier uur? Even inloggen op Badoo.
pi_124287775
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:17 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Inderdaad, heb er ook nog weleens opgestaan, maar wat een verzameling petjesdragende leeghoofden bij elkaar zijn me dat zeg. Badoo is een beetje de doodlopende genenpoel in datingsiteland, maar godver, wat kun je je daar extra goed over jezelf voelen... O+

Precies! Ik zag gisteravond dat er meer dan 2450 mannen kennis met met willen maken. Weinig zin in, maar damn _O_
Tante minthy!! O+
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:19:54 #135
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124287793
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:17 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Andere nodig hebben om je goed te voelen.....

Ongeacht wat anderen zeggen / denken of je doen denken moet je gewoon goed voelen. Heb je niks en niemand voor nodig ;)
pi_124287825
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ongeacht wat anderen zeggen / denken of je doen denken moet je gewoon goed voelen. Heb je niks en niemand voor nodig ;)
Wie zei er ook alweer iets over alles serieus nemen? :')
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:24:16 #137
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124287935
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:20 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wie zei er ook alweer iets over alles serieus nemen? :')
Dat weet je bij jou nooit. En als iemand je er op aan spreekt is het 9 van de 10x opeens niet serieus ;)
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:25:23 #138
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124287974
Nouja het lijkt me vrij duidelijk dat Hungry_Joe niet letterlijk elke dag om 16u depressief met een cup-a-soup gaat inloggen op Badoo om zijn zelfbeeld op te krikken.
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:25:58 #139
320538 All-out
super, man
pi_124287995
quote:

[..]

zo erg ben ik echt niet hoor :P

maar de hele discussie begon om duidelijk te maken dat mannen en vrouwen er ws wel verschillend in staan. prima dat jij er zo over denkt, alleen loop je dan wel het risico (in dit geval Linguine dan) dat je te lang wacht en dat die arme jongen noodgedwongen verder gaat kijken... want mannen houden van vooruitgang en niet van lekker blijven hangen waar we al zijn O-)
pi_124288022
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat weet je bij jou nooit. En als iemand je er op aan spreekt is het 9 van de 10x opeens niet serieus ;)
Nee, JIJ weet dat nooit. Het frappante is dat de rest daar minder moeite mee heeft.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:25 schreef Silenus het volgende:
Nouja het lijkt me vrij duidelijk dat Hungry_Joe niet letterlijk elke dag om 16u depressief met een cup-a-soup gaat inloggen op Badoo om zijn zelfbeeld op te krikken.
;)
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:27:14 #141
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124288047
Wie weet bedoelde hij wel 04.00 uur :o
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:29:19 #142
320538 All-out
super, man
pi_124288120
quote:
:7 instant satisfaction
pi_124288290
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel even fijn vond om te zien :D
Dan maar een onzekere muts :7
Tante minthy!! O+
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:37:49 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124288428
quote:
Ik doelde op het stukje zelf beeld opkrikken door je zelf te vergelijken met anderen ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:26 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nee, JIJ weet dat nooit. Het frappante is dat de rest daar minder moeite mee heeft.

Het is mij meerdere keren opgevallen dat wanneer iemand je op een uitspraak aan spreekt het opeens niet serieus is. En dat gebeurd niet alleen bij reacties die ik op je geef.

Maar het is prima zo hoor. Einde verhaal wat mij betreft. Is de tijd en moeite mij niet waard hier over door te gaan :)
pi_124288585
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik doelde op het stukje zelf beeld opkrikken door je zelf te vergelijken met anderen ;)

[..]

Het is mij meerdere keren opgevallen dat wanneer iemand je op een uitspraak aan spreekt het opeens niet serieus is. En dat gebeurd niet alleen bij reacties die ik op je geef.

Maar het is prima zo hoor. Einde verhaal wat mij betreft. Is de tijd en moeite mij niet waard hier over door te gaan :)
Ik geloof niet dat er bijster veel zaken zijn die jou opvallen, maar dat terzijde. Fok zit nu eenmaal vol autisten die alles wat ze lezen letterlijk nemen, kan ik daar wat aan doen?
pi_124288600
Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je dat soort berichten van HJ serieus kunt opvatten? Maar goed cynisme herkennen is kennelijk ook een skill :)
pi_124288638
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:43 schreef Linguine het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je dat soort berichten van HJ serieus kunt opvatten? Maar goed cynisme herkennen is kennelijk ook een skill :)
Tja. Niet iedereen beheerst dat.
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:44:37 #148
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124288657
Blauwe ballen, over broodje Aap verhalen gesproken...

Waar is trouwens de assertieve man gebleven die zegt: "Ja hoor eens, je hoeft me niet op te geilen hoor, zolang je nog geen seks wil hebben" ipv "jij begóhon nu moet je het ook afmaken!"

Die "oneliners" van Badoo schelen niet zoveel met de gemiddelde oneliner op Paiq anders hoor ;)
Maar inderdaad..weinig leuke mannen en vrouwen daar, je moet flink schiften.

Hier motordate nog een kans gegeven aangezien hij het bellen achter zich heeft gelaten en een nieuw onderwerp aansnijdt. Ook contact met een oude date, interessant waar dat eventueel toe kan leiden, gaan het zien!
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:52:51 #149
320538 All-out
super, man
pi_124288947
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:44 schreef eefje801 het volgende:
Blauwe ballen, over broodje Aap verhalen gesproken...

Waar is trouwens de assertieve man gebleven die zegt: "Ja hoor eens, je hoeft me niet op te geilen hoor, zolang je nog geen seks wil hebben" ipv "jij begóhon nu moet je het ook afmaken!"
echt he? jij hebt zeker nog nooit blauwe ballen gehad :')

en dat 2e, dat lijkt mij nou net niet een relaxte sfeer op een 4e date :P
nonverbale communicatie bestaat ook niet zeker?
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:55:10 #150
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124289016
Gewoon terugpakken de eerste keer als 'je er wel op mag'. Vlak voor de daad ineens aan platgereden hondjes denken en je oma in haar onderbroek...

En dan met je slappe lul boven haar hangen en zeggen: 'hmm, ik weet niet...je bent wel leuk maar op de een of andere manier niet aantrekkelijk, onbewust...sorry'

Haha...JANKEN zal ze, als je eenmaal weg bent. >:) >:)
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:55:18 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124289021
quote:
99s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:52 schreef All-out het volgende:

*duwt vrouwtje hele tijd van zich af als ze erop probeert op te klimmen* :+
pi_124289099
quote:
Doe je toch echt jezelf aan :Y
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:58:49 #153
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124289129
quote:
2s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:58 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Doe je toch echt jezelf aan :Y
Ik deel niet je standpunten over éérst een relatie dan seks maar dit is gewoon waar.
pi_124289171
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:55 schreef Silenus het volgende:
Gewoon terugpakken de eerste keer als 'je er wel op mag'. Vlak voor de daad ineens aan platgereden hondjes denken en je oma in haar onderbroek...

En dan met je slappe lul boven haar hangen en zeggen: 'hmm, ik weet niet...je bent wel leuk maar op de een of andere manier niet aantrekkelijk, onbewust...sorry'

Haha...JANKEN zal ze, als je eenmaal weg bent. >:) >:)
Jij moet het duidelijk nog leren. Op deze manier zal je nooit seks hebben natuurlijk :P
  woensdag 20 maart 2013 @ 13:00:09 #155
320538 All-out
super, man
pi_124289176
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik deel niet je standpunten over éérst een relatie dan seks maar dit is gewoon waar.
ow dus nu bestaan blauwe ballen ineens wel? dat is handig

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 20 maart 2013 @ 13:00:33 #156
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124289192
quote:

[..]

en dat 2e, dat lijkt mij nou net niet een relaxte sfeer op een 4e date :P
Zoals hier te lezen valt werkt het niet altijd naar behoren, die nonverbale communicatie. Gewoon duidelijk zijn over wat je wil, wederzijds. Hoe moeilijk is het?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')