Wat een jankzak. Allemaal dingen die mijn 4 ook al had, minus micro USB.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Leuk, een filmpje van iemand die al jaren een iPhone heeft en overstapt op de One als die 30 dagen beter bevalt dan IOS:
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op woensdag 27 maart 2013 03:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Jeej, gebrickte telefoon omdat ik van mijn JB af wil
Nu via DFU aan het kutten, maar moet eigenlijk gewoon slapenBeetje lastig zonder wekker.
Updaten en bijwerken, hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan
Nee liever niet. Wil graag mijn jailbreak behouden. Niet voor de apps, maar voor de extra functies.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:39 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Misschien moet je 6.1.3 eens proberen, Apple maakt het meestal niet makkelijk te 'upgraden' naar een andere dan de recentste versie.
De enige concurrent? De Galaxy S4, xperia z en Nexus 4 zijn wel degelijk concurrenten van de iPhone hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ja, zien wat de enige concurrent ( Galaxy S4 is dat niet) van de iPhone 5 in zijn mars heeft. Wel leuk. Heb jarenlang IOS gebruikt en nu ook over op de One. Beter dan mijn oude iPhone 5
ff crosspostquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:10 schreef n8n het volgende:
Ik heb ooit met AirPlay meerdere speakers kunnen selecteren in iOS. Nu lijkt dat niet meer te kunnen, iemand enig idee hoe ik dat kan bewerkstelligen? Met iTunes kan het wel, heb een Express en een tv.
Gaat me meer op de snelheid van het internet van een Simyo of Ben. Is het snel of ontzettend langzaam vergelijken met t-mobile/ kpn/ vodafone? Denk dat ik het 1 maand maar even uitprobeer voor 17 eu kan er weinig mis in tegenstelling tot een abo waar je gelijk jaar aan vast zit.quote:Op maandag 1 april 2013 13:22 schreef braddofiel het volgende:
Ik heb een abonnement bij Simyo, 100 bel/sms en en 1000mb internet voor ¤13,00. Echter kost het maandelijks opzegbare abonnement wel wat meer.
Het werkt via het netwerk van KPN, en over de snelheid heb ik niks te klagen.quote:Op maandag 1 april 2013 23:19 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gaat me meer op de snelheid van het internet van een Simyo of Ben. Is het snel of ontzettend langzaam vergelijken met t-mobile/ kpn/ vodafone? Denk dat ik het 1 maand maar even uitprobeer voor 17 eu kan er weinig mis in tegenstelling tot een abo waar je gelijk jaar aan vast zit.
Ja via TinyUmbrella. Snap dan niet precies wat ik moet doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Leuk, maar dit is het iPhone topic.
Ja ik heb ze. Ik heb 6.1 en 6.1.2 van TinyUmbrella gesaved. En nu? Ik zie nergens een manual of iets staan? Graag zo snel mogelijk hulp want mijn accu gaat serieus max een UUR mee.quote:
Ik heb geen idee hoe dat herstellen gaat, maar heb je al eens geprobeerd om alle exchange-accounts uit te schakelen en daarna opnieuw op te starten dmv sleep/wake- en home button ingedrukt te houden?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:21 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ja ik heb ze. Ik heb 6.1 en 6.1.2 van TinyUmbrella gesaved. En nu? Ik zie nergens een manual of iets staan? Graag zo snel mogelijk hulp want mijn accu gaat serieus max een UUR mee.
Bij mij helpt opnieuw starten van iPhone (soms twee keer achter elkaar) door home-button en on/off-button een seconde of tien in te drukken.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:08 schreef SLP_ het volgende:
ShitIk ben slachtoffer geworden van het grijze wifi knopje. Wekenlang heb ik gewoon normaal verbinding kunnen maken met wifi, tot gister. Mn knopje is grijs en ik kan deze dus niet aanzetten. Ook kan ik geen verbinding met bluetooth maken. Ik ga de telefoon nu herstellen via iTunes, hoop zo dat dit werkt
Helpt helaas niet bij mijquote:Op woensdag 3 april 2013 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij mij helpt opnieuw starten van iPhone (soms twee keer achter elkaar) door home-button en on/off-button een seconde of tien in te drukken.
Gebogen scherm is wel zondequote:Op donderdag 4 april 2013 17:16 schreef very het volgende:
Compleet nieuwe iPhone gelekt? Ziet er wel tof uit IMO.
En gezien dat patent van vorige week zou het zomaar kunnen. Ook de nieuwe imac's zijn wat meer van de volling nu. Who knows
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |