Die testmail werkt nu, maar hij stuurt geen mailtje als de code fout ingevoerd wordt. Ik stop er lekker mee, bedankt voor je inzetquote:
Wie zegt dat?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:50 schreef Norrage het volgende:
Ik wil gmail meldingen uitzetten, maar hij zegt dat ik dat in iOS instellingen -> meldingen moet doen. Maar dat bestaat niet op mijn iPhone. Waar vind ik dat?
Instellingen -> Berichtgevingquote:Op maandag 25 maart 2013 21:50 schreef Norrage het volgende:
Ik wil gmail meldingen uitzetten, maar hij zegt dat ik dat in iOS instellingen -> meldingen moet doen. Maar dat bestaat niet op mijn iPhone. Waar vind ik dat?
Je kan toch alles resetten via je telefoon zelf, zonder up te daten?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Misschien een lastig vraagje van mijn kant. Ik heb nu iOS 6.1.2 op mijn iPhone en wil nu deze herstellen met behoud van 6.1.2, wegens het kunnen behouden van jailbreakmogelijkheden. Is hier een handig trucje voor?
Gaat niet, want ik heb al een jailbreak draaien. Het enige wat ik dan te zien krijg is dat ronddraaiend laad-tekentje. Daarna helpt alleen een reset nog.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:12 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Je kan toch alles resetten via je telefoon zelf, zonder up te daten?
In mijn gmail app staat dat.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:53 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Heb je het synoniem voor meldingen, 'berichtgeving' ook al geprobeerd? Of anders 'notification center' in het Engels.
Ja, zien wat de enige concurrent ( Galaxy S4 is dat niet) van de iPhone 5 in zijn mars heeft. Wel leuk. Heb jarenlang IOS gebruikt en nu ook over op de One. Beter dan mijn oude iPhone 5quote:
Jij woont niet in Nederland dat je de One al hebt?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ja, zien wat de enige concurrent ( Galaxy S4 is dat niet) van de iPhone 5 in zijn mars heeft. Wel leuk. Heb jarenlang IOS gebruikt en nu ook over op de One. Beter dan mijn oude iPhone 5
heb hem in duitsland gekochtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 02:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij woont niet in Nederland dat je de One al hebt?
"Jarenlang iOS gebruikt"quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ja, zien wat de enige concurrent ( Galaxy S4 is dat niet) van de iPhone 5 in zijn mars heeft. Wel leuk. Heb jarenlang IOS gebruikt en nu ook over op de One. Beter dan mijn oude iPhone 5
Misschien moeten we dat maar eens gaan doen.. Ze blijven komen. Jaloezie denk ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:03 schreef Q. het volgende:
Wat is dat toch met die Fandroids dat die steeds hier komen om te laten zien hoe slecht de iPhone wel niet is?Wij gaan toch ook niet in de Android topics trollen?
Triest.
Het voelt een beetje als Jehova-getuigen die aan je deur komen verkondigen dat hun 'geloof' het beste is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:24 schreef Funkel het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat maar eens gaan doen.. Ze blijven komen. Jaloezie denk ik.
Andersom net zo goed hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:47 schreef Slickk het volgende:
[..]
Het voelt een beetje als Jehova-getuigen die aan je deur komen verkondigen dat hun 'geloof' het beste is.
Eh, ik snap je zin niet zo goed? Ik kom zelf niet in het Android-topic omdat ik er niks te zoeken heb?quote:
Wat een jankzak. Allemaal dingen die mijn 4 ook al had, minus micro USB.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Leuk, een filmpje van iemand die al jaren een iPhone heeft en overstapt op de One als die 30 dagen beter bevalt dan IOS:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |