iPhone 5 was vorig kwartaal de best verkochte telefoon. De iPhone 4S was nummer twee. Tevens heeft elk toestel van Apple louter lovende recensies gekregen. Er is weinig aan de hand hoor. Ook scoort iOS in klanttevredenheidsonderzoeken véél hoger dan de concurrentie, dus hoe noodzakelijk is 'innovatie'?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:38 schreef djbosanac het volgende:
hoelang zal apple voort blijven bestaan?
Ik bedoel ze brengen nu tig keer het zelfde toestel uit, met alleen een paar hardware tweaks met een letter er achter (s) en mensen kopen dat.
begrijp me niet verkeerd, maar op een gegeven moment, denk je toch ook bij je zelf hhmm ik zit wel met een telefoon wat ik al eerder heb gebruikt, vernieuwend is het. Bij de iPhone6 gaan ze daar het roer om draaien ??
Ze kunnen m toch gewoon restoren?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:01 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ga op je iPhone of iPad naar "Instellingen (app) > Algemeen > Beperkingen"
Zet beperkingen aan. Je kan alle instellingen laten zoals ze zijn (oftewel alles toegestaan): je moet alleen naar beneden scrollen naar "Sta wijzigingen toe: Accounts" en dan instellen dat wijzigingen niet toe zijn gestaan.
.
Niemand kan dan aan je iCloud komen, locatievoorzieningen voor Find my iPhone kan NIET worden uitgezet en niemand kan Find my iPhone uitzetten.
Ik denk dat hij wil zeggen dat er een realisatie moment aan zit te komen. Nu is het nog steeds een verslaving. Je MOET hem hebben. Ik moet eerlijk zeggen ik ben er dol gelukkig mee maar heb wel weer eens zin in iets nieuws. Maar dat hoef dan niet zozeer het toestel te zijn een app die je leven weer wat vulling geeft kan het gevoel ook veranderen.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
iPhone 5 was vorig kwartaal de best verkochte telefoon. De iPhone 4S was nummer twee. Tevens heeft elk toestel van Apple louter lovende recensies gekregen. Er is weinig aan de hand hoor. Ook scoort iOS in klanttevredenheidsonderzoeken véél hoger dan de concurrentie, dus hoe noodzakelijk is 'innovatie'?
Kortom: de toestellen zijn top, ze verkopen extreem goed en de gebruikers zijn extreem tevreden. Wat is precies je punt?
Ik heb het niet over het toestel zo zeer. Natuurlijk is die goed, maar voor 1100 euro mag dat ook wel als je dat er voor neer legt. Maar om elke jaar 1100 neer te leggen, voor een toestel wat het precies dezelfde doet als de jaar ervoor maar dan zonder de (s) er achter. Op een gegeven moment, wil je toch wel iets anders hebben? Dat de android-iOS goed is, natuurlijk no bugs, maar het is sinds 2006 het zelfde, daar kan toch wel verandering in komen, of zijn mensen van apple zenuwachtig als ze nieuwe dingen kunnen verwachten |???quote:Op zondag 24 maart 2013 03:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
iPhone 5 was vorig kwartaal de best verkochte telefoon. De iPhone 4S was nummer twee. Tevens heeft elk toestel van Apple louter lovende recensies gekregen. Er is weinig aan de hand hoor. Ook scoort iOS in klanttevredenheidsonderzoeken véél hoger dan de concurrentie, dus hoe noodzakelijk is 'innovatie'?
Kortom: de toestellen zijn top, ze verkopen extreem goed en de gebruikers zijn extreem tevreden. Wat is precies je punt?
OK MAN IS GOED. IK BLIJF BIJ DE NEXUS 4 WANT DIE IS TIG KEER BETER MAAR VERDER LAAT IK HET HIER MAAR BIJquote:Op zondag 24 maart 2013 09:59 schreef djbosanac het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het toestel zo zeer. Natuurlijk is die goed, maar voor 1100 euro mag dat ook wel als je dat er voor neer legt. Maar om elke jaar 1100 neer te leggen, voor een toestel wat het precies dezelfde doet als de jaar ervoor maar dan zonder de (s) er achter. Op een gegeven moment, wil je toch wel iets anders hebben? Dat de android-iOS goed is, natuurlijk no bugs, maar het is sinds 2006 het zelfde, daar kan toch wel verandering in komen, of zijn mensen van apple zenuwachtig als ze nieuwe dingen kunnen verwachten |???
PS: ALS ZE INNOVATIEF GAAN DOEN, QUA DESIGN VAN DE BOUW EN DE IU , DAN DENK IK DAT IK ER ZELF OOK 1 HAAL, MITS HET EEN MOOI TOESTEL IS, QUA PRESTATIES IS HET ALTIJD WEL EEN TOP TOESTEL..
quote:Op zondag 24 maart 2013 09:59 schreef djbosanac het volgende:
[..]
Dat de android-iOS goed is, natuurlijk no bugs
Er wordt ook helemaal niet verwacht dat je elk jaar een nieuw toestel koopt maar eens in de twee jaar. Daar zijn ook de meeste contracten naar.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:59 schreef djbosanac het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het toestel zo zeer. Natuurlijk is die goed, maar voor 1100 euro mag dat ook wel als je dat er voor neer legt. Maar om elke jaar 1100 neer te leggen, voor een toestel wat het precies dezelfde doet als de jaar ervoor maar dan zonder de (s) er achter. Op een gegeven moment, wil je toch wel iets anders hebben? Dat de android-iOS goed is, natuurlijk no bugs, maar het is sinds 2006 het zelfde, daar kan toch wel verandering in komen, of zijn mensen van apple zenuwachtig als ze nieuwe dingen kunnen verwachten |???]
iOS is niet al 6 jaar lang hetzelfde. Er is behoorlijk veel veranderd hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:59 schreef djbosanac het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het toestel zo zeer. Natuurlijk is die goed, maar voor 1100 euro mag dat ook wel als je dat er voor neer legt. Maar om elke jaar 1100 neer te leggen, voor een toestel wat het precies dezelfde doet als de jaar ervoor maar dan zonder de (s) er achter. Op een gegeven moment, wil je toch wel iets anders hebben? Dat de android-iOS goed is, natuurlijk no bugs, maar het is sinds 2006 het zelfde, daar kan toch wel verandering in komen, of zijn mensen van apple zenuwachtig als ze nieuwe dingen kunnen verwachten |???
PS: ALS ZE INNOVATIEF GAAN DOEN, QUA DESIGN VAN DE BOUW EN DE IU , DAN DENK IK DAT IK ER ZELF OOK 1 HAAL, MITS HET EEN MOOI TOESTEL IS, QUA PRESTATIES IS HET ALTIJD WEL EEN TOP TOESTEL..
Apple zal nooit kiezen voor "change for the sake of change".quote:Op zondag 24 maart 2013 09:59 schreef djbosanac het volgende:
[..]
Een amateur pokerspeler die helaas nooit z'n broer heeft kunnen overtreffen.quote:
Helemaal niet. GPS wordt niet beïnvloed door dit.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:38 schreef timbob het volgende:
[..]
Handig, maar nadeel is wel als je ff locationservice voor een app wilt aanzetten, het een heel gedoe is...
Als beperkingen is ingeschakeld, moet voor een restore eerst je code worden ingevoerd.quote:
Hoofddesigner van Apple producten: hij heeft het laatste woord over het ontwerp van apparaten als de Mac, iPhone, iPod en iPad.quote:
Hap hap hapquote:Op zondag 24 maart 2013 17:56 schreef WSquater het volgende:
[..]
Hoofddesigner van Apple producten: hij heeft het laatste woord over het ontwerp van apparaten als de Mac, iPhone, iPod en iPad.
Vorig jaar, kort na de lancering van de iPhone 5, is - om het maar simpel te zeggen - de 'baas van iOS' ontslagen. Op dat moment heeft Jonathan Ive ook de verantwoordelijkheid gekregen over het ontwerp van iOS (dat had hij voorheen dus nog niet).
Vanaf iOS 7 zullen we - als het goed is - dus al de eerste invloeden van Jonathan Ive zien. Aan de andere kant is hij redelijk laat bij de ontwikkeling van iOS 7 betrokken geraakt, dus wie weet zullen we pas echte veranderingen in de User Interface zien vanaf iOS 8.
Ja, dat risico liep ik al, maar ik dacht ik zeg 't toch maarquote:
DFU restore sowieso niet, lijkt mequote:Op zondag 24 maart 2013 17:53 schreef WSquater het volgende:
[..]
Als beperkingen is ingeschakeld, moet voor een restore eerst je code worden ingevoerd.
Ik heb geen idee of dat met iTunes ook zo is, trouwens.
Thanks voor de infoquote:Op zondag 24 maart 2013 18:28 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, dat risico liep ik al, maar ik dacht ik zeg 't toch maar
Ik weet zeker dat iemand hier het niet wist
FB, maar hij pakt juist alleen dat filmpje niet.quote:
Gmail erkt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij werkt niet met m'n email. Hij zegt steeds dat de testmail mislukt om te versturen. Heb wel de gegevens van de website van ze ingevuld, dus ik vind het raar. Wel erg vet als het allemaal werkt, oneindige opties
Die testmail werkt nu, maar hij stuurt geen mailtje als de code fout ingevoerd wordt. Ik stop er lekker mee, bedankt voor je inzetquote:
Wie zegt dat?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:50 schreef Norrage het volgende:
Ik wil gmail meldingen uitzetten, maar hij zegt dat ik dat in iOS instellingen -> meldingen moet doen. Maar dat bestaat niet op mijn iPhone. Waar vind ik dat?
Instellingen -> Berichtgevingquote:Op maandag 25 maart 2013 21:50 schreef Norrage het volgende:
Ik wil gmail meldingen uitzetten, maar hij zegt dat ik dat in iOS instellingen -> meldingen moet doen. Maar dat bestaat niet op mijn iPhone. Waar vind ik dat?
Je kan toch alles resetten via je telefoon zelf, zonder up te daten?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Misschien een lastig vraagje van mijn kant. Ik heb nu iOS 6.1.2 op mijn iPhone en wil nu deze herstellen met behoud van 6.1.2, wegens het kunnen behouden van jailbreakmogelijkheden. Is hier een handig trucje voor?
Gaat niet, want ik heb al een jailbreak draaien. Het enige wat ik dan te zien krijg is dat ronddraaiend laad-tekentje. Daarna helpt alleen een reset nog.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:12 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Je kan toch alles resetten via je telefoon zelf, zonder up te daten?
In mijn gmail app staat dat.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:53 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Heb je het synoniem voor meldingen, 'berichtgeving' ook al geprobeerd? Of anders 'notification center' in het Engels.
Ja, zien wat de enige concurrent ( Galaxy S4 is dat niet) van de iPhone 5 in zijn mars heeft. Wel leuk. Heb jarenlang IOS gebruikt en nu ook over op de One. Beter dan mijn oude iPhone 5quote:
Jij woont niet in Nederland dat je de One al hebt?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ja, zien wat de enige concurrent ( Galaxy S4 is dat niet) van de iPhone 5 in zijn mars heeft. Wel leuk. Heb jarenlang IOS gebruikt en nu ook over op de One. Beter dan mijn oude iPhone 5
heb hem in duitsland gekochtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 02:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij woont niet in Nederland dat je de One al hebt?
"Jarenlang iOS gebruikt"quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ja, zien wat de enige concurrent ( Galaxy S4 is dat niet) van de iPhone 5 in zijn mars heeft. Wel leuk. Heb jarenlang IOS gebruikt en nu ook over op de One. Beter dan mijn oude iPhone 5
Misschien moeten we dat maar eens gaan doen.. Ze blijven komen. Jaloezie denk ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:03 schreef Q. het volgende:
Wat is dat toch met die Fandroids dat die steeds hier komen om te laten zien hoe slecht de iPhone wel niet is?Wij gaan toch ook niet in de Android topics trollen?
Triest.
Het voelt een beetje als Jehova-getuigen die aan je deur komen verkondigen dat hun 'geloof' het beste is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:24 schreef Funkel het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat maar eens gaan doen.. Ze blijven komen. Jaloezie denk ik.
Andersom net zo goed hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:47 schreef Slickk het volgende:
[..]
Het voelt een beetje als Jehova-getuigen die aan je deur komen verkondigen dat hun 'geloof' het beste is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |