Oh, maar vraag 13?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Telefoon is aan oplader, geen zin om te pakken.
Ik kon zelf "De afpalingsound, een nieuw geluid" wel waarderen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dit artikel erg interessant vond: W.J.B. Claassen-Dales & J.A.M.A. Sluysmans, 'De verstoorde eend. Inbreuk op het recht van eendenkooi', BR 2005/235-12, p. 1061-1067.
Het is wel Pax hè?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Telefoon is aan oplader, geen zin om te pakken.
Jammerlijk ditquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kon zelf "De afpalingsound, een nieuw geluid" wel waarderen.
Ik heb stiekem wel gelezen maar niet op gereageerd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is wel Pax hè?Die berichten lees je toch gewoon
Ohquote:
Niet want er staat maar 1 vinkje bij mijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb stiekem wel gelezen maar niet op gereageerd.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet want er staat maar 1 vinkje bij mij![]()
![]()
Pax ziet alles.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb stiekem wel gelezen maar niet op gereageerd.
Maar maar.. Ik heb Duchateau en als je iets niet weet, is het al een min en nog eentje kan ik niet riskerenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
OhMaak ik niet meer omdat hij toch alles opdreunt
En omdat het verschrikkelijk kut is om zelf uit te zoeken.
Je weet dat je die berichies ook buiten WA kan lezen hè.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
![]()
Ik ben bang dat er maar één ding op zit...quote:
Daarom moet je die van dat Van der Pot boek hebben. Elzingaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar maar.. Ik heb Duchateau en als je iets niet weet, is het al een min en nog eentje kan ik niet riskeren
Tss, het is goed geweest
Als iPhone-gebruiker zou je moeten weten dat de inkomende berichten op zo'n beginscherm komen te staan, daarvoor hoef je niet op WA te komen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als iPhone-gebruiker zou je moeten weten dat de inkomende berichten op zo'n beginscherm komt te staan, daarvoor hoef je niet op WA te komen.
Hmm en welke straf denk je nu?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er maar één ding op zit...
Wat stond er dan, want ik heb nog steeds een vinkje?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als iPhone-gebruiker zou je moeten weten dat de inkomende berichten op zo'n beginscherm komen te staan, daarvoor hoef je niet op WA te komen.
??quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je weet dat je die berichies ook buiten WA kan lezen hè.
"Waarvan in godsnaam."quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat stond er dan, want ik heb nog steeds een vinkje?
PARDON?!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Novietenhoeders hè. Niet verarschers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |