Maar dan staat er zeker bij welke forfaitaire som bij elke overtreding hoort? Kom even met een artikelnummerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat geldt voor de forfaitaire som ook. De ene keer gaat het om duizenden euro's, de andere keer om 20 miljoen.
Maar de forfaitaire som staat misschien meer los van de feitelijke situatie? Althans dat is vaak bij forfaitaire bedragen, dat zijn gewoon veronderstellingen zonder dat er naar de feitelijke situatie gekeken wordt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat geldt voor de forfaitaire som ook. De ene keer gaat het om duizenden euro's, de andere keer om 20 miljoen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zou trouwens ook niet naar de RU gaan of nouja ligt misschien ook een beetje aan welke kant je uit wilt ofzo
Ga naar maastricht:Dquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is er op de UvA ook uitgegooid. Voor én na tentamens gewoon weer college
art. 260 Wv lid 2, een na laatste zin.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:04 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Maar dan staat er zeker bij welke forfaitaire som bij elke overtreding hoort? Kom even met een artikelnummer
Hahahahahquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:05 schreef Paxcon het volgende:
Ik werd eergister wakker met dat linkje die iemand hier postte n.a.v. Tchocks sigs. Die met die kleuren en lager wordende muziek. Blijkbaar mee in slaap gevallen want toen ik wakker werd stond het nog op.
Oh bij mij nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wv is een vrij geaccepteerde term. In elk geval in mijn studieboek en bij mijn hoogleraar.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:05 schreef Paxcon het volgende:
Ik werd eergister wakker met dat linkje die iemand hier postte n.a.v. Tchocks sigs. Die met die kleuren en lager wordende muziek. Blijkbaar mee in slaap gevallen want toen ik wakker werd stond het nog op.
Ja die postte ikquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:05 schreef Paxcon het volgende:
Vooral onderwijstechnisch. Al valt het in de Master heel erg mee. Maar in de Bachelor-fase vind ik de kwaliteit erg wisselend.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Onderwijstechnisch of organisatorisch/administratief?
Ja diequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja die postte ik
http://www.fallingfalling.com/
Het ding heet ook gewoon het VWEU.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn verdragenbundel noemt 't trouwens wel VWEU.
En hoe kom je er nou bij dat de forfaitaire som telkens varieert?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
art. 260 Wv lid 2, een na laatste zin.
Goed, want zo heet het ookquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn verdragenbundel noemt 't trouwens wel VWEU.
Oh oke, nouja ik was het sowieso niet van plan hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vooral onderwijstechnisch. Al valt het in de Master heel erg mee. Maar in de Bachelor-fase vind ik de kwaliteit erg wisselend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |