hihi hommotjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, ik ga in augustus op zo'n boot zitten met Gaypride.Ofja, daar ga ik me voor opgeven, er zijn 75 plekken beschikbaar
betekent gewoon vaststaand, een soort fictiequote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:59 schreef Tchock het volgende:
Weet iemand wat forfaitair betekent?Het EU-Werkingsverdrag spreekt van een forfaitaire som als tegenhanger van een dwangsom maar als ik google kom ik enkel belastingjargon tegen waar ik niets mee kan.
Dan kom ik als jij net klaar bentquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dit is wel heel fout
[..]
Bijvoorbeeld
Ties weet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
betekent gewoon vaststaand, een soort fictie
dus altijd hetzelfde (in veel gevallen)
het is een zweedse schone!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dit is wel heel fout
[..]
Bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar ik heb me laten ompraten
Hmm, als tegenhanger van een dwangsom die op kan lopen of zo?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
betekent gewoon vaststaand, een soort fictie
dus altijd hetzelfde (in veel gevallen)
Probably.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmm, als tegenhanger van een dwangsom die op kan lopen of zo?
En waarschijnlijk van geval tot geval bepaald wordtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:02 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil gewoon een vrije week voordat de tentamens beginnen
RuG
Bijvoorbeeld, of als tegenhanger van een dwangsom die afhangt van de aard van de overtreding, of die door een andere manier wordt beïnvloed/bepaaldquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:02 schreef Paxcon het volgende:
RuG
Dat geldt voor de forfaitaire som ook. De ene keer gaat het om duizenden euro's, de andere keer om 20 miljoen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:02 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
En waarschijnlijk van geval tot geval bepaald wordt
Ik zou trouwens ook niet naar de RU gaan of nouja ligt misschien ook een beetje aan welke kant je uit wilt ofzoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:02 schreef Paxcon het volgende:
RuG
Die is er op de UvA ook uitgegooid. Voor én na tentamens gewoon weer collegequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:02 schreef Paxcon het volgende:
RuG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |