Dus essentiele dingen weghalen mag wel, essentiele dingen toevoegen niet?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:17 schreef RikH het volgende:
[..]
Is 1 foto.... dus niet bestaande uit meerdere foto's... Dus een foto... Alleen een bewerkte foto...
Laten we vooropstellen dat alles mag... Maar van meerder foto's 1 plaatje maken, is strikt genomen na mijn inziens geen foto... hahaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus essentiele dingen weghalen mag wel, essentiele dingen toevoegen niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het extreme bewerken toen ook maar meteen opgegeven
Meh
Dus dit is geen foto?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:20 schreef RikH het volgende:
[..]
Laten we vooropstellen dat alles mag... Maar van meerder foto's 1 plaatje maken, is strikt genomen na mijn inziens geen foto... haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Nee das de olijke vijflingquote:
Dat is met een stroboscoop gedaanquote:
Rare vraag alsof er vaste regels zijn die aan het digitaal of analoog fotograferen gebonden zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:33 schreef LolaLovesYou het volgende:
Waarom doe je dan digitale fotografie?
Dan zou je je presets moeten instellen in de camera terwijl je dat ook in PS kan doen, het een mag wel het ander niet, zelfde resultaatquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:55 schreef RikH het volgende:
Een eindeloze discussie................ Alles kan en alles mag... maar welke vorm van fotografie wil je beoefenen en welke wil je aanschouwen. Zie je graag plaatjes die door photoshop in elkaar gezet zijn, of wil je een momentopname zien?
Maar om terug te komen op de wedstrijd... ze willen dus duidelijk een momentopname zien.. (waar kleine aanpassingen mogen). Hoe je dit interpreteert is aan de orginsatie van de fotowedstrijd. Dus als zij vinden dat het teveel bewerking heeft, dan is dat zo.. Ze zouden je van te voren hierover kunnen inlichten, zodat je de mogelijkheid krijgt om een andere foto in te sturen of je foto aan te passen.
Het is bijna niet te doen... ik ben het met je eens. Maar je snapt wel dat er een bepaalde fylosofie schuil gaat achter de wedstrijd. Je weet wat ze willen. Waarom zou je daar bewust van afwijken? Om een prijs te winnen is dan je antwoord? Of wil je leuk mee doen aan een wedstrijd zoals deze bedoeld is?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan zou je je presets moeten instellen in de camera terwijl je dat ook in PS kan doen, het een mag wel het ander niet, zelfde resultaat
Bewerken mag gewoon, maar over the top niet. Dat is het enige. Het idee achter de wedstrijd is om een laagdrempelige wedstrijd te hebben. En nu vind Stefan het leuk om de randjes op te zoeken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:12 schreef RikH het volgende:
[..]
Het is bijna niet te doen... ik ben het met je eens. Maar je snapt wel dat er een bepaalde fylosofie schuil gaat achter de wedstrijd. Je weet wat ze willen. Waarom zou je daar bewust van afwijken? Om een prijs te winnen is dan je antwoord? Of wil je leuk mee doen aan een wedstrijd zoals deze bedoeld is?
Nee, berperkingen opwerpen is juist niet laagdrempeligquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bewerken mag gewoon, maar over the top niet. Dat is het enige. Het idee achter de wedstrijd is om een laagdrempelige wedstrijd te hebben. En nu vind Stefan het leuk om de randjes op te zoeken.
Tsjah, misschien dat je nu een keer in 1 keer een foto moet maken ipv een aantal foto's te combineren om zo tot een acceptabele plaat te komen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, berperkingen opwerpen is juist niet laagdrempelig
Als je mijn vorige post in dat andere topic had gelezen dan had je prima mijn mening daarover geweten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:18 schreef Stefan het volgende:
Is dit over de top, of is het gewoon mijn visie op een mooiere foto?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het prima kunnen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:18 schreef Stefan het volgende:
Is dit over de top, of is het gewoon mijn visie op een mooiere foto?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen van de drie is eigenlijk een stem waard. Vind het in de basis geen sterke foto.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:27 schreef Stefan het volgende:
De bottom line is, als t lelijk is stemmen mensen er niet op maar straffen ze je af of lachen ze je uit.
Laat mensen lekker doen wat ze willen
Op welke zou je stemmen, de platte foto, de over the top getweakte foto of de duidelijke (en in dit geval lelijke) collage.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:36 schreef NorgeT het volgende:
[..]
Geen van de drie is eigenlijk een stem waard. Vind het in de basis geen sterke foto.
- Saaie compositie
- uitgebeten vlekken
- lucht niet boeiend genoeg en verder geen onderwerp aanwezig
Maar de minst slechte foto vind ik dan toch wel de eerste.
Wel als je het zo slecht bewerkt.... Zet in de eerste foto die persoon en hij zou die kiezen? En shop nog eventueel wat vogels in de lucht.... etcquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:42 schreef Stefan het volgende:
[..]![]()
Precies mijn punt, mensen stemmen niet automatisch op bewerkten foto's, sterker nog, ze straffen het af
Ze stemmen niet op slecht bewerkte foto's. Goed punt bewijs je. Kan je nu de stelling bewijzen dat mensen niet op slechte foto's stemmen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:42 schreef Stefan het volgende:
[..]![]()
Precies mijn punt, mensen stemmen niet automatisch op bewerkten foto's, sterker nog, ze straffen het af
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |