Nou nou, doldwaas filmpje, stierlijk vervelen.. Je maakt er nogal wat van he? Buiten dat, zijn alle topics hier niet het gevolg van iets wat men in real life heeft meegemaakt?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:11 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Dat beweer ik nergens.
Ik vind het alleen dubieus dat twee vriendinnen in een auto zó stierlijk vervelen dat ze een doldwaas filmpje maken om op Fok! te zetten, een plan dat ze blijkbaar samen bedacht hadden. Het creëert een lijntje tussen Fok! en real life die in mijn belevingswereld nogal opmerkelijk is.
En dat klagen om te klagen, dat doe ik inderdaad. Maar jij ook met dit topic.
Jij weet anders ook heel wat te maken van 'Hallo Fok!, ik stond vandaag in de file'. Maar volgens mij snap je mijn punt niet helemaal. Ik zal er maar mee op houden, misschien moet ik straks nog een paar moeilijke woorden gebruiken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:24 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou nou, doldwaas filmpje, stierlijk vervelen.. Je maakt er nogal wat van he? Buiten dat, zijn alle topics hier niet het gevolg van iets wat men in real life heeft meegemaakt?
Ik snap je punt wel hoor, maar je posts barsten van de (overdreven) aannames. Je bent wel een stoere jongen. Props. En nu lekker slapen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:28 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Jij weet anders ook heel wat te maken van 'Hallo Fok!, ik stond vandaag in de file'. Maar volgens mij snap je mijn punt niet helemaal. Ik zal er maar mee op houden, misschien moet ik straks nog een paar moeilijke woorden gebruiken.
Kan me weinig schelen. Willen jij en Uberkullie een threesome? DM voor details.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:30 schreef ZarB het volgende:
[..]
Buiten het feit dat je opmerking uiterst seksistisch is, zie je toch dat er vanaf de passagierskant wordt gefilmd. Zo'n lange arm heeft Küllie niet.
Ik verdenk die twee er van twee mannen te zijn. Dus kijk wel uit waar je aan begint.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan me weinig schelen. Willen jij en Uberkullie een threesome? DM voor details.
Alle vrouwen op internet zijn toch eigenlijk mannen van 50+ die kleine jochies willen neuken?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik verdenk die twee er van twee mannen te zijn. Dus kijk wel uit waar je aan begint.
Geen idee hoe je dat aan m'n postgedrag hebt kunnen afleiden. Lijkt me een aanname.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel hoor, maar je posts barsten van de (overdreven) aannames. Je bent wel een stoere jongen. Props. En nu lekker slapen.
Recht voor z'n raap, precies waar ik van hou.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan me weinig schelen. Willen jij en Uberkullie een threesome? DM voor details.
Zeer gewaardeerde Fok! ster en tevens vriendin.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:00 schreef ikjijallebei het volgende:
En TS, is het jouw zeer gewaardeerde Fok!vriendin, of jouw zeer gewaardeerde vriendin die toevallig ook op Fok zit, graag reactie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |