Hij stond op 'iedereen met de link kan dit filmpje bekijken'. Probeer het aan te passen.quote:
Ik kan hem gewoon zienquote:
Buiten het feit dat je opmerking uiterst seksistisch is, zie je toch dat er vanaf de passagierskant wordt gefilmd. Zo'n lange arm heeft Küllie niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het stuitend om te zien dat een vrouw ook nog eens gaat filmen terwijl ze in de auto zit. Met alle aandacht erbij zijn ze al levensgevaarlijk genoeg achter het stuur.
zelfs in de file, ja!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het stuitend om te zien dat een vrouw ook nog eens gaat filmen terwijl ze in de auto zit. Met alle aandacht erbij zijn ze al levensgevaarlijk genoeg achter het stuur.
Twee vrouwen in een auto, druk babbelend waarvan er één ook nog eens lollig gaat doen met een camera. Levensgevaarlijke praktijken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:30 schreef ZarB het volgende:
[..]
Buiten het feit dat je opmerking uiterst seksistisch is, zie je toch dat er vanaf de passagierskant wordt gefilmd. Zo'n lange arm heeft Küllie niet.
Oh boehoe. Wil je een zakdoekje? Het is veranderd hoor. Nu niet meer snikken hč?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:38 schreef Radioheader het volgende:
uitwijden![]()
Het lijkt me verstandiger om je tentamen Nederlands te gaan voorbereiden....
Hoor je ons babbelen dan? Dit ga je niet winnen..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Twee vrouwen in een auto, druk babbelend waarvan er één ook nog eens lollig gaat doen met een camera. Levensgevaarlijke praktijken.
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:11 schreef foknerd het volgende:
Uberkullie is toch die van al die kwaliteits topics?
Hij en TS kunnen inderdaad beter uitloggen voor een jaar of tien.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:11 schreef foknerd het volgende:
Uberkullie is toch die van al die kut topics?
Nope. Niet kijken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
moet ik die clip kijken of niet? ik sta zo in dubio
graag meningen van onafhankelijken, dus niet van ts en/of haar kornuiten.
bedankt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Nope. Niet kijken.
Ik keek en moest een beetje in m'n mond overgeven.
Nu had ik gelukkig kapsalon op dus twee keer plezier voor de prijs van 1.
Je wilde toch een onafhankelijk iemand? Zovty telt niet, die zeikt om alles.quote:
Goed idee voor de volgende keer! Thanks!!!! XD XD XD XD XDXDXDDXDquote:
niemand anders beantwoordde mijn vraag, dus dan moet ik het doen met de info die ik heb. Daarbij heeft hij zich kundig bewezen op het gebied van bananenverpakkingen, dus ik geloof hem wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:49 schreef ZarB het volgende:
[..]
Je wilde toch een onafhankelijk iemand? Zovty telt niet, die zeikt om alles.
Maar wel onafhankelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:49 schreef ZarB het volgende:
[..]
Je wilde toch een onafhankelijk iemand? Zovty telt niet, die zeikt om alles.
Toevallig is het een heel neutraal filmpje.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
het is niet persoonlijk he ts, ik heb gewoon een hele lage irritatiegrens
van wie is dat handschrift?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Toevallig is het een heel neutraal filmpje.
dit bedacht ik me dus ookquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:42 schreef Schalks. het volgende:
Jezus, Fok!Besties. Dat je ook in die auto zit 'Hé hier kunnen we mooi een topic over maken op Fok!'. Was er die dag zo weinig gebeurd dat jullie het maar over de file terug moesten hebben?
![]()
![]()
Files staan er elke dag. Onterechte klacht.
Je moet toch wel toegeven dat dit zeiken om het zeiken is he? Had je niks beters? Dus omdat we in de file een filmpje maken van 17 sec is er de hele dag niks gebeurd? Rare gedachtegang, maar goed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:42 schreef Schalks. het volgende:
Jezus, Fok!Besties. Dat je ook in die auto zit 'Hé hier kunnen we mooi een topic over maken op Fok!'. Was er die dag zo weinig gebeurd dat jullie het maar over de file terug moesten hebben?
![]()
![]()
Files staan er elke dag. Onterechte klacht.
het ziet er precies zo uit als het handschrift van mijn nichtje. ze is 8.quote:
Probeer eens op je schoot met 1 vel papier ff snel wat op te schrijvenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het ziet er precies zo uit als het handschrift van mijn nichtje. ze is 8.
Dat beweer ik nergensquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:04 schreef ZarB het volgende:
[..]
Je moet toch wel toegeven dat dit zeiken om het zeiken is he? Had je niks beters? Dus omdat we in de file een filmpje maken van 17 sec is er de hele dag niks gebeurd? Rare gedachtegang, maar goed.
Dit. Per direct afpakken dat rijbewijs en nooit meer teruggeven. Verder valt het me tegen dat een vrouwelijke user een filmpje post waar haar tieten niet in voorkomen. Derhalve geef ik dit topic een 1/10 voor de moeite.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Twee vrouwen in een auto, druk babbelend waarvan er één ook nog eens lollig gaat doen met een camera. Levensgevaarlijke praktijken.
Jij zou je niet vervelen na twee uur in de auto?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:11 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Dat beweer ik nergens.
Ik vind het alleen dubieus dat twee vriendinnen in een auto zó stierlijk vervelen dat ze een doldwaas filmpje maken om op Fok! te zetten, een plan dat ze blijkbaar samen bedacht hadden. Het creëert een lijntje tussen Fok! en real life die in mijn belevingswereld nogal opmerkelijk is.
En dat klagen om te klagen, dat doe ik inderdaad. Maar jij ook met dit topic.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:08 schreef ZarB het volgende:
[..]
Probeer eens op je schoot met 1 vel papier ff snel wat op te schrijven
Jawel. Ik vind reizen in het algemeen saai en ergerniswekkend. Maar die ergernissen vertalen zich nooit tot topics op Fok!.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:12 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Jij zou je niet vervelen na twee uur in de auto?
Nou nou, doldwaas filmpje, stierlijk vervelen.. Je maakt er nogal wat van he? Buiten dat, zijn alle topics hier niet het gevolg van iets wat men in real life heeft meegemaakt?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:11 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Dat beweer ik nergens.
Ik vind het alleen dubieus dat twee vriendinnen in een auto zó stierlijk vervelen dat ze een doldwaas filmpje maken om op Fok! te zetten, een plan dat ze blijkbaar samen bedacht hadden. Het creëert een lijntje tussen Fok! en real life die in mijn belevingswereld nogal opmerkelijk is.
En dat klagen om te klagen, dat doe ik inderdaad. Maar jij ook met dit topic.
Jij weet anders ook heel wat te maken van 'Hallo Fok!, ik stond vandaag in de file'. Maar volgens mij snap je mijn punt niet helemaal. Ik zal er maar mee op houden, misschien moet ik straks nog een paar moeilijke woorden gebruiken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:24 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou nou, doldwaas filmpje, stierlijk vervelen.. Je maakt er nogal wat van he? Buiten dat, zijn alle topics hier niet het gevolg van iets wat men in real life heeft meegemaakt?
Ik snap je punt wel hoor, maar je posts barsten van de (overdreven) aannames. Je bent wel een stoere jongen. Props. En nu lekker slapen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:28 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Jij weet anders ook heel wat te maken van 'Hallo Fok!, ik stond vandaag in de file'. Maar volgens mij snap je mijn punt niet helemaal. Ik zal er maar mee op houden, misschien moet ik straks nog een paar moeilijke woorden gebruiken.
Kan me weinig schelen. Willen jij en Uberkullie een threesome? DM voor details.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:30 schreef ZarB het volgende:
[..]
Buiten het feit dat je opmerking uiterst seksistisch is, zie je toch dat er vanaf de passagierskant wordt gefilmd. Zo'n lange arm heeft Küllie niet.
Ik verdenk die twee er van twee mannen te zijn. Dus kijk wel uit waar je aan begint.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan me weinig schelen. Willen jij en Uberkullie een threesome? DM voor details.
Alle vrouwen op internet zijn toch eigenlijk mannen van 50+ die kleine jochies willen neuken?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik verdenk die twee er van twee mannen te zijn. Dus kijk wel uit waar je aan begint.
Geen idee hoe je dat aan m'n postgedrag hebt kunnen afleiden. Lijkt me een aanname.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel hoor, maar je posts barsten van de (overdreven) aannames. Je bent wel een stoere jongen. Props. En nu lekker slapen.
Recht voor z'n raap, precies waar ik van hou.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan me weinig schelen. Willen jij en Uberkullie een threesome? DM voor details.
Zeer gewaardeerde Fok! ster en tevens vriendin.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:00 schreef ikjijallebei het volgende:
En TS, is het jouw zeer gewaardeerde Fok!vriendin, of jouw zeer gewaardeerde vriendin die toevallig ook op Fok zit, graag reactie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |