SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eerstvolgende meet:
SPT / Fietsmeet Vreeswijk zondag 17 maart: La Primavera
Moet je harder fietsenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:22 schreef Tommeke het volgende:
Leuk hoor, maar meestal zijn het dikke, zwetende corpsbalwijven die je met een rooie kop en hun dikke reet voorbij ziet hobbelen
Ja, helemaal naar Rotterdam, er lopen hier iedere dag hordes hindes voor de deur langs voor een rondje bruggen en eiland.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:33 schreef kaasplankje het volgende:
Fokkers die hier posten en over anderhalf week in Maastricht staan voor de start van Ivo's 300km zijn dwaas.
Bergen is nog te vroeg voor, er ligt dan vaak nog sneeuw op de passen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:44 schreef JohnDDD het volgende:
Mensen hier nog tips voor een fietsvakantie van +- 10 dagen eind april/begin mei? Mallorca ben ik nu twee keer geweest, is leuk en eigenlijk ideaal voor fietsen maar ik heb het op zich niet heel erg op het eiland zelf (vanwege de partytoeristen).
Zit aan Cyprus te denken, of misschien Noord-Italië. Andere tips? O ja, er moeten natuurlijk wel bergen zijn, laat anders maar zitten
Ben zelf begin januari een weekje op Gran Canaria geweest, kun je prima fietsenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:44 schreef JohnDDD het volgende:
Mensen hier nog tips voor een fietsvakantie van +- 10 dagen eind april/begin mei? Mallorca ben ik nu twee keer geweest, is leuk en eigenlijk ideaal voor fietsen maar ik heb het op zich niet heel erg op het eiland zelf (vanwege de partytoeristen).
Zit aan Cyprus te denken, of misschien Noord-Italië. Andere tips? O ja, er moeten natuurlijk wel bergen zijn, laat anders maar zitten
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Uiteraard, maar feit blijft dat je voor een marathon een maximale trainings-sessie zult houden van ongeveer 3 a 4 uur, en dat is voor als je gaat trainen voor een cyclo als de Marmotte echt niet genoeg, dan ben je nog niet eens op de helft. Dan moet je wel echt sessies maken van 7/8 uur.
Kortom, (en daar ging de discussie over) hardlopen is minder tijdsintensief als wielrennen, als je kijkt naar de benodigde trainingsuren die je nodig hebt voor een bepaalde inspanning.
Iets verder weg, het oude trainingsgebied van de Sovjet-wielrenners, de Krim. Tegenwoordig visumvrij en begin mei een aangename temperatuur. De laatste week van april is daar trouwens beter, tussen 1 en 8 mei hebben de meeste Oekraïners, Russen e.d. vrij, dan is het op de Krim hoogseizoen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:44 schreef JohnDDD het volgende:
Wtf joh! Ik geloof niet dat C'dale die standaard in die maat geproduceerd heeft. Dat kán gewoon niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:06 schreef muzas het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
dafuq
Dat is echt een vet leuke tip! Daar komen mijn voorouders nota bene vandaan (nou ja uit Odessa dan). Heb je nog tips m.b.t. overnachten? Ik zie dat er een stad is, Simferopol, maar die lijkt één lange, lelijke snelweg verwijderd van de bergen...Dan is er nog Yalta, maar dat schijnt een populaire badplaats te zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:49 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Iets verder weg, het oude trainingsgebied van de Sovjet-wielrenners, de Krim. Tegenwoordig visumvrij en begin mei een aangename temperatuur. De laatste week van april is daar trouwens beter, tussen 1 en 8 mei hebben de meeste Oekraïners, Russen e.d. vrij, dan is het op de Krim hoogseizoen.
quote:'Rest van de maand maart koud'
Hoewel woensdag de astronomische lente begint, blijft het de rest van de maand koud. Het is momenteel al koud voor de tijd van het jaar en komend weekeinde gaat het kwik nog verder omlaag.
Dit meldt weerman Marco Verhoef van Weerplaza.
Tot nu toe is maart al flink koud met een gemiddelde temperatuur van 3,8 graden, terwijl 6,2 graden een normale temperatuur is voor de maand.
Leg dan ook meteen even uit hoe het wel moet ipv alleen maar te mopperen, ouwe trainingsgoeroequote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:07 schreef Patroon het volgende:
[..]![]()
Waar heb je die wijsheid vandaan? Dan moet je wel mega talentloos zijn.
Bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Leg dan ook meteen even uit hoe het wel moet ipv alleen maar te mopperen, ouwe trainingsgoeroe
Om een lange tocht (cyclo of een 300 km) te rijden kun je ook wel toe met kortere trainingen, zeg de helft van de tijd die je verwacht dat de lange inspanning zal duren. De totale trainingsarbeid is belangrijker dan de lengte van de afzonderlijke trainingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |