Sasha Pieterse.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:59 schreef Kimberleys_ het volgende:
Wie denken jullie eigenlijk dat het meisje in de rode jas is?
Ben ik ook van overtuigd. Enige alternatief zou Jenna met pruik kunnen zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:21 schreef Burdie het volgende:
Ik sloot 'm met:
[..]
Sasha Pieterse.
In de rol van Alison of misschien toch een twin...?
Als je kijkt naar het postuur van Red Coat, dan kan ik me echt niet indenken dat het iemand anders is die we al in de serie hebben gezien... een klein, knokig meisje met grote blonde krullen.
Nee, ik denk eigenlijk alleen maar dat het Sasha Pieterse kan zijn...
Ja, ik dacht al aan de echte Alison en dat de dode Alison de evil twinsister was hahaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:21 schreef Burdie het volgende:
In de rol van Alison of misschien toch een twin...?
Ik weet niet hoelaat het begint. Vampire Diaries kijk ik altijd live en die begint om 8 uur, wat 2 uur snachts is voor ons, maar volgens mij is de USA al naar zomertijd gegaan, wat het dus 1 uur maakt voor ons.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:34 schreef theycouldbewrong het volgende:
Als je het live wilt kijken hoe laat is dat dan in Nederland, weet iemand dat?
Shawna.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:03 schreef theycouldbewrong het volgende:
Wie was dat meisje waar Jenna handjes mee vast hield?
Misschien zijn er twee A-teams?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Shawna.
Maar team Jenna probeerde hier dus het A-team uit te schakelen? Alleen hoe heeft Red Coat ze zo snel uit dat huis gekregen?
quote:
Waarom zou team Jenna Red Coat helpen met het redden?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:39 schreef Burdie het volgende:
Oeh, deze theorie is interessant!
http://pllbaby.tumblr.com/post/45821481451/must-read-theory
Ja, zou het einde van de aflevering een soort van flashback zijn?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:41 schreef loezzzje het volgende:
Theorie klinkt interessant ja. Denk niet dat het de tweelingzus van Ali is maar Ali zelf. Tenzij natuurlijk Ali in dat graf lag en haar zus haar eruit trok. Maarja we zullen weer zien over 3 maanden.
Dat lijkt me logisch.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, zou het einde van de aflevering een soort van flashback zijn?
Was het zo duidelijk Alison dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch.
Alison lag al een aantal jaar niet meer in dat graf.
Ja, het was hetzelfde perkje waar ze levend begraven zou zijn, en waar we na afloop van de halloween aflevering Alisons hand uit naar boven zagen komen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Was het zo duidelijk Alison dan?
Hebben ze niet gedaan, denk ik. Ik denk dat Red Coat Alison was, en sowieso dat team Jenna het hele vuurtje heeft aangestoken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:16 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom zou team Jenna Red Coat helpen met het redden?
kan hem niet openen op mijn werkquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:39 schreef Burdie het volgende:
Oeh, deze theorie is interessant!
http://pllbaby.tumblr.com/post/45821481451/must-read-theory
quote:Did anyone else notice how quick Aria was on saying that the girls did not see Alison. I mean Mona, Hanna, and Spencer all seen her and Aria still don’t believe them and Aria seemed like oo shit shocked. And when the girls were all in the car, Aria even said that red coat was just prob wearing a mask and it wasn’t her. It’s just weird and fishy. Other episodes when someone brings up the chance that Ali could be Alive she quickly shuts the idea down. Idk my gut keeps telling me that Aria has something to with Ali, or the murder or something, there was just to much evidence on her to pass all of this up..
Ik had het ook niet doorquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, zo goed let ik dan ook weer niet op, blijkbaar
Ik kijk alle afleveringen dubbel, een keer 's ochtends omdat ik niet kan wachten, en een keer 's avonds met mijn vriend samen. We kijken ook af en toe stukjes uit oude afleveringen terug als daar naar verwezen wordtquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:46 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik had het ook niet doorOmdat er elke keer een week tussen de afleveringen zit, vergeet ik altijd best veel. Je ziet wss meer als je alles in 1x kijkt.
Dat het gewoon een trut is? Zoals ze het meisje gedurende de serie hebben laten zien was het vooral een manipulatief kutwijfquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:28 schreef babette21 het volgende:
Ja jemig zeg, wat moet ik hier nou weer van vinden!? Ik ben er eigenlijk niet van overtuigd dat het Alison of een tweelingzus is: Spencer zag haar van ver en in het donker, Hanna half bedwelmd (dan denken ze haar wel vaker te zien) en Mona vertrouw ik niet, dus die kan zoveel vertellen. Bovendien: als het echt Alison zou zijn: waarom zou ze het haar eigen vriendinnen dan zo moeilijk willen maken? Wat is haar motief?!
Jenna blijft mijn hoofdverdachte, na deze aflevering alleen maar meer (duidelijk niet te vertrouwen, evenals Melissa en Shawna, en die hele brand op zich is wel heel erg "oog om oog"). Maar waarom zou zij met het vliegtuig moeten komen?
Toby vertrouw ik ook nog niet 100% al zou ik het graag willen (hoewel? slechte Toby was eigenlijk ook wel tof.... hm).
True, maar overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat het gewoon een trut is? Zoals ze het meisje gedurende de serie hebben laten zien was het vooral een manipulatief kutwijf
Ja kijk, daar heb ik dus allemaal geen tijd voorquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik kijk alle afleveringen dubbel, een keer 's ochtends omdat ik niet kan wachten, en een keer 's avonds met mijn vriend samen. We kijken ook af en toe stukjes uit oude afleveringen terug als daar naar verwezen wordt.
Ik ook niet. Ik denk dat het heel lang duurt voordat het juni isquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:35 schreef RenRen- het volgende:
Wat een aflevering Ik wil niet wachten.
Hier had ik nog niet aan gedachtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:57 schreef LaHey96 het volgende:
Ik denk niet dat het wilden zelf is, Wilden wou zijn auto zo snel mogelijk weer vinden omdat het lijk er waarschijnlijk al in was voor het ongeval met de moeder van Hannah.
Die had ik ook nog niet bedacht! Goeie theorie, zou zomaar kunnen. Al blijft de vraag dan natuurlijk nog steeds: wie dan? In dat geval ligt Cece misschien het meest voor de hand (die wist toch e.e.a. over hem?), anders blijf ik maar even bij Jason.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:57 schreef LaHey96 het volgende:
Wilden wou zijn auto zo snel mogelijk weer vinden omdat het lijk er waarschijnlijk al in was voor het ongeval met de moeder van Hannah.
Tja, domme mensen bestaan :pquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier had ik nog niet aan gedachtMaar zou Wilden zo dom zijn om met een lijk in z'n achterbak rond te rijden?
nee.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:34 schreef LaHey96 het volgende:
Willen jullie even een kijkje nemen op deze blog aub? Dankuu
www.prettylittleliars-gossip.blogspot.com
Ik heb hem vandaag aangemaakt. Leek me leuk xd
Dat weten ze nu al? Het vierde moet nog beginnen...quote:
Ik had het ook gezien. Ravenswood ofzo iets. Had de trailer gezien, maar die laat niet veel zien.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:26 schreef babette21 het volgende:
Ik las wel iets over een spin-off, begint in oktober. Plot en cast nog onbekend.
Wordt die pas verder in juni uitgezonden? Ik heb namelijk vorige week de pilot gezien.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:38 schreef Burdie het volgende:
In juni begint ook een nieuwe serie, Twisted, ik heb de sneak preview gezien en dat zag er veelbelovend uit
Yep, vanaf 11 juni geloof ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:12 schreef Kimberleys_ het volgende:
Wordt die pas verder in juni uitgezonden? Ik heb namelijk vorige week de pilot gezien.
Pff, dan pas. Dat wordt nog lang wachten. Ja, vond de pilot wel goed. Ik wil weten hoe en wat de motieven zijn van Danny.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:06 schreef Burdie het volgende:
Yep, vanaf 11 juni geloof ik.Pilot zag er veelbelovend uit, niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door mudkipping op 30-03-2013 00:29:36 ]
Nia tweets "Life in Rosewood is deadly"quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:58 schreef babette21 het volgende:
Hm kan ook iets van een rechtzaak ofzo zijn, dat dit een clubje opgedirkte lui voor een gerechtshof voor moet stellen... en dan is de aanwezigheid van politie weer vrij normaal.
mm ja kan natuurlijik ook ja.. Lijkt mij ook onwaarschijnlijk dat Wilden dood is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:58 schreef babette21 het volgende:
Hm kan ook iets van een rechtzaak ofzo zijn, dat dit een clubje opgedirkte lui voor een gerechtshof voor moet stellen... en dan is de aanwezigheid van politie weer vrij normaal.
dit dus! het stond idd bij die foto van dr dus we kunnen echt wel de conclussie trekken dat er iemand dood is hoor. Denk niet dat we rechtzaken gaan bekijken hoor bij pll.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:37 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
[..]
Nia tweets "Life in Rosewood is deadly"
Denk dat het wel degelijk om een begrafenis gaat
Bedoelde het niet aanvallend hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:28 schreef babette21 het volgende:
Prima, dan is het een begrafenis. Whatever.
Ik geloof niet dat Alison nog leeft, daar wordt nu veel te veel op aangestuurd en inmiddels weten we dan wel dat ze gewoon de zoveelste theorie aanhalen om aan te tonen dat het allemaal weer net even anders is. Bovendien hebben we nog zeker twee seizoenen te gaan dus het lijkt me wat vroeg voor een onthulling.
En A-L-I-V-E is niet hetzelfde als alive...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 april 2013 21:07 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
NIEUWS?1 aprilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja dat heb ik nu wel een beetjequote:Op woensdag 5 juni 2013 08:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik durf niet te kijken, ik denk dat ik meteen meer wil zien
quote:Baby Bump Alert: Tammin Sursok Is Pregnant With Her First Child
Who is Tammin Sursok? Some fans know her as sweet Dani Sutherland from Home and Away. Others recognize her as Jenna Marshall aka “the blind girl from Pretty Liars Liars” (recently changed to “Bitch Can See” by Aria Montgomery). And soon she will be known as “Mommy” to one very lucky adorable baby!
Yes, ladies and gentlemen, the PLL actress and her husband Sean McEwen (who she wed in Florence, Italy in August 2011) are expecting their first child. Tammin is going to be a pretty little mom!
enz. + foto
Woehoe! Ik heb er zin inquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:36 schreef Bienelientjee het volgende:
YeAh! Morgen gAAn we weer verder wAAr we gebleven wAren!
Nee? Wat is dat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:43 schreef Burdie het volgende:
Hebben jullie de Liars Guide To Rosewood gezien?
De 'samenvatting' van de afgelopen seizoenen, als opwarmertje voor het nieuwe seizoen.quote:
Ik ook, maar ben het grootste gedeelte nu alweer vergeten geloof ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
De 'samenvatting' van de afgelopen seizoenen, als opwarmertje voor het nieuwe seizoen.
Hebben ze vorige week uitgezonden. Ik vond het wel interessant en handig om even alles weer op een rijtje te hebben.
Yep. Ik werd er alleen niet veel wijzer van; op zich fijn om weer even terug te blikken, maar daarmee kwamen al m'n vragen e.d. van eerder weer net zo hard terug!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:43 schreef Burdie het volgende:
Hebben jullie de Liars Guide To Rosewood gezien?
Zal het nou wel of niet Ali zijn? Maar eerlijk gezegd gaat het om de reis en niet het einddoel hequote:Op donderdag 13 juni 2013 19:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Aria blijft lekker en het kijkt prima weg. Boeit het iemand nog wie A is?
Ik moet zeggen dat het me op dit moment niet heel erg bezighoudt, maar dat ik toch wel heel erg pissig en gedesillusioneerd zou zijn wanneer de serie straks is afgelopen zonder dat we het wetenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Aria blijft lekker en het kijkt prima weg. Boeit het iemand nog wie A is?
Net als bij Gossip Girlquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het me op dit moment niet heel erg bezighoudt, maar dat ik toch wel heel erg pissig en gedesillusioneerd zou zijn wanneer de serie straks is afgelopen zonder dat we het wetenHeb me er bij neergelegd dat we dat hele verhaal pas in het laatste seizoen/laatste paar afleveringen te weten komen
Ja in die klokkentoren.. Toch? Dat was dacht ik de cliffhanger van het eerste seizoen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:07 schreef Markeerstift het volgende:
Ik heb die guide to Rosewood aflevering ook gekeken maar was Ian uiteindelijk niet weer terug gekomen? En toen had hij toch 'zelfmoord' gepleegd alszijnde moordenaar van Ali?![]()
Ja daar ben ik nog steeds van geschoktquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Net als bij Gossip GirlDat de laatste aflevering gaat van: PATS BOEM I'm A
Me tooquote:
Maar hij was toch opeens weer terug? En toen kreeg hij een kindje met Melissa enzo, uiteindelijk had hij zijn polsen doorgesneden en een afscheidsbrief met bekentenis achtergelaten.. Of was dat iemand anders?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja in die klokkentoren.. Toch? Dat was dacht ik de cliffhanger van het eerste seizoen?
quote:In "The Devil You Know," Emily finds, through discrete research, that the suicide and confession note was actually written by "A," revealing that Ian never really confessed to murdering Alison. In addition, as Officer Reynolds reveals based on forensic evidence that from the time that Ian's body was found, he must have been dead for approximately a week, it is clear that he could not have been the one sending text messages to Melissa. It seems that "A" was the real author of those texts, as the black gloved figure had possession of Ian's phone in "Blind Dates," before slipping it into Spencer's purse.
Based on this, it is possible that Ian actually did die in the bell tower in "For Whom the Bell Tolls" or that "A" waited to kill him in the barn
Jawel, ze was 't kind alleen al veel eerder verloren dan ze deed geloven (ze heeft ook gezegd wanneer dan wel, maar dat weet ik niet meer).quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
Heel die Melissa is nooit zwanger geweest.
ik hoop eigenlijk op een slotscene waarin langzaam het masker afgezet wordt en de camera net wegdraait voor je het gezicht ziet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het me op dit moment niet heel erg bezighoudt, maar dat ik toch wel heel erg pissig en gedesillusioneerd zou zijn wanneer de serie straks is afgelopen zonder dat we het wetenHeb me er bij neergelegd dat we dat hele verhaal pas in het laatste seizoen/laatste paar afleveringen te weten komen
Als we er nooit achter zouden komen zou ik dat niet leuk vindenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 07:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk op een slotscene waarin langzaam het masker afgezet wordt en de camera net wegdraait voor je het gezicht ziet.
Ik zit op het punt dat het me al niet meer uitmaakt wie het is. Valt het nog iemand dat in de eerdere/eerste seizoenen A veel meer 'on the prowl' was? Schuilen in bosjes/ in schuren/ in de huizen van de dames/ camerabeelden/etc
Ik hoopte daar juist wel op, heeft A tenminste weer iets om op los te gaan. Nu bleef het echt bij zo'n niks-verhaaltje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoop niet dat Emily nou een pijnstillerverslaving krijgt. Of heeft iemand in deze serie dat al gehad? Het zit echt in elke serie dus ik kan het niet zo goed meer bijhouden
Ik heb überhaupt gemist wat er was gebeurd. Was dat in de auto gebeurd toen ze Mona ging bevrijden?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:35 schreef Beach het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom Em niet naar de dokter ging
Ze zoomden toch wel erg nadrukkelijk in op die scene!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt gemist wat er was gebeurd. Was dat in de auto gebeurd toen ze Mona ging bevrijden?![]()
Dat soort dingen heb ik dus continu. Dat er vanalles buiten mij om gebeurd
Gemiste kans om Wrenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:35 schreef Beach het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom Em niet naar de dokter ging
Oh, verhip ja!quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:03 schreef Markeerstift het volgende:
Zit er trouwens met opzet een spelfout inde tt? Het valt me nu pas op?
Ik had precies hetzelfde ja. Ook dat met Spencer & Toby idd. Heel vreemd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:59 schreef SLP_ het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met kijken, maar scenes zijn wel lelijk aan elkaar geplakt zeg! Nadat Malcolm weer de winkel in is gegaan zegt Aria dat Ezra gewoon een leraar van haar is en 1 seconde later zit ze op een schommelstoel en heeft ze het hele verhaal aan Jake uitgelegd. Rare aflevering.
Dat viel me ook op ja, heel raar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:53 schreef SLP_ het volgende:
Huh, zit er een fout in? Rond 15:25 zijn Toby en Spencer thuis en zoenen ze elkaar gedag omdat Toby naar die dokter gaat. Maar dan komt er opeens een overgang en zijn ze in the brew
Volgens mij is dat wel expres gedaan? Ik weet niet meer door wie dat gedaan is, maar van een bepaalde aanbieder heten de torrent bestanden niet 'pretty little liars' maar 'petty lying whores'.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:03 schreef Markeerstift het volgende:
Zit er trouwens met opzet een spelfout in de tt? Het valt me nu pas op?
ahh ok! Ik dacht dat A. zoiets had gezegd ofzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel expres gedaan? Ik weet niet meer door wie dat gedaan is, maar van een bepaalde aanbieder heten de torrent bestanden niet 'pretty little liars' maar 'petty lying whores'.
Kwam ik achter tijdens een rondje google, een aantal weken/maanden geleden.
Ik snap ook niet zo goed wat 'lying whores' met de show te maken heeft.
Jij hebt dit topic toch echt geopend hoor, dus de spellingfout in de TT is iig met opzet danquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel expres gedaan? Ik weet niet meer door wie dat gedaan is, maar van een bepaalde aanbieder heten de torrent bestanden niet 'pretty little liars' maar 'petty lying whores'.
Kwam ik achter tijdens een rondje google, een aantal weken/maanden geleden.
Ik snap ook niet zo goed wat 'lying whores' met de show te maken heeft.
Klopt, maar ik heb 'm geopend met de titel 'Happy Halloween', de titel is later door een modje aangepast.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij hebt dit topic toch echt geopend hoor, dus de spellingfout in de TT is iig met opzet dan
Ojaquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb 'm geopend met de titel 'Happy Halloween', de titel is later door een modje aangepast.
(zie de suggestie: TV / [USA] Pretty Little Liars #8: Petty Lying Whores, iemand heeft dat toen opgepakt)
Oh ja, toen ik dat zag moest er gelijk aan denken om dat hier te postenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:18 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit zo snel water zien koken (in de laatste seconden!)
Bij dit stuk zat ik ook wel evenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:47 schreef Bienelientjee het volgende:
Al die toevalligheden die hen leiden naar precies het juiste huis. Die twee meiden die tegen Spencer botsen en natuurlijk gaat meteen die extra kamer open! Met verrassend genoeg, precies de juiste telefoonverbinding!
Die indruk had ik juist totaal niet, leek me eerder zo'n eenmalig rolletjequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:09 schreef Beach het volgende:
en natuurlijk heeft die Brendan er wat mee te maken
dat idee had ik eigenlijk ook ja. hij keek zo creepy op het eind.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:09 schreef Beach het volgende:
en natuurlijk heeft die Brendan er wat mee te maken
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:50 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vond het een beetje een vage aflevering. Er gebeurde eigenlijk van alles en ik heb geen idee waar het allemaal mee te maken had. Beetje een onsamenhangende, chaotische aflevering. Dat gevoel kreeg ik tenminste, iemand anders ook?
Vooral dat rare -bijna- zwart witte gefilmde stadje. Er was ineens bijna geen kleur op mijn scherm. Al die creepy mensen. En die vogels. Die rare muziek en samenkomst? Euh,...![]()
En het was ook wel vrij voorspelbaar dat Emily's masker misbruikt zou worden door -A!
De nsa heeft toch al van jaren liggen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Hey Hannah
Als de politie jou of je ouders verdenkt van een moord gaan ze ook je huistelefoon aftappen dus is het wellicht niet zo verstandig om over die lijn met je vriendinnen te kwekken over de moord en -A
Oh klinkt goed, even Googelenquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:44 schreef Burdie het volgende:
Dat dorpje was Ravenswood.
In november start een nieuwe ABC serie die zich daar afspeelt, en ze moeten het toch op de een of andere manier pitchen bij het grote publiek.
Dat onnozele is er al vanaf het begin.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Hey Hannah
Als de politie jou of je ouders verdenkt van een moord gaan ze ook je huistelefoon aftappen dus is het wellicht niet zo verstandig om over die lijn met je vriendinnen te kwekken over de moord en -A
Ik heb vanaf het begin het idee dat zij de hoofdhoofdrol heeft. Kan het mis hebben!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:03 schreef Droathoah het volgende:
Waarom is Aria de enige die een fluistergebaar maakt in het beginstuk?
Daar is zij zelf inmiddels niet meer zo van overtuigd volgens de laatste geruchten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het begin het idee dat zij de hoofdhoofdrol heeft. Kan het mis hebben!
quote:They look like such besties in real life, could there really be a HUGE rift between them?!
Star Magazine is running a story right now that swears Pretty Little Liars star ensemble piece Lucy Hale is unhappy because co-star Shay Mitchell for stealing the spotlight!
They even say she's threatening to quit!!!
Lucy's character Aria used to be the cat's pajamas and the focal point of every episode, but these days show-runners do more with Shay's Emily (e.g. having her make out with chicks!)
The tabloid says Lucy's decline in popularity has her depressed, and that her newfound “bad attitude” is pissing off tons of folks on set!!
Their on-set source supposedly said:
“Lucy’s furious that all the action is now centered around costar Shay Mitchell and has threatened to quit. She can’t handle Shay being more important than her, so she’s simply stopped speaking to her. Lucy has a lot going for her, but she’s really starting to tick people off."
Naaaaaahhhhhhh.
We don't believe those rumors for a second!!!
We've seen those glamorous gals in amazeballz action before, Lucy & Shay love each other waaaay too much to let a popularity contest tear them apart!
Besides, sources close to the lovely ladies reassure us this far-reaching tabloid report is 100% bogus!!!
So there you have it! Rest easy, PLL fans! Your show is safe from this bombshell!
In het eerste seizoen volgens mij sowieso, het verhaal begon ook vanuit haar, ik denk dat ik daarom het gevoel had. Net als het boek, daarvan heb ik het eerste deel ook gelezen en daar ging het er heel erg van uit dat Arya lang weg is geweest en terugkomt en dat zij het zwaarst weegt in het verhaal ofzo. Maar nu is het inderdaad veel minder zo. Wel liever Spencer dan Hanna.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:03 schreef DanielleM het volgende:
[..]
Daar is zij zelf inmiddels niet meer zo van overtuigd volgens de laatste geruchten.
Ik dacht in het eerste seizoen ook dat zijn de hoofdhoofdrol had, maar inmiddels heb ik het idee dat Spencer die rol heeft overgenomen.
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb geen idee. Het lijkt een gevalletje "we hebben je personage even niet nodig, dus je verschijnt niet in beeld"quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:32 schreef mudkipping het volgende:
Waar is Jenna eigenlijk? Die hebben we toch ook al een tijdje niet gezien? Of heb ik nu iets gemist?
Ik dacht eigenlijk dat zij dat was in die laatste scene, vanwege de bril. Maargoed, kan natuurlijk ook iemand anders zijn met een zonnebrilquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:32 schreef mudkipping het volgende:
Waar is Jenna eigenlijk? Die hebben we toch ook al een tijdje niet gezien? Of heb ik nu iets gemist?
Ja dat was Jenna, 100% zeker. Behalve die bril zag je ook haar (opgevouwen) stok. Bovendien hebben we haar al eerder samen met deze jongen gezien, bij de begrafenis van Wilden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat zij dat was in die laatste scene, vanwege de bril. Maargoed, kan natuurlijk ook iemand anders zijn met een zonnebril
Mike. Jake is dat nieuwe vriendje.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:43 schreef Goofoyou het volgende:
En het was even een verrassing voor mij dat het broertje van Aria (Jake?) die auto niet had gemold. Dacht echt dat hij het was want diegene droeg volgensmij een donkere hoodie met een logo erop. Het A-team heeft gewoon een egale hoodie.
Wat let jij goed opquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja dat was Jenna, 100% zeker. Behalve die bril zag je ook haar (opgevouwen) stok. Bovendien hebben we haar al eerder samen met deze jongen gezien, bij de begrafenis van Wilden.
Dat had ik helemaal niet doorquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja dat was Jenna, 100% zeker. Behalve die bril zag je ook haar (opgevouwen) stok. Bovendien hebben we haar al eerder samen met deze jongen gezien, bij de begrafenis van Wilden.
Dat was ook zo neem ik aan omdat dat deel van het huis kan gaan instorten na die crash.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:06 schreef babette21 het volgende:
Vond het wel een beetje raar dat Emily en d'r moeder na die crash meteen weggingen ipv te kijken hoe het met de chauffeur van die auto ging (een beetje normaal mens gaat in eerste instantie uit van een ongeluk en verwacht dus iemand achter het stuur, toch?!).
Was zij niet gewoon binnen, vanwege die open mic?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat had ik helemaal niet door
Maar ik dacht dat eerst dat het Emily was die die auto sloopte. Vanwege de sharks hoodie en die scene erna dat ze weer veel pijn aan haar schouder heeft
Volwassen vent die het met high school leerling doet. Nee, met die keuzes van hem zit 't wel snor!quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
Volwassen vent die een auto van een 15-jarige kapot slaat omdat t jonk zei dat ie heeft liggen vozen met Aria. Welcome to High School, bitches.
Het is allemaal het effect van een vaste portie LSD in de salades die de meiden dagelijks oppeuzelenquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:08 schreef Burdie het volgende:
Misschien bestaat er wel helemaal geen A. en houden ze allemaal elkaar in de maling.
pussy is pussy hequote:Op donderdag 25 juli 2013 19:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
Volwassen vent die het met high school leerling doet. Nee, met die keuzes van hem zit 't wel snor!
Denk eerder in de koffie, dat drinken ze bijna elke aflevering alsof hun leven er vanaf hangt!quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het is allemaal het effect van een vaste portie LSD in de salades die de meiden dagelijks oppeuzelen
Omdat Nigel Wright (?), de blonde jongen achter de balie bij het vliegveld, Caleb en Toby vertelde dat Cece hem had gevraagd om de vlucht informatie te vervalsen.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:13 schreef Goofoyou het volgende:
Ik ben het even kwijt. Waarom wordt Cece ook alweer verdacht in de laatste episode? Iemand zei haar naam maar ik ben het alweer vergetenDeze serie geeft teveel informatie
Oh oké, het was dus waarschijnlijk iets om de jongens/meiden op het verkeerde been te zetten om Jenna ofzo te beschermen.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:21 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Omdat Nigel Wright (?), de blonde jongen achter de balie bij het vliegveld, Caleb en Toby vertelde dat Cece hem had gevraagd om de vlucht informatie te vervalsen.
Dat was Melissa, maar ik ben ondertussen alweer vergeten waarom of heb dat even gemist. Mona was ook in de trein met dat witte masker geloof ik.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
En wie zaten er nou in die kostuums in die trein? Wilden sowieso. En hij was degene die Aria wou killen, maar wie was zijn vrouwelijke partner? Was dat nou Mona of Melissa?
Zo veel vragen -_-
Inderdaad, kind gaat van school naar gekkenhuis naar school naar de gevangenis (oh ja en tussendoor constant naar haar "lair") maar van enige bekommering door de ouders geen spoorquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:53 schreef Goofoyou het volgende:
Waar zijn Mona's ouders eigenlijk?! Niemand die zich zorgen om haar maakt
Da's (kennelijk) een echte Rosewood, deze is fictief.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:36 schreef loezzzje het volgende:
Rosewood, Connecticut - NYC afstand is niet zo ver. Hij zal dat wel gewoon rijden.
heb idd wel eens gehoord dat ze in Connecticut liggen en idd vlakbij Philadelphia. Heb het net opgezocht, en het is zo'n beetje afstand N-Brabant / Groningen. Piece of cake voor die amerikanenquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
Da's (kennelijk) een echte Rosewood, deze is fictief.
Maar herinner me nu dat het vlakbij Philadelphia zou liggen, wat inderdaad (ook) niet zo ver van NY is.
(Maar toch....![]()
)
serieus?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vond Lucas er altijd erg cute uit zien eigenlijk
Jup. De lichamen van oa Toby en Jason, etc zien er ook goed uit, maar ik vind hun geen mooi hoofd hebben. Lucas is wat tengerder maar vind hem raar genoeg wel knapquote:
Toby heeft idd een mooi lichaam ja maar ik vind hem verder niet knap. Lucas al helemaal nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jup. De lichamen van oa Toby en Jason, etc zien er ook goed uit, maar ik vind hun geen mooi hoofd hebben. Lucas is wat tengerder maar vind hem raar genoeg wel knap
Acteur is even oud als mij, dus dan mag hetquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:24 schreef babette21 het volgende:
Ik ga nog steeds voor Wren![]()
In het begin vond ik Caleb ook leuk, maar da's zo'n jankerd geworden, heel a-sexy. Net als Toby, die is alleen leuk als ie net uit de douche komt![]()
Jason is oke. Het zou niet eens in me opgekomen zijn om Lucas überhaupt mee te nemen op een hot or not lijstje, dat is echt nog zo'n knulletje.
Dat vraag ik me echt regelmatig af bij deze seriequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:00 schreef Goofoyou het volgende:
Wat is er met die 'verhaallijn' gebeurd
Psych evaluation (Radley... het Pieter Baan van Rosewoodquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
Waarom keert Mona nu terug naar Radley?
Ja? Ik dacht dat we er nog drie te gaan hadden?!quote:Volgende week summer finale, ben benieuwd!
Oh, de promo zei dat volgende week de summer finale wasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
Psych evaluation (Radley... het Pieter Baan van Rosewood![]()
). En zodat wij weer eens van Wren kunnen genieten.
[..]
Ja? Ik dacht dat we er nog drie te gaan hadden?!
edit: heb het even opgezocht, inderdaad nog 3 afleveringen te gaan
We hebben al eens eerder een bruinharige Red Coat gezien, die droeg toen een Emily masker, remember?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Tof weer. Ik begin te denken dat Aria ''A''/Red Coat kan zijn. In de tekening van Wren tekende hij een meisje met een Red Coat, maar met donker haar. Niet blond.
Ah ja, dat was ik vergeten!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
We hebben al eens eerder een bruinharige Red Coat gezien, die droeg toen een Emily masker, remember?
Jawel, lang terug (seizoen 1?), een flashback. Volgens mij viel er een chick van de trap die met Ian naar boven was gegaan, terwijl Alison ook haar zinnen op Ian had gezet. Waardoor ik er eigenlijk altijd vanuit ben gegaan dat Alison dat grietje naar beneden heeft geduwd, uit jaloezie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
En van dat feestje had ik volgens mij niet eerder gehoord, of wel? Dat van 3 jaar terug?
Jason?!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:38 schreef Pvoesss het volgende:
Hebben jullie gezien op de foto bij ali's moeder en haar dat er nog een kinderhandje op stond?
Ah, dat feestjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
Jawel, lang terug (seizoen 1?), een flashback. Volgens mij viel er een chick van de trap die met Ian naar boven was gegaan, terwijl Alison ook haar zinnen op Ian had gezet. Waardoor ik er eigenlijk altijd vanuit ben gegaan dat Alison dat grietje naar beneden heeft geduwd, uit jaloezie.
Paste niet in het lijstje, simpel zat!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:26 schreef Pvoesss het volgende:
dat kan natuurlijk maar waarom knippen ze hem dan van de foto
Dat heb ik ook niet helemaal meegekregen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ah, dat feestjeGeen idee waarom Cece dan kwaad is op de Liars.
Misschien Ali 'gestolen' van Cece?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet helemaal meegekregen.
Hm nee dat klinkt meer als Mona's motivatie. Wat ik oppikte was dat er iets gebeurd was (maar wat? behalve dat Cece door Ali van school was getrapt) waardoor Cece ineens een hekel aan Ali had gekregen en dat ze (toen al) "net zo'n hekel aan de andere vier had". Maar waarom dan???quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Misschien Ali 'gestolen' van Cece?
Misschien stond alleen zijn hand op de foto?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:26 schreef Pvoesss het volgende:
dat kan natuurlijk maar waarom knippen ze hem dan van de foto
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Blog met hints over datIk vind het allemaal wat ver gezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik wil het niet eens lezenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wat ver gezocht.
Dit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens lezen![]()
Serieus, mocht aan het eind blijken dat één van hun vier erachter zou zitten dan zou ik echt zwaar teleurgesteld zijn. De serie slaat op zich al nergens op (ja dat zie ik heus wel), maar dan heb ik echt het gevoel dat ik naar niks heb zitten kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar we zullen zien![]()
Nee, zij denkt dat het gewoon een zwerver was omdat het huis leeg heeft gestaan eh. Niet zo gek.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:53 schreef WammesWaggel het volgende:
De moeder van Allie leek niet bijzonder geschokt over het feit dat iemand in de kelder sliep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |