Was een beetje sarcasme.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was het zo geweldig dan afgelopen weekend?
Dat was nog uit de tijd van Van Raaij en Van Praag.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik dacht dat Ajax en Psv onderling hadden afgesproken geen talenten van elkaar weg te kapen?
deze dag was slecht voor mijn hartquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de Psv´ers die zijn vergeten hoe een kampioenschap voeltWat een zure dag was dat.
Nee manquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]Wat een zure dag was dat.
Dat werd door beide partijen tegengesproken bij de kwestie Bazoer. Gaat lekker vandaag ja, Ajax die Hendrix benadert en PSV voor 2 Ajacieden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik dacht dat Ajax en Psv onderling hadden afgesproken geen talenten van elkaar weg te kapen?
Ik help je wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:37 schreef Harveo het volgende:
Morgen in het Eindhovens Dagblad geeft Sanders kritiek over het gedrag van de spelersgroep. Meld Rik Elfrink op Twitter. Ik kan het helaas niet delen, want telefoon.
Zal waarschijnlijk wel over het opstootje van Lens gaan en de frusrerende reacties die weken erna.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 22:30:04#PSV-topman Sanders is morgen in het #ED zeer kritisch op het gedrag van de spelersgroep van #PSV. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 22:33:38#Sanders vindt dat er met het gedrag bij #PSV iets structureel mis is en bekritiseert de spelers. reageer retweet
Kwalijke kwestie ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:14 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dat werd door beide partijen tegengesproken bij de kwestie Bazoer. Gaat lekker vandaag ja, Ajax die Hendrix benadert en PSV voor 2 Ajacieden.
Kunnen we goed gebruiken in de laatste paar wedstrijden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik help je wel.twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 22:30:04#PSV-topman Sanders is morgen in het #ED zeer kritisch op het gedrag van de spelersgroep van #PSV. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 22:33:38#Sanders vindt dat er met het gedrag bij #PSV iets structureel mis is en bekritiseert de spelers. reageer retweet
Benieuwd hoe dat gaat vallen bij zo'n spelersgroep. Kan goed uitpakken, maar als er eentje zit die Sanders in twijfel trekt kan het ook al snel verkeerd vallen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kunnen we goed gebruiken in de laatste paar wedstrijden.
Gelukkig is Tiny een held.
Dat zou dan genoeg zeggen over de ongeschiktheid van deze speler en kan meteen zijn spullen pakken en ophoepelen wat mij betreft. Grote schoonmaak. Kampioen of niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Benieuwd hoe dat gaat vallen bij zo'n spelersgroep. Kan goed uitpakken, maar als er eentje zit die Sanders in twijfel trekt kan het ook al snel verkeerd vallen.
Nouja, ik weet niet of zo'n Sanders zelf gevoetbald heeft, maar als hij binnenkomt met "jongens, de manier waarop jullie met stress omgaan is helemaal verkeerd, wat zijn jullie voor meisjes", dan kan zijn gebrek aan ervaring op het voetballende vlak hem wel eens tegenwerken. En het hoeft maar 1 speler te zijn die wat zegt om een kiem te zaaien binnen de rest van de selectie.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat zou dan genoeg zeggen over de ongeschiktheid van deze speler en kan meteen zijn spullen pakken en ophoepelen wat mij betreft. Grote schoonmaak. Kampioen of niet.
Advocaat inderdaad trainer af.twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 22:46:42De #PSV-jeugd krijgt vanaf komend seizoen meer kansen en traint vaker mee. reageer retweet
Teken aan de wand. Die 2 jongens komen.twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 22:57:34Sanders vindt ook dat #Ajax en #PSV verstandig moeten zijn en elkaars jeugdspelers met rust moeten laten. reageer retweet
Met deze mentaal labiele selectie is dat zeker een optie. Maar wel meteen een mooie test welke spelers mentaal geschikt zijn om volgend seizoen bij de ploeg te blijven.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet of zo'n Sanders zelf gevoetbald heeft, maar als hij binnenkomt met "jongens, de manier waarop jullie met stress omgaan is helemaal verkeerd, wat zijn jullie voor meisjes", dan kan zijn gebrek aan ervaring op het voetballende vlak hem wel eens tegenwerken. En het hoeft maar 1 speler te zijn die wat zegt om een kiem te zaaien binnen de rest van de selectie.
Aan de andere kant, als die spelers wel tegen hem opkijken en dit van hem accepteren kan het ook zomaar een boost zijn om net die laatste 8 wedstrijden dat beetje extra te brengen. Wat dat betreft is het ook maar speculeren, maar dat het verkeerd kan uitpakken is volgens mij zeker een mogelijkheid.
Hoezo? Ik snap niet waarom je na zo'n tweet dat denkt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Teken aan de wand. Die 2 jongens komen.
Kijk, de reden waarom die twee gastjes van Ajax willen komen!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:02 schreef Lange_Lans het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 22:46:42De #PSV-jeugd krijgt vanaf komend seizoen meer kansen en traint vaker mee. reageer retweet
Als er in voetbal iets ontkent wordt gebeurt het daarna meestal alsnog.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo? Ik snap niet waarom je na zo'n tweet dat denkt.
Understatementquote:
Volgens mij gebeurt het de helft van de tijd wel, en de andere helft toch niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als er in voetbal iets ontkent wordt gebeurt het daarna meestal alsnog.
Haal het nu niet onderuit man.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt het de helft van de tijd wel, en de andere helft toch niet.
Sorry, natuurlijk komen ze. Dan zijn het immers aankopen en kunnen ze gewoon opgesteld worden.quote:
Troll.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sorry, natuurlijk komen ze. Dan zijn het immers aankopen en kunnen ze gewoon opgesteld worden.
Marcelo niet opgeroepen voor de interland tegen Italië?twitter:MarceloGuedes02 twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 23:41:53Just Chilling! http://t.co/9cnCVTu6XG reageer retweet
Dat is in de hotel van Rome hoor, Neymar maakte de fotoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Marcelo niet opgeroepen voor de interland tegen Italië?twitter:MarceloGuedes02 twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 23:41:53Just Chilling! http://t.co/9cnCVTu6XG reageer retweet
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is in de hotel van Rome hoor, Neymar maakte de foto
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 20-03-2013 om 00:02:29Calimero mag wat #Sanders betreft de tweede mascotte van #PSV worden, naast #Phoxy, zegt hij morgen ook nog gekscherend.... reageer retweet
Rik moet nu stoppenquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 20-03-2013 om 00:02:29Calimero mag wat #Sanders betreft de tweede mascotte van #PSV worden, naast #Phoxy, zegt hij morgen ook nog gekscherend.... reageer retweet
De grootste verrassing van dit bericht voor mij was dat dat ding Phoxy heetquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgensmij is hij geen maagd meer hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm Brenet vandaag al 19 geworden. Wordt het niet eens tijd?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij is hij geen maagd meer hoor
Niet zo haten. Die g djoekt jou zo neer.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De grootste verrassing van dit bericht voor mij was dat dat ding Phoxy heet. Echt, serieus? Phoxy?
Phquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet zo haten. Die g djoekt jou zo neer.
[ afbeelding ]
Foxy kon de verkeerde figuren aantrekken.quote:
Ik schaar de marketingafdeling die hier mee komt ook onder 'verkeerde figuren'.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Foxy kon de verkeerde figuren aantrekken.
Phoxy is anders wel al een paar jaar achter elkaar uitgeroepen tot de meest populaire mascottequote:Op woensdag 20 maart 2013 00:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik schaar de marketingafdeling die hier mee komt ook onder 'verkeerde figuren'.
Je kan veel zeggen over Fons. Maar hij weet wat er in de jeugd speeltquote:
Hij weet ook hoe je met de jeugd speelt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Fons. Maar hij weet wat er in de jeugd speelt
Hij misbruikt alleen wel op jaarbasis honderden Psv baby'squote:Op woensdag 20 maart 2013 00:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Phoxy is anders wel al een paar jaar achter elkaar uitgeroepen tot de meest populaire mascotte![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je de prachtige serie vorig seizoen niet op PSV TV gezien?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De grootste verrassing van dit bericht voor mij was dat dat ding Phoxy heet. Echt, serieus? Phoxy?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij weet ook hoe je met de jeugd speelt.
Goed dat je het volgtquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je de prachtige serie vorig seizoen niet op PSV TV gezien?
Leuk toch voor die koters. Er is nog wel een plekkie vrij in zijn club als je wil..quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je de prachtige serie vorig seizoen niet op PSV TV gezien?
(..)
Als Nouri of Dekker bij PSV gaat spelen dan meld ik mij direct aan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Leuk toch voor die koters. Er is nog wel een plekkie vrij in zijn club als je wil..
Belooft?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als Nouri of Dekker bij PSV gaat spelen dan meld ik mij direct aan.
Staat genoteerdquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is die Nouri nou een Marokkaan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat een gay kapsel, gadverdamme...quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan Ibi niet even bellen?
[ afbeelding ]
Dat zijn Dekker en Walian.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een gay kapsel, gadverdamme...
PSV roept weer dat ze van elkaars talenten moeten afblijven. Dus zet die droom maar uit je hoofd.quote:
Maar ik snap die Vanila Ice niet meer. Zijn ze nou in gesprek of niet? Met zijn kut smiley.quote:
Hoef ze ook niet, we kunnen zelf wel opleiden. Jatten doet Ajax wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV roept weer dat ze van elkaars talenten moeten afblijven. Dus zet die droom maar uit je hoofd.
"Zelf opgeleide spelers"quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sorry, natuurlijk komen ze. Dan zijn het immers aankopen en kunnen ze gewoon opgesteld worden.
?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:42 schreef De_Pel het volgende:
Overigens: hiep hiep hoi, hiep hiep hoi, jeremaintje
Misschien moet hij eens wat minder scheten laten.
Als hij een beker met MVP in zijn handen heeft is het Nouri. Deze is recent;quote:
Ja anders zegt hij dat zo niet, in gesprek zijn ze sowieso. Iedereen suggereert alleen dat ze te horen krijgen dat ze niet direct een contract krijgen en dat het blijkbaar filosofie is om ze aankomende winter periode pas een contract te laten tekenen. Met het risico dat ze dan zeggen krijg de tering maar ik teken ergens anders wel, waarom dat zo'n goed idee is weet niemand.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ik snap die Vanila Ice niet meer. Zijn ze nou in gesprek of niet? Met zijn kut smiley.
Wie is Vanilla Ice? Buiten die gekquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als hij een beker met MVP in zijn handen heeft is het Nouri. Deze is recent;
[ afbeelding ]
Gast uit Singapore, Dekker, gast uit Singapore, van de Beek, Walian en Nouri.
[..]
Ja anders zegt hij dat zo niet, in gesprek zijn ze sowieso. Iedereen suggereert alleen dat ze te horen krijgen dat ze niet direct een contract krijgen en dat het blijkbaar filosofie is om ze aankomende winter periode pas een contract te laten tekenen. Met het risico dat ze dan zeggen krijg de tering maar ik teken ergens anders wel, waarom dat zo'n goed idee is weet niemand.
Media gaat zich er vast nog wel mee bemoeien, al die insiders die overal ineens opduiken zijn vermoeiend.
Best spannend periode ja. Maar vanaf april zien we echt wat er gaat gebeuren. Ik denk wanneer PSV Nouri echt wilt, dat Ajax dan heus wel een uitzondering maakt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja anders zegt hij dat zo niet, in gesprek zijn ze sowieso. Iedereen suggereert alleen dat ze te horen krijgen dat ze niet direct een contract krijgen en dat het blijkbaar filosofie is om ze aankomende winter periode pas een contract te laten tekenen. Met het risico dat ze dan zeggen krijg de tering maar ik teken ergens anders wel, waarom dat zo'n goed idee is weet niemand.
Media gaat zich er vast nog wel mee bemoeien, al die insiders die overal ineens opduiken zijn vermoeiend.
Insider Ajax netwerk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wie is Vanilla Ice? Buiten die gek
Alles kan, maar ik blijf hier.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
kunnen die ajacieden niet gewoon weg uit dit topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |