Wat had je gestuurd dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het antwoord:
[..]
Ik HAD het dus gestuurd naar het Ministerie van Financiën, geadresseerd aan de minister maar ze hebben dus iemand nodig die wel op de hoogte is van regels en richtlijnen
Of dus inderdaad het veto-en van de militaire basis die NATO zo graag wil. Btw: de Russen zullen toch wel op zoek zijn naar een nieuwe marinebasis in de Middellandse Zee? Kunnen ze eindelijk Syrië loslaten (waar nu enige marinebasis is).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:27 schreef dvr het volgende:
Ik vind het grappig dat het Cypriotische parlement zegt aan een andere oplossing te werken. Ik kan eigenlijk niets anders bedenken dan dat ze hun gasveld aan de Russen of aan China gaan verkopen. Of aan Turkije
Ja dat zit ik ook een beetje te denken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:27 schreef dvr het volgende:
Ik vind het grappig dat het Cypriotische parlement zegt aan een andere oplossing te werken. Ik kan eigenlijk niets anders bedenken dan dat ze hun gasveld aan de Russen of aan China gaan verkopen. Of aan Turkije
Dat NATO basis verhaal is onzin; Turkije gaat het Garantieverdrag echt niet op het spel zetten zolang Noord-Cyprus niet is erkend en de blokkades voor het EU lidmaatschap zijn opgeheven. Tot dat moment is het verdrag de legitieme basis voor de bezetting van noord-Cyprus.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:33 schreef SeLang het volgende:
[..]
Of dus inderdaad het veto-en van de militaire basis die NATO zo graag wil. Btw: de Russen zullen toch wel op zoek zijn naar een nieuwe marinebasis in de Middellandse Zee? Kunnen ze eindelijk Syrië loslaten (waar nu enige marinebasis is).
twitter:zerohedge twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 14:31:48DIJSSELBLOEM SAYS DEPOSIT LEVY NEEDED TO SAVE CYPRUS reageer retweet
twitter:zerohedge twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 14:32:22Diesel-boom translated: "To create, we must first destroy" reageer retweet
Gelukkig hebben ze daar Corzine die niet je rekening leegjat en verder ook helemaal geen banden heeft met Obama dus je geld is daar veilig.quote:American Banking Association:
"While the crisis in Cyprus is a real concern for depositors in Cypriot’s banks, it has no implication for depositors in U.S. institutions. Depositors in U.S. banks are insured up to $250,000"
En intussen hebben we het nog niet eens over de enorme wereldwijde derivatenlaag gehad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:06 schreef SeLang het volgende:
Zelfs de Amerikanen moeten hun spaarders nu al kalmeren om te voorkomen dat ze hun rekeningen leegtrekken
[..]
Gelukkig hebben ze daar Corzine die niet je rekening leegjat en verder ook helemaal geen banden heeft met Obama dus je geld is daar veilig.
Update: President Anastasiades rejects FinMin Sarris' resignation. Unclear what happens next.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:40 schreef Perrin het volgende:
•CYPRUS FINANCE MINISTER SUBMITS RESIGNATION - SOURCES
•MARKET NEWS CITES SOURCES ON CYPRUS FINANCE MINISTER
twitter:Tesa_RT twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 16:37:58Chants getting louder #Cyprus protest #parliament http://t.co/YOqUiieH3i reageer retweet
Haha, jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:54 schreef Kirov het volgende:
Even zien welke voormalige GS medewerker op die plek terecht komt
De grootste regeringspartij gaat als het goed is voor onthouding van stemmen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:57 schreef piepeloi55 het volgende:
Market talk Cyprus parliament set to reject bailout plan today - unconfirmed
Popcorn erbij.
Hoe snel zal de Trojka draaien als zou blijken dat het parlement in Cyprus blijvend niet akkoord gaat met een 'solidariteitstax'? Of zal Cyprus het eerste land worden dat gaat defaulten?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:00 schreef Kirov het volgende:
De grootste regeringspartij gaat als het goed is voor onthouding van stemmen.
Ook daar schijnt geen meerderheid voor te zijn, tenminste nu. Vijf voor twaalf weet je het nooit. Wat dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:37 schreef SeLang het volgende:
De minst slechte uitkomst lijkt me toch om de verzekerde tegoeden niet te confisqueren en de rest dan dus voor 15,6%.
Ik heb het al vaak gezegd: de euro was bedoeld om landen dichter samen te brengen, nooit meer oorlog, etc maar het is juist een splijtzwam geworden. Daarom moeten we snel kappen met de euro (in elk geval in de huidige vorm).quote:
Ze zullen toch iets moeten kiezen want er komt echt geen geld meer bij van buitenaf. Of de Russen moeten opeens met een verrassing komen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:39 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Ook daar schijnt geen meerderheid voor te zijn, tenminste nu. Vijf voor twaalf weet je het nooit. Wat dan?
Maar hoe krijg je 'm netjes weer afgeschaft?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb het al vaak gezegd: de euro was bedoeld om landen dichter samen te brengen, nooit meer oorlog, etc maar het is juist een splijtzwam geworden. Daarom moeten we snel kappen met de euro (in elk geval in de huidige vorm).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |