EN DE HOGE HEREN OP DE HAAGSCHE PLUCHE MAAR BONUSSEN INNENN OP KOSTEN VAN DE HARDWERKENDE BELASTINGBETALER!!!!111!!!!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:28 schreef stbabylon het volgende:
Zo zo, een nieuw topic, toe maar weer. Alsof het niks kost.
Die "hardwerkende" belastingbetalers zitten niet nu op FOK! hoor!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:30 schreef Q. het volgende:
[..]
EN DE HOGE HEREN OP DE HAAGSCHE PLUCHE MAAR BONUSSEN INNENN OP KOSTEN VAN DE HARDWERKENDE BELASTINGBETALER!!!!111!!!!!
Het is allemaal de schuld van de buitenlanders!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:30 schreef Q. het volgende:
[..]
EN DE HOGE HEREN OP DE HAAGSCHE PLUCHE MAAR BONUSSEN INNENN OP KOSTEN VAN DE HARDWERKENDE BELASTINGBETALER!!!!111!!!!!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die "hardwerkende" belastingbetalers zitten niet nu op FOK! hoor!.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Cue is aan de lijn.Het openen van een nieuw topic verbrande 10 calorieën.
jajaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:28 schreef stbabylon het volgende:
Zo zo, een nieuw topic, toe maar weer. Alsof het niks kost.
nog maar 1.999.990 te gaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Cue is aan de lijn.Het openen van een nieuw topic verbrande 10 calorieën.
De pc die je al hebt staan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:40 schreef dawg het volgende:
wat is nou een goede en vooral goedkope mediaspeler?
hier ook maar even.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de buitenlanders!
Of van de adoptie-ouders die het in hun HOOFD halen buitenlandse kinderen te adopteren!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de buitenlanders!
Omdat mensen nu al niet het verschil kennen tussen kcal en cal.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze eigenlijk niet gewoon 2Mcal?
Guiltyquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat mensen nu al niet het verschil kennen tussen kcal en cal.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik ook best welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik doe het graag hoor. Ik wil zelf ook nog wat kilo's kwijt.
Kwestie van opvoeden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee man, dan dropped ze in ene 4kg.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In april gaat ze een maand op water en eierkoeken?
Ik ook, sportarts vertelde me vanmorgen dat ik zo'n 6/7 kilo moet afvallen om op een goed vetpercentage te zitten. Ik had zelf 12 in gedachten, dus dat valt alles mee. Dat ik moet afvallen was me wel duidelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik doe het graag hoor. Ik wil zelf ook nog wat kilo's kwijt.
Hej dat wil ik best maar is hij niet zo vanquote:
De vorige keer in ene 12 kilo.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee man, dan dropped ze in ene 4kg.
Aparte man heb jij getroffen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej dat wil ik best maar is hij niet zo van
Lekker veel suiker, die eierkoekenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:28 schreef 100% Tukker het volgende:
In april gaat ze een maand op water en eierkoeken?
Ik wil je gerust wat DNA materiaal toesturen hoor. Kan je me klonen en 24/7 voor mini-Tukker op de knietjes je lusten botvieren.quote:
Ik wil geen kinderen meer na deze Rukker.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wil je gerust wat DNA materiaal toesturen hoor. Kan je me klonen en 24/7 voor mini-Tukker op de knietjes je lusten botvieren.
En die prop je dan naar binnen ter bescherming tegen de elementen, waardoor je een vageegee hebt en ik je niet meer wil.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Aparte man heb jij getroffen.![]()
Ik wil het liefst 24/7 gepijpt worden.Totdat mijn penis zo ver geërodeerd is dat ik alleen nog maar een plasbuis tussen de benen heb hangen.
Wat heb je nu weer gedaan...?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:17 schreef Ang3l het volgende:
O die opmerking werd God wat te veel denk ik. De zondvloed is in ene begonnen
Zondequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen meer na deze Rukker.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen meer na deze Rukker.
ja de aarde zou zoveel beter af zijn met nog wat klonen van mijquote:
Nee ik weet wat je er voor moet doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En als Missb de draagmoeder wordt?
Zekerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef Tally het volgende:
[..]
ja de aarde zou zoveel beter af zijn met nog wat klonen van mij
Sowieso kei tettergezellig en zo!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef Tally het volgende:
[..]
ja de aarde zou zoveel beter af zijn met nog wat klonen van mij
Het blijft opvallend dat de SC altijd als een trein loopt tijdens kantooruren en in het weekend vrijwel plat ligt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die "hardwerkende" belastingbetalers zitten niet nu op FOK! hoor!.
Koffiepauzes he?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het blijft opvallend dat de SC altijd als een trein loopt tijdens kantooruren en in het weekend vrijwel plat ligt.
En micropauzes om de productiviteit te vergroten!quote:
Groter dan nul is niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En micropauzes om de productiviteit te vergroten!
Ik ben gewoon even een praktijktest aan het draaien van een script dat waarschijnlijk wel een paar minuten duurt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En micropauzes om de productiviteit te vergroten!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben gewoon even een praktijktest aan het draaien van een script dat waarschijnlijk wel een paar minuten duurt.
"Compiling!"quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben gewoon even een praktijktest aan het draaien van een script dat waarschijnlijk wel een paar minuten duurt.
Nee hoor.. krijg in de winter een droog huidje.. ben dan wel blij met de smeerseltjes want zonder .. sjah ik houd niet van eczeem.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat krijg je vooral nadat je tig producten hebt gebruikt om de nadelige effecten van het vorige product teniet te doen.
Je had toch een Apple tv.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:40 schreef dawg het volgende:
wat is nou een goede en vooral goedkope mediaspeler?
hier ook maar even.
't is er tenminste niet saai.quote:Op woensdag 20 maart 2013 05:22 schreef CherryLips het volgende:
Godver ik ga nooit meer naar een hostel. Eerste nacht breekt een dronken Portugese kut de halve verdieping af en nu ben ik al een paar nachten wakker dankzij die bolle Braziliaanse naast me met apneu
Je bent ook niets meer gewend sinds je verhuisd bent héquote:Op woensdag 20 maart 2013 05:22 schreef CherryLips het volgende:
Godver ik ga nooit meer naar een hostel. Eerste nacht breekt een dronken Portugese kut de halve verdieping af en nu ben ik al een paar nachten wakker dankzij die bolle Braziliaanse naast me met apneu
Maar het is wel goedkoop.quote:Op woensdag 20 maart 2013 05:22 schreef CherryLips het volgende:
Nu weet ik het ook!quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je haar op FB had had je gewoon geweten dat ze in Londen zit.
Ja waar wil je begraven worden?quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat het pas na m'n dood wordt dat ik ver weg ga. Heel ver weg. Enkele reis.
Jij gaat het gat alvast graven?quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja waar wil je begraven worden?
Pffff heb jij nieteens 300 Facebookvrienden?quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Zo krijg ik nooit 300 vriendjes op FB
In de achtertuinquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja waar wil je begraven worden?
Oh lekker zeg!quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Londen is een stad, die moet je niet opeten!
Doe dat dan!quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:18 schreef CherryLips het volgende:
Berlijn ben ik ook nog nooit geweest.
Snel, maak je vriendje blij met een compliment!quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:20 schreef missbehavin het volgende:
Wow, sinds maanden weer mijn lenzen eens in, everything looks so much bigger
That's what she saidquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:20 schreef missbehavin het volgende:
Wow, sinds maanden weer mijn lenzen eens in, everything looks so much bigger
Ja die is er toch nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snel, maak je vriendje blij met een compliment!
Berlijn.... *fapfapfapfapfap*quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:08 schreef Q. het volgende:
Ben ernstig toe aan vakantie maar grote kans dat het pas november wordt voor ik weer ver weg ga. Ik moet nog eens naar Berlijn. Eigenlijk.
Dat kan toch? Cl is ook lekker en die moet je ook niet opeten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Londen is een stad, die moet je niet opeten!
Ja weet ik veel hoe die relatie van jullie werkt!!!quote:
weekendsquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe die relatie van jullie werkt!!!
Ligt er aan, of het een weekend Utrecht is of een weekend hierquote:
Dat is goed voor je. Anders kom je toch maar in de hel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:40 schreef Tally het volgende:
Nou dat niet maar ik heb het op het moment niet. Al een tijdje niet
Lekkerquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben op Schiphol al aardig aangerand dus ik kan er weer tegenaan.
Nietus! Ik ben getrouwd! Dan mag het!quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is goed voor je. Anders kom je toch maar in de hel.
Die man is niet goed voor je!quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Nietus! Ik ben getrouwd! Dan mag het!
Vertel mij wat. Ik word er iedere keer zo dik vanquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik word er iedere keer zo dik van
Er was eens...quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens uitzwaaien.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben op Schiphol al aardig aangerand dus ik kan er weer tegenaan.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Behalve Missb. Die krijgt zoveel caloriën binnen tijdens de seks...quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Normaal zou je moeten afvallen van seks!
Tal ligt op haar rug en hij is binnen 2 stoten klaar. Hoe kan je daar van afvallen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Normaal zou je moeten afvallen van seks!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Behalve Missb. Die krijgt zoveel caloriën binnen tijdens de seks...
Koffie helpt alleen maar tegen de ontwenningsverschijnselen van de koffie. Lekker nuttig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Koffie is op at work![]()
[ afbeelding ]
Sinds wanneer moet een verslaving nut hebben?quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Koffie helpt alleen maar tegen de ontwenningsverschijnselen van de koffie. Lekker nuttig.
Ja dat is een soort selffullfilling prophecyquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Koffie helpt alleen maar tegen de ontwenningsverschijnselen van de koffie. Lekker nuttig.
Leugensch!quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Behalve Missb. Die krijgt zoveel caloriën binnen tijdens de seks...
quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is een soort selffullfilling prophecy
Beetje zoals dat smeren van dingetjes op je gezicht!
Of rokenquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is een soort selffullfilling prophecy
Beetje zoals dat smeren van dingetjes op je gezicht!
Doet z enu bestialiteiten voor de aandacht?quote:
Emmaquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doet z enu bestialiteiten voor de aandacht?
Emma Stone > Emma Watson > Emma Thompsonquote:
Ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Emma Stone > Emma Watson > Emma Thompson
Maar ze zijn allemaal wel leuk
Bedoel je nou Godtje > Emma Stone > Emma Watson > Emma Thompson?quote:
quote:
Sorry ik ben druk dit jaarquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]We hebben iets gemeen! Ik fap ook op jou! Samen doen?
Hij doet er wel iets langer over hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tal ligt op haar rug en hij is binnen 2 stoten klaar. Hoe kan je daar van afvallen?
Dacht hij aan zijn moeder?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij doet er wel iets langer over hoor
5 keer maar liefst
Waarom denk je dat ik voor de ritssluiting ben gegaan lieverd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:28 schreef Ang3l het volgende:
Echt? Na de bevalling ook nog?
Dat is dan toch zoiets als een frikadel in een lege gang gooien?
Nee ik geloof aan zn tante net voor haar maagverkleining.quote:
Wat jullie uitspoken heeft weinig met liefde te makenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik voor de ritssluiting ben gegaan lieverd.
Uit mijn liefdesgrotje gaat echt geen baby komen die het allemaal ff verpest hoor
Ik ben verliefd op dat grotje jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat jullie uitspoken heeft weinig met liefde te maken
Liefdesgrotje? Liefdesgrotje my ass!!!quote:
Grotje?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liefdesgrotje? Liefdesgrotje my ass!!!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:25 schreef Tally het volgende:
[..]
5 keer maar liefst
Had je dat nou maar niet gedaan hehquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik voor de ritssluiting ben gegaan lieverd.
Uit mijn liefdesgrotje gaat echt geen baby komen die het allemaal ff verpest hoor
Ze zal best net zo strak zijn als jouw ass jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liefdesgrotje? Liefdesgrotje my ass!!!
Ik weet hetquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[..]
Had je dat nou maar niet gedaan heh
Bedoel je nou haar poes of my ass?quote:
Gaat dit over Missb, of moet ik teruglezen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze zal best net zo strak zijn als jouw ass ja
Teruglezenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gaat dit over Missb, of moet ik teruglezen?
Gaat dit over Tijn, of moet ik teruglezen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:25 schreef Tally het volgende:
[..]
5 keer maar liefst
Teruglezenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gaat dit over Tijn, of moet ik teruglezen?
Tally's vrouwenpoes vs Mijn mannenpoesquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gaat dit over Missb, of moet ik teruglezen?
Geef stbabylon zijn account weer eens terug, Ang3l!quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Zo'n zin in vanavond, met twee vrienden, zonder vrouwen, lekker bier drinken in de kroeg. Heurlijk!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Geef stbabylon zijn account weer eens terug, Ang3l!
Babsy houdt ook wel eens van een avond zonder vrouwen hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alleen mannen die nog nooit een vriendin hebben gehad waarderen een avond met alleen mannen niet..quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een vriendin gehad, waardoor ik avonden met alleen mannen enorm waardeerquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen mannen die nog nooit een vriendin hebben gehad waarderen een avond met alleen mannen niet..
vriendin (m/v)quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een vriendin gehad, waardoor ik avonden met alleen mannen enorm waardeer
In de ogen van vele stellen kan dat niet hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:26 schreef stbabylon het volgende:
Of eigenlijk: een avond zonder partner
Alleen stellen met een kutrelatiequote:Op woensdag 20 maart 2013 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de ogen van vele stellen kan dat niet hoor
Met jaloerse vrouwen/mannen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen stellen met een kutrelatie
Of zonder eigen leven, want dan weer onder jaloers kan vallen ja.quote:
moet je echt heengaan, wat een stadquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:18 schreef CherryLips het volgende:
Berlijn ben ik ook nog nooit geweest.
Nou, dan hebben e rveel mensen een kutrelatie als ik dat zo hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen stellen met een kutrelatie
Ik wil deze zomer weer. Kijken of we Berghain weer binnen komenquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je echt heengaan, wat een stad
Nou inderdaad precies. Wel cool ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dan hebben e rveel mensen een kutrelatie als ik dat zo hoor
Bij mijn buurvrouw is dat heel erg. Niet dat zij een kutrelatie heeft, integendeel. Maar die heeft dus heel erg haar eigen dingen, hobbies, vrienden (ik) en haar vriend ook. Zo gaat ze vaka met mij stappen en is ze met mij naar Berlijn gegaan. Gaat ze naar Lowlands met d'r vrienden en zo. En hij dan niet. Die gaat weer voetbal kijken in Lonen met z'n vrienden en zo.
Maar dan hoor je dus meteen mensen zeggen "He? Ja? Zonder je vriend? O... wat raar! En vindt ie dat niet erg dan?" en dan achter haar rug om "Nou die redden het nooit hoor, als stel".
Schat. Ze zijhn al 10 jaar samen. Shut the fuck up, met je bekrompen visie over hoe een relatie zou moeten zijn
Dat is zoals het hoort te zijn!quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dan hebben e rveel mensen een kutrelatie als ik dat zo hoor
Bij mijn buurvrouw is dat heel erg. Niet dat zij een kutrelatie heeft, integendeel. Maar die heeft dus heel erg haar eigen dingen, hobbies, vrienden (ik) en haar vriend ook. Zo gaat ze vaka met mij stappen en is ze met mij naar Berlijn gegaan. Gaat ze naar Lowlands met d'r vrienden en zo. En hij dan niet. Die gaat weer voetbal kijken in Lonen met z'n vrienden en zo.
Maar dan hoor je dus meteen mensen zeggen "He? Ja? Zonder je vriend? O... wat raar! En vindt ie dat niet erg dan?" en dan achter haar rug om "Nou die redden het nooit hoor, als stel".
Schat. Ze zijhn al 10 jaar samen. Shut the fuck up, met je bekrompen visie over hoe een relatie zou moeten zijn
Soms schiet het de andere kant door en zien ze elkaar 's nachts in bed en verer maar 1x samen eten of zoquote:
Behalve als dat tot ergenis van de hele vriendengroep leidtquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is geen hoort. Mensen moeten lekker zelf hun relatie invullen zoals ze zelf willen
Andere vrienden zoekenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Behalve als dat tot ergenis van de hele vriendengroep leidt
Het is vooral als iemand in de vriendengroep een nieuw wijf krijgt en zich dan plots zo gaat gedragen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Andere vrienden zoeken
Dan heb je je eigen vrienden nooit goed gekend.
Dat ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Andere vrienden zoeken
Dan heb je je eigen vrienden nooit goed gekend.
Dan ken je je vriend toch niet goed genoegquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is vooral als iemand in de vriendengroep een nieuw wijf krijgt en zich dan plots zo gaat gedragen.
Ik heb het over de andere kant op, dat ze niks meer kunnen/mogen doen zonder de vriendin.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ja.
Mijn man doet ook zat zonder mij. En ik weinig zonder hem. Maar gewoon omdat ik die behoefte niet heb. Het komt zelden voor dat ik een avondje de kroeg in duik of naar de bios gaat zonder heb.
Maar hij heeft wel de behoefte om bijvoorbeeld een weekendje te gaan motor rijden met zijn vrienden in de bergen. Moet hij vooral doen. Maar als dat zou betekenen dat zijn vrienden het maar raar vinden of er onenigheid door zou komen dan moettie maar andere vrienden nemen. Want zo is onze relatie en daar heeft een ander geen fuck mee te maken.
Soms hebben ze nog niet zoveel vriendin ervaring en kom je er dan pas achter dat het een ruggegraatloze ecto isquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan ken je je vriend toch niet goed genoeg
Kunnen of mogen.. Daar zijn ze nog altijd zelf bij. Als ze dat niet doen of luisterenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het over de andere kant op, dat ze niks meer kunnen/mogen doen zonder de vriendin.
Well duh, uiteraard. Dat zeg ik ook niet. Zeg alleen dat dat zeer jammer is. En dat die relatie dan niet goed is, naar mijn mening.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Kunnen of mogen.. Daar zijn ze nog altijd zelf bij. Als ze dat niet doen of luisterenheeft dat er altijd al in gezeten ook al hebben ze altijd hard geroepen zo niet te zijn.
Klopt. Als iemand blij is met een siamese tweeling dan moeten ze dat helemaal zelf weten. Het is totaal niet mijn wens (nog liever single), maar hey: wharever floats their boat. Maar dan ook niet oordelen over mensen die een lossere relatie hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is geen hoort. Mensen moeten lekker zelf hun relatie invullen zoals ze zelf willen
Nou ja die relatie kan perfect zijn. Als beide dat nu willen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Well duh, uiteraard. Dat zeg ik ook niet. Zeg alleen dat dat zeer jammer is. En dat die relatie dan niet goed is, naar mijn mening.
Ik kan het me heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk voorstellen dat ze er allebei blij mee zijn. Te meer omdat je die kerels, als ze eens zonder wijf zijn, alleen maar hoort klagen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja die relatie kan perfect zijn. Als beide dat nu willen.![]()
Zoals Godtje al zegt: Er is geen hoort. Bij iedereen past een andere relatie.
En die wijven niet?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan het me heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk voorstellen dat ze er allebei blij mee zijn. Te meer omdat je die kerels, als ze eens zonder wijf zijn, alleen maar hoort klagen.
Moet je ook niet zeuren op mensen die liever aan elkaar vastgeplakt zittenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Als iemand blij is met een siamese tweeling dan moeten ze dat helemaal zelf weten. Het is totaal niet mijn wens (nog liever single), maar hey: wharever floats their boat. Maar dan ook niet oordelen over mensen die een lossere relatie hebben.
Doe ik ook niet. Dat mogen ze zelf weten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je ook niet zeuren op mensen die liever aan elkaar vastgeplakt zitten
Dat ontken ik nergens. Alleen wordt er niet gestopt, en dat heeft invloed op de vriendengroep, en zo zijn we weer terug naar mijn originele opmerking.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
En die wijven niet?Ook die zeiken zonder kerel.
Het zit nu eenmaal in de mens om te klagen.
Dan moeten ze er mee stoppen en niet zeiken. Niet zo onder de plak zitten en gewoon doen waar ze zelf zin in hebben.
Ach zodra het uit is komt ie weer met hangende pootjes terugquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ontken ik nergens. Alleen wordt er niet gestopt, en dat heeft invloed op de vriendengroep, en zo zijn we weer terug naar mijn originele opmerking.
Yupzquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach zodra het uit is komt ie weer met hangende pootjes terugZo werkt dat nu eenmaal
Fixed.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:42 schreef stbabylon het volgende:
Ontiegenlijk onzeker en daardoor jaloers
Ik moet er ook echt niet aan denken. Maar inderdaad, voor sommigen telt dat als een fijne relatie en als dat voor beide mensen in die relatie zo geldt, dan is dat toch best? Zij moeten hun relatie in stand houden, ik nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:18 schreef Tally het volgende:
Mijn ouders doen al meer dan 40 jaar alles samen. De enige nachten dat ze zonder elkaar elkaar zijn geweest zijn diegene waarbij mijn vader of moeder in het ziekenhuis heeft gelegen.
De dagen dat ze zonder elkaar iets doen zijn de dagen dat mijn Pa gaat vissen met zijn werk of maatje. En zelfs dat vind mijn moeder vervelend.
Ik moet er niet aan denken maar het werkt voor hun al 40 jaar.
Maar dan nog is er niets mis met de relatie maar is het gewoon een slappe lul.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ontken ik nergens. Alleen wordt er niet gestopt, en dat heeft invloed op de vriendengroep, en zo zijn we weer terug naar mijn originele opmerking.
Tuurlijk is er dan wel wat mis, dat is een ontzettend scheve relatie. Dat is niet gezond.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar dan nog is er niets mis met de relatie maar is het gewoon een slappe lul.
Hou ik nooit zo van.quote:
Als er alleen maar een slappe lul is dan is er wel iets mis met de relatie hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar dan nog is er niets mis met de relatie maar is het gewoon een slappe lul.
Ach, en toch kan ik dan geen nee tegen ze zeggenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hou ik nooit zo van.
Kijk, ik snap heel goed dat er dingen veranderen. Je moet ineens je tijd gaan verdelen over vrienden en relatie. En in het begin snap ik t ook helemaal als je hotel de botel bent. Maar compleet je vrienden links laten liggen en als het dan uit is terugkomen, of erger nog "eerst de problemen komen uithuilen ineens vanuit het niets"... dat gaat er bij mij nooit zo in
Ik heb zo mijn periodes. Ene moment kan ik erg genieten van 24 uur per dag mijn lief om me heen. Maar er zijn ook dagen dat ik blij ben dat hij werkt of gaat motor rijdenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet er ook echt niet aan denken. Maar inderdaad, voor sommigen telt dat als een fijne relatie en als dat voor beide mensen in die relatie zo geldt, dan is dat toch best? Zij moeten hun relatie in stand houden, ik niet
Ik zou na 4 maanden verstikt wegrennen
Waarom is dat scheef? Sommige mensen vinden het fijn als er dingen voor ze beslist worden. En anderen zijn liever dominantquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tuurlijk is er dan wel wat mis, dat is een ontzettend scheve relatie. Dat is niet gezond.
Maar hoe weet je dat hij het echt niet leuk vind en dat hij zich niet groot houdt tegen over zijn vrienden?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tuurlijk is er dan wel wat mis, dat is een ontzettend scheve relatie. Dat is niet gezond.
We hadden het over de slappe lullen die bij de vrienden er over klagenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom is dat scheef? Sommige mensen vinden het fijn als er dingen voor ze beslist worden. En anderen zijn liever dominantHet is pas "scheef" als 1 van de 2 het eigenlijk liever anders zou zien. Maar dat bepaalt 1 van de 2, en niet een vriend.
Nou, dan is ie idd een slappe lul als ie t tegen z'n vrienden wel durft te zeggen maar tegen z'n vriendin niet. NEXT!quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hadden het over de slappe lullen die bij de vrienden er over klagen
Wat ik hoor is niet meelullen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat hij het echt niet leuk vind en dat hij zich niet groot houdt tegen over zijn vrienden?
Zo zijn er zat hoor die lekker mee lullen met de rest terwijl ze stiekem genieten van die avond samen op de bank.
En dat is geen grootspraak? Omdat het anders 'hoort' ?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:25 schreef stbabylon het volgende:
We hadden het over de slappe lullen die bij de vrienden er over klagen
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dan is ie idd een slappe lul als ie t tegen z'n vrienden wel durft te zeggen maar tegen z'n vriendin niet. NEXT!
Ja, dat laatste toegeven is ook HEUL niet stoerquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat hij het echt niet leuk vind en dat hij zich niet groot houdt tegen over zijn vrienden?
Zo zijn er zat hoor die lekker mee lullen met de rest terwijl ze stiekem genieten van die avond samen op de bank.
Neen. Tis niet alleen spraak, het is de hele houding en het gedrag.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat is geen grootspraak? Omdat het anders 'hoort' ?
Is het ook niet. Daarom is het beter te roepen dat je helemaal niet zo'n klef wijf wil maar ja ze pijpt zo lekker.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat laatste toegeven is ook HEUL niet stoer
Dat weet je niet! Dat weet je niet! Hij kan wel een veel leukere meid tegenkomen en DE manier om dat te voorkomen is door zijn avondje weg te verknallen met elke 5 minuten een wa/smsquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:28 schreef Cue_ het volgende:
Raarste vind ik vooral dat als je al samenwoont en tig jaar samen bent.. dat als je weet dat je vriend graag dingen alleen doet enzo. Je hem alsnog bestookt met smsjes/whatsapp van dat je hem mist en zo graag wil dat ie naast je ligt etc etc![]()
Tis maar 1 nachtje.. en hij komt gewoon weer terug.
Hij zal toch echt zelf z'n neus moeten stoten. Als je je er mee gaat bemoeien dat zijn relatie kut is heb jij t straks gedaanquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen. Tis niet alleen spraak, het is de hele houding en het gedrag.
Ik geef graag toe dat ik hou van een avondje op de bank met de vriendin, wordt ook door heel veel stellen in mijn vriendengroep zonder schaamte toe gegevenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Is het ook niet. Daarom is het beter te roepen dat je helemaal niet zo'n klef wijf wil maar ja ze pijpt zo lekker.
Of zo
Ik doe niks, ben niet gekquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zal toch echt zelf z'n neus moeten stoten. Als je je er mee gaat bemoeien dat zijn relatie kut is heb jij t straks gedaanJe kan natuurlijk wel een keer zeggen "Zeg, als je nou eens tegen haar zo zeikt zoals je hier tegen ons doet, dan verandert er misschien wat en HOEF je niet meer te zeiken!"
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Is het ook niet. Daarom is het beter te roepen dat je helemaal niet zo'n klef wijf wil maar ja ze pijpt zo lekker.
Of zo
Jij moet gvd weer op vreemden pissen ja!quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik geef graag toe dat ik hou van een avondje op de bank met de vriendin, wordt ook door heel veel stellen in mijn vriendengroep zonder schaamte toe gegeven
Dat heb ik wel als hij een weekendje motor rijden isquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:28 schreef Cue_ het volgende:
Raarste vind ik vooral dat als je al samenwoont en tig jaar samen bent.. dat als je weet dat je vriend graag dingen alleen doet enzo. Je hem alsnog bestookt met smsjes/whatsapp van dat je hem mist en zo graag wil dat ie naast je ligt etc etc![]()
Tis maar 1 nachtje.. en hij komt gewoon weer terug.
Eerst bankhangen, veel drinken, dan piesenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij moet gvd weer op vreemden pissen ja!
Nou ja dat kan tijdens het voetballen hequote:Op woensdag 20 maart 2013 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ja jongens sorry, geen Manchester United voor mij vanavond. Ik word gepijpt!"
Geen vent die zal zeggen: tsss, slappe lul!
Das heel wat anders dan een verslag van 4 kantjesquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik wel als hij een weekendje motor rijden isElke avond wil ik wel iets van hem horen.
Een belletje of smsje. Maar das meer omdat er elk weekendje weg wel iets gebeurtIn de zin van: weer eentje de bocht uit gevlogen, iemand in het ziekenhuis beland, een motor in elkaar rijdt of noem maar op. Dan wil ik gewoon even bevestiging dat hij heelhuids in het hotel is aangekomen
Ook met je halve vriendengroep erbij?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja dat kan tijdens het voetballen he
Ja maar dan kijk je gewoon niet naar je telefoonquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Das heel wat anders dan een verslag van 4 kantjes
Ligt er aan welke vriendenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook met je halve vriendengroep erbij?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar dan kijk je gewoon niet naar je telefoon
[..]
Ligt er aan welke vrienden
Toch niet waar z'n vrienden bijzitten?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja dat kan tijdens het voetballen he
Maar dat is iets anders.. dat is niet om aandacht vragen/zeuren bevestiging dat ie nog steeds elke minuut aan je denktquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik wel als hij een weekendje motor rijden isElke avond wil ik wel iets van hem horen.
Een belletje of smsje. Maar das meer omdat er elk weekendje weg wel iets gebeurtIn de zin van: weer eentje de bocht uit gevlogen, iemand in het ziekenhuis beland, een motor in elkaar rijdt of noem maar op. Dan wil ik gewoon even bevestiging dat hij heelhuids in het hotel is aangekomen
Ik vind een bevestiging zo nu en dan ook wel fijn hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat is iets anders.. dat is niet om aandacht vragen/zeuren bevestiging dat ie nog steeds elke minuut aan je denkt
uhm nee ik werk ze niet allemaal ff afquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch niet waar z'n vrienden bijzitten?
Of werk je ze allemaal ff af?
Natuurlijk in het begin. Maar ook als je al 2 jaar samenwonend bent, een goede relatie hebt en alles?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind een bevestiging zo nu en dan ook wel fijn hoorZeker in het begin
Ik sms dan gewoon geile dingenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk in het begin. Maar ook als je al 2 jaar samenwonend bent, een goede relatie hebt en alles?
Moet je dan alsnog elke keer als je vent eens een avondje weg is / blijft. (wat niet niet elke maand doet of 1x in het half jaar) .. bestoken met "ik msi je" "en wou dat je hier sliep" "het bed is zo leeg" blabla..
terwijl ie de volgende dag/ochtend weer naast je ligt?
quote:
1 of 2 of 3 prima, maar niet de hele avond, dan kun je net zo goed niet weg gaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik vind dat niet erg hoor, om te krijgen. Of sturen. Ook al is ie na 4 jaar relatie 1 avond weg. Het gaat er omdat ik niet zeik DAT ie weggaat. Ga maar. Maar je krijgt wel een geile sms
Scriptkiddiequote:Op woensdag 20 maart 2013 17:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn scriptje van 9 minuten van gisteren draait nu in 3 seconden
Zum kotzen, ik ken er helaas wel een paar die zo zijn. En vriendlief te weinig ballen hebben om er iets tegen te doenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk in het begin. Maar ook als je al 2 jaar samenwonend bent, een goede relatie hebt en alles?
Moet je dan alsnog elke keer als je vent eens een avondje weg is / blijft. (wat niet niet elke maand doet of 1x in het half jaar) .. bestoken met "ik msi je" "en wou dat je hier sliep" "het bed is zo leeg" blabla..
Je moet de 'exit;' weghalen op regel 3 van je script.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn scriptje van 9 minuten van gisteren draait nu in 3 seconden
20 goto 10 ?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je moet de 'exit;' weghalen op regel 3 van je script.
Maar dan komen er geen 13800 records bij in de databasequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je moet de 'exit;' weghalen op regel 3 van je script.
Had er tot vorig jaar maar 5 hele kleintjes. Maar nu zijn het er ietsjes meerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan zou ik niet eens een moedervlekje moeten hebben...
Zal de ouderdom wel zijn. En ik maar denken dat je zo'n groen blaadje was.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:26 schreef Evie het volgende:
Had er tot vorig jaar maar 5 hele kleintjes. Maar nu zijn het er ietsjes meer![]()
Moeten? Lijkt me niet. Mogen? Tuurlijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind een bevestiging zo nu en dan ook wel fijn hoorZeker in het begin
Zoiets van "Oh baby, I miss your cute ass. I wanna eat it!"
Die van Ang3l zo te zien. Vind je het wat?quote:
Vergeleken met jou ben ik een mega groen blaadjequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal de ouderdom wel zijn. En ik maar denken dat je zo'n groen blaadje was.
Ang3lquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die van Ang3l zo te zien. Vind je het wat?
Absoluut. Het verschil is dat ik niet pretendeer een prachtig, strak in het vel zittende deerne te zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:50 schreef Evie het volgende:
Vergeleken met jou ben ik een mega groen blaadje
Urenlang tikken op je C64 om er achter te komen dat er een fout in je boek staatquote:
Helleuwquote:
Heb jij nou een ander icon?quote:
Al een hele poos hoor. En het is een oudje.quote:
Heb een beter aanbodquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je probeert gewoon onder die klok en lamp uit te komen.
Ik dacht inderdaad al dat ik terug in de tijd was gegaanquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Al een hele poos hoor. En het is een oudje.
geen rare mensen op je slaapkamerquote:
Uhm: i hartje slutsquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad al dat ik terug in de tijd was gegaan
Ik kan me nu niet herinneren welke je hiervoor had
Ah ja, tuurlijk!quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah ja, tuurlijk!
Maar is wel lekker retro zo. Hallo 2000 Y2K
Heerlijk weer ik!quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah ja, tuurlijk!
Maar is wel lekker retro zo. Hallo 2000
Toen je nog geen broedmachine was, maar gewoon een wijf met ballenquote:
Heb je die sneeuwheader uitgezet?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef MissMSX het volgende:
Wat is Fok een fucked-up kutsite zeg. M'n heule browsert schiet er steeds van in de stress
Ik pretendeer 180 kilo te wegenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Het verschil is dat ik niet pretendeer een prachtig, strak in het vel zittende deerne te zijn.
Hoe lang al nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:40 schreef Tally het volgende:
Nou dat niet maar ik heb het op het moment niet. Al een tijdje niet
Jij hebt helemaal geen achtertuin!quote:
Je bent dus 3-4 dagen gestopt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of roken
Nu alweer 73 dagen gestopt. Van het weekend weer een hijs geprobeerd en het was VIES PATRICK
Ik had vandaag een partnerloze dagquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de ogen van vele stellen kan dat niet hoor
GM is er niet meerquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef MissMSX het volgende:
Wat is Fok een fucked-up kutsite zeg. M'n heule browsert schiet er steeds van in de stress
Ik heb nul Facebookvrienden and you love me soquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pffff heb jij nieteens 300 Facebookvrienden?_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |