EN DE HOGE HEREN OP DE HAAGSCHE PLUCHE MAAR BONUSSEN INNENN OP KOSTEN VAN DE HARDWERKENDE BELASTINGBETALER!!!!111!!!!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:28 schreef stbabylon het volgende:
Zo zo, een nieuw topic, toe maar weer. Alsof het niks kost.
Die "hardwerkende" belastingbetalers zitten niet nu op FOK! hoor!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:30 schreef Q. het volgende:
[..]
EN DE HOGE HEREN OP DE HAAGSCHE PLUCHE MAAR BONUSSEN INNENN OP KOSTEN VAN DE HARDWERKENDE BELASTINGBETALER!!!!111!!!!!
Het is allemaal de schuld van de buitenlanders!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:30 schreef Q. het volgende:
[..]
EN DE HOGE HEREN OP DE HAAGSCHE PLUCHE MAAR BONUSSEN INNENN OP KOSTEN VAN DE HARDWERKENDE BELASTINGBETALER!!!!111!!!!!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die "hardwerkende" belastingbetalers zitten niet nu op FOK! hoor!.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Cue is aan de lijn.Het openen van een nieuw topic verbrande 10 calorieën.
jajaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:28 schreef stbabylon het volgende:
Zo zo, een nieuw topic, toe maar weer. Alsof het niks kost.
nog maar 1.999.990 te gaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Cue is aan de lijn.Het openen van een nieuw topic verbrande 10 calorieën.
De pc die je al hebt staan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:40 schreef dawg het volgende:
wat is nou een goede en vooral goedkope mediaspeler?
hier ook maar even.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de buitenlanders!
Of van de adoptie-ouders die het in hun HOOFD halen buitenlandse kinderen te adopteren!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de buitenlanders!
Omdat mensen nu al niet het verschil kennen tussen kcal en cal.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze eigenlijk niet gewoon 2Mcal?
Guiltyquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat mensen nu al niet het verschil kennen tussen kcal en cal.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik ook best welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik doe het graag hoor. Ik wil zelf ook nog wat kilo's kwijt.
Kwestie van opvoeden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee man, dan dropped ze in ene 4kg.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In april gaat ze een maand op water en eierkoeken?
Ik ook, sportarts vertelde me vanmorgen dat ik zo'n 6/7 kilo moet afvallen om op een goed vetpercentage te zitten. Ik had zelf 12 in gedachten, dus dat valt alles mee. Dat ik moet afvallen was me wel duidelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik doe het graag hoor. Ik wil zelf ook nog wat kilo's kwijt.
Hej dat wil ik best maar is hij niet zo vanquote:
De vorige keer in ene 12 kilo.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee man, dan dropped ze in ene 4kg.
Aparte man heb jij getroffen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej dat wil ik best maar is hij niet zo van
Lekker veel suiker, die eierkoekenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:28 schreef 100% Tukker het volgende:
In april gaat ze een maand op water en eierkoeken?
Ik wil je gerust wat DNA materiaal toesturen hoor. Kan je me klonen en 24/7 voor mini-Tukker op de knietjes je lusten botvieren.quote:
Ik wil geen kinderen meer na deze Rukker.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wil je gerust wat DNA materiaal toesturen hoor. Kan je me klonen en 24/7 voor mini-Tukker op de knietjes je lusten botvieren.
En die prop je dan naar binnen ter bescherming tegen de elementen, waardoor je een vageegee hebt en ik je niet meer wil.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Aparte man heb jij getroffen.![]()
Ik wil het liefst 24/7 gepijpt worden.Totdat mijn penis zo ver geërodeerd is dat ik alleen nog maar een plasbuis tussen de benen heb hangen.
Wat heb je nu weer gedaan...?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:17 schreef Ang3l het volgende:
O die opmerking werd God wat te veel denk ik. De zondvloed is in ene begonnen
Zondequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen meer na deze Rukker.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen meer na deze Rukker.
ja de aarde zou zoveel beter af zijn met nog wat klonen van mijquote:
Nee ik weet wat je er voor moet doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En als Missb de draagmoeder wordt?
Zekerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef Tally het volgende:
[..]
ja de aarde zou zoveel beter af zijn met nog wat klonen van mij
Sowieso kei tettergezellig en zo!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef Tally het volgende:
[..]
ja de aarde zou zoveel beter af zijn met nog wat klonen van mij
Het blijft opvallend dat de SC altijd als een trein loopt tijdens kantooruren en in het weekend vrijwel plat ligt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die "hardwerkende" belastingbetalers zitten niet nu op FOK! hoor!.
Koffiepauzes he?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het blijft opvallend dat de SC altijd als een trein loopt tijdens kantooruren en in het weekend vrijwel plat ligt.
En micropauzes om de productiviteit te vergroten!quote:
Groter dan nul is niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En micropauzes om de productiviteit te vergroten!
Ik ben gewoon even een praktijktest aan het draaien van een script dat waarschijnlijk wel een paar minuten duurt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En micropauzes om de productiviteit te vergroten!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben gewoon even een praktijktest aan het draaien van een script dat waarschijnlijk wel een paar minuten duurt.
"Compiling!"quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben gewoon even een praktijktest aan het draaien van een script dat waarschijnlijk wel een paar minuten duurt.
Nee hoor.. krijg in de winter een droog huidje.. ben dan wel blij met de smeerseltjes want zonder .. sjah ik houd niet van eczeem.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat krijg je vooral nadat je tig producten hebt gebruikt om de nadelige effecten van het vorige product teniet te doen.
Je had toch een Apple tv.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:40 schreef dawg het volgende:
wat is nou een goede en vooral goedkope mediaspeler?
hier ook maar even.
't is er tenminste niet saai.quote:Op woensdag 20 maart 2013 05:22 schreef CherryLips het volgende:
Godver ik ga nooit meer naar een hostel. Eerste nacht breekt een dronken Portugese kut de halve verdieping af en nu ben ik al een paar nachten wakker dankzij die bolle Braziliaanse naast me met apneu
Je bent ook niets meer gewend sinds je verhuisd bent héquote:Op woensdag 20 maart 2013 05:22 schreef CherryLips het volgende:
Godver ik ga nooit meer naar een hostel. Eerste nacht breekt een dronken Portugese kut de halve verdieping af en nu ben ik al een paar nachten wakker dankzij die bolle Braziliaanse naast me met apneu
Maar het is wel goedkoop.quote:Op woensdag 20 maart 2013 05:22 schreef CherryLips het volgende:
Nu weet ik het ook!quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je haar op FB had had je gewoon geweten dat ze in Londen zit.
Ja waar wil je begraven worden?quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat het pas na m'n dood wordt dat ik ver weg ga. Heel ver weg. Enkele reis.
Jij gaat het gat alvast graven?quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja waar wil je begraven worden?
Pffff heb jij nieteens 300 Facebookvrienden?quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Zo krijg ik nooit 300 vriendjes op FB
In de achtertuinquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja waar wil je begraven worden?
Oh lekker zeg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |