quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:58 schreef vogelkooi het volgende:
Of je nou fluor of uranium nodig had voor een atoomboom.
quote:EA. The video game
quote:This description is available for £4.99.
quote:And I'm totally not playing this after the EA boss got fired, thats just a coincidence
bastion; overhyped hipster game met brakke gameplay.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:05 schreef tuut-chips het volgende:
hallo bastion 1 dollar bij humble bundle kopuuuh
kill it with....quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Chill
http://imgur.com/nKRq0Kz
quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:06 schreef shaderon het volgende:
mensen die niet durven te posten.
Onze fanclub.![]()
Waarom?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:22 schreef bobbernaut het volgende:
Plex, zou er een mogelijkheid zijn dat ik een dag stage bij je kan lopen?
Voor school, profielkeuze etc, beroepen die je zou willen, en ik wil de ICT richting opquote:
Kan je beter in je buurt zoeken, Veel valt hier niet te zien. Vooral in 1 dag nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Voor school, profielkeuze etc, beroepen die je zou willen, en ik wil de ICT richting op
quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Kan je beter in je buurt zoeken, Veel valt hier niet te zien. Vooral in 1 dag niet
Ben nog steeds van alles aan het uitvogelen naar 2 maanden.
Kun je gewoon een bedrijf mailen en zeg je dat je erg geïnteresseerd bent in ICT en je graag die richting op wilt en of je dan een dagje met hun mee kunt lopen.
Ja ik loop ook stage he, DA KEN TOG NIE.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]ik denk dan loop ik stage bij de enige eckte Plexkont
ghehe xd goie garpquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hij zegt niks. Is hij soms sTom?? Ahahaha
Sommige mensen he, Die schrijven echt zoquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bill g8s walkin down street wiv president of wurld bank. Bill g8s sais, president of wurld bank, will ur son marry my dauhgter? president or wurl bank sais no. bill g8s is HEARTBROKEN n crosses da street bfor green man comes on sign. he ded. president of world bank in tears lift up Bill g8s body n saiz, I no say my son marry ur daughter, bcoz I marry ur daughter! Dis how business done. LIKE DIS IF U CRY EVERTIM!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:44 schreef Timwonnacott het volgende:
Het gaat nog wel door dan zonder huib
Wel veel 3'en he.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:49 schreef mschol het volgende:
'gratis' game: BF3, ME3, MoH:WF of DS3
welke te kiezen?
Niet hierquote:
DS3, is dat Dungeon Siege 3 of die reeks die Darksiders o.i.d. heet? Als dat Dungeon Siege is, niet doen. De DS-serie is goed om zeep geholpen met het laatste deel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:49 schreef mschol het volgende:
'gratis' game: BF3, ME3, MoH:WF of DS3
welke te kiezen?
Tom je bent dom en stom. Tegen joden zoals jou organiseer ik een pogrom.quote:
Darksiders heeft maar 2 delenquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
DS3, is dat Dungeon Siege 3 of die reeks die Darksiders o.i.d. heet? Als dat Dungeon Siege is, niet doen. De DS-serie is goed om zeep geholpen met het laatste deel.
kan ik ook niks aan doenquote:
DS3 = DeadSpace 3 (en voor de volledigheid ook: Battlefield 3, MassEffect 3, Medal of honor warfighter)quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
DS3, is dat Dungeon Siege 3 of die reeks die Darksiders o.i.d. heet? Als dat Dungeon Siege is, niet doen. De DS-serie is goed om zeep geholpen met het laatste deel.
Stom wel, aangereden door een auto.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tom je bent dom en stom. Tegen joden zoals jou organiseer ik een pogrom.
Leuk toch? Vanmorgen bedacht.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
LET OP: GRATIS BONUSUPDATE CRUSADER KINGS 2
Welkom dames en heren. Allow me to introduce to youuouuuu... THE KINGDOM OF FRISIA!
[ afbeelding ]
Screenshot 1: Mijn eigen domein. Is géén zelfstandige staat zoals het doet vermoeden, mijn koninkrijk is onderdeel van het Heilige Roomse Rijk (de keizer is na dertig(!) babymoorden van mijn kant een neef van mij geworden).
[ afbeelding ]
Screenshot twee geeft alleen de onafhankelijke rijken en staten weer. Je ziet dat mijn Friesland niet te zien is op de map, omdat het niet onafhankelijk is. Ik ben onderdeel van de grijze blob waar Duitsland zit.
Grote problemen in de toekomst gaan de twee meest rechtse staten geven: de gouden horde en het Ilkhanaat. Daar tussen de gele en groene staat in zitten de Teutoonse ridders
Zweden had daar een vazal zitten, eiste het land op en gaf het aan de ridders. Fucking veel piety, een mooie bonus aan pauselijke invloed en niks op verliezen omdat ze het anders toch wel kwijt zouden raken
jij was hoogland op spotifY?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik wordt zelden omschreven als gezellig, maar das niet mijn fout!
Nee dat is iemand anders, ik weet wiequote:
Ik wordt..quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik wordt zelden omschreven als gezellig, maar das niet mijn fout!
Jij doet een WO master en hij is 13yo en woont in een kansenwijk in een kansenstad in een kansenregio in een kansenprovincie.quote:
Mijn WO master is in het Engels, kan ze geen zak schelen denk ik zo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij doet een WO master en hij woont in een kansenwijk in een kansenstad in een kansenregio in een kansenprovincie.
Denk niet dat hij je spelling zou mogen verbeteren. Ezel.
15, goede buurt, goede stad, regio en stad, tjaa..quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij doet een WO master en hij is 13yo en woont in een kansenwijk in een kansenstad in een kansenregio in een kansenprovincie.
Denk niet dat hij je spelling zou mogen verbeteren. Ezel.
hapquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:32 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
15, goede buurt, goede stad, regio en stad, tjaa..
iddquote:
zeker nog nooit in amsterdam, utrecht of rotterdam geweest? nog erger...quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
of nou ja, rekken van de waarheid. Ben wel eens in Den Haag en Rijswijk geweest, dat is walgelijk man. Daar wil je toch niet dood gevonden worden?
Daarom zeg ik ook tjaa...quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
goede stad/regio is trouwens gewoon een leugen, dat weet jij ook wel
terug naar klazienaveen jijquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:34 schreef mschol het volgende:
[..]
zeker nog nooit in amsterdam, utrecht of rotterdam geweest? nog erger...
Nou ja, Amsterdam wel eens door de binnenstad gelopen, veel tulbanden. Verder wel eens naar een wedstrijdje van Ajax geweest, die buurt daar is om te huilen inderdaad. Binnenstad is wel best mooi.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:34 schreef mschol het volgende:
[..]
zeker nog nooit in amsterdam, utrecht of rotterdam geweest? nog erger...
ga een stingray aaien ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:45 schreef shaderon het volgende:
Tja, nederlandse 'steden' (grote dorpen) zijn spuuglelijk op een deel van rotterdam na. Des te moderner des te beter.
Lekker realistisch een spel dat crusader kings heet en dan ook nog de pest. Zit iets van 50 jaar tussen ofzo! Duidelijk amateurspel datquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
huh. mijn minister heeft de pest te pakken? Dafak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |