Borst erinquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:17 schreef Tinuviel het volgende:
Hoe zorg ik dat mijn baby lief gaat liggen slapen. Hij is echt wel moe genoeg maar verzet zich ontzettend tegen slaap. Tegenwoordig gaat hij dan met slaapzak aan en al in bed staan brullen.
Heel even laten gaan? Of is het krijsen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:51 schreef Tinuviel het volgende:
Dat hielp niet. Nu net pas in slaap gevallen aan de borst, maar ook in ons bed. Balen, ik had hem graag tenminste een deel van de nacht in zijn eigen bed gehad.
Ik krijg Bram niet meer wakker voor die late voeding.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:07 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk kwam net oververmoeid bij de opvang vandaan. Ik heb hem in bed gelegd, maar hij was het er niet mee eens. Hij heeft het even laten weten, maar na een paar minuten is hij toch in slaap gevallen. Ik zal hem zo wakker maken, en dan zo na de voeding weer zijn bed in. Eens kijken hoe hij het doet zonder de voeding van 23.00 uur. (daar maakte ik hem ook al wakker voor elke avond)
Kan je hem niet overzetten? ik geef altijd de borst op ons bed en dan leg ik haar in haar bedjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:51 schreef Tinuviel het volgende:
Dat hielp niet. Nu net pas in slaap gevallen aan de borst, maar ook in ons bed. Balen, ik had hem graag tenminste een deel van de nacht in zijn eigen bed gehad.
Bram drinkt nog wel een keer of 7 denk ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:12 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik :uuk ook niet, hij dronk hem slapend op. Ik wilde perse dat er 6 voedingen in gingen. Maar dat gaat misschien nu toch gebeuren. Maar dan op andere tijden. Hij is dik zat, dus 5 voedingen is ook prima.
Bram deed gister opeens lang tussen voedingen laten. Maar de voedingen zelf niet goed drinken. Vandaag verkouden en benauwd, pieperig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:30 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk,zit eigenlijk al tijden op 6 voedingen. Heeft zelf ook een ritme ontwikkeld.
Durf ik denk ik niet aan. Meestal wordt hij daar wakker van. Naja proberen kan ook en desnoods leg ik hem weer naast me neer. Het is heel knus zo'n babylijfje naast me maar ik slaap toch beter als ik het bed maar met een man deel in plaats van 2quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:13 schreef bitterend het volgende:
[..]
Kan je hem niet overzetten? ik geef altijd de borst op ons bed en dan leg ik haar in haar bedje
Bij mij werkt dat verband andersom, overdag slecht slapen is 's nachts slecht slapen. En gisteren had meneer een goede dagquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Kan er een verband zijn met de hoeveelheid slaap overdag en nacht?
En al die mini's. Ook zo onhandig!quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:30 schreef Mangostine het volgende:
Net zoiets als "M". Vind ik ook zo verwarrend. Het zijn er zoveel... Kunnen jullie je kind niet anders noemen?
De mijne heet Lauren. Lauren Elianne zelfs voor de geïnteresseerden. En mensen die mij kennen en hier komen googlelen zijn van harte welkom om irl MN verhalen aan te horen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:30 schreef Mangostine het volgende:
Net zoiets als "M". Vind ik ook zo verwarrend. Het zijn er zoveel... Kunnen jullie je kind niet anders noemen?
Dm?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:29 schreef eliis het volgende:
Hoorde het al Kyara
Wilde je net een PM sturen met de naam van mijn dochter, maar je inbox zit vol
Wow KZ, wat een postquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:08 schreef kleinzusje het volgende:
Becky: Beterschap voor je meisje.![]()
Omen: Dat is vroeg . Fijn dat het goed ging op het KVD![]()
Tinu: Wat een binky ! Fijn dat het slapen beter ging vannacht. Nu jij ziek, nee he.![]()
Gulara: Welkom !!!![]()
Loj: Eerste prikjes. En fysio: bah !![]()
Zolena: Nachten blijven brak hier, helaas. Haaaa, die spoiler. Wij slechtslapers zijn levensgevaarlijk.![]()
Twink: Hier is de ervaring: hoe beter overdag, hoe beter snachts.![]()
Moeders met peuter: respect !![]()
Mineola: Gat, ook eczeem. Vind het ook zo heerlijk als ze bij ons ligt.![]()
Soesa: huh ? badje en bijvoeding ? een probleem ? Wat naar Soesa. Zorg en vermoeiend. kus.![]()
![]()
Phaidra: he, niet weer ziek he.![]()
![]()
Enf: Lastig he ? hangerig en je weet niet waarom ?![]()
Tico en KJ: fijn dat jullie jongetjes het zo goed doen !![]()
Ophelia: Dat is zwaar !![]()
Mango: zo knus in de drager samen .![]()
Woman: klinkt lief, in de wipper !![]()
eliis: Welkom![]()
pessie: prachtige naam !
Heb je geprobeerd hem in een hydrofiel in bad te doen? Daar had MN kraam het nog over, al houden mijn kids veel van in bad gaan dus niet nodig hier.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:37 schreef kaatjejannie het volgende:
Hij gilt als een speenvarken. Hij begint al te brullen als zijn teentjes het water raken. Hij houdt niet van de emmer, niet van het gewone bad, en de douche is ook naar. Helaas voor hem moet hij wel zo af en toe in bad. Hij heeft haar, en met het spugen loopt er wel melk in zijn nek en haar. Het moet gewoon zo af en toe gewassen worden.
Ik vind het zo sneu. Hij kijkt dan ook echt heel hulpeloos en bang,
Vanaf wanneer kon hij mee in het grote bad? Heb je een zitje lid voor hem?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:55 schreef Morretje het volgende:
Aw, arm Luukje. Is douchen een optie misschien? Misschien de temperatuur wat warmer dan 38 gr doen? Vinden mijn beide kinderen erg prettig..
Mijne vindt bad het einde, maar gaat dan ook samen met zn grote zus in het grote bad. Ik zit op mn knieën voor het bad
Je zou hem in zo'n ligzitje in het grote bad kunnen doen en later in de badring.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:26 schreef pessie het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kon hij mee in het grote bad? Heb je een zitje lid voor hem?
Nee geen zitje, dan kan er volgens Isabel niet genoeg water in het bad.. Hij ligt in MN armen en ik hang dus over de badrand heen.. Heul erg arbo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:26 schreef pessie het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kon hij mee in het grote bad? Heb je een zitje lid voor hem?
Nee hoor maar is niet handig ivm hele droge huid + eczeem. Fijn van jullie goede nacht!quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:02 schreef Tinuviel het volgende:
Soesa, te druk elke dag in bad of niet?
Herkenbaar, zo hang ik ook over de badrand heen met abel. Kunnen ze lekker samen in bad. Scheelt me ook water en tijd!quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee geen zitje, dan kan er volgens Isabel niet genoeg water in het bad.. Hij ligt in MN armen en ik hang dus over de badrand heen.. Heul erg arbo.
Ja precies.. en ruimte in de badkamerquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:49 schreef nytar het volgende:
[..]
Herkenbaar, zo hang ik ook over de badrand heen met abel. Kunnen ze lekker samen in bad. Scheelt me ook water en tijd!
Jeetje Zoë, wat een diagnose ineens! Wel fijn! De symptomen klonken er ook wel heel erg naar ja! Hopen dat het nu snel beter gaat met S. Knap btw dat ze al kan klimmen! Wat gaat ze hard!quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:10 schreef Zoë23 het volgende:
Haha herkenbaar ticootje maar wel lekker even goed slapen!
S heeft reflux, was zo duidelijk voor de ha! Waarom nu wel?
Ze krijgt een drankje tegen 't maagzuur
Ben blij dat ik er alles aan gedaan heb om haar zo comfi mogeliik te kunnen laten slapen, volgens de ha had ik alles gedaan om het voor haar prettiger te maken (hoofdeinde omhoog enz) ze ontwikkelde zich erg goed en ook qua groei, maar dat komt omdat ze snachts&overdag vaak bij me drinkterg fijn uiteindelijk dat ik bv geef en het onbeperkt mag/kan
Goed dat er nu een diagnose is! Hopelijk helpt het drankje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:10 schreef Zoë23 het volgende:
Haha herkenbaar ticootje maar wel lekker even goed slapen!
S heeft reflux, was zo duidelijk voor de ha! Waarom nu wel?
Ze krijgt een drankje tegen 't maagzuur
Ben blij dat ik er alles aan gedaan heb om haar zo comfi mogeliik te kunnen laten slapen, volgens de ha had ik alles gedaan om het voor haar prettiger te maken (hoofdeinde omhoog enz) ze ontwikkelde zich erg goed en ook qua groei, maar dat komt omdat ze snachts&overdag vaak bij me drinkterg fijn uiteindelijk dat ik bv geef en het onbeperkt mag/kan
Oh Pessiequote:Op donderdag 21 maart 2013 11:29 schreef pessie het volgende:
Tico, schrok je ook wakker omdat leyla je nog niet wakker had gemaakt? Dat zou helemaal mooi zijn!
Lauren maakte me wakker vannacht doordat ze kreunend op haar knuistjes aan het kauwen was. Toen ik naar haar keek begon ze nog even luidruchtig duidelijk te maken dat ze echt honger had
Leyla is er nooit op woensdag.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:29 schreef pessie het volgende:
Tico, schrok je ook wakker omdat leyla je nog niet wakker had gemaakt? Dat zou helemaal mooi zijn!
Lauren maakte me wakker vannacht doordat ze kreunend op haar knuistjes aan het kauwen was. Toen ik naar haar keek begon ze nog even luidruchtig duidelijk te maken dat ze echt honger had
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oh Pessiezooo, dat maakt me aan het rammelen zeg
Dan moet ik de hele bovenverdieping over, te veel gesjouw.. (U-vormige gang met de badkamer aan de ene poot van U en de babykamer tegenover de andere pootquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:08 schreef pessie het volgende:
Mor, ik zet het badje na het badderen weer in de babykamer, daar is nu nog ruimte zat
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:11 schreef Ticootje het volgende:
Kraamweek!! Heerlijk. Keuken uitgesopt enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Mineola op 21-03-2013 15:10:20 ]
Fijn!quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:28 schreef kleinzusje het volgende:
Sola: sinds jouw tip over brood gaat het super ! Nog niet veel, maar wel hele korsten wegsabbelen
Hier de eerste week uberhaupt niemand. Schoonouders nog op vakantie. Mini is op dinsdag geboren en iedereen moest gewoon werken en kinderen op tijd naar bed enzo en mijn moeder is afhankelijk van vervoer door anderen. De eerste dagen vond ik het wel fijn dat we met niemand rekening hoefden te houden, maar daarna vond ik het maar stom.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:49 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat wachten op kraamvisite is ook herkenbaar. Hier gister de eerste niet directe familieomstandigheden visite gehad.
Kyaraquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:51 schreef Kyara het volgende:
Becky, wat naar! Sterkte.... wat gaan ze doen?
Gulara, welkom hier!
Logician, lees je nog mee? Hoe gaat het met je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja stom hè, met je baby willen knuffelen maar dat dat niet kan omdat hij dan afkoelt en het te veel energie kost voor hemquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:45 schreef pessie het volgende:
Logi wat een nieuws zeg. ik hoop dat jullie haar snel weer mee naar huis mogen nemen.
Deze keer had en heb ik echt een super roze wolk. Ik zou de hele dag wel aan haar willen zitten en met haar knuffelen. Dat kon de vorige keer niet, Nathan lag in de wieg tussen 2 kruiken en mocht er niet uit. Dat gemis heb ik deze kraam week meer dan goed gemaakt
Heel stom idd. En ik voelde me al een slechte moeder omdat ik hem niet goed had afgeleverd (zo voelde dat) en dan kon ik hem ook nog eens geen liefde geven. We zijn onderhand wel mama-en-zoon-knuffel dus het is goed gekomen. Met Lauren begon het gewoon al anders, ik mocht echt anderhalf uur bloot op bloot liggen met haar. Heerlijk knuffelen, zelf aanleggen en gewoon geen druk van de vk die nog naar andere bevallenden moest ed. Echt heerlijk, ik kan alleen hierom al iedereen een dag-bevalling aanraden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja stom hè, met je baby willen knuffelen maar dat dat niet kan omdat hij dan afkoelt en het te veel energie kost voor hem![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:20 schreef Logician het volgende:
[..]
KyaraJeetje zeg, wat ontzettend heftig. Hopelijk kunnen jullie snel naar huis om verder te genieten. Voor nu sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:40 schreef eliis het volgende:
Moet sowieso echt meer huilen dan voor mijn zwangerschap...de serie Africa heb ik niet meer gekeken nadat ik bij aflevering 1 tien minuten heb lopen janken na een giraffengevecht
Ik schat M een dikke 7500 gr en ook 70 cm, maar wij mogen volgende week pas naar het CB. Kijken of ik het goed had.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:33 schreef Kwisted het volgende:
[..]
hahahaha![]()
En dankjewel allemaal. Toch gaaf dat ze n alweer een halfjaar is. Wat zijn jouw stats nu Mango? Ff vergelijken![]()
F.leur is nu 7220gr bij 70cm.
Advies cb is onzin. Laten huilen als hij echt overstuur is, is imo onnodig en zelfs schadelijk. Sommige kindjes hebben even huilen misschien nodig, maar hier werkte dat echt niet. Verwennen kan idd nog niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:32 schreef Fieder het volgende:
Jeetje Logi wat eng.Hopelijk was het eenmalig
Mango en Kwisted van harte![]()
Hier begint er eindelijk een beetje ritme in te komen. Alleen mini kan niet zelf in slaap komen. Ik moet hem vasthouden tot hij echt diep in slaap is en dan kan ik hem wegleggen. Cb heeft geadviseerd hem te laten huilen maar dat kan ik echt niet.Ook omdat het geen huilen is maar echt krijsen als een speenvarken... Verwennen kon nu toch nog niet?
![]()
Ook heeft hij puistjes op zijn wangen, schijnt van de hormonen te komen, t zijn rode bultjes met witte kopjes. Kan ik hier iets opsmeren om het te verminderen?
Dankje!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:46 schreef sproet-je het volgende:
Zoe, b zit al sinds hij een maand is aan de losec dus als je vragen hebt pm me maar.
Bedankt, zal je een berichtje sturenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:04 schreef mefke79 het volgende:
Zoe, fijn een apotheek die het omslachtig maakt..
Het topic staat hier zelf heel veel tips uit gehaald destijds. Mocht je vragen hebben, wij zijn ook pas op latere leeftijd gestart met medicatie (en er ook pas net weer vanaf) pm maar.
Tsssk, is knuffelen daarna dan verwennen?! Eens met de rest en Pessie zegt het mooi, durf op je gevoel te vertrouwenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:41 schreef Zoë23 het volgende:
voor kwisted en mango's baby's!
Fieder
In t boekje van het cb staat dat je een baby tot 8mnd lekker moet knuffelen en alles pas na 8mnd 'verwen' je ze. Ze kunnen wel 'gewennen' maar als een baby huilt is het niet voor niets, mamahonger is ook iets om serieus te nemen ( vind ik) ze zijn nog zo klein
Een beetje in korte uitleg getyptquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:00 schreef Mineola het volgende:
[..]
Tsssk, is knuffelen daarna dan verwennen?! Eens met de rest en Pessie zegt het mooi, durf op je gevoel te vertrouwenDoe waar jij je goed bij voelt Fieder.
Zoë, reflux?! Heeft ze dan al vanaf de geboorte of kan dat later nog ontstaan? Wel fijn dat je het nu weet en er iets aan gedaan kan worden (je gevoel was dus juist!). Hopelijk hebben medicijnen snel effect. Hoe gaat het nu met jou, bekken-technisch?
Lekker van genieten, het was gisteren dat ik MN peuter voor het eerst zag, en nu is hij al grote broer.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:53 schreef Fieder het volgende:
Ach Becky arm kleintje! Wel![]()
Zoedat vind ik best wel schrikken, verkeerde info meegeven
Nou mini heeft vanmiddag heerlijk geslapen... op mijn borstbedankt allemaal
Dat is met een paar weken weer weg. (maar ziet er wel naar uit inderdaad)quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:32 schreef Fieder het volgende:
Ook heeft hij puistjes op zijn wangen, schijnt van de hormonen te komen, t zijn rode bultjes met witte kopjes. Kan ik hier iets opsmeren om het te verminderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de reacties, als ik weer de tijd heb om gewoon netjes op iedereen terug/te reageren ipv de aso uit te hangen en alleen over mijn zaken te praten kom ik jullie weer lekker lastigvallen, fijn weekend iedereen!
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2013 19:12:40 ]
Geen extra verlof door ziekenhuis of tweeling helaas. Ouderschapsverlof start weer na mijn verlof,dat is nu stopgezet ivm bevallingsverlof (erg leuk want ik krijg nu weer fulltime betaald ipv parttime, te dito vakantiedagen). Hoop dat ik nog 2 weken vakantie er aan vast mag plakken zodat ik pas 1 juni weer start.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 06:21 schreef Tinuviel het volgende:
Fijn Kyara van het thuis zijn. Op naar langer thuis zijn. Krijg jij geen extra verlof vanwege het in het ziekenhuis liggen van je meisjes of omdat ze prematuur geboren zijn? Of misschien vakantie en/ of ouderschapsverlof opnemen?
2 tandjes met 4 maanden? Wow! M kreeg zijn 1e pas met 7 of 8 maanden of zoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:23 schreef Cathmar het volgende:
Hoe heb jij je kinderopvang geregeld Kyara? Meisjes straks naar kdv?
Ik heb een oppas aan huis gevonden
Mijn baby van 4 maanden heeft al 2 tandjes!
Envoor Logi. En ook voor Becky. Hoop dat je meisje snel weer in haar eigen bedje ligt!
[ Bericht 17% gewijzigd door Kyara op 23-03-2013 09:53:05 ]
Ja, medicatie werkt heel snel. Hier tenminste wel. Heb je haar bedje omhoog staan? Maakt hier ook een groot verschil. Hier gaat het nu (ze is nu 4 maanden) langzaam aan beter. Ze kijkt veel scherper uit haar ogen en is veel vrolijker.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:53 schreef Zoë23 het volgende:
Pessie
Zijn er meer symptomen?
Wat een knapperdsleuk om babyfotos te zien
Wat lijken ze op elkaar Kyara!
Hier een goede nacht. Laatste tijd (ze sliep maar 2wkn door in feb geloof ik) vocht ze echt tegen de slaap, uiteindelijk lag ze dan pas 20:30 in bed.. En werd ze daarna een aantal x krijsend wakkeren wilde ze alleen bij mij zijn.
Gisteravond sliep ze al om 18:15 en sliep ze tot 7:30 met 2x wakker worden tussendoor. En als ze wakker werd was het mompelen en geen krijsenwas echt heel anders dan de afgelopen weken/maanden, zou de medicatie nu al verlichting geven?
Dank je.quote:
Ja, ze huilt echt zelden! Eens in de zoveel dagen huilt ze eventjes, daar heb ik echt zo'n mazzel mee.quote:wat een vrolijk meisje![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:38 schreef Zoë23 het volgende:
Aah, dat jurkje heeft mijn poppetje ook, maar dan de gestreepte versie:
Echt HEMA.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
Het lukt me inderdaad maar zelden om een foto van haar te maken waarop ze niet lacht. Mijn lachbaby.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:09 schreef Mangostine het volgende:
Joipoi, wat een blij ei en wat een dot haar zeg!
Nou, we wisten wie in welke couveuse en bedje lag maar we konden ze zelf al heel snel uit elkaar houden. En het scheelt dat D. een grote aardbeienvlek op haar bil heeftquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:50 schreef Fieder het volgende:
Heeft t lang geduurd voor je ze uit elkaar kon houden? Lijkt me dat je in t begin toch op hun naambandje moet spieken. Hadden jullie trouwens van tevoren besloten welke naam voor de oudste zou zijn?
Wat Kwis zegt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:09 schreef Kwisted het volgende:
Ohhh wat is dat toch allemaal met de kindjes hier!! Wat een pech!! Beterschap enf met M en twink met D.
Arme babys
Oh ja dat kan natuurlijk ook nog, links en rechts!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:39 schreef Kyara het volgende:
We hadden namen voor het linker en rechter kindje zodat ik ook wist wie er schopte en zo toen ze nog in mijn buik zaten. Wie de oudste zou worden mochten ze zelf uitvechten
Dat lijkt me niet heel gezond...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:18 schreef Twinkle20 het volgende:
En in het ziekenhuis is ze gemeten en gewogen dus we hebben nieuwe stats met 5 maanden: 6800 gram en 65 kg. Morgen eens op de curve kijken hoe dat eruit ziet maar volgens mij is het wel netjes
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:10 schreef Logician het volgende:
Wat een mooie kindjes & foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de reacties, als ik weer de tijd heb om gewoon netjes op iedereen terug/te reageren ipv de aso uit te hangen en alleen over mijn zaken te praten kom ik jullie weer lekker lastigvallen, fijn weekend iedereen!fijn dat jullie weer thuis zijn, maar wat moeten jullie geschrokken zijn. ik hoop van harte dat het eenmalig was. en wat een fijne instructies! zo een directe lijn hebben wij ook heel fijn en gerustellend.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
Jaquote:Op zondag 24 maart 2013 09:33 schreef Cathmar het volgende:
Joipoi, wat een mooie meid! Die haartjes, te schattig!
Sorry.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |