Borst erinquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:17 schreef Tinuviel het volgende:
Hoe zorg ik dat mijn baby lief gaat liggen slapen. Hij is echt wel moe genoeg maar verzet zich ontzettend tegen slaap. Tegenwoordig gaat hij dan met slaapzak aan en al in bed staan brullen.
Heel even laten gaan? Of is het krijsen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:51 schreef Tinuviel het volgende:
Dat hielp niet. Nu net pas in slaap gevallen aan de borst, maar ook in ons bed. Balen, ik had hem graag tenminste een deel van de nacht in zijn eigen bed gehad.
Ik krijg Bram niet meer wakker voor die late voeding.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:07 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk kwam net oververmoeid bij de opvang vandaan. Ik heb hem in bed gelegd, maar hij was het er niet mee eens. Hij heeft het even laten weten, maar na een paar minuten is hij toch in slaap gevallen. Ik zal hem zo wakker maken, en dan zo na de voeding weer zijn bed in. Eens kijken hoe hij het doet zonder de voeding van 23.00 uur. (daar maakte ik hem ook al wakker voor elke avond)
Kan je hem niet overzetten? ik geef altijd de borst op ons bed en dan leg ik haar in haar bedjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:51 schreef Tinuviel het volgende:
Dat hielp niet. Nu net pas in slaap gevallen aan de borst, maar ook in ons bed. Balen, ik had hem graag tenminste een deel van de nacht in zijn eigen bed gehad.
Bram drinkt nog wel een keer of 7 denk ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:12 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik :uuk ook niet, hij dronk hem slapend op. Ik wilde perse dat er 6 voedingen in gingen. Maar dat gaat misschien nu toch gebeuren. Maar dan op andere tijden. Hij is dik zat, dus 5 voedingen is ook prima.
Bram deed gister opeens lang tussen voedingen laten. Maar de voedingen zelf niet goed drinken. Vandaag verkouden en benauwd, pieperig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:30 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk,zit eigenlijk al tijden op 6 voedingen. Heeft zelf ook een ritme ontwikkeld.
Durf ik denk ik niet aan. Meestal wordt hij daar wakker van. Naja proberen kan ook en desnoods leg ik hem weer naast me neer. Het is heel knus zo'n babylijfje naast me maar ik slaap toch beter als ik het bed maar met een man deel in plaats van 2quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:13 schreef bitterend het volgende:
[..]
Kan je hem niet overzetten? ik geef altijd de borst op ons bed en dan leg ik haar in haar bedje
Bij mij werkt dat verband andersom, overdag slecht slapen is 's nachts slecht slapen. En gisteren had meneer een goede dagquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Kan er een verband zijn met de hoeveelheid slaap overdag en nacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |