abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124247680
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
*poef* nu is het weg
pi_124247966
Bitterend, truitje staat hem goed, he?

Pessie, hier ook hetzelfde. Mijn peuter benoemde het ook tegen mij. Hij deed iets wat niet mocht, keek naar me en zei, je kunt nu niet opstaan (ik was aan het voeden). Ben toen opgestaan om dat misverstand uit de wereld te helpen. En peuter tijdens het voeden bezig houden met tv of samen boekje leze, had jedat al geprobeerd?

Zolena, fijn van de goede stats. Misschien andere fysio idd?

Gulara, gefeliciteerd en welkom!

Omen, is ze weer thuis? Hoe was het gegaan met haar en jou?

Hoeweten jullie dat met het ekzeem, waaraan herken je dat? Ik vroeg het ook bij mijn ha toen ik met mijn baby daar was vanwege schrale, rode plekjes en ik kreeg maar een afwijkend antwoord.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:35:06 #3
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_124248209
Eczeem bestaat vaak uit rode schrale plekken.de huid werd hier ook een beetje bobbelig.
pi_124249152
Ik kom even binnen vallen. Iemand ervaring met slijm bik die hele kleintjes. Kyan lijkt er echt last van te hebben slaapt max 20 min. Ik hoor hem de hele tijd slikken of hoesten. Met momenten hoor ik hem ook echt zagen.
Iets wat ik kan doen?
pi_124251001
Tinu wat een stoer binkie O+

Gulara wat klink je verliefd. Welkom

Loj gelukkig vielen de prikjes wel mee. Wat balen dat je niet gelijk bij de fysio terecht kon.

Pessie helaas geen tips. Wel erg lastig :*

Riley heeft het naar haar zin gehad en bijna de hele tijd geslapen. Ik had van tevoren bedacht om mijn huis schoon te maken, maar naar een leeg huis gaan kon ik niet. Dus toen maar naar mijn ouders gegaan en de hond wezen uitlaten. En wat gaat de tijd langzaam als je om de vijf minuten op de klok kijkt.
:D
pi_124251039
Tinu je bedoelt ws loj, die inderdaad goeie stats had :)

En M. heeft eerder een wat geïrriteerde huid gehad, dat was vooral rood en ging met neutral ipv andere olie weer weg.

De eczeem is idd rood en hobbeliger. Kreeg trouwens ongezien crème mee van de huisarts.

Omen, fijn dat het goed ging :)
pi_124251486
Ik dacht dat eczeem op bepaalde plaatsen zat, knieholtes en zo.

Mijn kuiken heeft op zn bovenbeentjes een schrale huid, schuurpapier is er niks bij. Babyolie zonder parfum helpt wel iets, maar laat hem vooral op een gladde aal lijken. Dus ik heb een vette creme van de apotheek gekregen. Ceta nog iets. Fijn dat hij ook wat dat betreft op mama lijkt :S
Oh! Hij krijgt trouwens weer haar! Het groeit opeens als een malle!

Gulara, welkom nog! Fijn dat het zo lekker gaat. Doe je Pi's naam wel per PM?! Ik doe niet moeilijk over namen uitwisselen O-)

En een :* voor Becky, wat sneu om je kleinste meisje nu weer in het ziekenhuis te hebben. Sterkte. Hopelijk kunnen ze haar helpen.

As, geen tips helaas... Helpen doorgesneden uien ook tegen slijm misschien?
pi_124251540
oh OmentieIvo vergeten, nu al wennen! Dat gaat hard zeg. Riley is pas drie weken in mijn beleving. En wat moest je vroeg brengen! Hier wilden ze juist na spitsuur wenbaby's. Al was half tien hier even goed haasten, hahaha. Hoe was het, zo zonder haar?

En Enfermera, off topic, maar hoe bevalt je nieuwe baan?

[ Bericht 11% gewijzigd door Mineola op 19-03-2013 15:13:43 ]
  dinsdag 19 maart 2013 @ 15:11:58 #9
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_124252027
De eczeem zag er hier niet heel veel anders uit dan hele droge huid, toen het kapot ging en ontzettend ging jeuken noemde de huisarts het eczeem. Ze heeft sowieso een enorm droge huid (cetomacrogolcrème Mineola ;)) en we smeren wat af. Ze gaat nu 2x in de week in bad (wel een uitdaging nu met de bijvoeding :X) met balneum badolie en we blijven cetomacrogolcrème smeren.

Het ging trouwens beter vandaag met Elin, geen koorts meer *O*. Hopelijk nu echt ff voorlopig klaar!

Gulara, welkom O+. Ook ik ben heel benieuwd naar Pi's echte naam O-)

Ach, Becky, wat sneu :*. Hopelijk kunnen ze I. helpen en hebben jullie straks een echt vrolijk en goed groeiend meisje thuis!

As, volgens mij is er helaas niet zoveel wat je daar tegen kunt doen. Mijn meisje heeft al 3,5 week last van slijm in haar keel en ze hoest het vaak wel op (maar hoe vaak ik wel niet denk: HOEST! dan ben je er van af). Ook haar hoor ik veel rochelen, ze slaapt er ook slecht door. Huisartsen (althans, de mijne) geven er niet snel iets voor. Ze moeten het zelf oplossen. Sneu he!

Omen, fijn dat R. het zo naar haar zin had! Ook hier moesten we op de wendagen pas na het wegbrenguurtje komen. Vond ik ook wel prettig, veel meer rust op de groep.

Ik zag nog de knappe vent van Tinu O+
pi_124252082
Tinu ja staat hem erg goed! en je peuter is stout zeg :o :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_124253581
Bedankt voor de reacties. Is vreesde er al voor tante soesa.
pi_124255826
Cetomacrogolcrème met 20% vaseline, vier keer per dag smeren O+
pi_124258300
Ik heb net voor Djen een babygym gekocht omdat ze eigenlijk alleen maar op haar rug kan liggen en zitten. Niet rollen enzo. Kind is dolgelukkig. En kraaien en lachen en tegen het ding aan slaan. Ding heeft nu al zijn geld opgebracht :)

Edit: en dan wil je het filmen en dan houdt mevrouw ermee op natuurlijk

Succes met smeren ladies!

[ Bericht 10% gewijzigd door Twinkle20 op 19-03-2013 18:12:35 ]
pi_124261387
Gulara welkom! Als je Pi's naam per PM / DM wil delen, stel ik mij beschikbaar ;). Fijn dat je weinig last hebt van je hechtingen. Hopelijk kan je veel genieten en herstel je goed.

Sterkte met de eczeem, lijkt me rot!

Tinu, wat wordt L. toch al groot!! O+

Omen, fijn dat het goed gegaan is vandaag. En de dag duurt zeker lang dan :D :*

Mijn mini kwam weer met koorts van het kdv :{. Hij lijkt er niet veel last van te hebben (vrolijk en hij heeft goed gegeten) dus hoop heel erg dat het meevalt...
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:30:25 #15
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_124261918
Zo, wat gaan jullie snel zeg. Heb moeite jullie bij te houden nu ik weer aan het werk ben!

iig een :* voor iedereen die dat nodig heeft :)

Hier gaat alles z'n gangetje, vandaag weer een dagje met een extreem huilerig/hangerig dametje, en waarom? Tanden? Sprong? Geen idee. Paracetamol hielp iig om haar een half uur bij mij te laten slapen :') Nu ligt ze gelukkig wel lekker te tukken, maar ze was duidelijk niet in dr hum.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_124262226
Twinkle wat fijn dat de babygym zijn geld nu al waard is.

Phaidra ik hoop dat je baby geen last heeft van de koorts en dat jullie vannacht lekker slapen

Enf :*

Hier laat Riley merken dat ze me gemist heeft. Ze hangt nu al een tijd aan mijn borsten. Meer mamahonger dan echt honger
pi_124264987
Hoe zorg ik dat mijn baby lief gaat liggen slapen. Hij is echt wel moe genoeg maar verzet zich ontzettend tegen slaap. Tegenwoordig gaat hij dan met slaapzak aan en al in bed staan brullen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_124266461
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:17 schreef Tinuviel het volgende:
Hoe zorg ik dat mijn baby lief gaat liggen slapen. Hij is echt wel moe genoeg maar verzet zich ontzettend tegen slaap. Tegenwoordig gaat hij dan met slaapzak aan en al in bed staan brullen.
Borst erin :Y) :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_124266848
Dat hielp niet. Nu net pas in slaap gevallen aan de borst, maar ook in ons bed. Balen, ik had hem graag tenminste een deel van de nacht in zijn eigen bed gehad.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:51:29 #20
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124266868
Becky, wat naar! Sterkte.... wat gaan ze doen?

Gulara, welkom hier!

Logician, lees je nog mee? Hoe gaat het met je?
pi_124267320
Tinu, wat vervelend. Hier valt de mini vaak ook al in slaap aan de borst (ik zit dan in een stoel naast zijn bedje) en kan ik hem zonder problemen in bed leggen. Als hij niet in slaap valt, leg ik hem wakker in zijn bedje en blijf ik er even bij zitten. Valt hij niet zelf in slaap (dan gaat hij spelen), dan leg ik mijn hand over zijn ogen en is hij binnen 5-10 min. alsnog vertrokken.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124267440
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:51 schreef Tinuviel het volgende:
Dat hielp niet. Nu net pas in slaap gevallen aan de borst, maar ook in ons bed. Balen, ik had hem graag tenminste een deel van de nacht in zijn eigen bed gehad.
Heel even laten gaan? Of is het krijsen?

Als Bram heel moe is, te moe, dan pruttelt hij ook wel even hoor. Dan kan ik m echt beter even laten en dan valt hij wel in slaap.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_124267803
Luuk kwam net oververmoeid bij de opvang vandaan. Ik heb hem in bed gelegd, maar hij was het er niet mee eens. Hij heeft het even laten weten, maar na een paar minuten is hij toch in slaap gevallen. Ik zal hem zo wakker maken, en dan zo na de voeding weer zijn bed in. Eens kijken hoe hij het doet zonder de voeding van 23.00 uur. (daar maakte ik hem ook al wakker voor elke avond)
*poef* nu is het weg
pi_124267862
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 21:07 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk kwam net oververmoeid bij de opvang vandaan. Ik heb hem in bed gelegd, maar hij was het er niet mee eens. Hij heeft het even laten weten, maar na een paar minuten is hij toch in slaap gevallen. Ik zal hem zo wakker maken, en dan zo na de voeding weer zijn bed in. Eens kijken hoe hij het doet zonder de voeding van 23.00 uur. (daar maakte ik hem ook al wakker voor elke avond)
Ik krijg Bram niet meer wakker voor die late voeding.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_124268059
Ik :uuk ook niet, hij dronk hem slapend op. Ik wilde perse dat er 6 voedingen in gingen. Maar dat gaat misschien nu toch gebeuren. Maar dan op andere tijden. Hij is dik zat, dus 5 voedingen is ook prima.
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')