Matige aflevering.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:12 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
wie heeft gisteren naar Rambam gekeken?
Wat is mijn bestuursrechtboek actueel. Twee benen in de maatschappij.quote:Door de snelle opkomst van de informatietechnologie zijn hieraan belangrijke communicatiemogelijkheden met de overheid toegevoegd: de e-mail, het internet en de short message services (sms-berichten).
maar wel knap dat ze een stageplek kon vinden....Je moet toch meestal legitimatiebewijs inleveren?quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Is een Ties een angstig aangelegd type dan?
Een bedrijf dat werkzaamheden verricht op de grens van onrechtmatigheden zal dat waarschijnlijk niet veel deren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:16 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
maar wel knap dat ze een stageplek kon vinden....Je moet toch meestal legitimatiebewijs inleveren?
auw..wat een rottijd zegquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:19 schreef Ties02 het volgende:
Ik weet precies wat ik doe!
nu even douchen en dan college
Ging dat over die bureaus die tickets verkochten die ze niet hadden? Ik heb alleen het voorstukje gezien.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:16 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
maar wel knap dat ze een stageplek kon vinden....Je moet toch meestal legitimatiebewijs inleveren?
Hammertime?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:20 schreef Tchock het volgende:
Ik heb door mijn wekker heengeslapen en toen werd ik wakker van twee wildvreemde mensen in mijn huis met hamers. True story.
Eh? Die secundaire verkopers naaien je altijd, ongeacht de vraag of je je tickets überhaupt krijgt of nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ging dat over die bureaus die tickets verkochten die ze niet hadden? Ik heb alleen het voorstukje gezien.
De nieuwe revu had daar ooit ook een item over. Je kan er flink door genaaid worden.
Dus als een bedrijf succesvol is, zullen ze wet- en regelgeving immer goed opvolgen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:21 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ja, maar ze leken mij wel succesvol
Ik weet het.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik weet het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar ze leken mij gewoon succeslvol. Ze moeten natuurlijk wel netjes belasting betalen:).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dus als een bedrijf succesvol is, zullen ze wet- en regelgeving immer goed opvolgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |