Neequote:
Vooral het financiele katern is goed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik verkies de Daklozenkrant boven alle kranten.
Wat staat er eigenlijk in zo'n ding?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik verkies de Daklozenkrant boven alle kranten.
Proestquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vooral het financiele katern is goed.
Voornamelijk woningadvertentiesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat staat er eigenlijk in zo'n ding?Ik heb er wel eens een gekocht maar nooit gelezen
Ik koop hem ook dikwijls van het Roemeens-orthodoxe kerkvrouwtje. Zoals het een echte diaken betaamt natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat staat er eigenlijk in zo'n ding?Ik heb er wel eens een gekocht maar nooit gelezen
Houd jij maar lekker die Roemenen in standquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:39 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik koop hem ook dikwijls van het Roemeens-orthodoxe kerkvrouwtje. Zoals het een echte diaken betaamt natuurlijk.
Lasagnafabrikant "Les Deux Chevaux" presenteert uitmuntende jaarresultaten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Droog Brood Inc 85,67 (+5%)
Duivenvlees BV 30,04 (-3,4%)
Gewoon het gesprek aangaan joh. De wachttoren ? Ja die ken ik wel. Opa heeft jaren in een wachttoren gewerkt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:43 schreef Tchock het volgende:
Over kerkvrouwen gesproken, laatst weer jehova's hier aan de deur die dan proberen mijn broertje te bekerenIk heb daar zo'n hekel aan
Hahahaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gewoon het gesprek aangaan joh. De wachttoren ? Ja die ken ik wel. Opa heeft jaren in een wachttoren gewerkt.
Het punt dat ik wilde maken ziet ook op jouw houding in de discussie niet over dat je je mening laat horen. Tuurlijk mag dat en die mag ook anders zijn dan die van mij. Waar ik over val is dat als ik mijn mening geef jij meteen met een spottende post aankomt waarin je suggereert dat ik dan wel nooit serieus een Telegraaf gelezen heb omdat het in jouw ogen een vod is en dus niet kan voldoen aan de beschrijving van hoe ik de Telegraaf zie. Dat is wat ik bedoel met je eigen denkbeelden meteen als maat gebruiken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ik een tegengeluid laat horen in een discussie wil niet per definitie zeggen dat ik mijn eigen denkbeelden als maatgevend zie of neerzet. Rare houding is dat sowieso, aangezien jij net zo goed je mening verkondigt; dat is het hele doel van een discussie. Be my guest als je het niet met me eens bent, maar er wordt mij expliciet gevraagd naar mijn mening over de Telegraaf, waar jij vervolgens op inhaakt. Niet andersom.
[..]
Ah, okay.
Apart volkje is het, maar ik steun mijn broeders en zusters.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Houd jij maar lekker die Roemenen in stand
Daar was niets spottends aan, ik vroeg me het simpelweg af omdat je aangeeft (en al eerder aangegeven hebt) bijna nooit een krant te lezen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het punt dat ik wilde maken ziet ook op jouw houding in de discussie niet over dat je je mening laat horen. Tuurlijk mag dat en die mag ook anders zijn dan die van mij. Waar ik over val is dat als ik mijn mening geef jij meteen met een spottende post aankomt waarin je suggereert dat ik dan wel nooit serieus een Telegraaf gelezen heb omdat het in jouw ogen een vod is en dus niet kan voldoen aan de beschrijving van hoe ik de Telegraaf zie. Dat is wat ik bedoel met je eigen denkbeelden meteen als maat gebruiken.
Het punt is dus dat je naar mijn mening best eens wat opener en respectvoller een discussie kan voeren waarin je prima je eigen mening kunt geven maar dan zonder de 'onmogelijk-dat-jij-dat-vindt-want-ik-vind-het-anders' ondertoon.
Dan lag het aan de 'quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar was niets spottends aan, ik vroeg me het simpelweg af omdat je aangeeft (en al eerder aangegeven hebt) bijna nooit een krant te lezen.
Ah, oké. Waarom het Parool niet?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dan lag het aan de '' emoticon waarschijnlijk.
Maar om je vraag te beantwoorden heb ik geregeld een Telegraaf gelezen.
Ik vind de Volkskrant altijd erg fijn om de muziek- sport- en kunstenbijlages. Afgezien van dat is het natuurlijk een prima krant, maar ik vind de soms erg geforceerd kritische toon op Rutte en de PVV wat vermoeiend.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:54 schreef Actaeon het volgende:
De NRC is trouwens wel een goed blad idd Tchock ^^ beter dan de Volkskrant naar mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |